Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’ – ΤΑΒΕΡΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Το φούλ του μεζέ

Η ταβέρνα μας βρίσκεται στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης και ονομάζεται ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’
Από το 1985 έως και σήμερα φροντίζουμε καθημερινά για την άψογη εξυπηρέτηση όλων μας των 
πελατών με νόστιμα και μοναδικά πιάτα που φτιάχνουμε με μεράκι και αγάπη, εμπνευσμένοι από 
παραδοσιακές συνταγές της ελληνικής κουζίνας και παράδοσης. Υπεύθυνος και ιδιοκτήτης 
της ταβέρνας είναι ο κ. Πλασταράς Ιωάννης και η σύζυγος αυτού, κα. Όλγα Πλασταρά.
Παρέα δημιούργησαν το χώρο, με αγάπη και σεβασμό προς τον πελάτη, πριν από είκοσι οκτώ 
ολόκληρα χρόνια. Στο Κάστρο θεωρούμε ότι όσοι μας επισκέπτονται είναι φιλοξενούμενοί μας. 
Βρισκόμαστε έτσι κοντά στον καθένα σας και δημιουργούμε ένα φιλικό και ζεστό κλίμα το οποίο δεν 
συναντάς συχνά στις μεγάλες και απρόσωπες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη. Ελάτε στο χώρο μας
 για να δοκιμάσετε καλομαγειρεμένα φαγητά, να πιείτε κρασί και να περάσετε ανέμελες ώρες με τις 
παρέες σας. Όλα μας τα γεύματα παρασκευάζονται με αγνά υλικά όπως αυτά που θα χρησιμοποιούσαμε 
αν μαγειρεύαμε στο σπίτι μας για τους φίλους μας.
Όλοι όσοι δουλεύουμε για ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’ είμαστε πάντοτε σε θέση να εξυπηρετήσουμε άμεσα και με 
καλή διάθεση όσους μας εμπιστεύονται. Θέλουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό καθημερινά σε 
όλους εσάς που αυτά τα χρόνια απολαμβάνετε την παρουσία μας στο χώρο της εστίασης και του 
ποιοτικού φαγητού. Τέλος, διαθέτουμε τις καλύτερες τιμές χωρίς να κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση
 στην ποιότητα και αυτό γιατί αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.

Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ

Διακοσμήσαμε τη ταβέρνα μας με αγάπη και μεράκι. Θέλαμε από την πρώτη στιγμή να αποπνέει ένα
 αίσθημα οικειότητας και να είναι κοντά στα ελληνικά δεδομένα. Όπως ακριβώς εκτιμάμε την ελληνική
 κουζίνα, άλλο τόσο εκτιμάμε και την ελληνική παράδοση. Στο χώρο μας μπορείτε να δείτε όμορφες
 τοιχογραφίες φιλοτεχνημένες από φίλους ζωγράφους, φωτογραφίες από όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας,
 παλιά σκεύη μαγειρικής – απαραίτητα εργαλεία της παλιάς ελληνίδας νοικοκυράς που μαγείρευε 
καθημερινά για την μεγάλη πάλαι πότε ελληνική οικογένεια, γραμμόφωνο καθώς και πολλά φυτά, μιας
 και τρέφουμε συμπάθεια στην ύπαρξή τους.
Φροντίζουμε καθημερινά να παρασκευάζουμε γευστικά πιάτα που θα σας κάνουν να αισθανθείτε ότι 
τρώτε σπίτι σας. Μπορούμε να φιλοξενήσουμε έως και 65 άτομα. Από τη μεριά μας σας καλούμε να 
έρθετε με την παρέα σας και να φάτε όχι μόνο ποιοτικά αλλά και οικονομικά. Οφείλουμε και θέλουμε 
να παρέχουμε το καλύτερο service και να περνάμε όμορφα μετά μουσικής και φαγητού.

 photo signature_zpsd2a79fd8.jpg

5 σχόλια:

μανωλης παπουλιας είπε...

ευχαριστω παυλε για ολα τα καλα σου λογια ,καλη συνεχεια σε αυτο που κανεις,μπραβο για το υπεροχο blog
αγαπη και υγεια σε ολους

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλησπέρα Μανώλη και εγώ ευχαριστώ.
Ειλικρινά χάρηκα που γνωριστήκαμε
ότι μπορεί ο κάθε άνθρωπος κάνει .
έχοντας υγεία και καλή διάθεση.
Μανώλη αν μπεις στο blog στα Hobby
και εγώ έχω κάτι...καλλιτεχνικό..χαχαχαχα..
Ασχολούμαι με την Αγιογραφία.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα ευχαριστω πολυ . θα σας περιμενουμε το σεπτεμβριο να σας ξανα δουμε .. με εκτιμηση Πλασταρας..!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ . ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ..!! ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ

ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ 1 είπε...

Καλημέρα σας καλή εβδομάδα
Κύριε Γιάννη και κυρία Όλγα
ότι βλέπουμε και μας συμβαίνει
ανεπάντεχα όμορφα στην καθημερινότητα
μας το προβάλουμε και προπάντων
τιμάμε τους φίλους και της φίλες μας.
Αυτός είναι ο στόχος της "Δημιουργίας-Επικοινωνίας"