Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Πόσα θες να μας....τρελάνεις κ.Ρε(μβ)ούση;
(κατά το ρεμβάζω)
...Πέντε φάσκελα σου είναι αρκετά!!!!!!!
Εφόσον ο Antoni και ο αρχηγό σου μ'αυτά που λες
δεν σε στέλνουν σπίτι σου.
Τι καταστατικό έχει αυτό το δημοκρατικό κόμμα σας
να μη έχει άρθρο διαγραφής που με της δηλώσεις
οπίων από
εσάς βλάπτει το κόμμα.
Είναι από τα
αστεία ανέκδοτα.
Γ
ι'αυτό κάτι έχεις και ξέρεις εσύ.
Να σου πω τι έχεις;
Τρέλα και την πουλάς!!!!
Έκανε τον Ελληνισμό ως τα πέρατα της
γης με της γελοίες
δηλώσεις
της άνω-κάτω.
Θαυμάστε δήλωση...μετανοίας!!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΟΣΩΝ ΒΓΗΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ – ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. (Δείτε τα ντοκουμέντα)
«Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν αναφέρθηκα στην Ιστορία, αναφέρθηκα
«Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν αναφέρθηκα στην Ιστορία, αναφέρθηκα
στην πολιτική χροιά της Ιστορίας. Δεν μίλησα για το χορό του Ζαλόγγου,
και ουδέποτε είπα ότι στη Σμύρνη έγινε συνωστισμός», διευκρίνισε η
κ. Ρεπούση, ενώ συνέχισε σχολιάζοντας, «μιλώ πάντα με επιχειρήματα
και με επιχειρήματα θέλω να με αντιμετωπίζουν».
Έπειτα από την επιμονή του δημοσιογράφου για το εάν όντως μίλησε
Έπειτα από την επιμονή του δημοσιογράφου για το εάν όντως μίλησε
για το χορό του Ζαλόγγου η πολιτικός είπε:
«Παραποιήθηκαν οι δηλώσεις μου. Ξαναλέω ότι εγώ αυτό που δεν
«Παραποιήθηκαν οι δηλώσεις μου. Ξαναλέω ότι εγώ αυτό που δεν
θέλω είναι να ποινικοποιείται η αντίθετη ιστορική άποψη».
Εννοείται ότι ο περιβόητος “Χορος του Ζαλόγγου” δεν είναι απλώς
Εννοείται ότι ο περιβόητος “Χορος του Ζαλόγγου” δεν είναι απλώς
τεκμηριωμένος ιστορικά, αλλά αναφέρεται ακόμα και από ξένους
περιηγητές ως γεγονός, πράξη ηρωϊσμού και απίστευτη θηριωδία
από την άλλη πλευρά. Αυτοί που έσπευσαν να την
στηρίξουν, τι λένε τώρα;
1 σχόλιοστο:ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ! ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ Η ΡΕΠΟΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΛΟΓΓΟ,
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ!
- ποιος βλακας αληθεια θα στηριζε αυτοτ το εκτρωμα της βουλης? αυτο το γελοιουποκειμενο που μοταν ανοιγει το στομα ειναι για πει μονο καμμια βρισια προςτον ελληνικο λαο. δεν ξερει να κανει και τιποτ'αλλο. ο,τι της πουνε κανει ειπαμε.!!!!
Μαρία Ρεπούση: εξάμβλωμα αυθάδειας
Η «ιστορικός» Μαρία Ρεπούση θα καταγραφεί στην ιστορία σαν εξάμβλωμα αυθάδειας: ΟΧΙ τόσο διότι είναι διατεταγμένη «ιστορικός» (επιδοτούμενη μαζί με άλλους από «εστίες» του Σόρος) με στόχο να παραχαράξει και να αλλοιώσει την ελληνική ιστορία, αλλά για τις υστερικές εμμονές της…
Μετά τους «συνωστισμούς» και CIA, καθώς και τις υστερικές εμμονές της που αρνούνται τη γενοκτονία των Ποντίων, τώρα έβγαλε άλλη στριγκιά κραυγή: «Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος»!!!
Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας: Οι ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή, μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.
Πραγματικά γεγονότα της ιστορίας, συγκλονιστικά και ηρωικά γίνονται Θρύλοι μέσω της λαϊκής παράδοσης και λαϊκής μούσας: ΑΥΤΑ δεν είναι ιστορικοί μύθοι, ούτε κατασκευασμένα από κανέναν, απλώς μπορεί, το ιστορικό τους ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ να «επενδύεται» με κάποιες συγκινησιακές «υπερβολές», με κάποιο «μυθολογικό» τσόφλι…
Αν η κ. Ρεπούση ήταν Ιστορικός αυτό θα το γνώριζε. Αλλά δεν είναι Ιστορικός, εκτελεί «χρέη» επιδοτούμενου «ιστορικού»…
Αλήθεια από πού αντλεί η κ. Ρεπούση το «ιστορικό» της απόφθεγμα: Ότι ο Χορός του Ζαλόγγου είναι μύθος;
Βρισκόταν εκεί και κατέγραφε το συμβάν;
Αν διέθετε λίγη σοβαρότητα θα μελετούσε τουλάχιστον τις μαρτυρίες εκείνων που ζήσανε τα χρόνια εκείνα και μάλιστα στα Ιωάννινα.
Θα καταγράψουμε κάποιες:
α). Ιάκωβος Μπαρτόλντυ: Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτης (καθόλου ευνοϊκός προς τους Έλληνες) που Βρισκόταν την εποχή εκείνη (1803-1804) στα Ιωάννινα.
Γράφει στο έργο του: «Ταξίδιον εις την Ελλάδα 1803 - 1804»:
«Καμιά εκατοστή απ΄ αυτούς τους δυστυχισμένους είχαν αποτραβηχτεί βόρεια της Πρέβεζας στο Μοναστήρι του Ζαλόγγου. Τους επιτέθηκαν εκεί θεωρώντας ότι τάχα αυτή η τοποθεσία, πράγματι ισχυρή, θα μπορούσε να τους προσφέρει ένα νέο τόπο μόνιμης διαμονής, όπου και η σφαγή που ακολούθησε υπήρξε φρικτή. Τριάντα εννέα γυναίκες γκρεμίστηκαν από τα βράχια με τα παιδιά τους που μερικά ακόμη βύζαιναν.».
β). Γουλιέλμος Μαρτίνος Ληκ: Άγγλος στρατιωτικός, περιηγητής και αρχαιολόγος, γράφει από πληροφορίες που συνέλεξε το 1805:
«Περίπου 100 οικογένειες είχαν αποτραβηχτεί στο μέρος αυτό από το Σούλι και την Κιάφα, με συνθήκες και ζούσαν στο λόφο ανενόχλητες ώσπου έπεσε το Κούγκι. Τότε επειδή τάχα η περιοχή αυτή ήταν περισσότερη οχυρή ξαφνικά τους επιτέθηκαν με διαταγή του Βεζίρη. Όταν η κατάσταση έγινε απελπιστική ο Κίτσος Μπότσαρης και ένα τμήμα του διέφυγαν. Από τους υπολοίπους, 150 σκλαβώθηκαν και 25 κεφάλια στάλθηκαν στον Αλβανό Μπουλούκμπαση στην Καμαρίνα που διεύθυνε τις επιχειρήσεις, 6 άνδρες και 22 γυναίκες ρίχτηκαν από τα βράχια από το ψηλότερο σημείο του γκρεμνού, προτιμώντας έτσι παρά να πέσουν ζωντανοί στα χέρια των εχθρών τους. Πολλές γυναίκες που είχαν παιδιά τις είδαν να τα ρίχνουν με δύναμη προτού εκείνες κάνουν το μοιραίο πήδημα».
γ).Χριστόφορος Περρραιβού: Το 1815 δημοσιεύει την πρώτη αναφορά στο περιστατικό:
«τότε εγνώρισαν ο Κουτσιονίκας και ο Κίτσιο Μπότσαρης την συνηθισμένην αντιπληρωμήν όπου δίδει ο Βεζίρης εις τους πιστούς του προδότας, πλην η μετάνοια τότε ήτο ανωφελής. Άρχισαν μ΄ όλον τούτο και αντεμάχοντο μεγαλοψύχως, δεν είχαν όμως τα αναγκαία ν΄ αντισταθούν περισσότερον από δύο ημέρας. Αι γυναίκες δε κατά την δευτέραν ημέραν βλέπουσαι ταύτην τη κτηνώδη περίστασιν, εσυνάχθησαν έως εξήκοντα, επάνω εις έναν πετρώδη κρημνόν. Εκεί εσυμβουλεύθησαν και απεφάσισαν ότι καλύτερα να ριφθούν κάτω από τον κρημνόν διά να αποθάνουν, πάρεξ να παραδοθούν διά σκλάβες εις χείρας των Τούρκων. Όθεν αρπάξαντες με τας ιδίας των χείρας τα άκακα και τρυφερά βρέφη, τα έρριπτον κάτω εις τον κρημνόν. Έπειτα αι μητέρες πιάνοντας η μία με την άλλη τα χέρια τους άρχισαν και εχόρευαν, χορεύουσαι δε επηδούσαν ευχαρίστως μίαν κατόπιν της άλλης από τον κρημνόν. Μερικαί όμως δεν απέθανον, επειδή έπιπτον επάνω εις τα παιδία των και τους συντρόφους, των οποίων τα σώματα ήταν καρφωμένα πάνω εις τες μυτερές πέτρες του κρημνού».
δ).Φραγκίσκος Πουκεβίλ: Διέμεινε 10 χρόνια στην αυλή του Αλή Πασά. Το 1820 στο τρίτομο έργο του «Ταξίδι στην Ελλάδα» αναφέρεται στο επεισόδιο:
«...τις γυναίκες τις γκρέμισαν από τα ύψη των βουνών στις αβύσσους του Αχέροντα, τα παιδιά πουλήθηκαν στα παζάρια.»
Τον επόμενο όμως χρόνο που εκδίδονται οι άλλοι τόμοι περιλαμβάνεται το γεγονός με περισσότερη λεπτομέρεια:
«Ηρωικό θάρρος εξήντα γυναικών, που κινδύνευαν να παραδοθούν στη σκλαβιά των Τούρκων. Ρίχνουν τα παιδιά τους πάνω στους πολιορκητές σαν να ήταν πέτρες έπειτα, πιάνοντας το τραγούδι του θανάτου και κρατώντας η μιά το χέρι της άλλης, ρίχτηκαν στο βάθος της αβύσσου, όπου τα κομματιασμένα πτώματα των παιδιών τους δεν άφηναν μερικές να συναντήσουν το Χάρο, όπως θα το ήθελαν.»
ε). Κλωντ Φωριέλ: Γάλλος Ιστορικός και ακαδημαϊκός δίνει παραστατικές λεπτομέρειες:
«..ήταν ακόμα αβέβαιη, όταν εξήντα γυναίκες, βλέποντας πως στο τέλος θα σκοτώνονταν οι δικοί τους, μαζεύονται σ΄ ένα απότομο ψήλωμα στον γκρεμό, που στη μία πλευρά του ανοιγόταν ένα βάραθρο και στο βάθος του το ρέμα άφριζε ανάμεσα στους μυτερούς βράχους που γέμιζαν τις όχθες και τη κοίτη του. Εκεί αναλογίζονται τι έχουν να κάνουν, για να μη πέσουν στα χέρια των Τούρκων, που τους φαντάζονται κιόλας να τις κυνηγούν. Αυτή η απελπισμένη συζήτηση στάθηκε σύντομη, και η απόφαση που ακολούθησε ήταν ομόγνωμη. Οι περισσότερες απ΄ αυτές τις γυναίκες ήταν μητέρες, αρκετά νέες, και είχαν μαζί τα παιδιά τους, άλλες στο βυζί ή στην αγκαλιά, άλλες τα κρατούσαν από το χέρι. Η κάθε μια πήρε το δικό της, το φίλησε για τελευταία φορά και το έριξε ή το έσπρωξε γυρνώντας το κεφάλι στον διπλανό γκρεμό. Όταν δεν είχαν πια παιδιά να γκρεμίσουν, πιάστηκαν από τα χέρια και άρχισαν ένα χορό, γύρω – γύρω, όσο πιο κοντά γινόταν στην άκρη του γκρεμού και η πρώτη απ΄ αυτές, αφού χόρεψε μια βόλτα φτάνει στην άκρη, ρίχνεται και κυλιέται από βράχο σε βράχο ως κάτω στο φοβερό βάραθρο. Ωστόσο ο κύκλος, ή ο χορός συνεχίζει να γυρνάει, και σε κάθε βόλτα μια χορεύτρια αποκόβεται με τον ίδιο τρόπο, ως την εξηκοστή. Λένε πως από κάποιο θαύμα, μία απ΄ αυτές τις γυναίκες δεν σκοτώθηκε πέφτοντας».
Υπάρχουν ακόμα και άλλες μαρτυρίες της εποχής εκείνης. Αλλά αυτές είναι υπέρ-αρκετές.
Αλλά είπαμε. Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί…
Διαβάστε και το άρθρο:
«Ρεπούση: Η βέβηλη πράξη της νεοταξικής σατραπείας…»
Μοντάζ-Γρέκι1 σχόλιο στο:Μαρία Ρεπούση: εξάμβλωμα αυθάδειας
- Καλό θα ειναι οτι πιστεύει αυτή ας τα κρατάει μόνο για τον εαυτό της και μόνο.
Δεν ειναι καν ιστορικός αυτό μας δείχνει καθημερινά.Ρεπούση: Η βέβηλη πράξη της νεοταξικής σατραπείας…
Η διαβόητη Ρεπούση …ξανακτύπησε: Με έγγραφό της ζητά να μην περάσουν στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο ως Γενοκτονίες, αυτές της Μικράς Ασίας και τον Ποντίων!...
Διαβάσαμε το νέο «άθλο» της
ΕΔΩ
Πριν ακριβώς ένα χρόνο (20 Μαΐου 1912) πάλι με προκλητική αυθάδεια είχε βεβηλώσει τα θύματα της κεμαλικής κακουργίας.
Διαβάστε το άρθρο που είχαμε γράψει τότε, ισχύει και για σήμερα…
ΕΔΩ
Ρεπούση: Η βέβηλη πράξη της νεοταξικής σατραπείας…
"Και θα ήταν ακόμα καλύτερα, αν αυτή η Μνήμη χαραζόταν όχι μόνο στων Ελλήνων το νου, αλλά και του κόσμου όλου, προπάντων των μεγάλων, που δε θυμούνται, δε βλέπουν, δεν ακούνε τίποτα για πάμπολλα τερατώδη εγκλήματα απέναντι στο ανθρώπινο γένος -εγκλήματα όχι μόνο παλιά μα και πρόσφατα και νωπά και ζέοντα- εγκλήματα που, μένοντας ατιμώρητα κι αμνημόνευτα, γεννούν άλλα, κι άλλα, κι άλλα, και αποτελούν το άριστο φροντιστήριο της Μεγάλης των Κακούργων Σχολής"
(Μάριος Πλωρίτης: Ξένοι προς το ανθρώπινο είδος, εφημερίδα ΒΗΜΑ, 4-10-1981).
Ένα από τα στυγερότερα ιστορικά εγκλήματα της «Μεγάλης των Κακούργων Σχολής» είναι η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Ποντίων…
Η ιστορία έχει τελεσίδικα αποφανθεί για αυτό το φρικώδες έγκλημα της κεμαλικής θηριωδίας. Άπειρα είναι τα ιστορικά ντοκουμέντα και το φιλμαρισμένο υλικό της γενοκτονίας των Ποντίων…
Μια μικρή, ελάχιστη συλλογή ιστορικών ντοκουμέντων και φρεσκαρίσματος της Μνήμης, σχετικά με τον αποτροπιασμό της γενοκτονίας των Ποντίων, έχει αναρτηθεί ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4548
Εδώ, απλώς θα στηλιτεύσουμε τη μικρόψυχη εθνομηδενίστρια, την υπάλληλο των ιδρυμάτων του Σόρος, η οποία από φιλόλογος, μάς ποζάρει σαν ιστορική αυθεντία: Τη διαβόητη Ρεπούση.
Αυτή λοιπόν η κυρία ΟΧΙ μόνο δεν αναγνωρίζει την Ιστορία, όχι μόνο αναδιατυπώνει και πλαστογραφεί (χωρίς καν να είναι ιστορικός) την ιστορία, σύμφωνα με τα σοφιστικά κελεύσματα της Νέας Τάξης και των χρηματιστηριακών αφεντικών της (με το αζημίωτο), αλλά ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ και τη Μνήμη των θυμάτων της «Μεγάλης των Κακούργων Σχολής»: Της κεμαλικής κακουργίας…
ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ, με αυθάδεια ασυνήθιστη (την αυθάδεια των έμμισθων δωσίλογων), ακόμα και τα ίδια τα δικά της καθεστωτικά ήθη και έθιμα: Το Κοινοβούλιο.
«Προκλητική, ασεβής και κυρίως αμετανόητη αρνητής, η βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ Μαρία Ρεπούση – τα κατάφεραν οι εχθροί των Ποντίων, εύγε Φώτη Κουβέλη- εκπρόσωπος των αναθεωρητών της ελληνικής ιστορίας, εμφανίστηκε χθες στη βουλή!
Τι έκανε η γνωστή συγγραφέας του βιβλίου ιστορίας του ….’συνωστιμού’;
Αποχώρησε επιδεικτικά από την αίθουσα, μόλις ο πρόεδρος της βουλής ζήτησε από τους 300 βουλευτές να σηκωθούν όρθιοι και να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή για τα γενοκτονημένα θύματα του Τουρκικού φασισμού!
Υπάρχουν φωτογραφίες που κατέγραψαν λεπτό προς λεπτό την ιταμή πρόκληση!
Υπάρχουν μαρτυρίες δημοσιογράφων που επιβεβαιώνουν το προκλητικό γεγονός!»
Λεπτομέρειες, καθώς και το αποδεικτικό φωτογραφικό υλικό θα τα βρείτε ΕΔΩ:
http://trelogiannis.blogspot.com/2012/05/blog-post_793.html
Όπως ήδη έχουμε υπογραμμίσει, «σε άλλες εποχές, όπου υπήρχαν έστω και ψήγματα εθνικής και κοινωνικής ευαισθησίας, θα είχαν ξεσηκωθεί και οι πέτρες με την προκλητικότητα αυτής της αυθάδους κυρίας. Σήμερα δεν ιδρώνει το αυτί κανενός και το χειρότερο: Αυτή η κυρία του εθνομηδενιστικού σκότους επιβραβεύεται…».
Και μόνο η στάση αυτής της «επαγγελματίας» του εθνομηδενισμού, καθώς και η στάση ΟΧΙ μόνο του κόμματός της (σφηκοφωλιά νεοταξικών γενίτσαρων), αλλά και όλων των άλλων κομμάτων, δείχνει περίτρανα τη δραματική κατάπτωση της πολιτικής μας ζωής, τη φασίζουσα ισοπέδωση κάθε πολιτικής και ηθικής αξίας, την παρακμιακή αποσύνθεση του καθεστώτος και το ολοκληρωτικό του ΨΕΥΔΟΣ…
Η συμπεριφορά για την μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, της δαιμονόπληκτης κ. Ρεπούση
Προκλητική, ασεβής και κυρίως αμετανόητη αρνητής, η βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ Μαρία Ρεπούση – τα κατάφεραν οι εχθροί των Ποντίων, εύγε Φώτη Κουβέλη- εκπρόσωπος των αναθεωρητών της ελληνικής ιστορίας, εμφανίστηκε χθες στη βουλή! Τι έκανε η γνωστή συγγραφέας του βιβλίου ιστορίας του ….’συνωστιμού’;Αποχώρησε επιδεικτικά από την αίθουσα, μόλις ο πρόεδρος της βουλής ζήτησε απότους 300 βουλευτές να σηκωθούν όρθιοι και να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή για τα γενοκτονημένα θύματα του Τουρκικού φασισμού!Υπάρχουν φωτογραφίες που κατέγραψαν λεπτό προς λεπτό την ιταμή πρόκληση!Υπάρχουν μαρτυρίες δημοσιογράφων που επιβεβαιώνουν το προκλητικό γεγονός!Εάν η κυρία αυτή έκανε το ίδιο ακριβώς στη Γαλλία ή την Ελβετία, θα έμπαινε φυλακή!Η άρνηση της γενοκτονίας είναι ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ στις πολιτισμένες αυτές χώρες.Και στην Ελλάδα τι;Στην Ελλάδα τιμούμε τους αρνητές της γενοκτονίας, κάνοντάς τους υποψήφιους βουλευτές και με λίγες εκατοντάδες ψήφους τους εκλέγουμε για να τους επιβραβεύσουμε!Και το αμείλικτο ερώτημα που βγαίνει από τις ψυχές όλων υμών των απογόνων εκείνων που επέζησαν από το μέγιστο αυτό έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, είναι αν ο πρόεδρος του κόμματος της ΔΗΜ.ΑΡ Φώτης Κουβέλης εγκρίνει την ασεβή αυτή στάση της!Την εγκρίνεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ κύριε Κουβέλη;Γιατί αν την εγκρίνεις, ξέρουν οι Πόντιοι πώς να απαντήσουν.Αν όμως δεν την εγκρίνεις, ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξεπλυθεί η προσβολή:ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΟΥ!Δεν υπάρχει άλλη συγνώμη για όλους τους Πόντιους απανταχού της γης που να γίνει δεκτή από εσένα, εκτός από αυτήν την ενέργεια.Αναστάσιος ΚαζαντζίδηςΑπόγονος Ποντίων που επιβίωσαν από το ΓΕΝΟΤΕΛΕΜΑΥ.Γ.
Το θέμα όμως δεν είναι η συμπεριφορά τη κυρίας Ρεπούση κύριε Κουβέλη, αλλά η δική σου ως προέδρου Ελληνικού Κόμματος που εκπροσωπείται στη βουλή.Αποχώρησε από τη Βουλή, η γνωστή Ρεπούση, όταν ο β. Πολύδωρας κάλεσε τους βουλευτές σε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού!
Ωρα: 12 :42 μμ Διακρίνεται η Ρεπούση ακόμα μέσα στη Βουλή
Ωρα: 12 :46 μμ Mόλις ο Πρόεδρος ανακοίνωσε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη της Γενοκτονίας των Ποντίων η Ρεπούση εξαφανίστηκε από τα έδρανα της Βουλής
Ωρα: 12 :47 Εξαφανισμένη ακόμα από τα έδρανα της Βουλής η Ρεπούση
Ωρα: 3 :09 μμ επανήλθε στην αίθουσα και ψηφίζει
ΩΡΑ 3:47
-
Ανώνυμος είπε...
- Τα χει με Τούρκο απόγονο των τσετηδων και της κρατά μουτρα