Το φούλ του μεζέ
Η ταβέρνα μας βρίσκεται στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης και ονομάζεται ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’.
Από το 1985 έως και σήμερα φροντίζουμε καθημερινά για την άψογη εξυπηρέτηση όλων μας των
πελατών με νόστιμα και μοναδικά πιάτα που φτιάχνουμε με μεράκι και αγάπη, εμπνευσμένοι από
παραδοσιακές συνταγές της ελληνικής κουζίνας και παράδοσης. Υπεύθυνος και ιδιοκτήτης
της ταβέρνας είναι ο κ. Πλασταράς Ιωάννης και η σύζυγος αυτού, κα. Όλγα Πλασταρά.
Παρέα δημιούργησαν το χώρο, με αγάπη και σεβασμό προς τον πελάτη, πριν από είκοσι οκτώ
ολόκληρα χρόνια. Στο Κάστρο θεωρούμε ότι όσοι μας επισκέπτονται είναι φιλοξενούμενοί μας.
Βρισκόμαστε έτσι κοντά στον καθένα σας και δημιουργούμε ένα φιλικό και ζεστό κλίμα το οποίο δεν
συναντάς συχνά στις μεγάλες και απρόσωπες πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη. Ελάτε στο χώρο μας
για να δοκιμάσετε καλομαγειρεμένα φαγητά, να πιείτε κρασί και να περάσετε ανέμελες ώρες με τις
παρέες σας. Όλα μας τα γεύματα παρασκευάζονται με αγνά υλικά όπως αυτά που θα χρησιμοποιούσαμε
αν μαγειρεύαμε στο σπίτι μας για τους φίλους μας.
Όλοι όσοι δουλεύουμε για ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’ είμαστε πάντοτε σε θέση να εξυπηρετήσουμε άμεσα και με
καλή διάθεση όσους μας εμπιστεύονται. Θέλουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό καθημερινά σε
όλους εσάς που αυτά τα χρόνια απολαμβάνετε την παρουσία μας στο χώρο της εστίασης και του
ποιοτικού φαγητού. Τέλος, διαθέτουμε τις καλύτερες τιμές χωρίς να κάνουμε καμία απολύτως έκπτωση
στην ποιότητα και αυτό γιατί αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις παρούσες οικονομικές συνθήκες.
Ο ΧΩΡΟΣ ΜΑΣ
Διακοσμήσαμε τη ταβέρνα μας με αγάπη και μεράκι. Θέλαμε από την πρώτη στιγμή να αποπνέει ένα
αίσθημα οικειότητας και να είναι κοντά στα ελληνικά δεδομένα. Όπως ακριβώς εκτιμάμε την ελληνική
κουζίνα, άλλο τόσο εκτιμάμε και την ελληνική παράδοση. Στο χώρο μας μπορείτε να δείτε όμορφες
τοιχογραφίες φιλοτεχνημένες από φίλους ζωγράφους, φωτογραφίες από όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας,
παλιά σκεύη μαγειρικής – απαραίτητα εργαλεία της παλιάς ελληνίδας νοικοκυράς που μαγείρευε
καθημερινά για την μεγάλη πάλαι πότε ελληνική οικογένεια, γραμμόφωνο καθώς και πολλά φυτά, μιας
και τρέφουμε συμπάθεια στην ύπαρξή τους.
Φροντίζουμε καθημερινά να παρασκευάζουμε γευστικά πιάτα που θα σας κάνουν να αισθανθείτε ότι
τρώτε σπίτι σας. Μπορούμε να φιλοξενήσουμε έως και 65 άτομα. Από τη μεριά μας σας καλούμε να
έρθετε με την παρέα σας και να φάτε όχι μόνο ποιοτικά αλλά και οικονομικά. Οφείλουμε και θέλουμε
να παρέχουμε το καλύτερο service και να περνάμε όμορφα μετά μουσικής και φαγητού.
ΜΕΝΟΥ
Όλα αυτά τα χρόνια δημιουργούμε με αγάπη και μεράκι ιδιαίτερες και καθαρές γεύσεις ποικιλιών και όχι μόνο.
Χρησιμοποιούμε τα πιο αγνά υλικά, αναζητώντας πάντοτε καινούργιες προτάσεις και ιδέες για την κουζίνα μας.
Δοκιμάστε πιάτα εκλεκτά, όπως είναι το κότσι, το κλέφτικο, το περίεργο, η γαριδομακαρονάδα μας αλλά και
πολλά άλλα που θα βρείτε στο menu της ταβέρνας μας.
Επιλέγουμε χύμα κρασιά από διαλεκτούς παραγωγούς, έτσι ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τα φαγητά μας.
Διαθέτουμε και επώνυμα κρασιά εάν το θελήσετε. Οι πίτες της ταβέρνας μας είναι φτιαγμένες με χειροποίητο
φύλλο από την ιδιοκτήτρια του μαγαζιού, την κα. Όλγα. Μην χάσετε την πρασσόπιτα, την σπανακόπιτα αλλά
και την τυρόπιτα.
Δείτε αναλυτικά το μενού της ταβέρνας ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’ εδώ και επισκεφθείτε μας για να περάσετε χαρούμενες
στιγμές με φίλους αλλά και για να φάτε χορταστικά και εύγευστα πιάτα που θα σας μείνουν αξέχαστα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΑΒΕΡΝΑ ‘’ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ’’
Ελευθέριου Βενιζέλου 10 & Κύπρου (γωνία),
Ελευθέριου Βενιζέλου 10 & Κύπρου (γωνία),
Άνω Πόλη, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 55438
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Είμαστε καθημερινά κοντά σας, Δευτέρα έως και Κυριακή,
από τις 12:00 έως και τις 02:00 το βράδυ.
Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας.
Στην Ελλάδα μας και σε ολόκληρο
τον κόσμο που μας παρακολουθήτε
και μας διαβάζετε καλή εβδομάδα.
Σήμερα θα σας μιλήσω για έναν
παλιό φίλο που διαπρέπει στον
επαγγελματικό τομέα και συμβάλει
και αυτός στην τουριστική ανάπτυξη
της Θεσσαλονίκης στον τομέα της
σίτισης και ψυχαγωγίας με το γνωστό
σε όλους μας στην Άνω Πόλη και
μερικά μέτρα από την εκκλησία των
Αγίων Αναργύρων την ΤΑΒΕΡΝΑ
"ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ" πρόκειται γιατί γνωστή
οικογένεια Πλασταρά με ιστορία
στην Άνω Πόλη τον Γιάννη Πλασταρά
Βρεθήκαμε στο μαγαζί μετά από χρόνια
περνώντας λίγες ώρες σε ένα όμορφο
περιβάλλον και οικογενειακό θα έλεγα
διότι ο χώρος προδιαθέτει για επαφή
με τους συνανθρώπους μας όπου με
περίμεναν και κάποιες εκπλήξεις με
φίλους που είχα να δω πολλά χρόνια
και ένας από αυτούς εκτός τον ιδιόκτητη
τον φίλο Γιάννη, και τον άριστο μουσικό-
συνθέτη και εκτελεστή των τραγουδιών του
γνωστό και από το συγκρότημα "ΑΒΑΝΤΑΖ"
τον φίλο και προπάντων άνθρωπο και
οικογενειάρχη τον Μανώλη Παπουλιά.
Ο συνδυασμός rock και ρεμπέτικο ταιριάζουν
απόλυτα και με επιτυχία στον Μανώλη.
Στα βήματα του Μανώλη μάλλον και ο
μικρός γιος με το μπαγλαμαδάκι θα αφήσει
παρακαταθήκη όταν έλθει η ώρα γιατί η
μουσική είναι η αγάπη τους στην οικογένεια
με άξιο συμπαραστάτη την αεικίνητη σύζυγο
του Μανώλη.
Ο Μανώλης Παπουλιάς θα είναι η ευχάριστη
έκπληξη του χειμώνα στο "ΚΑΣΤΡΟ" να
παρουσιάζει γνωστές και ανέκδοτες ρεμπέτικες
επιτυχίες στον γνωστό και φιλόξενο χώρο.
Στην ταβέρνα "ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ"
Καλή επιτυχία Γιάννη και Μανώλη για την
συνεργασία.
Και οι δικές μας φώτο:
| Μανώλη πώς λέμε..για σου Μάνα Σαλονίκη,Τούμπα και Καλαμαριά....... |
| ....Εμείς λέμε για σου Χαλάστρα και..Βαλμάδα (Ανατολικό) με τα ωραία του Μανώλη.... |
| ....Έχει και τα τυχερά του ο γράφον από την σύζυγο!!! ακόμα ένας χρόνος στην πλάτη....κάτι σαν το...μνημόνιο..που ήλθε και το εορτάζουμε κάθε ημέρα!!!! Χρόνια μας πολλά και με υγεία |
![]() |
| ......στα κάστρα στην Άνω Πόλη η ώρα είναι 03:00 τα ξημερώματα η πόλη δεν κοιμάται ποτέ.... |
Ανάρτηση από: dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr








5 σχόλια:
ευχαριστω παυλε για ολα τα καλα σου λογια ,καλη συνεχεια σε αυτο που κανεις,μπραβο για το υπεροχο blog
αγαπη και υγεια σε ολους
Καλησπέρα Μανώλη και εγώ ευχαριστώ.
Ειλικρινά χάρηκα που γνωριστήκαμε
ότι μπορεί ο κάθε άνθρωπος κάνει .
έχοντας υγεία και καλή διάθεση.
Μανώλη αν μπεις στο blog στα Hobby
και εγώ έχω κάτι...καλλιτεχνικό..χαχαχαχα..
Ασχολούμαι με την Αγιογραφία.
καλησπερα ευχαριστω πολυ . θα σας περιμενουμε το σεπτεμβριο να σας ξανα δουμε .. με εκτιμηση Πλασταρας..!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ . ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ..!! ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ
Καλημέρα σας καλή εβδομάδα
Κύριε Γιάννη και κυρία Όλγα
ότι βλέπουμε και μας συμβαίνει
ανεπάντεχα όμορφα στην καθημερινότητα
μας το προβάλουμε και προπάντων
τιμάμε τους φίλους και της φίλες μας.
Αυτός είναι ο στόχος της "Δημιουργίας-Επικοινωνίας"
Δημοσίευση σχολίου