Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΚΡΙΣ ΣΠΥΡΟΥ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΤΣΙ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»



Ομιλία Κρις (Χρήστου) Σπύρου
Πρώην Πρόεδρου του Δημοκρατικού Κόμματος της Πολιτείας Νιού Χαμσάιρ ΗΠΑ,
για το Σκοπιανικό, στην εκδήλωση της «Ένωσης των Αποφοίτων Αμερικανικών Πανεπιστημίων»
15 Δεκεμβρίου 2004 Αθήνα


Γνώρισα την Μακεδονία από τα λίγα χρόνια που πήγα σχολείο στην Ελλάδα. Έφυγα για την Αμερική 13 ετών πριν από 48 χρόνια.
Έμαθα για την Μακεδονία από τον παππού μου τον Θανάση Σπύρου, ο οποίος άφησε την γυναίκα του έγκυο το 1910, με τον πατέρα μου στην κοιλιά της, και έφυγε για την Αμερική. Πήρε τρία παιδιά μαζί του και άφησε πίσω στο χωριό άλλα 4 παιδιά με τη γιαγιά μου την Ελένη. 
Έμαθα για την Μακεδονία από αυτόν τον παππού, που δύο χρόνια μετά την άφιξή του στην Αμερική ξαναγύρισε στην Ελλάδα να πολεμήσει για την απελευθέρωση της Μακεδονίας και των άλλων κατεχομένων εδαφών από τους Τούρκους. Έξι (6) ολόκληρα χρόνια πολέμησε και δεν ξαναείδε ποτέ τα τρία παιδιά του που άφησε στην Αμερική.
Ξέρω τους Μακεδόνες από τον πατέρα μου τον Κώστα που πολέμησε στην Μακεδονία, στο Ιταλικό μέτωπο και τραυματίας μας διηγιόταν χρόνια μετά για «τα μεγάλα νταούλια» που παίζανε οι Μακεδόνες όταν αυτός έπαιζε το μαντολίνο του στο μέτωπο. Με καμάρι μας έδειχνε φωτογραφίες και μας έλεγε για την φιλοξενία που τους προσέφεραν οι Έλληνες της Μακεδονίας.
Το Μακεδονικό το έμαθα από το Νίκο Μάρτη, τον Βαγγέλη Κωφό, και τον Στέλιο Παπαθεμελή, τρεις έξοχους Έλληνες Μακεδόνες που έχουν κάνει αγώνες για την Μακεδονία.
Από τα ντοκουμέντα που θα δείξω απόψε θα δείτε πως για πρώτη φορά μετά το 1993 απεφάσισα να μιλήσω δημόσια για όσα ξέρω για το Μακεδονικό και δέχτηκα την πρόσκληση των Αποφοίτων Αμερικανικών Πανεπιστημίων να συμμετέχω στην αποψινή συζήτηση.
Δέχτηκα την πρόσκληση γιατί ακούω δεξιά και αριστερά να με ρωτούν γιατί εμείς οι Ελληνοαμερικανοί αφήσαμε τον σημερινό Πρόεδρο Τζορτζ Μπους να αναγνωρίσει τα Σκόπια ως “Μακεδονία”.
Δεν άντεξα πια…Είπα στον εαυτό μου, η αλήθεια και η πραγματικότητα πρέπει να ειπωθεί και να αναδειχθεί.

Το πρώτο βάπτισμα του πυρός για το Μακεδονικό το πήρα πριν διαλυθεί η Γιουγκοσλαβία, όταν το 1986 έμαθα από τον πρώην Έλληνα υπουργό Νίκο Μάρτη, ότι το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ είχε εκδώσει εγκυκλοπαίδεια με τίτλο «Εγκυκλοπαίδεια του Χάρβαρντ για τις Αμερικανικές Εθνότητες».
Στην εγκυκλοπαίδεια αυτή ο Καθηγητής και συγγραφέας Στέφαν Θέρνστρομ υποστηρίζει ότι υπάρχει “Μακεδονική μειονότητα” στις ΗΠΑ πέραν των Ελλήνων μεταναστών της Μακεδονίας. Γράφει συγκεκριμένα η εγκυκλοπαίδεια του Χάρβαρντ ότι “ενώ στο παρελθόν μερικοί Μακεδόνες μετανάστες, έλεγαν ότι έχουν Ελληνική καταγωγή, σήμερα οι περισσότεροι νιώθουν ελεύθεροι να αυτοαποκαλούνται “Μακεδόνες” χωρίς τον φόβο ύπαρξης αντιποίνων από την Ελληνική κυβέρνηση”.
Έγιναν μεγάλοι αγώνες ν’ αλλάξουμε το κείμενο της εγκυκλοπαίδειας χωρίς καμιά βοήθεια από την επίσημη Ελληνική πολιτεία.

Το 1992 προέκυψε πια το Μακεδονικό όπως το ξέρουμε σήμερα.
Μετά το δημοψήφισμα της Νοτιοσλαβίας (των Σκοπίων), στις 7 Σεπτεμβρίου 1991, για κήρυξη ανεξάρτητου Κράτους με την ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας», συνέβησαν τα ακόλουθα.
Στις 16 Δεκεμβρίου 1991, το Συμβούλιο Υπουργών Εξωτερικών της Ευρώπης ψήφισε ομόφωνα ότι δεν θα αναγνωρίσουν όνομα για τη Νοτιοσλαβία που μπορεί να έχει «εδαφικές διεκδικήσεις στο μέλλον» (σ.σ. οι τρείς όροι).
Στις 2 Φεβρουαρίου 1992, οι Υπουργοί εξωτερικών της ΕΟΚ ανέθεσαν στον τότε Υπουργό Εξωτερικών της Πορτογαλίας João de Deus Pinheiro να προτείνει λύση για το αίτημα αναγνώρισης της Νοτιοσλαβίας. Μετά από μερικούς μήνες διαπραγματεύσεων ο κύριος Πινεϊρο πρότεινε το όνομα “Nova Macedonia”. Η πρότασις Πινεϊρο απορρίφθηκε από το Συμβούλιο Αρχηγών της Ευρώπης (ΕΟΚ) γιατί περιείχε το όνομα “Μακεδονία”.


ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ
Στις 13 Απριλίου 1992, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής κάλεσε σε σύσκεψη το Συμβούλιο των Ελλήνων Πολιτικών Αρχηγών να πάρει θέση για την ονομασία και την αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας ως νέου κράτους.
Μετά την συνάντηση των Αρχηγών ο Πρέσβης παρά τω Προέδρω Πέτρος Μολυβιάτης, ο σημερινός Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδος, διάβασε για τις τηλεοράσεις και τα άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης το ακόλουθο ανακοινωθέν.
«Η Ελλάδα θα αναγνωρίσει ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων μόνον εάν τηρηθούν και οι τρεις όροι που έθεσε η ΕΟΚ στις 16 Δεκεμβρίου ‘91 με την αυτονόητη διευκρίνιση ότι στο όνομα του κράτους αυτού δεν θα υπάρχει η λέξη “Μακεδονία”»!
Στις 27 Ιουνίου 1992 οι ηγέτες της Ενωμένης Ευρώπης ψήφισαν ομόφωνα και συμφώνησαν με την Ελληνική θέση ότι θα αναγνωρίσουν τα Σκόπια ως ανεξάρτητο κράτος «μόνον εάν η ονομασία δεν περιέχει τη λέξη “Μακεδονία”».

Στις 7 Ιουνίου 1992, ο Αμερικανός ιστορικός και αρθρογράφος Johann Fink δημοσίευσε άρθρο στην αλυσίδα 300 και πλέον εφημερίδων του “Scripps Howard News Service” στο οποίο άρθρο έλεγε και τα εξής:
«Η “Μακεδονία”, η φτωχότερη από τις πρώην δημοκρατίες της Γιουγκοσλαβίας, που βρίσκεται στο νοτιότερο άκρο της, είναι και πάλι ελεύθερη έπειτα από είκοσι δύο αιώνες κατοχής από ξένους. Τώρα υπάρχει ανησυχία ότι η πατρίδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, επί πολλά χρόνια εκρηκτική ύλη σε πυριτιδαποθήκη, είναι πιθανόν να αποτελέσει και πάλι το μήλον της έριδος ανάμεσα στις γείτονες χώρες, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα, την Αλβανία και τη Σερβία.
Η σημαντικότερη αμφισβήτηση της εθνικής της κυριαρχίας προέρχεται από την Ελλάδα. Η Αθήνα, που περιγράφει υποτιμητικά τη “Μακεδονία” ως “ψευτο-δημοκρατία”, αντιτίθεται στη χρήση του ονόματος “Μακεδονία” ως εθνικού ονόματος για τη νεοσύστατη δημοκρατία, επισημαίνοντας ότι η ονομασία αυτή είναι ταυτόσημη με την ονομασία της διοικητικής περιφέρειας που βρίσκεται στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας και αποτελούσε τμήμα της ιστορικής Μακεδονίας μέχρι το 1913. Ως μέλος διαφόρων διεθνών οργανισμών, η Αθήνα έχει τελικά απομονώσει τη “Μακεδονία” από τη διεθνή κοινότητα».
Κυρίες και κύριοι, έχετε ξανακούσει τέτοιες ηλιθιότητες να λέγονται από ιστορικούς; Αυτός ο κύριος ισχυρίζεται ότι εδώ και δύο χιλιάδες διακόσια χρόνια υπήρχε κράτος Μακεδονία, οι κάτοικοί του οποίου ήταν Σλάβοι, όπως και ο ένδοξος βασιλεύς του ο Μέγας Αλέξανδρος. Τι κακό πράγμα η άγνοια!


ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
Στις 2 Οκτωβρίου 1992 ο τότε υποψήφιος για την Προεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής Κυβερνήτης Μπιλ Κλίντον (Bill Clinton) έκανε την επίσημη γραπτή δήλωση με τίτλο:

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΛΙΝΤΟΝ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ”
Είπε ο κ. Κλίντον: «Στηρίζω την πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με την οποία η νοτιότερη πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία αναγνωρίζεται ως ανεξάρτητο κράτος υπό τον όρο να μην περιλαμβάνεται στην ονομασία της η λέξη «Μακεδονία». Πολλοί Αμερικανοί δυσκολεύονται να κατανοήσουν το πρόβλημα που προκύπτει από τη χρήση του ονόματος «Μακεδονία». Περί τα τέλη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου η χρήση αυτού του ονόματος για το νότιο τμήμα της Γιουγκοσλαβίας χαρακτηρίστηκε από τον τότε υπουργό Εξωτερικών της χώρας μας «ως προκάλυμμα για επιθετικές ενέργειες εναντίον της Ελλάδας» ενώ θα μπορούσε, επίσης, να αποτελέσει και πάλι πηγή αποσταθεροποίησης και διαμάχης.
Η θέση των Ηνωμένων Πολιτειών πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Εάν το νέο αυτό κράτος επιθυμεί την αναγνώριση της Αμερικής, θα πρέπει κατ΄ αρχάς να δεχθεί τις αρχές της Τελικής Πράξης του Ελσίνκι, να ικανοποιήσει τις γείτονες χώρες και την παγκόσμια κοινότητα όσον αφορά τις προθέσεις του, ότι δηλαδή είναι ειρηνικές και σύμφωνες με την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία απορρίπτει τη χρήση του ονόματος Μακεδονία. Η Κυβέρνηση Κλίντον θα υπερασπιστεί αυτές τις αρχές και θα διασφαλίσει την ικανοποίηση των νόμιμων συμφερόντων της Ελλάδας»!!!

Την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου του 1992 ο Μπιλ Κλίντον εκλέχτηκε Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής κερδίζοντας τις εκλογές από τον Πρόεδρο Τζορτζ Μπούς.
Λίγες μέρες μετά άρχισε ένας μαραθώνιος αγώνας να αποτραπεί η έντονη και πιεστική προσπάθεια της απερχόμενης κυβέρνησης Τζορτζ Μπους να αναγνωρίσει τη Νοτιοσλαβία (τα Σκόπια) ως “Δημοκρατία της Μακεδονίας”.
Τί έγινε τότε... Μετά την ήττα των εκλογών από τον Μπιλ Κλίντον ο Τζορτζ Μπούς έστειλε τον Υπουργό Eξωτερικών των ΗΠΑ Λόρενς Ήγκελμπέργκερ (Lawrence Eagleburger) στην Ευρώπη προκειμένου να πείσει τις Ευρωπαϊκές Κυβερνήσεις να αλλάξουν θέση που ομόφωνα είχαν πάρει στις 27 Ιουνίου 1992 και να αναγνωρίσουν μαζί με τις ΗΠΑ το νέο κράτος των Σκοπίων ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Φαίνεται ότι ο Πρόεδρος Μπους προσπάθησε να εκπληρώσει την προεκλογική του υπόσχεση στους Σκοπιανούς των ΗΠΑ, οι οποίοι συνέβαλαν σημαντικά στην αποτυχημένη προεκλογική του προσπάθεια.

Επιστρατεύτηκα από την τότε Ελληνική Κυβέρνηση να βοηθήσω σαν ένας από τους «παράγοντες της Ελληνοαμερικανικής κοινότητας».
Εκείνη την εποχή είχα την ιδιότητα του Προέδρου του Δημοκρατικού κόμματος στην Πολιτεία του Νιού Χαμσάϊρ, την πιο σημαντική πολιτεία της Αμερικής όσον αφορά στις Προεδρικές Εκλογές, και μόλις είχα εκλεγεί Πρόεδρος των Εκλεκτόρων του Μπίλ Κλίντον στην ίδια πολιτεία.
Στόχος ήταν να μην μπορέσει η Αμερικανική Κυβέρνηση πριν τη λήξη της θητείας της στις 20 Ιανουαρίου 1993 να πείσει τους Ευρωπαίους και ιδιαίτερα το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών να αναγνωρίσουν το νέο αυτό κράτος ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Αυθαίρετη αναγνώριση από την κυβέρνηση της Αμερικής θα ήταν άσχετη εφόσον η κυβέρνηση Μπους ήταν πλέον μεταβατική.
Στην Αθήνα συναντήθηκα στο Γραφείο του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον κ. Πέτρο Παπαγεωργίου, πολιτικό σύμβουλο του Πρωθυπουργού και μερικές μέρες αργότερα με τον κ. Λουκά Τσίλα, τότε σύμβουλο του Πρωθυπουργού για θέματα ασφαλείας. Λίγους μήνες αργότερα ο κ. Τσίλας διορίστηκε Πρέσβης της Ελλάδος στις Ηνωμένες Πολιτείες από την Ελληνική Κυβέρνηση. Επίσης για το ίδιο θέμα συναντήθηκα και με την κα. Ντόρα Μπακογιάννη, τότε Υπουργό Πολιτισμού.
Ο κ. Παπαγεωργίου, ο κ. Τσίλας και η κα. Μπακογιάννη τόνισαν την σπουδαιότητα του να αποτραπεί η προσπάθεια της απερχόμενης Κυβέρνησης Μπούς να αναγνωρίσει τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Ζήτησαν από μένα να βοηθήσω και με τους συμβούλους και συνεργάτες του Μπιλ Κλίντον, αλλά και με την ηγεσία της Ελληνοαμερικανικής Κοινότητας και ιδιαίτερα τα στελέχη του Δημοκρατικού κόμματος που συνέβαλαν στην εκλογή του νέου Προέδρου Μπιλ Κλίντον.
Δέχτηκα να βοηθήσω και πραγματικά μετά από μια σκληρή προσπάθεια και με την βοήθεια του Μάϊκλ Δουκάκη και πολλών άλλων συναδέλφων στην Αμερική κατορθώσαμε να αποτρέψουμε την προσπάθεια του Τζορτζ Μπούς.

Στην Αμερική συναντήθηκα με τον Μάϊκλ Δουκάκη έναν από τους πιο στενούς πολιτικούς φίλους και υποστηρικτές του Μπιλ Κλίντον. Ενημέρωσα τον Μάϊκλ Δουκάκη για το σημαντικό θέμα της αναγνώρισης της Νοτιοσλαβίας από τις ΗΠΑ με ονομασία που περιείχε το όνομα «Μακεδονία» και του ζήτησα να συμμετάσχει στην προσπάθεια να σταματήσουμε την Κυβέρνηση Μπους.
Ο Μάϊκλ Δουκάκης συμφώνησε να έρθει σε επαφή με τον Άντονυ Λέικ (Anthony Lake) και την Μαντλίν Ολμπραϊτ (Madeleine Albright). Ο Λέϊκ και η Ολμπράϊτ ήταν κορυφαίοι σύμβουλοι του Μπιλ Κλίντον για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Εθνικής Ασφάλειας στην Προεδρική του εκστρατεία του 1992. Ο Άντονυ Λέϊκ διορίστηκε Σύμβουλος Ασφαλείας του Προέδρου Κλίντον στο Λευκό Οίκο και η Μαντλίν Ολμπραϊτ έγινε Πρέσβης της Κυβέρνησης Κλίντον στα Ηνωμένα Έθνη και αργότερα Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ.
Ενημέρωσα επίσης πολλούς ακόμη επιφανείς Ελληνοαμερικανούς πολιτικούς ηγέτες, όπως τον Φιλ Αγγελίδη, τότε Πρόεδρο του ισχυρού Δημοκρατικού κόμματος της Καλιφόρνιας με περισσότερα από έξι (6) εκατομμύρια δημοκρατικά μέλη όπως και τον Μάϊκ Πάνος, Πρόεδρο του Δημοκρατικού κόμματος της Πολιτείας Ιντιάνα. Όλοι τους συμφώνησαν να βοηθήσουν.
Με σκληρή επιμονή και με τη βοήθεια πολλών άλλων Ελληνοαμερικανών οι οποίοι ήταν κοντά στον Μπιλ Κλίντον καταφέραμε να σταματήσουμε την προσπάθεια της Κυβέρνησης Μπους να φέρει το θέμα της αναγνώρισης στο Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών για ψήφισμα, παρότι ο Ήγκελμπέργκερ προσπάθησε να το κάνει ακόμη και στις 19 Ιανουαρίου 1993, μια μέρα πριν από την ορκωμοσία του Μπιλ Κλίντον!

Πρέπει να προσθέσω εδώ ότι στη χρονική αυτή διάρκεια συναντήθηκα αρκετές φορές με τους Συμβούλους του τότε Έλληνα Πρωθυπουργού (σ.σ. Μητσοτάκη) και πέρασα και τα Χριστούγεννα του ’92 και την Πρωτοχρονιά του 1993 στην Αθήνα. Συνέβαλα επίσης και στην προετοιμασία του τότε Έλληνα Υφυπουργού Εξωτερικών Ανδρέα Ανδριανόπουλου, ο οποίος ταξίδευε στη Νότιο Αμερική σε μια αποστολή να ζητήσει υποστήριξη από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής και από την Ελληνοαμερικανική ηγεσία ενάντια στην προσπάθεια της Κυβέρνησης Μπους. Στο υπόμνημά μου προς τον κ. Τσίλα με ημερομηνία 31/12/1992 πρότεινα στις Ηνωμένες Πολιτείες ο κ. Ανδριανόπουλος να έρθει σε επαφή με τους Μάϊκλ Δουκάκη, Πόλ Τσόγκα, Φίλ Αγγελίδη, Μάϊκ Πάνο, Άγγελο Τσακόπουλο, Νίκ Μητρόπουλο και Τζόρτζ Στεφανόπουλο. Στο υπόμνημά μου συμπεριέλαβα τα τηλέφωνα σπιτιού και τα προσωπικά τηλέφωνα του καθενός τους.


ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
   Όπως αργότερα αποδείχτηκε δεν ξέραμε πολλά για το τι ακριβώς συνέβαινε με το Μακεδονικό θέμα. Είναι τώρα όμως ξεκάθαρο ότι η τότε Ελληνική Κυβέρνηση εργαζόταν με αντιφατικές στρατηγικές. Δημόσια και επίσημα η Ελληνική Κυβέρνηση εργαζόταν να αποτρέψει την Κυβέρνηση Μπους να αναγνωρίσει τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Παρασκηνιακά όμως η Ελληνική Κυβέρνηση συζητούσε ένα σύνθετο όνομα που θα ήταν κάπως παραδεκτό και θα είχε λιγότερο πολιτικό κόστος.
Είναι τώρα προφανές ότι αυτή η στρατηγική εφαρμόστηκε παρασκηνιακά για αρκετό χρονικό διάστημα από τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό. Ακούστε τι είπε σε μια πρόσφατη δήλωσή του ο τότε υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδος Αντώνης Σαμαράς, στην εκπομπή «Οι φάκελοι» του Αλέξη Παπαχελά στο τηλεοπτικό κανάλι “MEGA” στις 16/11/2004:
«Εκείνη την στιγμή στη σύσκεψη αυτή (6 Μαρτίου) ενόψει του γεγονότος ότι εγώ έπρεπε σε τρεις ημέρες να πάω στις Βρυξέλες να συζητήσω με Μπέικερ και Υπουργούς των Εξωτερικών, ο Μητσοτάκης λέει πρέπει να έχουμε μια δεύτερη γραμμή άμυνας. Τι θα γίνει εάν οι Αμερικανοί δεν θελήσουν να αναγνωρίσουν αυτό το οποίο έχουν αναγνωρίσει οι Ευρωπαίοι, τους τρεις όρους;
Μα δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δεχθούν παρά εάν εμείς δεν δώσουμε την μάχη. Μου λέει δεν σου κρύβω, παρουσία των άλλων, ότι εγώ το θέμα του ονόματος δεν το θεωρώ σημαντικό. Λέω τότε κύριε Πρόεδρε, μου λέτε αυτό που έχετε πει στον Ελληνικό λαό, αυτό που έχει αποφασίσει το Συμβούλιο των πολιτικών Αρχηγών, αυτό το οποίο λέτε εσείς προς τον Ελληνικό λαό, άλλο τι μας λέτε εδώ, να βγω εγώ και να πω τα αντίθετα στο εξωτερικό; Πώς θα το κάνω; Πηγαίνω έξω και, κύριε Παπαχελά, ποτέ δεν έχω αισθανθεί τόσο άσχημα και δεν θα ήθελα ποτέ άλλος Έλληνας Υπουργός των Εξωτερικών να αισθανθεί το ίδιο άσχημα. Έγινα περίγελος. Με ρωτούσε ο κύριος Ντελόρ με υπονοούμενα, με ρωτούσε ο κύριος Πόστ του Λουξεμβούργου, με ρωτούσε ο Γκένσερ, με ρωτούσε ο κύριος Κόλλινς της Ιρλανδίας και μου λέγανε, καλά Αντώνη, εδώ μας λες άλλα και μαθαίνουμε από το κέντρο ότι άλλη είναι η γραμμή. Είχανε ήδη αρχίσει οι διαρροές ότι μην ακούτε τον Σαμαρά, αυτός έχει την θέση όνομα, εμάς δεν μας νοιάζει».


ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ FYRO«M»
Φαίνεται λοιπόν πια ξεκάθαρα ότι όταν εμείς αγωνιζόμασταν να αποτρέψουμε την Κυβέρνηση Μπους, η Ελληνική Κυβέρνηση συζητούσε με άλλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να βρουν τρόπο να αποφύγουν αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας σαν νέο κράτος από την Ενωμένη Ευρώπη. Ο μόνος άλλος φορέας ήταν τα Ηνωμένα Έθνη! Έτσι και έγινε.
Στις 22 Ιανουαρίου 1993, δύο μέρες μετά την ορκωμοσία του Μπιλ Κλίντον και πριν τελειώσουν οι τελετές ορκωμοσίας στην Ουάσιγκτον η κυβέρνηση των Σκοπίων έκανε επίσημη αίτηση στα Ηνωμένα Έθνη να αναγνωριστεί η Νοτιοσλαβία ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Πώς και γιατί αποφάσισε η κυβέρνηση των Σκοπίων να παρακάμψει την Ενωμένη Ευρώπη;
Δύο μέρες αργότερα στις 24 Ιανουαρίου 1993 τρεις μεγάλες χώρες της Ενωμένης Ευρώπης η Αγγλία, η Γαλλία και η Ισπανία με τη σύμφωνη γνώμη της Ελληνικής Κυβέρνησης πρότειναν αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας από τα Ηνωμένα Έθνη με μια δήθεν συμβιβαστική ονομασία. Πρότειναν αναγνώριση της Νοτιοσλαβίας με το όνομα «Πρώην-Γιουγκοσλαβική-Δημοκρατία-της Μακεδονίας» FYROM.
Πώς και γιατί αποφάσισαν οι τρεις αυτές κυβερνήσεις να κάνουν την επίσημη αυτή «συμβιβαστική» πρόταση στα Ηνωμένα Έθνη; Μήπως είχαν ψηφίσει οι ηγέτες της Ευρώπης να αλλάξουν στάση και να αναγνωρίσουν τα Σκόπια με όνομα που περιείχε την λέξη Μακεδονία; Ασφαλώς όχι. Το κάνανε εν ονόματι της Ενωμένης Ευρώπης; Ασφαλώς όχι!!
Φαίνεται ότι όλα είχαν προσυμφωνηθεί παρασκηνιακά. Η Ελληνική Κυβέρνηση, η Κυβέρνηση των Σκοπίων και οι Ευρωπαίοι τα είχαν βρει για μια σύνθετη ονομασία η οποία περιέχει τη λέξη «Μακεδονία» . Αυτό που παρέμεινε σε εκκρεμότητα ήταν η θέση του Μπιλ Κλίντον.


ΠΩΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΙΛ ΚΛΙΝΤΟΝ
Τι έγινε όμως με την ομόφωνη απόφαση των πολιτικών ηγετών της Ελλάδος; Τί έγινε η περίφημη δήλωση του Πέτρου Μολυβιάτη εν ονόματι του Συμβουλίου των Ελλήνων πολιτικών Αρχηγών ότι η Ελλάδα δεν θα αναγνωρίσει τα Σκόπια εάν η ονομασία περιέχει την λέξη «Μακεδονία»; Είχαν αλλάξει στάση οι Έλληνες πολιτικοί ηγέτες; Ασφαλώς όχι!!
Το θέμα Κλίντον όμως ήταν το πιο σοβαρό. Ο Μπιλ Κλίντον είχε δεσμευτεί στους Ελληνοαμερικανούς υποστηρικτές του και ο Κλίντον θα τηρούσε την δέσμευσή του. Γι’ αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος. Επομένως οι αρχιτέκτονες της συμβιβαστικής λύσης ρισκάρανε το βέτο στο Συμβούλιο Ασφαλείας από την Κυβέρνηση Κλίντον εάν προτείνανε αναγνώριση των Σκοπίων με ονομασία που περιείχε την λέξη «Μακεδονία». Μόνον οι Ελληνοαμερικανοί ηγέτες μπορούσαν να αποδεσμεύσουν τον Μπιλ Κλίντον. Εξάλλου αυτοί τον δέσμευσαν στις 3 Οκτωβρίου 1992.
Έτσι κατασκευάσθηκε προσεκτικά ένας σύγχρονος «Δούρειος Ίππος»!
Ιδού τι έγινε.
Δεν ξέρω ακριβώς πόσες ώρες μετά την ορκωμοσία του Μπιλ Κλίντον στο αξίωμα του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών είχαν περάσει όταν οι μισθωτοί αντιπρόσωποι της Ελλάδος (paid lobbyists) στην Ουάσιγκτον κ.κ. «Manatos & Manatos” δημιούργησαν μια «προσωρινή ειδική» επιτροπή με την ονομασία «Ad hoc American Hellenic Leadership Committee”.
Ποιά ήταν τα μέλη αυτής της «προσωρινής επιτροπής» δεν έμαθα ποτέ. Αυτό που ξέρω είναι το εξής: Εκ μέρους αυτής της πρόχειρης επιτροπής η εταιρεία «Μάνατος και Μάνατος» ζήτησε από εκλεγμένους πολιτικούς, επιχειρηματίες και Δημοτικούς άρχοντες όλους επιφανείς Ελληνοαμερικανούς να συνυπογράψουν μια επιστολή που απευθυνόταν στον Πρόεδρο Κλίντον και του ζητούσε να υποστηρίξει την «νέα θέση» της Ελληνικής Κυβέρνησης για μια «συμβιβαστική λύση» στο ζήτημα της αναγνώρισης του ονόματος της Νοτιοσλαβίας. Η επιστολή είχε συνταχθεί και είχε διατυπωθεί τόσο προσεκτικά που μπροστά της ο «Δούρειος Ίππος» έμοιαζε σαν μια ερασιτεχνική εφεύρεση!
Παρόλα αυτά το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο. Ο Μπιλ Κλίντον θα έπρεπε να υποστηρίξει την νέα θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης στην ονομασία του νέου κράτους της Νοτιοσλαβίας, παρότι η συμβιβαστική λύση περιείχε τη λέξη «Μακεδονία».
Η προτεινόμενη επιστολή προς τον Πρόεδρο Κλίντον είχε την ημερομηνία 26 Ιανουαρίου 1993 έξι μέρες μετά την ορκωμοσία του. Είναι τόσο ωραία γραμμένη και τόσο υπέροχα εθνικοποιημένη που αν δεν είσαι γνώστης των πραγμάτων και «γάτα» στα πολιτικά υπονοούμενα ποτέ δεν θα καταλάβεις ότι με την συνυπογραφή σου συμβάλλεις σε μια Κολοσσιαία εθνική προδοσία! Και όμως ακριβώς αυτό ήταν.
Όταν εγώ έλαβα το προτεινόμενο γράμμα προς τον Πρόεδρο Κλίντον και μου ζητήθηκε να το υπογράψω οι συγγραφείς του είχαν ήδη εξασφαλίσει την υπογραφή των: Phil Angelides (Φίλ Αγγελλίδης), Πρόεδρο του Δημοκρατικού κόμματος της Καλιφόρνιας. Art Agnos (Αρτ Άγκνος), πρώην Δήμαρχο του Σαν Φρανσίσκο, Andrew Athens (Άντριου Άθενς), Προέδρου του Ηνωμένου ΑμερικανοΕλληνικού Κογκρέσου, John Casimatidis (Τζων Κατσιματίδης), Πρόεδρο του “Red Apple Groups”. Philip Christopher (Φίλιπ Κρίστοφερ), Προέδρου PSEKA, dr. Gus Konstantine (Γκάς Κονσταντίν), Supreme President of AHEPA, δρ. Takey Crist (Τάκη Κρίστ), Προέδρου American Hellenic Institute, Public Affairs Committee. Michael Dukakis (Μιχάλης Δουκάκης), πρώην Κυβερνήτης της Πολιτείας της Μασαχουσέτης, Nicholas Gage (Νίκολας Γκέιτς), συγγραφέας, Fotis Gerasopoulos (Φώτης Γερασόπουλος), αντιπρόεδρο Hellenic American National Council. Dr. Christos Ioannides (Χρήστος Ιωαννίδης), Καθηγητής Greek and Middle Eastern Affairs, Michael Zaharis (Μιχάλης Ζαχαρής), Chairman KOS Pharmaceutical INC, Sotiris Kolokotronis (Σωτήρης Κολοκοτρώνης), President SKK Enterprises, Andrew Manatos (Άντριου Μάνατος), Special Counsel United Hellenic American Congress, John Nathenas (Τζων Ναθήνας) President Hellenic American National Council. Peter J. Pappas (Πήτερ Πάππας), President P.J. Mechanical Corporation, Jim Regas (Τζιμ Ρήγας) Esq. Senior Courses Regas, Freratos & Harp, Eugene Rossides (Ευγένιος Ροσίδης), Esq. Chairman American Hellenic Institute, Angelo Tsakopoulos (Άγγελος Τσακόπουλος), Former National Chairman Greek American for Clinton and Professor Spiros Vreonis jr.(Σπύρος Βρυώνης), New York University.
Ασφαλώς έγινε κοινοποίηση της επιστολής στον Warren Christopher (Γούορεν Κρίστοφερ) Υπουργό Εξωτερικών ΗΠΑ, Anthony Lake (Άντονυ Λέικ), Σύμβουλο Ασφαλείας του Λευκού Οίκου και dr. Madeleine Albright (Μαντλίν Ολμπράϊτ), Πρέσβη των ΗΠΑ στα Ηνωμένα Έθνη.
Διάβασα προσεκτικά την προτεινόμενη επιστολή που μου ζητούσαν να συνυπογράψω και είπα μέσα μου «Ώρα καλή Μακεδονία μας». Ασφαλώς δεν δέχτηκα να την συνυπογράψω και η επιστολή εστάλη στον Πρόεδρο Κλίντον. Κατάλαβα ότι εάν τα Ηνωμένα Έθνη αναγνώριζαν το νέο κράτος των Σκοπίων με ένα όνομα που περιείχε τη λέξη «Μακεδονία» θα γεννιόταν για πρώτη φορά στην ιστορία μια νέα χώρα με την ονομασία «Μακεδονία» και δεν θα ήταν Ελληνική. Με άλλα λόγια η νοτιότερη περιοχή της Γιουγκοσλαβίας θα αναγνωριζόταν από τα Ηνωμένα Έθνη σαν χώρα με το όνομα «Μακεδονία» και η Ελληνική περιοχή της Μακεδονίας θα ήταν πια απλώς μια διοικητική περιφέρεια όπως την αποκάλεσε ο προαναφερθείς ιστορικός κ. Johann Fink. Μια διοικητική περιφέρεια η οποία στο μέλλον θα διεκδικείται από το νεοσύστατο κράτος!
Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι που πρόσφεραν την υπογραφή τους δεν είχαν τον απαραίτητο χρόνο για να μελετήσουν το ακριβές κείμενο της επιστολής και υπέγραψαν καλή τη πίστει νομίζοντας ότι υπογράφουν για το συμφέρον της Ελλάδας. Άλλωστε η υπογραφή ζητήθηκε και δόθηκε τηλεφωνικά!!
Αυτό που ακολούθησε ήταν ένα δίμηνο γεμάτο παραπληροφόρηση και αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης. Για περισσότερο από δύο μήνες οι συζητήσεις και οι «αγώνες» περιστρέφονταν γύρω από δευτερεύοντα και τριτεύοντα θέματα. Σημαίες, σύμβολα, παλικαρισμοί, Τουρκικές παρενοχλήσεις οτιδήποτε άλλο παρά το όνομα Μακεδονία απασχολούσαν την κοινή γνώμη.


ΤΟ ΕΚΓΛΗΜΑ ΤΗΣ 7ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1993
Τελικά η μάσκα έπεσε. Στις 7 Απριλίου 1993 επίσημα πια με επιστολή προς το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών εν ονόματι της Ελληνικής Κυβέρνησης ο τότε Υπουργός Εξωτερικών κ. Μιχάλης Παπακωνσταντίνου ανήγγειλε ότι η Ελληνική κυβέρνηση αποδέχεται την συμβιβαστική πρόταση με την οποία τα Ηνωμένα Έθνη θα αναγνωρίσουν το νοτιότερο τμήμα της πρώην Γιουγκοσλαβίας ως νέο κράτος με την ονομασία «Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας».
Την ίδια μέρα, στις 7 Απριλίου 1993 η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ψήφισε την αναγνώριση του νέου κράτους και φυσικά έτσι ψήφισε και η Ελλάδα!
Εκείνη την ημέρα ένα κομμάτι από την Ελληνικότητά μου πέθανε.
Έτσι λοιπόν εάν σας ρωτήσει κανείς πότε αναγνωρίστηκε (γεννήθηκε) το πρώτο και μόνο μη Ελληνικό κράτος με το όνομα «Μακεδονία» να του πείτε στις 7 Απριλίου 1993.
Αν σας ρωτήσει ποιά ήταν η θέση της Ελλάδος, να πείτε ότι ψήφισε υπέρ!
Αν σας ρωτήσει πώς ψήφισε η Αμερική να του πείτε και αυτή ψήφισε υπέρ.
Αν σας ρωτήσει γιατί οι Ελληνοαμερικανοί φίλοι του Μπίλ Κλίντον του ζήτησαν να αλλάξει την θέση που είχε πάρει στις 3 Οκτωβρίου 1992 να του πείτε γιατί η Ελληνική κυβέρνηση τους ζήτησε να το κάνουν!


ΑΣΡΑΠΙΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ
Ακούστε προσεκτικά παρακαλώ, κυρίες και κύριοι, τι είπε ο τότε πανίσχυρος Αμερικανός βουλευτής και Πρόεδρος της Επιτροπής των Εξωτερικών Υποθέσεων του Αμερικανικού Κογκρέσου κ. Lee Hamilton (Λι Χάμιλτον) όπως είχε γραφεί στην ανταπόκριση του δημοσιογράφου Μιχάλη Ιγνατίου στην ημερήσια εφημερίδα «Πρωϊνή» της Νέας Υόρκης λίγες μέρες μετά την επίσημη αναγνώριση από τα Ηνωμένα Έθνη.
Είπε ο κύριος Χάμιλτον:
«ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.
ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΣΥΞΥΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ»
Η ανταπόκριση του Μιχάλη Ιγνατίου στην Πρωϊνή:
«ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ. Η Ελληνική κυβέρνηση έχασε μοναδική ευκαιρία να κερδίσει σημαντικά πλεονεκτήματα στη μάχη των Σκοπίων, όταν λόγω ασυνεννοησίας με την Ουάσιγκτον και ερασιτεχνικών χειρισμών δέχθηκε τον «έντιμο συμβιβασμό» χωρίς να περιμένει τη δημοσιοποίηση της θέσης της νέας αμερικανικής κυβέρνησης.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, Λι Χάμιλτον, δήλωσε στη διάρκεια εκδήλωσης Ελληνοαμερικανών στο Λος Άντζελες, ότι ο ίδιος αλλά και στελέχη της κυβέρνησης Κλίντον εξεπλάγησαν από την απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να μην επιμένει στη γνωστή θέση της για την ονομασία και αντίθετα να αποδεχθεί τη διαδικασία της διαιτησίας και της όποιας απόφασης των μεσολαβητών Σάιρους Βάνς και Λόρδου Όουεν.
Ο Αμερικανός βουλευτής, που θεωρείται ένας από τους λίγους πολιτικούς που γνωρίζουν τα ελληνικά εθνικά θέματα, ιδιαίτερα το Κυπριακό και το πρόβλημα που δημιουργούν τα Σκόπια, είπε ότι η πλειοψηφία των βουλευτών και των γερουσιαστών «είχαν πειστεί για τις δίκαιες θέσεις της Ελλάδας» και τις υποστήριξαν μάλιστα εγγράφως, υπογράφοντας κείμενο επιστολής προς τον Πρόεδρο Τζορτζ Μπους.
Όπως εξήγησε ο κ. Χάμιλτον, «το Κογκρέσο ενημερώθηκε σωστά από την Ελληνοαμερικανική κοινότητα», τα μέλη της οποίας πίεσαν με διάφορους τρόπους τους βουλευτές και τους γερουσιαστές, οι οποίοι πείστηκαν ότι το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων ήταν στην πραγματικότητα η κλοπή του ονόματος της Μακεδονίας.
Ο Αμερικανός βουλευτής βλέπει «διαφωνία μεταξύ των θέσεων της Αθήνας και της Ομογένειας» αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι μόνοι που απέμειναν να επιμένουν για μη χρησιμοποίηση του ονόματος της Μακεδονίας είναι οι Ελληνοαμερικανοί.
Ο κ. Χάμιλτον κατέληξε λέγοντας ότι ακριβώς λόγω της αποδοχής από την Αθήνα συμβιβαστικής λύσης, ούτε το Κογκρέσο, ούτε η Κυβέρνηση Κλίντον μπορούν πια να βοηθήσουν, υπονοώντας ότι δεν ισχύουν οι προεκλογικές υποσχέσεις του Αμερικανού Προέδρου»!!!


Στις 22 Φεβρουαρίου 1994 ο παλαίμαχος στρατηγός του Ελληνικού στρατού εν αποστρατεία Ελευθέριος Παπαγιαννάκης με επιστολή του προς τον Πρέσβη της Αυστραλίας στην Αθήνα αναρωτήθηκε πως η Αυστραλία αναγνώρισε τα Σκόπια ως Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας.
Στις 28 Μαρτίου 1994 ο Αυστραλός Πρέσβης C.A. Edwards απάντησε στο στρατηγό Παπαγιαννάκη ως εξής:
«Στρατηγέ μου,
Το γράμμα σας με ημερομηνία 22 Φεβρουαρίου με εντυπωσίασε με την ειλικρίνεια με την οποία εκφράσατε τα αισθήματά σας προς την Αυστραλία και τους Αυστραλούς που έπεσαν μαχόμενοι για την ελευθερία της Ελλάδος.
Είναι μεγάλο κρίμα που άνθρωποι όπως εσείς που έχουν τόσο δυνατά αισθήματα για τη χώρα μου αισθάνεται ότι κατά κάποιο τρόπο η πρόσφατη απόφαση της Αυστραλίας να αναγνωρίσει την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας (FYROM) αποτελεί με οποιοδήποτε κτύπημα κατά της Ελλάδος. Από την πλευρά της η Κυβέρνηση της Αυστραλίας δεν αισθάνεται ότι η απόφασή της ήταν με οποιοδήποτε τρόπο κατά των συμφερόντων της Ελλάδας. Στην πραγματικότητα παίρνοντας την απόφασή της η κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθεί στις επιθυμίες της Ελλάδας. Καθώς πιθανώς προσέξατε το όνομα με το οποίο αναγνωρίσαμε τη χώρα ήταν το ίδιο όνομα με εκείνο που χρησιμοποίησε η ίδια η Ελλάδα στην δική της αναγνώριση και σε όλες τις άλλες δοσοληψίες που έχει με αυτή τη χώρα».
Μετά από όλα αυτά κυρίες και κύριοι τώρα πια ξέρετε:
Τι κάνανε οι Ελληνοαμερικανοί
Ξέρετε τι κάνανε οι Αμερικανοί
Ξέρετε τι κάνανε οι Ευρωπαίοι
Ξέρετε τι κάνανε οι Σκοπιανοί και
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΝΤΟΠΙΑΝΟΙ
*”!!!


* Παρόμοια αποκαλυπτική ομιλία έγινε και στις 5 Δεκεμβρίου του 2007, όταν ο κ. Κρις Σπύρου Ιδρυτής και Πρόεδρος πια του Free Agia Sophia Council of America http://www.freeagiasophia.org,  μίλησε σε εκδήλωση των Συλλόγων Θεσσαλών Παπάγου, της Πανελλήνιας Οργάνωσης Οικογένειας και Νεότητας, της Πανελλήνιας Οργάνωσης Ελληνική Εστία και της Λέσχης Γυναικών, Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Γυμνασίων Λυκείων Παπάγου με θέμα «Η Ονομασία των Σκοπίων»
http://www.noiazomai.net/chrisspirou.html?fbclid=IwAR0JZZ-PHdD01DSHanuXTlReaYKqIFqsRmCrS75c3-MeudQbjHhhnTdOYrw 

ΆΛΛΟ ΈΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΚΊΤΣΟ......

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, παπούτσια και κείμενο

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΛΏΣ ΉΡΘΕΣ 2019




καλή χρονιά με υγεία και ελπίδα 🇬🇷 για ένα καλύτερο 2019 για τους Έλληνες και την Ελλάδα μας, την Μακεδονία μας 💐🇬🇷🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ : ΚΆΛΕΣΜΑ - ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΤΟΥ ΥΠΟΨ. ΔΗΜΆΡΧΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΊΠΟΛΗΣ ΓΕΩΡΓΊΟΥ ΓΆΛΛΟΥ



Επειδή η εφημερίδα του χωριού μας "Νέα του Δήμου Πρώτης" δεν είχε αρκετό χώρο για να δημοσιεύσει τις βασικές αρχές λειτουργίας και το βιογραφικό μαζί με την επιστολή μου, με την οποία δηλώνω πρώτη φορά την υποψηφιότητά μου ως Δήμαρχος Αμφίπολης, δημοσιεύω εδώ ολόκληρη την επιστολή μαζί με τις αρχές λειτουργίας του συνδυασμού και του Δήμου, καθώς και ένα σύντομο βιογραφικό μου. Απευθύνομαι σε σας, τους συγχωριανούς μου, γιατί θεώρησα υποχρέωση και τιμή μου να ξεκινήσω αυτό το κάλεσμα για την αναβίωση του Δήμου μας από τον τόπο καταγωγής μου.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΛΛΟΣ
Υποψήφιος Δήμαρχος Αμφίπολης

"Για να ξαναζήσει ο τόπος μας"

"Η Πρώτη οφείλει να συμβάλει στο να εκλεγεί ένας αποδεδειγμένα ικανός Δήμαρχος, που θα λειτουργεί αποτελεσματικά για όλους τους δημότες και για όλα τα χωριά"

Αγαπητοί συγχωριανοί,
σε λίγους μήνες το χωριό μας θα κληθεί να εκλέξει μαζί με τα άλλα χωριά τη νέα δημοτική αρχή του Δήμου Αμφίπολης. Στις προηγούμενες εκλογές οι δημότες της Πρώτης διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην εκλογή Δημάρχου και συνέβαλαν στο να εκλεγούν Δήμαρχοι από άλλα χωριά, δείχνοντας έμπρακτα τη θέλησή τους να βοηθήσουνε το Δήμο να προχωρήσει ενωμένος, τείνοντας χέρι φιλίας προς αυτά. Δυστυχώς, αυτή η προσπάθεια δεν απέδωσε τα αναμενόμενα καθώς και στις δύο προηγούμενες δημαρχιακές θητείες ο κόσμος του δήμου συνολικά απογοητεύτηκε από την απόδοση των δημοτικών αρχών.
Οφείλουμε αυτήν τη φορά να είμαστε πιο προσεκτικοί και να εκλέξουμε ένα Δήμαρχο, με βασικό κριτήριο την ικανότητά του, την εντιμότητά του και την προσφορά στον τόπο. Ο επόμενος Δήμαρχος θα πρέπει να μπορεί να τιμήσει τη ψήφο μας και να νοιαστεί και για το χωριό μας, γιατί η Πρώτη είναι ένα μεγάλο και ιστορικό χωριό. Πιστεύω όμως ότι έχει ένα χρέος και μια ευθύνη προς τα υπόλοιπα χωριά του Δήμου: να συμβάλει στην εκλογή ενός ικανού Δημάρχου που θα τα κάνει να ζωντανέψουν. Κερδύλλια, Αμφίπολη, Μεσολακκιά, Παλαιοκώμη, Νέα Φυλή, Μικρό Σούλι, Ροδολίβος, Δόμιρος, Πρώτη, Αγγίστα, Βιτάστα, Νέα Μπάφρα, Ηλιοκώμη, Κορμίστα και Συμβολή μπορούν ενωμένα και βασισμένα στις δικές τους δυνάμεις να αναπτυχθούν. Το χωριό μας μπορεί και πρέπει να γίνει η ατμομηχανή αυτού του τρένου της ανάπτυξης για όλη την περιοχή, γιατί έχει τους ανθρώπους που θα ηγηθούν και θα συνθέσουν άτομα και ιδέες.
Οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας αγωνίστηκαν σκληρά σε πολύ πιο αντίξοες συνθήκες στο παρελθόν και κατόρθωσαν να μετατρέψουν τον τόπο μας από ένα μικρό οθωμανικό χωριό με λάσπες σε μια ευρωπαϊκή κωμόπολη. Εμείς τι θα παραδώσουμε στα παιδιά μας; Ένα σκοτεινό κι έρημο χωριό, χωρίς ζωή; Όλοι κάναμε λάθη και ο καθένας θα πρέπει να πάρει το μερίδιο που του αναλογεί για την κατάντια του τόπου μας. Πιστεύω ότι μέσα από αυτά γίναμε σοφότεροι. Δεν έχουμε όμως περιθώριο να τα επαναλάβουμε. Θα κληθούμε όλοι να απολογηθούμε γι' αυτό. Προσωπικά, κομματικά και άλλα συμφέροντα δεν μπορούν να γίνουν ανεκτά μπροστά στη μεγάλη υποβάθμιση του τόπου μας. Πρέπει να εγκαταλείψουμε τους εγωισμούς και τις έριδες που μας μειώνουν ως άτομα κι ως κοινωνία. Όλοι είναι καλοδεχούμενοι να εκφράσουν την άποψή τους και να συζητήσουμε τα όποια θέματα τους απασχολούν.
Λαμβάνοντας υπ' όψιν όλα τα παραπάνω, με αίσθημα ευθύνης και έχοντας την τιμή να είμαι ο επικεφαλής μιας ομάδας αξιόλογων ατόμων από όλο το Δήμο Αμφίπολης, ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου για Δήμαρχος Αμφίπολης. Η προσφορά μου στην κοινωνία με συγκεκριμένο όραμα, σχέδιο και αποτελεσματικότητα είναι γνωστή όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Η εντιμότητά και το ήθος μου είναι αδιαμφισβήτητα, καθώς έχω ελεγχθεί από τους πλέον αρμόδιους φορείς, όντας από τους λίγους που συκοφαντήθηκαν επανειλημμένα ανώνυμα και κακόβουλα.  Η επιλογή μου να αγωνιστώ για τον τόπο μου μένοντας μόνιμα σε αυτόν είναι επιλογή ζωής και όχι ευκαιριακή ενασχόληση.
Η ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου θεώρησα αυτονόητο ότι πρέπει να γίνει πρώτα στη μοναδική εφημερίδα του χωριού και του Δήμου μας, "Τα νέα της Πρώτης", τιμώντας μέσα από αυτήν όλους εσάς, τους συντοπίτες μου, αλλά και την προσπάθεια που κάνουν κάποιοι συγχωριανοί μας να κρατήσουν το χωριό στις επάλξεις. Γιατί είναι σωστό πρώτοι εσείς να ενημερώνεστε για το δήμο σας και όχι οι κάτοικοι των Σερρών μέσα από τις εφημερίδες τους.
Θα μου επιτρέψετε στη συνέχεια έναν προσωπικό τόνο στα γραφόμενά μου καθώς πιστεύω ότι όποιος θέλει να ηγείται πρέπει να εκτίθεται και να είναι ξεκάθαρος. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν καλά ότι έχω υψηλούς στόχους αλλά και τον τρόπο για να τους πετύχω. Ξέρουν ότι είμαι πολύ οργανωτικός και μπορώ να ξεπερνάω δύσκολα προβλήματα, δίνοντας άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις. Ξέρουν ότι όσα υπογράφω είναι γραμμένα από εμένα τον ίδιο, εκφράζοντας τις ιδέες μου και όχι συμβουλές επικοινωνιολόγων. Ξέρουν ότι βοηθάω τους συνανθρώπους μου, έχω καινοτόμες ιδέες και μπορώ να  δημιουργήσω νέες ευκαιρίες.
Αυτό θα κάνω και τώρα. Δεν θα μείνω στα κοινότυπα λόγια, όπως δεν το έκανα ποτέ. Στόχος μου είναι να ξαναζήσει ο τόπος.  Και θα τον πετύχω. ΤΩΡΑ, όχι αύριο. Αυτό θα γίνει με πολύ αγώνα, δουλειά, συνεργασία και κυρίως σεβασμό σε όλους τους ανθρώπους, όπου κι αν κατοικούν, ό,τι κι αν επαγγέλλονται. Γιατί ουσιαστικά αυτοί είναι που θα δημιουργήσουν την ανάπτυξη. Υποχρέωση του εκάστοτε Δημάρχου είναι να τους δείξει το δρόμο και να τους βοηθήσει να τον ακολουθήσουν, μέσα από ένα δήμο ο οποίος πρέπει να λειτουργεί ως θεσμός εξυπηρέτησης της κοινωνίας και όχι ως απλός διοικητικός μηχανισμός.
Δείχνοντας έμπρακτα τα παραπάνω, καταθέτω ήδη από σήμερα τους στόχους της δημοτικής κίνησης καθώς και το δρόμο στον οποίο καλείται η κοινωνία να ακολουθήσει. Παρατίθεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο για τις αρχές που διέπουν τη δημοτική κίνηση καθώς και τις αρχές πάνω στις οποίες θα βασιστεί η λειτουργία του δήμου, το οποίο συνέταξα με τους συνεργάτες μου και θέτουμε στην κρίση σας. Στους επόμενους μήνες θα κατατεθεί ολοκληρωμένο και επεξεργασμένο πρόγραμμα, για να πειστεί και ο τελευταίος δημότης ότι αυτό που λέω το εννοώ και θα το κάνω.
Πρωταρχική μου μέριμνα είναι να εμπνεύσω και να συνενώσω, χρησιμοποιώντας ως ενωτική ουσία την προσωπικότητά μου, όλους τους ικανούς και άξιους ανθρώπους της περιοχής, που τώρα απέχουν από τα κοινά για διάφορους λόγους. Οι πολίτες τους περιμένουν. Είναι η ώρα της ευθύνης για όλους μας. Ο τόπος μας δεν μπορεί δυστυχώς να σηκώσει άλλη καθυστέρηση. Είστε όλοι καλεσμένοι στη μεγάλη πρόκληση να πιστέψουμε στους εαυτούς μας και να αλλάξουμε τη μοίρα μας. Εγώ πρώτος παίρνω την ευθύνη.
Γιώργος Γάλλος
υποψήφιος Δήμαρχος Αμφίπολης

ΣΚΟΠΟΣ :

Ο τόπος μας να ξαναγεμίσει ζωή και προκοπή

ΣΤΟΧΟΙ :

- Να ξανακερδίσουμε όλοι τη χαμένη αξιοπρέπειά μας
- Να έχουν όλοι οι ενήλικες μια αξιοπρεπή εργασία στον τόπο τους
- Να έχουν όλοι οι ηλικιωμένοι τη φροντίδα και εκτίμηση που τους πρέπει
- Να έχουν όλα τα παιδιά τα εφόδια και την αγάπη που χρειάζονται

ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ

Διαφάνεια: Ουσιαστικός έλεγχος της Δημοτικής Αρχής από μέλη του συνδυασμού,  οι οποίοι δε θα πρέπει να συμμετέχουν στα όργανα του Δήμου.
Ανεξαρτησία: από τα πολιτικά κόμματα και κάθε άλλου είδους πολιτικές και οικονομικές εξαρτήσεις, οι οποίες στόχο έχουν το έλεγχο της κοινωνίας για δικό τους συμφέρον.
Σεβασμός στη διαφορετική άποψη: ελεύθερη έκφραση της άποψης των μελών. Δεν διαγράφονται τα άτομα όταν αυτά έχουν διαφορετική άποψη από την πλειοψηφία.

ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΗΜΟΥ

Ισότητα των δημοτών: Όλοι οι δημότες αντιμετωπίζονται ενιαία σε όλα τα θέματα, ανεξάρτητα του τόπου κατοικίας τους.
Συμμετοχή των δημοτών: Υποστηρίζεται και ενθαρρύνεται η συμμετοχή των δημοτών σε επιτροπές και θεματικές ομάδες, οι οποίες εκφράζοντας γνώμη και λειτουργώντας επικουρικά, μπορούν να βοηθήσουν στη λειτουργία του Δήμου. Στο πλαίσιο αυτό ενθαρρύνουμε την ουσιαστική λειτουργία της Επιτροπής Διαβούλευσης και των Λαϊκών Συνελεύσεων των Κοινοτήτων.
Απεξάρτηση του δημότη από αιρετούς: Ο δημότης, για την επίλυση των προβλημάτων του, θα πρέπει να απευθύνεται στις υπηρεσίες του Δήμου και όχι στους αιρετούς. Ευθύνη των αιρετών είναι ο ουσιαστικός και συστηματικός έλεγχος των υπηρεσιών του Δήμου και όχι η απευθείας προσωπική εξυπηρέτηση των δημοτών.
Σταθερό στρατηγικό σχέδιο:
Συγκρότηση «Συμβουλίου Στρατηγικού Σχεδιασμού», με άτομα που θα ξεπερνούν τις πρόσκαιρες συγκυρίες, μέσω του οποίου ο Δήμος θα σχεδιάζει και θα υλοποιεί σταθερό Στρατηγικό Σχέδιο για το μέλλον του.

Ουσιαστικός ρόλος των τοπικών συμβουλίων:

Διάκριση αρμοδιοτήτων Τοπικών Συμβουλίων και ουσιαστική αναβάθμιση του ρόλου τους, με αντίστοιχη διάθεση πόρων.
Συγκεκριμένο μοντέλο διοίκησης: Ο δήμος δεν αναλώνεται μόνο στην αντιμετώπιση άμεσων προβλημάτων αλλά ασχολείται κυρίως με τη δημιουργία μηχανισμών επίλυσης τους. Δημιουργούνται Θεματικές Ομάδες Πολιτών με συγκεκριμένη διάρθρωση και σχεδιάζουν το Πρόγραμμα του τομέα τους.  Βοηθούν του Δημοτικούς Συμβούλους στον έλεγχο και τη λειτουργία της Δημοτικής Αρχής, καθώς και στην υποβολή προτάσεων για τα μείζονα θέματα του Δήμου.

Ενημέρωση δημοτών:

Ενισχύεται κάθε προσπάθεια ενημέρωσης των δημοτών για τις διαθέσεις και πράξεις της δημοτικής αρχής με όλα τα μέσα και κυρίως  με την παρουσία Δημάρχου, Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων σε τακτά χρονικά διαστήματα στις Κοινότητες του Δήμου.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Γιώργος Γάλλος Γεννήθηκε το 1967 στην Πρώτη Σερρών. Σπούδασε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Από το 2000 κατοικεί στην Πρώτη Σερρών, είναι παντρεμένος με την εκπαιδευτικό Ασημίνα Πουλίδου, με την οποία έχουν δύο παιδιά, τη Φωτεινή και τον Κωνσταντίνο.
ΣΠΟΥΔΕΣ:  Διδακτορικό (Άριστα) από το ΤΕΦΑΑ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης, Πτυχίο Πανεπιστημίου ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ (Άριστα), Αγγλικά, Η/Υ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ: Συγγραφέας πλήθους επιστημονικών άρθρων σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Εισηγητής, μέλος επιστημονικών & οργανωτικών επιτροπών σε πολλά συνέδρια. Υποτροφία από το ΙΚΥ. Βραβεύσεις επιστημονικών αναρτήσεων σε διεθνή συνέδρια.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Λέκτορας 407 στο ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ. Βαθμολογητής του ΑΣΕΠ. Έχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες εκπ/σης. Διευθυντής Γυμνασίου Ροδολίβους & 1ου Γυμνασίου Σερρών. Μέλος στην Κεντρική Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αγώνων και Δραστηριοτήτων του Υπουργείου Παιδείας. Στο παρελθόν εργάστηκε σε διάφορες θέσεις με ένσημα ΙΚΑ και ΤΕΒΕ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Αντιδήμαρχος και Δημ. Σύμβουλος Δήμου Πρώτης Σερρών (2007-10). Επικεφαλής ελ. Αντιπολίτευσης Δήμου Αμφίπολης (2011-14).
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: Πρόεδρος και μέλος Δ.Σ. Συλ. Μεταπτυχιακών Φοιτητών ΑΠΘ. Μέλος Δ.Σ. Ένωσης Γυμναστών Βόρειας Ελλάδας. Πρόεδρος Συλλόγου Φιλομούσων Πρώτης, Ιδρυτικό μέλος Κέντρου Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης "Ωδή Αμφίπολης". Εμπνευστής και ιδρυτής της ΜΑΘΗΤΙΑΔΑΣ, του μοναδικού θεσμού με 1200 μαθητές από όλη την Ελλάδα και ομογενείς από 40 χώρες.  Έχει κάνει διαλέξεις και παρουσιάσεις σε διάφορους φορείς με κυριότερους τους κάτωθι:
Διεθνής Παραολυμπιακή Επιτροπή (Πεκίνο 2008)
Ελληνική Κοινότητα Λονδίνου (Λονδίνο 2008)
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (Βρυξέλλες 2012)
Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία (Αρχαία Ολυμπία 2018)
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (Αθήνα 2018) κ.α.

Επιμέλεια :Παύλος Π Νούνης 

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΌ
ΌΠΟΥ ΓΗΣ  🌟🇬🇷🌟🇬🇷🌟🇬🇷🌟🇬🇷🌟

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ΕΛΠΊΔΑ ΕΙΡΉΝΗ


 ΕΎΧΟΜΑΙ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΕΣΆΣ ΚΑΛΕΣ
ΓΙΟΡΤΈΣ ΜΕ ΥΓΕΊΑ
ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΕΛΠΊΔΑ
ΚΑΙ ΕΙΡΉΝΗ.......

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

ΘΈΑΤΡΟ 🎭 ΣΉΜΕΡΑ ΔΕΥΤΈΡΑ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ HOMO GRECO - ΘΈΑΤΡΟ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΘΗΝΑ


ΔΕΥΤΈΡΑ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ
HOMO GRECO (ΘΕΑΤΡΙΚΉ ΠΑΡΆΤΑΣΗ)
ΘΈΑΤΡΟ 🎭 🎭 ΣΤΑΘΜΟΣ - ΑΘΗΝΑ.
ΜΗ ΤΟ ΧΆΣΕΤΕ......
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ 💐❤️💐

Υπέροχη σκέψη συγχαρητήρια καλή επιτυχία 🤞 💐 από τον πρώτο έως και τον τελευταίο συντελεστή της θεατρικής παράστασης...

Πάρε ΤΑΞΙ HOMO GRECO, βγάλε φωτο και κέρδισε πρόσκληση! :)

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

ΘΈΑΤΡΟ : "HOMO GRECO " στο Θέατρο ΣΤΑΘΜΟΣ από 17 Δεκεμβρίου...





Καλώς ήρθατε στον υπέροχο κόσμο του “HOMO GRECO”, ένα θεατρικό έργο των Βαγγέλη Αλεξανδρή και Οδυσσέα Ανδρούτσου που σκηνοθετεί στο ντεμπούτο του ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης. Προσδεθείτε στις θέσεις σας και ετοιμαστείτε να απογειωθείτε σε ένα φανταστικό, διαγαλαξιακό ταξίδι, που πραγματεύεται την πορεία του Έλληνα από την αρχή της ύπαρξής του, περνώντας από εποχή σε εποχή, συνδυάζοντας την επιστημονική φαντασία με την πραγματικότητα. Άλλωστε, η ιστορία της Ελλάδας είναι από μόνη της επιστημονική φαντασία.   
Σ' έναν μακρινό γαλαξία, οι εξωγήινοι κάτοικοι του πλανητικού στερεώματος Μη-Στείριος, αποφασίζουν να μετακομίσουν σε έναν άλλο πλανήτη για να γλυτώσουν από την αφόρητη βαρύτητα. Έτσι, φτιάχνουν ένα πρωτοποριακό μοντέλο κατ'εικόνα και ομοίωση τους, για να αναλάβει την δύσκολη αυτή αποστολή. Το μοντέλο Γκρέκο έχοντας δίπλα του, κατόπιν απαίτησης, το μοντέλο Γκρέκα, περνάει από διάφορες δοκιμασίες ιστορικής σημασίας.
Άραγε θα τα καταφέρει;   
 
Είδος: Κωμωδία Επιστημονικής Φαντασίας

Συντελεστές

Κείμενο: Βαγγέλης Αλεξανδρής – Οδυσσέας Ανδρούτσος
Σκηνοθεσία: Πυγμαλίων Δαδακαρίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Βαγγέλης Αλεξανδρής
Χορογραφίες – Κίνηση: Βρισηίδα Σολωμού
Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα
Σκηνικά: Ηλίας Λόης
Μουσική Επιμέλεια/Sound Design: E-Mov
Trailer:  Γιώργος Γεωργόπουλος
3d Βίντεο Αρχής: Σπήλιος Θεοδωρόπουλος
Αφηγητής Βίντεο: Δημήτρης Πουλικάκος
Φωτισμοί: Βασίλης Κλωτσοτήρας
Φωτογράφος: Ιωάννα Τζετζούμη
Make Up Artist: Σοφία Μαρούδη
Γραφίστες: Ευανθία Λυμπουρίδη - Σπύρος Ξένος
Οργάνωση Παραγωγής: Έλενα Τερέζα Ντεντάκη
Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη

Παραγωγοί: Enosis – Hub
Διεύθυνση Παραγωγής: Βαγγέλης Λυμπουρίδης


Ερμηνεύουν (με σειρά εμφάνισης)
Αναστάσης Κολοβός
Σοφία Πανάγου
Βαγγέλης Αλεξανδρής
Χάρης Μπόσινας
Φανή Γεωργακοπούλου

Πληροφορίες

Παραστάσεις: Από 17 Δεκεμβρίου μέχρι 26 Μαρτίου

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτέρα & Τρίτη στις 21:15
(Οι παραστάσεις 24 & 25 Δεκεμβρίου θα αντικατασταθούν από την Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018 στις 18:15 και η παράσταση της 31 Δεκεμβρίου θα γίνει στις 3 Ιανουαρίου 2019 επίσης στις 18:15).

Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος: 15€
Φοιτητικό: 12€
Ανέργων: 10€
Ατέλειες ηθοποιών: 5€

Προπώληση εισιτηρίων:
Viva.gr 

Διάρκεια παράστασης:  110 λ.

«Θέατρο ΣΤΑΘΜΟΣ» | Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα (ΜΕΤΡΟ: Στάση Μεταξουργείο) | Τηλ. 21 0523 0267 | website | facebook

ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ : Παύλος Π Νουνης 

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

.... VIDEO.... ΑΞΊΖΕΙ....

ΑΠΛΩΣ ΥΠΈΡΟΧΟ 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ : ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΚΑΡΓΩΤΗΣ στην μουσική σκηνή "ΖΩΓΙΑ!

ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ
ΘΑΝΆΣΗΣ ΣΚΑΡΓΩΤΗΣ
ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΈΧΝΗΣ ΜΕ ΗΘΟΣ
ΜΊΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ ΦΩΝΗ.
ΣΤΗΝ.... (ΚΡΎΑ ΝΎΧΤΑ) ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ  ΑΛ. ΣΒΩΛΟΥ 54
ΝΑ ΑΚΟΎΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΈΣΤΗ ΦΩΝΗ
ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΎ ΜΑΣ ΘΑΝΆΣΗ...
ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 17 : 30
ΠΕΡΊΠΟΥ Ο ΘΑΝΆΣΗΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΤ3 ΚΆΝΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΊΑ ΤΟΥ
ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΌ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΤΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ...
ΚΑΛΉ ΠΑΡΑΜΟΝΉ ΘΑΝΆΣΗ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ 💐🎶🎸 🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎶💐🎸🎸🎸🎶🎶🎸🎸🎸🎸🎸💐💐💐

Επιμέλεια Παύλος Π Νούνης 


Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Θεσσαλονίκη: Ακτοπλοϊκή γραμμή θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το Νοβοροσίσκ

aktoploiki-grammi-tha-sundeei-ti-thessaloniki-me-to-noborosisk
Σύνδεση Θεσσαλονίκης-Νοβοροσίσκ συζητούν Αθήνα και Μόσχα, σύμφωνα με τον σύμβουλο του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, Γιούρι Ουσακόφ
Η Ρωσία και η Ελλάδα συζητούν το άνοιγμα ακτοπλοϊκής γραμμής, που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη ρωσική πόλη Νοβοροσίσκ, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο σύμβουλος του Ρώσου προέδρου Γιούρι Ουσακόφ.
Ο Ουσακόφ, αναφερόμενος στις προοπτικές της συνεργασίας στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών είπε επίσης ότι συζητείται η περίπτωση της πώλησης σύγχρονων ιπτάμενων δελφινιών τύπου «Kometa120M», που προσφέρονται για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της Ελλάδας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία αρχείου

http://www.thetoc.gr/politiki/article/aktoploiki-grammi-tha-sundeei-ti-thessaloniki-me-to-noborosisk 

Mε αγωγές «απαντά» ο Αδωνις στο πόρισμα ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΕΕΛΠΝΟ

me-agwges-apanta-o-adwnis-sto-porisma-suriza-gia-to-keelpn0
Στα πολιτικά κόμματα παραδίδεται το πόρισμα του ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που αναδεικνύει άμεσες και έμμεσες ευθύνες, κυρίως στον πρώην υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη
Στα πολιτικά κόμματα παραδίδεται το πόρισμα του ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΕΕΛΠΝΟ που αναδεικνύει άμεσες και έμμεσες ευθύνες, κυρίως στον πρώην υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, τόσο για την περίοδο που ήταν υπουργός όσο και για την περίοδο που δεν ήταν. Τα κεφάλαια με τα οποία ασχολείται το πόρισμα είναι συνολικά επτά: Το δάνειο 225 εκατ. ευρώ, η σύμβαση του ΚΕΕΛΠΝΟ με τον ΟΚΑΝΑ, η διάθεση της διαφημιστικής δαπάνης, η αγορά θερμικών καμερών, η σύμβαση συντήρησης και τροφοδοσίας του κέντρου οροθετικών, η χρηματοδότηση της Μητρόπολης Καισαριανής και η προέλευση της διαφοράς των 89 εκατ. ευρώ που εντόπισαν οι ορκωτοί λογιστές.
Η εξεταστική επιτροπή θα συνεδριάσει για το πόρισμα του ΚΕΕΛΠΝΟ την Τρίτη το πρωί.
Έντονη ήταν η αντίδραση του αντιπροέδρου της ΝΔ μετά την έκδοση του πορίσματος
Όπως γράφει ο Άδωνις Γεωργιάδης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, θα καταθέσει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση σε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και θα κάνει μήνυση για κατάχρηση εξουσίας.
«Μετά από σχεδόν δύο χρόνια οι κατηγορίες εναντίον μου είναι: «ενδεχόμενες αποχρώσες ενδείξεις για ηθική αυτουργία σε πλημμελήματα...» φοβερό πόρισμα. Επί της ουσίας μήνυση για κατάχρηση εξουσίας και αγωγή για Συκοφαντική δυσφήμιση κατατίθεται αμέσως», γράφει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ 
«Το θράσος, η συκοφαντία και η λασπολογία των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς για τη Δημοκρατία μας, δεν έχουν προηγούμενο. Μετά από δύο χρόνια, κατέθεσαν ένα πόρισμα, στο οποίο αναφέρουν ότι πρέπει να ελεγχθώ περαιτέρω από την ελληνική Δικαιοσύνη για δήθεν ενδεχόμενες αποχρώσες ενδείξεις για διάφορα πλημμελήματα.
Δεν θα μπω στην πολιτική ουσία ότι από μόνο του όλο αυτό είναι γελοίο. Θα μπω, όμως, στη νομική ουσία. Πρώτον, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν διαπράξει το αδίκημα της κατάχρησης εξουσίας, καθώς η εντολή που έχουν πάρει από τη Βουλή είναι ο έλεγχος μέχρι το 2015.
Δεύτερον, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ως μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, δεν έχουν καμία αρμοδιότητα να ελέγξουν κανέναν, πέραν της υπουργικής τους θητείας. Αυτά είναι αποκλειστικά ζητήματα της ελληνικής Δικαιοσύνης.
Για τη συγκεκριμένη υπόθεση έχω ήδη ελεγχθεί από την ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία έχει εκδώσει πόρισμα προκαταρκτικής εξέτασης δια του Εισαγγελέως κυρίου Δραγάτση και ουδέν μεμπτόν έχει βρεθεί εναντίον μου. Εάν ο κύριος Εισαγγελέας είχε οποιαδήποτε ένδειξη, θα μπορούσε να με καλέσει να δώσω εξηγήσεις και να μου ασκήσει δίωξη, καθώς και το διάστημα πέραν της υπουργικής μου θητείας δεν καλύπτομαι φυσικά από το νόμο περί ευθύνης υπουργών του άρθρου 86.
Άρα, η ελληνική Δικαιοσύνη ήδη έχει αποφανθεί ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια ένδειξη ηθικής αυτουργίας δικής μου σε οποιουδήποτε είδους αδίκημα, είτε σε βαθμό πλημμελήματος, είτε σε βαθμό κακουργήματος.
Κατά συνέπεια, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αν και όλα αυτά τα γνωρίζουν, αναγκάζονται να γράψουν ψέματα στο πόρισμά τους, μόνο και μόνο για να με συκοφαντήσουν για πολιτικούς σκοπούς.
Γι’ αυτό έχω δώσει εντολή στους δικηγόρους μου και πρόκειται να κατατεθεί άμεσα μήνυση για κατάχρηση εξουσίας, καθώς και αγωγή για ηθική βλάβη λόγω συκοφαντικής δυσφήμησης, ονομαστικά κατά οποιουδήποτε βουλευτού θα υπογράψει το πόρισμα.

Τα βασικά σημεία του πορίσματος 

Οι ευθύνες Αδωνη Γεωργιάδη
Με σεβασμό στο τεκμήριο της αθωότητας -όπως οι υπογράφοντες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ διαβεβαιώνουν στο πόρισμά τους- η πλειοψηφία της επιτροπής σημειώνει ότι «το σύνολο των νομικών σκέψεων που αφορούν τόσο το κεφάλαιο της ευθύνης του Α. Γεωργιάδη» -μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία που συνέλεξε η επιτροπή- «θα αποσταλεί στην Δικαιοσύνη, προκειμένου αυτή, με τα μέσα, τα νομικά και ερευνητικά εργαλεία, τις μεθόδους και της δυνατότητες που έχει από το νόμο, διαθέτει τη γνώση και την εμπειρία να προβεί σε περαιτέρω έλεγχο για το αν όλες οι παραπάνω διαπιστώσεις μας συγκροτούν τις 'επαρκείς (αποχρώσες) ενδείξεις', και σε περίπτωση κατάφασής τους να ασκήσει ποινικές διώξεις, εξειδικεύοντας τα αδικήματα και εξατομικεύοντας τις ευθύνες».
Για την υπόθεση των διοικητικών υπαλλήλων του ΚΕΕΛΠΝΟ που απασχολούνταν στο γραφείο του κ. Γεωργιάδη, το πόρισμα θέτει το ερώτημα, «αφού τους είχε ανάγκη για το γραφείο του γιατί δεν τους προσλάμβανε απευθείας ο ίδιος και το υπουργείο του και να τους πληρώνει επίσης ο ίδιος, και γιατί έπρεπε να προσληφθούν και να πληρωθούν από το ΚΕΕΛΠΝΟ, ενώ χωρίς να εργαστούν ΠΟΤΕ και ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑ του ΚΕΕΛΠΝΟ πήγαν κατ' ευθείαν στο γραφείο του; Αυτό δεν αποκαλύπτει το φαινόμενο που η μεν Κρεμαστινού στην Επιτροπή αποκάλεσε 'μακρύ χέρι του Υπουργού', ο δε Παπαδημητρίου ομολόγησε ότι ακριβώς αυτή η φάμπρικα και το κόλπο να προσλαμβάνει και να πληρώνει το ΚΕΕΛΠΝΟ και οι προσληφθέντες να πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο Υπουργείο και στο γραφείο του Υπουργού Υγείας αποτελούσαν by pass, δηλαδή 'παράκαμψη' της νομιμότητας;», είναι τα ερωτήματα της πλειοψηφίας.
Στο σημείο αυτό, το πόρισμα θέτει θέμα «για την τέλεση του αδικήματος της ηθικής αυτουργίας σε όλα τα αδικήματα σε βάρος των διοικητικών υπαλλήλων». Ενώ για το μείζον ερώτημα της παραγραφής, οι βουλευτές της πλειοψηφίας καταθέτουν την πολιτική και νομική θέση ότι «για τα κοινά ποινικά αδικήματα της κακουργηματικής πλαστογραφίας και ψευδούς βεβαίωσης δεν μπορούν να θεωρηθούν 'υπουργικά αδικήματα' που έχουν τελεστεί 'κατά την άσκηση των υπουργικών καθηκόντων', αλλά 'επ' ευκαιρία αυτών', και κατά συνέπεια δεν έχουν υποπέσει στην παραγραφή της παρ. 3 του άρθρου 86 του Συντάγματος. Δηλαδή για τα αδικήματα αυτά, πλην της απιστίας που είναι το κατ' εξοχήν υπουργικό αδίκημα, δεν μπορεί να ισχύσει η σύντομη παραγραφή λόγω της παρέλευσης δύο τακτικών συνόδων της Βουλής, που πράγματι έχουν παρέλθει μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα αποκλειστικά αρμόδια για την άσκηση της ποινικής δίωξης δεν είναι αρμόδια η Βουλή, αλλά η τακτική ποινική δικαιοσύνη», ενώ «όσον αφορά τα αδικήματα που φέρονται να έχουν τελεστεί το 2015 και μετά δεν τίθεται κανένα ζήτημα».
Άλλα, επιμέρους κεφάλαια της λειτουργίας του ΚΕΕΛΠΝΟ -που δεν σχετίζονται όλα με την υπουργική θητεία Γεωργιάδη- είναι τα εξής:
1. Αγορά κτηρίου για το ΚΕΕΛΠΝΟ, κατά το έτος 2008
Στο κεφάλαιο αυτό οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ θυμίζουν ότι «προθεσμία υποβολής προσφορών ορίστηκε, βάσει του άρθρου 7 της Πρόσκλησης, η 23-4-2008 (Μ. Τετάρτη), χρονικό διάστημα εξαιρετικά σύντομο, ιδιαιτέρως εάν υπολογίσουμε ότι 17-4-2008 ήταν ημέρα Πέμπτη, η Πρόσκληση προφανώς δημοσιεύτηκε την επομένη, Παρασκευή 18-4-2008 (ή και τη Δευτέρα, 21-4-2008) και οι ενδιαφερόμενοι είχαν στη διάθεσή τους μόλις πέντε ημέρες (μεσολαβούντος Σαββατοκύριακου) ή στην περίπτωση της δημοσίευσης τη Δευτέρα 21-4, μόλις δύο ημέρες για μία Πρόσκληση τέτοιας αξίας (11 εκ. ευρώ)».
Κατά την άποψη των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, η προκήρυξη ήταν φωτογραφική και κατ' ουσίαν, μόνο το όνομα του ιδιοκτήτη του κτηρίου έλειπε από αυτήν. 
«Η επιλεγείσα διαδικασία για την αγορά του κατά το έτος 2008 στο σύνολό της δεν ήταν σύννομη. Η διαδικασία έπασχε τόσο ως προς την Προκήρυξη (φωτογραφικού χαρακτήρα, ελάχιστο χρονικό όριο υποβολής προσφορών κλπ, με αποτέλεσμα να προσέλθει ένας μόνο ενδιαφερόμενος), όσο και ως προς την απουσία νόμιμης εκτίμησης, η οποία και οδήγησε στο υπερβολικό τίμημα των 11 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ (με αντικειμενική αξία μόλις 3 εκ €)», σημειώνεται στο πόρισμα, που θέτει και μερικούς ακόμη προβληματισμούς:
«Το ζήτημα είναι εάν υπάρχει ελάττωση της δημόσιας περιουσίας ή διακινδύνευσή της, και φυσικά αν υπάρχει γνώση των εμπλεκομένων για την ελάττωση ή διακινδύνευση αυτή. Και σε περίπτωση κατάφασής τους τότε αναφύεται ζήτημα ευθύνης, εκτός της πολιτικής, και ποινικής όλων όσοι χειρίστηκαν την υπόθεση αυτή, ώστε να είναι αναγκαίο να διερευνηθεί εάν στοιχειοθετείται αντικειμενικά και υποκειμενικά το αδίκημα της απιστίας, έστω και σε επίπεδο πιθανολόγησης, αναγκαίας και ικανής στο στάδιο της εξέτασης του ζητήματος από την Επιτροπή μας, ώστε να ζητηθεί η περαιτέρω διερεύνηση των Εισαγγελικών και Δικαστικών Αρχών, για να διαπιστωθεί εάν έχει διαπραχθεί ή όχι το αδίκημα αυτό, βάσει αναγκαίων (επαρκών) ενδείξεων».
2. Δάνειο των 225.000.000 ευρώ που σχετίζεται με την αγορά εμβολίων και αντιϊκών φαρμάκων
Εδώ, οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος υποστηρίζουν ότι «η παραγγελία π.χ. ενός εκατομμυρίου δόσεων εμβολίων, θα οδηγούσε σε νέα παραγγελία ακόμη ενός εκατομμυρίου δόσεων, μόνον όταν είχαν εξαντληθεί οι πρώτες πεντακόσιες ή οκτακόσιες χιλιάδες δόσεις. Αντίθετα, η απόφαση που ελήφθη από τον Υπουργό Υγείας μετά από εισήγηση και σχετική απόφαση των υπευθύνων του ΚΕΕΛΠΝΟ (Πρόεδρο, Δ.Σ., Διευθυντή), για αθρόα παραγγελία 16 εκατ. εμβολίων και αντίστοιχο υπέρογκο δανεισμό, ζημίωσε τα Δημόσια Οικονομικά με πρόφαση την προστασία της Δημόσιας Υγείας», υπενθυμίζουν δε, ότι τελικά εμβολιάστηκαν μόλις 300.000 συμπολίτες μας.
3. Αγορά θερμικών καμερών
«Το συνολικό κόστος αγοράς (ύψους 5.200.000 ευρώ) και χρήσης (ύψους 2.500.000 ευρώ για τρεις μήνες) των θερμικών καμερών έγινε χωρίς υπογραφή σύμβασης, γεγονός που μπορεί να στοιχειοθετήσει σοβαρές ευθύνες, πολιτικές και, ενδεχομένως, ποινικές. Η ανάθεση στην εταιρεία (που ήδη εκτελούσε οικοδομικές εργασίες στο κτήριο του ΚΕΕΛΠΝΟ!!!) έγινε με εξωφρενικά ταχύ τρόπο, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, χωρίς να γίνει ποτέ έρευνα αγοράς για την προμήθεια των καμερών. Η τελική τιμή των θερμικών καμερών ήταν αδικαιολόγητα υψηλή», εκτιμούν οι υπογράφοντες βουλευτές.
4. Αντικαρκινικός έρανος
Στο θέμα αυτό τίθενται ερωτήματα, όπως:
«-Πράγματι το συνολικό ποσό του αντικαρκινικού εράνου ανερχόταν στο ύψος των 6.500.000 ευρώ; 
-Διατέθηκαν πράγματι και από ποια απολογιστικά στοιχεία αποδεικνύεται ότι διατέθηκαν τα ποσά των 2.000.000 και 1.500.000 ευρώ για το Εθνικό Αρχείο Νεοπλασιών και για εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου αντίστοιχα;
-Ακόμα και αν αληθεύει ότι πράγματι τα ποσά αυτά διατέθηκαν βάσει του αρχικού σχεδιασμού και σκοπού -κάτι που μένει να αποδειχθεί-, τι απέγινε το υπόλοιπο ποσό των 810.000 ευρώ» (υπήρχε και αδιάθετο υπόλοιπο 2.190.000 ευρώ).
Στο «δια ταύτα», «και για την υπόθεση αυτή πρέπει να γίνει περαιτέρω διερεύνηση από την ποινική δικαιοσύνη, προς την οποία θα αποστείλουμε κάθε αποδεικτικό μέσο που έχουμε στη διάθεσή μας (πρακτικά και έγγραφα), δεχόμενοι ότι τα παραπάνω ερωτήματα στηρίζονται σε πραγματικά περιστατικά που συγκροτούν την έννοια των «ενδείξεων», και αυτές πρέπει να υποβληθούν στην έρευνα και εκτίμηση της δικαιοσύνης».
5. Σύμβαση ΚΕΕΛΠΝΟ- ΟΚΑΝΑ
Πρόδηλες οι πολιτικές ευθύνες, υπό διερεύνηση οι ποινικές, υποστηρίζεται στο πόρισμα.
6. Έρευνα πραγματογνωμόνων για το έλλειμμα στο ΚΕΕΛΠΝΟ
Το προκύπτον υπόλοιπο ανέρχεται στα 89 εκατ. ευρώ, με την πλειοψηφία της εξεταστικής να θέτει ένα ακόμη ερώτημα: «Ειδικά όμως για τους απολογισμούς της περιόδου 2010-2014 στους οποίους εμφανίζονται αρνητικές διαφορές 89.000.000 ευρώ, ανακύπτει το ερώτημα, γιατί οι αρμόδιοι και του ΚΕΕΛΠΝΟ και του Υπουργού Υγείας, που είχε από το νόμο την εποπτεία του και είχαν πλήρη εικόνα των Απολογισμών αυτών, δεν έκαναν ούτε το ελάχιστο, δηλαδή να ζητήσουν είτε πλήρη και σε βάθος έρευνα, είτε εξηγήσεις από τους αρμόδιους του ΚΕΕΛΠΝΟ που είχαν την ευθύνη της διαχείρισης και της σύνταξης των Απολογισμών».
7. Διαφημιστική δαπάνη
«Η μια δυσλειτουργία συνίσταται στην πληρωμή ποσών σε συγκεκριμένα έντυπα, ιστοσελίδες, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελάχιστης ή μηδενικής επισκεψιμότητας, με ύποπτα ταχείς και εξαιρετικά πρόχειρες διαδικασίες, χωρίς να έχει προηγηθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος εκ μέρους του ΚΕΕΛΠΝΟ- τα εν λόγω ποσά ήταν μικρού ύψους αλλά επαναλαμβάνονταν σταθερά, φτάνοντας αθροιστικά σε μεγάλο ποσό που διαμοιραζόταν κατά κύριο λόγο στους ίδιους μιντιακούς ομίλους (…)Η δεύτερη δυσλειτουργία αφορά την απευθείας ανάθεση διαφημιστικών εκστρατειών σε συγκεκριμένα διαφημιστικά γραφεία».
Ένα χωριστό υπο-κεφάλαιο είναι αυτό της διοργάνωσης του E-HEALTH 2014: «Στο πλαίσιο της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) οργανωνόταν, κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG CONNECT) σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας της χώρας που έχει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνέδριο για τις πληροφοριακές εφαρμογές στον χώρο της υγείας με τον τίτλο «e-health week» από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Healthcare Information and Management Systems Society (συνοπτικά HIMSS).
Το 2014, το Υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είχε την υποχρέωση να διοργανώσει το αντίστοιχο συνέδριο e- Health (…) Ο τότε Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης επέλεξε να μην απευθυνθεί στην εταιρεία HIMSS, όπως έκαναν όλα τα άλλα κράτη της Ε.Ε. αλλά με τη 'γνωστή' μέθοδο 'by pass' (που έχουμε συναντήσει σε πληθώρα περιπτώσεων κατά τη διάρκεια των εργασιών της εξεταστικής επιτροπής) χρησιμοποίησε το 'μακρύ χέρι' του Υπουργείου Υγείας, το ΚΕΕΛΠΝΟ», αναφέρεται στο πόρισμα.
«Με την Υπουργική Απόφαση αριθμ. πρωτ. 763/30-12-2013 (ΑΔΑ:ΒΙ6ΑΘ-Φ07) ο τότε Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης ανέθεσε την υλοποίηση της διαχείρισης της εκδήλωσης του «e- Health Forum» στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Έτσι ενώ θα μπορούσε κάλλιστα το ίδιο Υπουργείο Υγείας να οργανώσει και να φέρει εις πέρας την συγκεκριμένη δράση, προτιμήθηκε το ΚΕΕΛΠΝΟ, ούτως ώστε να παρακαμφθούν οι διαδικασίες των δημόσιων συμβάσεων καθώς το πόσο ήταν άνω των 230.000 € και αναγκαστικά χρειαζόταν ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός, και να υλοποιηθεί η ευρωπαϊκή δράση με τη μορφή της απευθείας ανάθεσης, διαδικασία που 'προτιμούσε' κατά κόρον το ΚΕΕΛΠΝΟ κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας».
Εν κατακλείδι, «προτιμήθηκαν οι διαδικασίες των απευθείας αναθέσεων με τελικό ευνοούμενο την εταιρεία Mindwork η οποία στην ελεγχόμενη περίοδο είχε αναλάβει σειρά έργων από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Η εν λόγω εταιρία ανήκει ή είναι συμφερόντων της κ. Νικολοπούλου- Στουρνάρα», αναφέρεται σχετικώς ενώ επί παραδείγματι «ένα τριήμερο συνέδριο κόστισε 582.864,19 ευρώ, χωρίς να γίνει ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός», σύμφωνα πάντα με την πλειοψηφία. Στα ερωτήματα που προκύπτουν, «τις απαντήσεις θα τις δώσει η δικαιοσύνη», σημειώνεται στο εν λόγω κεφάλαιο.
8. Άλλα κεφάλαια: Συμβάσεις Συντήρηρης του κτηρίου και Σίτισης, η υπόθεση της Κατάτμησης Συμβάσεων, η υπόθεση «χορηγίας» προς την Μητρόπολη Καισαριανής κ.α

http://www.thetoc.gr/politiki/article/me-agwges-apanta-o-adwnis-sto-porisma-suriza-gia-to-keelpn0