Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Αναπτύξτε μας τόσο ώστε να μη μείνει κανείς ..εργαζόμενος...




Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Κύριε Τσαμάζ η θέση του blog μας για της ημέρες και
τα έργα της Διοίκησης σας απέναντι στους εργαζομένους
είναι πάγια και την έχουμε ξαναγράψει για να ενημερώνονται
οι φίλοι που μας διαβάζουν και αν θέλετε είναι  άποψη και θέση
των περισσοτέρων.
Πριν αρκετά χρόνια στο όνομα των επενδύσεων....; ξοδέψατε
εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσετε εταιρίες
των Βαλκανίων ζημιογώνες και αυτό είναι γνωστό.
Τότε λέγατε ο ΟΤΕ επεκτείνετε και γίνετε μεγάλος Οργανισμός
στα Βαλκάνια και στην Ευρώπη!!!!
Τώρα ξανά λέτε ο ΟΤΕ πρέπει να είναι μικρός ευέλικτος οικονομικά
και  ξεπουλάτε όλες της θυγατρικές και λόγο κρίσης όπως λέτε
πιο επάνω στην επιστολή σας έχουν κέρδος από της κινήσεις σας
αυτές οι ...Μ Ε Τ Ο Χ Ο Ι !!!!!!
Οι εργαζόμενοι πρέπει να πάρουν στα σοβαρά τη στρατηγική σας
ότι ενδιαφέρεστε για τους εργαζόμενους μειώνοντας μισθούς και
κάνοντας χωρίς έρευνα και κακήν-κακός την τελευταία εθελούσια
έξοδο;
 Με σκοπό τη μείωση του κόστους του οργανισμού σε μισθούς.
Έχουν περάσει τέσσερις ολόκληροι μήνες από τον Δεκέμβριο και
θα πρέπει να ρωτήσετε από τους 1800 περίπου εργαζόμενους
αν έχουν συνταξιοδοτηθεί ή μέχρι τώρα αν έχει ξεκινήσει 
η αυτασφάλιση τους στο ΙΚΑ; 
Για να πείσετε τους εργαζόμενους να υπογράψουν την εθελουσία
 απόλυση  τους στείλατε την εγκύκλιο και νόμο του Υπουργείου 
να την διαβάσουν για να πειστούν.
Τώρα φυσικά οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι εργαζόμενοι στον ΟΤΕ.
Σας λέμε ούτε συνταξιούχοι είναι και φυσικά ανασφάλιστοι
κύριε Τσαμάζ .
Γιατί ελέω τρόικας..... και δική σας οι άνθρωποι αυτοί έχουν αποκτήσει
σοβαρά προβλήματα υγείας με το αβέβαιο παρόν και μέλλον όπως
όλος ο Ελληνικός λαός.
Και εσείς φροντίζετε με της επιστολές να απογοητεύετε και να πληγώνετε
περισσότερο τους εργαζόμενους του οργανισμού γράφοντας για τα
οικονομικά οφέλη  που θα έχουν οι .....Μ Ε Τ Ο Χ Ο Ι.!!!!!
Ρωτάμε κύριε Τσαμάζ ποίοι είναι οι μέτοχοι και πια είναι η τιμή της
πώλησης της Globul και της Germanos Telecom Bulgaria, στην Telenor
διότι αυτό πρέπει να γνωρίζουν οι εργαζόμενοι στον όμιλο ΟΤΕ.
Και φυσικά οι φίλοι αναγνώστες για το δικαίωμα της ενημέρωσις τους.
Οι σύμβουλοι σας στη σύνταξη των επιστολών το ολιγότερο είναι
ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.
Επανερχόμαστε σύντομα με το πολυσέλιδο άρθρο στο περιοδικό
MANAGER του προκατόχου σας που οδηγήθηκε ο ΟΤΕ και που θέλετε

εσείς να τον......πάτε!!!

Αναρτήθικε από:http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg