Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

"ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΟΥ"




28/8/2005

Στο ferry boat από Πρίνο Θάσου-Καβάλα το γνωστό
…. τάϊσμα των γλάρων και η …ψευδαίσθηση με
το δάχτυλο του χεριού  μου που…(δάγκωσε)!!!!!
Πάνω από … 50 αποτυπώσεις με την camera
για την μοναδική φωτογραφία.
Παύλος Π.Νούνης

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Κέρκυρα – Ολυμπιακός: Ανατροπή και κορυφή!

Κέρκυρα – Ολυμπιακός: Ανατροπή και κορυφή! | Newsit.gr

ΦΩΤΟ eurokinissi

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

H Μέρκελ, ο Σουλτς και ο γόρδιος δεσμός της γερμανικής κρίσης

h-merkel-o-soults-kai-o-gordios-desmos-tis-germanikis-krisis
Όλα θα κριθούν την ερχόμενη Πέμπτη οπότε το SPD θα ψηφίσει για να λύσει την γερμανική κρίση και θα αποφασιστεί αν η Γερμανία θα πάει πάλι σε εκλογές
Το SPD κι ο Μάρτιν Σουλτς θα λύσουν στις 30 Νοεμβρίου τον γόρδιο δεσμό της γερμανικής πολιτικής ακυβερνησίας; 
Οι αρχές του Δεκέμβρη θα βρουν την Γερμανία με μια νέα κυβέρνηση συνασπισμού ή η χώρα θα πάει -επισήμως πλέον- σε νέες εκλογές;
Αυτο αναρωτιούνται όλοι στην Ε.Ε. έχοντας εναποθέσει τα... ρέστα τους πάνω στην επικείμενη συνάντηση ανάμεσα στον πρόεδρο της Γερμανίας Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ με την καγκελάριο της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ, τον ηγέτη των Χριστανοκοινωνιστών της Βαυαρίας Χορστ Ζεεχόφερ και τον Μάρτιν Σουλτς των Σοσιαλδημοκρατών την επόμενη Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου.

Ανθρωπος-κλειδί ο Μάρτιν Σουλτς

Μέχρι σήμερα, ο επικεφαλής του κόμματος Μάρτιν Σουλτς είχε κατηγορηματικά αρνηθεί κάθε ιδέα παράτασης του "Μεγάλου Συνασπισμού" στον οποίο συμμετείχαν τα CDU/CSU της Αγγελα Μέρκελ και το SPD μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου. Αντίθετα, ο Σουλτς είχε ταχθεί αναφανδόν υπέρ της διεξαγωγής νέων εκλογών.
Ωστόσο, οι εσωκομματικές πιέσεις αλλά και οι συνομιλίες που είχε την Πέμπτη με τον Γερμανό πρόεδρο φαίνεται ότι έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην... κωλοτούμπα αλά-γερμανικά που έπραξε ο Σουλτς.
Ειναι χαρακτηριστικό πως ο γενικός γραμματέας του κόμματος Χουμπέρτους Χάιλ τόνισε πως "το κόμμα είναι έτοιμο να μπει στην διαδικασία των συζητήσεων ξανά", μετά από μια οκτάωρη σύσκεψη των επιτελών της παράταξης στο Βερολίνο, τρανή απόδειξη πως στο εσωτερικό του κόμματος αυξάνονται οι πιέσεις για αλλαγή κατεύθυνσης, κυρίως αφότου ο πρόεδρος της Γερμανίας, ο σοσιαλδημοκράτης Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ, δήλωσε ότι επιδιώκει την αποφυγή νέων εκλογών και κάλεσε όλα τα κόμματα να επιδείξουν ανοικτό πνεύμα.
«Θα αναμείνουμε την περαιτέρω διαδικασία από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας. Από σεβασμό στον θεσμό του προέδρου, το κόμμα είναι διατεθειμένο να συζητήσει με τα άλλα κόμματα. Tο Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα της Γερμανίας (SPD) έχει τη σταθερή πεποίθηση ότι πρέπει να γίνουν συζητήσεις. To SPD δεν θα μείνει έξω από αυτές» δήλωσε ο Χάιλ.
Δια του λόγου το αληθές, ο Σουλτς είπε ότι "το κόμμα θα μπορούσε να βοηθήσει στον σχηματισμό κυβέρνησης με επικεφαλής τη Μέρκελ" αλλά τόνισε ότι η βάση του SPD είναι αυτή που θα κληθεί να αποφασίσει τελικά για τη συμμετοχή του σε μια κυβέρνηση συνασπισμού, παραπέμποντας σε εσωκομματική ψηφοφορία. 
«Σε μια δραματική έκκληση ο Ομοσπονδιακός Πρόεδρος κάλεσε τα κόμματα σε συνομιλίες. Εμείς δεν θα τις αρνηθούμε. Για το εάν αυτές οι συνομιλίες οδηγήσουν στην συμμετοχή μας με οποιονδήποτε τρόπο σε έναν σχηματισμό κυβέρνησης, θα ψηφίσουν τα μέλη του SPD», έγραψε συγκεκριμένα ο Σουλτς στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

CDU και SPD θέτουν τους όρους τους 

Ενόψει της συνάντησης, η Καγκελάριος 'Αγγελα Μέρκελ θέτει τις πρώτες κατευθυντήριες γραμμές για τις διαπραγματεύσεις: προσήλωση στους ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς, αλλαγές στον φόρο αλληλεγγύης για τα πρώην ανατολικά κρατίδια, αύξηση των επιδομάτων για τα παιδιά. Την ίδια ώρα στο στρατόπεδο των Σοσιαλδημοκρατών προειδοποιούν ότι «το SPD αναλαμβάνει την ευθύνη του, αλλά δεν θα είναι φθηνό», ενώ οι Πράσινοι δηλώνουν «παρόντες» και έτοιμοι για συνομιλίες.
Μιλώντας νωρίτερα σήμερα σε κομματική συγκέντρωση στην εκλογική της περιφέρεια, το Μεκλεμβούργο-Πομερανία, η κυρία Μέρκελ χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Ομοσπονδιακού Προέδρου και σημείωσε ότι ο «μεγάλος» συνασπισμός λειτούργησε καλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, παρά το γεγονός ότι το SPD «δεν βρίσκει ούτε έναν καλό λόγο για αυτόν», ενώ τόνισε ότι οι διαπραγματεύσεις πρέπει να διεξαχθούν με σεβασμό. Η Καγκελάριος επανέλαβε πάντως ότι δεν πρέπει να γίνουν νέες εκλογές και τόνισε ότι η Γερμανία χρειάζεται μια σταθερή κυβέρνηση, αλλά και μια κυβέρνηση η οποία θα προχωρήσει πραγματικά τη χώρα μπροστά.
«Τώρα χρειαζόμαστε χρόνο για πολύ δύσκολες και ανοιχτές ως προς το αποτέλεσμα συνομιλίες», δήλωσε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του SPD Ραλφ Στέγκνερ, σε συνέντευξή του στις εφημερίδες του Ομίλου Funke. «Δεν μπορεί να υπάρξει μια συνέχεια ως έχει, δεν υπάρχει αυτοματισμός», τόνισε. Από την πλευρά της η Πρωθυπουργός της Ρηνανίας-Βεστφαλίας Μαλού Ντράιερ δήλωσε στην «Trierscher Volksfreund» ότι κυρία Μέρκελ «δεν είναι, όπως έχουν τα πράγματα, σε θέση να βάζει προϋποθέσεις». Αρνητική πάντως στην προοπτική συμμετοχής του SPD σε έναν ακόμη «μεγάλο» συνασπισμό είναι η Νεολαία του κόμματος. Κατά το χθεσινό τους Συνέδριο, την ώρα που ανέβηκε στο βήμα ο κ. Σουλτς, οι νέοι του SPD τραγουδούσαν «όχι πάλι μεγάλος συνασπισμός».

Ναι μεν, αλλά...

Είναι όμως οι προοπτικές τόσο ευοίωνες; Κάποια γερμανικά ΜΜΕ διαφωνούν: «Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα υπάρξει τώρα ένας μεγάλος συνασπισμός. Όσον αφορά το περιεχόμενο της συμφωνίας, το SPD θα έχει μαξιμαλιστικές αξιώσεις για να συμμετάσχει στην κυβέρνηση. Λόγω του επίσης χαμηλού ποσοστού που έλαβε στις ομοσπονδιακές εκλογές αλλά και μετά από τις αποτυχημένες διερευνητικές επαφές για το σχηματισμό της λεγόμενης κυβέρνησης Τζαμάικα, εσωκομματικά η καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ δεν έχει ανεξάντλητα περιθώρια για να δώσει στους Σοσιαλδημοκράτες όσα ζητήσουν. Επικεφαλής κομμάτων (σ.σ. όπως οι Μέρκελ και Σουλτς) που τελούν υπό πιέσεις πρέπει να συνεργάζονται. Και εν τέλει, στο SPD, τον τελευταίο λόγο θα τον έχει η κομματική βάση. Τα κόμματα βρίσκονται αντιμέτωπα με δύσκολες συζητήσεις αλλά τουλάχιστον συζητούν», σχολιάζει η Berliner Zeitung, όπως αναφέρει η Ντόιτσε Βέλε. 
Το ίδιο θέμα σχολιάζει και η Badische Neueste Nachrichten: «Προκειμένου να παραμείνουν στην εξουσία, τα κόμματα CDU και CSU θα πρέπει να είναι έτοιμα για μεγάλες παραχωρήσεις. Αυτό όμως προϋποθέτει οι Σοσιαλδημοκράτες να αλλάξουν στάση. Να μην είναι οπισθοδρομικοί, αλλά να βγουν μπροστά με αυτοπεποίθηση και νέες ιδέες για μια νέα εποχή».

Καθησυχαστική κι αισιόδοξη η Μέρκελ

Αισιόδοξη ότι σύντομα θα σχηματιστεί κυβέρνηση εμφανίστηκε η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ.
«Η Ευρώπη χρειάζεται μια ισχυρή Γερμανία, είναι επιθυμητό να έχουμε γρήγορα μια κυβέρνηση» είπε η κ. Μέρκελ σε κομματική συγκέντρωση το Σάββατο, προσθέτοντας πάντως πως η υπηρεσιακή κυβέρνησή της είναι ικανή να φέρει σε πέρας τις καθημερινές κυβερνητικές δραστηριότητες στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Η Γερμανίδα καγκελάριος πρόσθεσε πως είναι έτοιμη να μιλήσει με τους Σοσιαλδημοκράτες αφού το κεντροαριστερό κόμμα ακύρωσε προηγούμενη απόφασή του και ανακοίνωσε πως είναι έτοιμο να μιλήσει με τους συντηρητικούς.
Η καγκελάριος υπογράμμισε, όμως, ότι οποιεσδήποτε συνομιλίες πρέπει να βασίζονται στον αμοιβαίο σεβασμό.

Μετά την «Τζαμάικα»... η «Κένυα»;

Στο μεταξύ, την διερεύνηση της δυνατότητας σχηματισμού κυβέρνησης «Κένυα» (η σημαία της οποίας έχει πράσινο, μαύρο και κόκκινο χρώμα), με την συμμετοχή της Χριστιανικής Ένωσης (CDU/CSU, το μαύρο χρώμα), των Σοσιαλδημοκρατών (SPD, το κόκκινο) και των Πρασίνων προτείνουν με ανοιχτή επιστολή τους προς τον Αρχηγό Μάρτιν Σουλτς και την επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Αντρέα Νάλες δύο ιστορικά στελέχη του SPD, η Γκεζίνε Σβαν και ο Βόλφγκανγκ Τίρζε.
Κάτι τέτοιο θα ήταν «μια δημιουργική διέξοδος από την σημερινή δύσκολη κατάσταση», γράφουν τα δύο στελέχη στην επιστολή τους, η οποία δημοσιεύεται από την «Berliner Zeitung», και υποστηρίζουν ότι μαζί με τους Πράσινους θα μπορούσαν να υπάρξουν ουσιαστικές δυνατότητες οι οποίες δεν θα υπήρχαν με έναν «μεγάλο» συνασπισμό.
Σχολιάζοντας την πρόταση, ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των Πρασίνων 'Αντον Χοφράιτερ δήλωσε ότι βλέπει «περιορισμένα πλεονεκτήματα» σε ένα τέτοιο σχήμα, καθώς τα άλλα τρία κόμματα του συνασπισμού θα είχαν μεγάλη πλειοψηφία.
Η καλύτερη λύση ήταν, σύμφωνα με τον ίδιο, ένας συνασπισμός «Τζαμάικα» και κάθε άλλο σχήμα θα ήταν «πολύ μακριά» από το ιδανικό, ενώ μια κυβέρνηση μειοψηφίας θα ήταν πλέον η προτιμότερη επιλογή, αλλά όχι και η καλύτερη.

Υπέρ του μεγάλου συνασπισμού ο Τσίπρας - Τηλεφωνική επικοινωνία με Σουλτς

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Μάρτιν Σουλτς, είχε ο έλληνας πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας. Κατά την διάρκεια της συζήτησης ο κ.Τσίπρας φέρεται να ζήτησε από τον συνομιλητή του να μην χαθεί η ευκαιρία σχηματισμού κυβέρνησης στη Γερμανία.
Ο επικεφαλής του SPD ενημέρωσε τον πρωθυπουργό της Ελλάδας για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, μετά την κατάρρευση συνομιλιών για σχηματισμό κυβέρνησης μεταξύ CDU, FDP, και Οικολόγων.
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο Αλέξης Τσίπρας, αφού εξέφρασε την ανησυχία του για την πιθανότητα παρατεταμένης πολιτικής αβεβαιότητας στη Γερμανία, ενόψει μάλιστα κρίσιμων αποφάσεων για το μέλλον της ΕΕ και για αλλαγές στην ευρωζώνη, ενεθάρρυνε τον επικεφαλής του SPD να επιστρέψει με ισχυρότερη διαπραγματευτική δύναμη στη συζήτηση για σχηματισμό κυβέρνησης.
«Η πραγματικά αριστερή και προοδευτική στάση δεν είναι να διατηρείς τη καθαρότητα των θέσεων σου αλλά να δίνεις μάχες για εφικτές αλλαγές προς όφελος των πολλών. Αν τώρα μπορείς αυτό να το πετύχεις, είναι ίσως μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί», φέρεται να είπε στον κ. Σουλτς ο πρωθυπουργός σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
http://www.thetoc.gr/diethni/article/h-merkel-o-soults-kai-o-gordios-desmos-tis-germanikis-krisis 

Ζωντανή στους Ζωσιμάδες η Ξάνθη! «Πάγωσε» στο φινάλε ο ΠΑΣ Γιάννινα

Η πρώτη καλή στιγμή του αγώνα άνηκε στην Ξάνθη. Οι φιλοξενούμενοι έφτασαν κοντά στο 0-1, αλλά ο Βελλίδης απέκρουσε ενστικτωδώς το σουτ του Γέντρισεκ στο 13′. Ο ΠΑΣ Γιάννινα έχασε τη δική του μεγάλη ευκαιρία στο 38′, όταν ο Κόντε, έπειτα από κάθετη του Λίλα, έκανε το σουτ, αλλά ο ο Ζίβκοβιτς έδιωξε σε κόρνερ.
Στο 48′ ο Σολτάνι αστόχησε από πλεονεκτική θέση, ενώ ένα λεπτό αργότερα ο ΠΑΣ Γιάννινα άνοιξε το σκορ. Ο Τζημόπουλος έκανε εξαιρετική κάθετη στον Κόντε, ο οποίος μπήκε στην περιοχή, έκανε το σουτ και νίκησε τον Ζίβκοβιτς για το 1-0. Στο 60′ ο Κόντε λίγο έλειψε να διπλασιάσει τα τέρματα του, αλλά ο Ζίβκοβιτς μπλόκαρε με διπλή προσπάθεια.
Στο 72′ οι Ακρίτες άγγιξαν το 1-1. Ο Κίκε Μπουλά έκανε το σουτ, η μπάλα άλλαξε πορεία, χτυπώντας πάνω στον Γαρουφαλιά, αλλά ο Βελλίδης αντέδρασε υπέροχα και γλίτωσε τον ΠΑΣ. Ο τερματοφύλακας των γηπεδούχων δεν μπόρεσε να σώσει την ομάδα του και στο 87′, με τον Γέντρισεκ να κάνει το 1-1 με διαγώνιο σουτ. Το 1-1 «σφράγισε» τις προσπάθειες των δύο ομάδων στα Γιάννενα.

http://www.newsit.gr/athlitika/podosfairo/zontani-stous-zosimades-ksanthi-pagose-sto-finale-o-pas-giannina/2304183/ 

«Η «Φοίβη» έστειλε το μοντέλο με την κοκαΐνη στο Χονγκ Κονγκ»! Μαρτυρία «φωτιά»!

Το 19χρονο μοντέλο από την Μυτιλήνη συνελήψθη στο αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ με δυόμιση κιλά κοκαΐνη στην κατοχή της. Από την στιγμή εκείνη, η ίδια και φυσικά η οικογένειά της, ζουν τον δικό τους Γολγοθά. μοντέλο κοκαΐνη Χονγκ Κονγκ
Το μοντέλο κινδυνεύει με ισόβια, ακόμη και με θανατική πονή αν καταδικαστεί, διότι η εκεί νομοθεσία είναι ιδιαίτερα σκληρή όσον αφορά στην διακίνηση ναρκωτικών.
Και γι’ αυτό φαίνεται πως… υπάρχει λόγος. Ποιος είναι αυτός; Μα τα οργανωμένα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών που δρουν με φρενήρεις ρυθμούς στην περιοχή. Κρύβεται ένα από αυτά πίσω από το προσωπικη δράμα της 19χρονης κοπέλας;

Ο ιερέας που «ξεγυμνώνει» τα κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικών!

Ο πατέρας Τζον Γουίδερσπουν είναι βέβαιος. Είναι καθολικός ιερέας κι έχει το πρωσονύμιο «ο Άγιος των φυλακισμένων στο Χονγκ Κονγκ«.
Τα τελευταία τρία χρόνια άρχισε μια ιδιαίτερη καμπάνια. Ζήτησε από εκείνους που έγιναν βαποράκια για χάρη σκληρών κυκλωμάτων να περιγράψουν το πώς έφτασαν «φορτωμένοι» με ναρκωτικά στο αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ. Αλλά και να αποκαλύψουν ποιοι τους στρατολόγησαν. Στόχος του (σ.σ. όπως και έγινε) ήταν να αποκαλύψει σε ειδικό φόρουμ τις φωτογραφίες και τα ονόματά τους.
Όταν έμαθε για το ταξίδι που έκανε το 19χρονο μοντέλο από την Αιθιοπία προς το Χονγκ Κονγκ, όπου και συνελήφθη έχοντας πάνω της 2,5 κιλά κοκαΐνη, ήξερε από την αρχή ποιος την στρατολόγησε. Λίγες ώρες, μάλιστα, αφότου το μοντέλο είχε συλληφθεί, έγραψε στο φόρουμ:
«Η «Φοίβη» συνεχίζει να στρατολογεί γυναίκες στην Αντίς Αμπέμπα (σ.σ. η πρωτεύουσα της Αιθιοπίας) για να τις στέλνει φορτωμένες με ναρκωτικά στο Χονγκ Κονγκ… Τις τελευταίες ημέρες συνέλαβαν πέντε γυναίκες «βαποράκια» στο αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ. Μία από την Κένυα, δύο από την Τανζανία, μία από το Περού και μία από την Ελλάδα. Οι τρεις νοτιοαφρικανές και η Ελληνίδα (ένα 19χρονο μοντέλο) ήρθαν όλες από την Αντίς Αμπέμπα«.
Δείτε το post
μοντέλο Χονγκ Κονγκ
Φωτογραφία από: jamiiforums.com

«Η «Φοίβη» στρατολόγησε το μοντέλο και το έστειλε με κοκαΐνη στο Χονγκ Κονγκ»!

μοντέλο κοκαΐνη Χονγκ Κονγκ Ο Ant1 μίλησε με τον καθολικό ιερέα. Εκείνος καταγγέλλει ότι το 19χρονο μοντέλο στρατολογήθηκε από αυτή τη γυναίκα. Δείτε τις φωτογραφίες που έχει επίσης δημοσιεύσει στο φόρουμ
Φωτογραφία από: jamiiforums.com
 
Φωτογραφία από: jamiiforums.com
Ονομάζεται «Φοίβη». Ανήκει σε σκληρό κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών στην Αντίς Αμπέμπα, με «πλοκάμια» και δίκτυα σε ολόκληρα τον κόσμο. Ο Τζον Γουίδερσπουν τόνισε στον Ant1: «Ξέρω δυο άτομα στην φυλακή του Χονγκ Κονγκ που στρατολογήθηκαν από την «Φοίβη». Ξέρω τουλάχιστον δύο! Ενώ υπάρχουν και άλλα άτομα στη φυλακή που την γνωρίζουν!
Μάλιστα, ένα από αυτά είναι η γυναίκα που συνελήφθη πριν από λίγες εβδομάδες. Εγώ θα ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι το κορίτσι από την Ελλάδα στρατολογήθηκε από το ίδιο κύκλωμα, το οποίο την έστειλε εδώ όπως και τις άλλες γυναίκες. Υπάρχουν πολλλές συμπτώσεις. Πιστεύω πως πρέπει να είναι αλήθεια.
Δείτε το βίντεο που προβλήθηκε στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Ant1
http://www.newsit.gr/ellada/foivi-esteile-montelo-tin-kokaini-sto-xongk-kongk-martyria-fotia-vid-pics/2304044/ 

Αδιανόητη τραγωδία στο Βόρειο Σινά – 305 οι νεκροί, ανάμεσά τους 27 παιδιά

Ο απολογισμός από την επίθεση στο Βόρειο Σινά, την πιο αιματηρή πρόσφατη ιστορία της Αιγύπτου αυξάνεται ξανά. 305 οι νεκροί, ανάμεσά τους 27 παιδιά. 128 οι τραυματίες, πολλοί σε σοβαρή κατάσταση. Η Αίγυπτος θρηνεί. Πενθεί.
Ένα ακόμη video ντοκουμέντο έρχεται στο φως από το τηλεοπτικό δίκτυο Αλ Αραμπίγια. Δείχνει τις πρώτες στιγμές μέσα στο τέμενος του θανάτου. Παντού πτώματα και αίμα. Τραυματίες κουκουλωμένοι με κουβέρτες… 

Έτσι έγινε η σφαγή στο Βόρειο Σινά

Μια χώρα σοκαρισμένη από την πιο αιματηρή τρομοκρατική επίθεση στην ιστορία της. Στην Αίγυπτο έχει κηρυχθεί τριήμερο εθνικό πένθος. Καμία οργάνωση δεν έχει αναλάβει την ευθύνη. Αλλά όλα δείχνουν ότι πρόκειται για τζιχαντιστές.
Όπως μάλιστα ανακοίνωσε η εισαγγελία της Αιγύπτου, οι ένοπλοι είχαν σημαία του Ισλαμικού Κράτους. Ήταν 25 με 30, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία.
Ήταν μεσημέρι Παρασκευής, κατά τη διάρκεια της προσευχής όταν έγινε η τρομοκρατική επίθεση στο τέμενος στο Βόρειο Σινά. Μια περιοχή όπου οι δυνάμεις ασφαλείας μάχονται με οργάνωση – παρακλάδι του Ισλαμικού Κράτους στην Αίγυπτο.

Φορούσαν μάσκες και στολές στρατιωτικού στυλ. Περικύκλωσαν το τζαμί αποκλείοντας παράθυρα και την είσοδο και άνοιξαν πυρ στο εσωτερικό του με αυτόματα όπλα. Αυτό ανακοίνωσε η εισαγγελία, βασιζόμενοι στις έρευνες και τις μαρτυρίες όσων σώθηκαν.
«Ο αριθμός τους ήταν μεταξύ 25 και 30, κρατούσαν τη σημαία του Νταές (σ.σ. η αραβική ονομασία του Ισλαμικού Κράτους) και πήραν θέσεις μπροστά από την πόρτα του τζαμιού και τα 12 παράθυρά του με αυτόματα τουφέκια», αναφέρεται στη δήλωση, στην οποία χρησιμοποιείται το αραβικό ακρωνύμιο του Ισλαμικού Κράτους.

Εκείνοι που έζησαν τον τρόμο

Οι δράστες, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, περικύκλωσαν το τέμενος με οχήματα 4×4 και κατόπιν τοποθέτησαν μια βόμβα έξω από αυτό. Αφού πυροδότησαν τον εκρηκτικό μηχανισμό, γάζωσαν τους πιστούς που, πανικόβλητοι, προσπαθούσαν να διαφύγουν. Πυρπόλησαν μάλιστα και οχήματα για να αποκλείσουν τους δρόμους που οδηγούν στο τέμενος.

Οι ένοπλοι που μπήκαν στο τέμενος, ήταν 10 με 20 και σκότωσαν περισσότερους ανθρώπους από όσους τραυμάτισαν, διηγήθηκε ο Μάγκντι Ριζκ, που τραυματίστηκε στην επίθεση.
«Είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους και φορούσαν στρατιωτικές στολές», πρόσθεσε. Όπως είπε, οι οικογένειες που ζουν σε αυτή την περιοχή είχαν ήδη δεχθεί απειλές από εξτρεμιστικές οργανώσεις.

Εκδίκηση

Ο πρόεδρός της Αιγύπτου, Άμπντελ Φάταχ αλ Σίσι υποσχέθηκε εκδίκηση. «Οι ένοπλες δυνάμεις και η αστυνομία θα εκδικηθούν για τους μάρτυρές μας και θα αποκαταστήσουν την ασφάλεια και τη σταθερότητα (απαντώντας) με πυγμή πολύ σύντομα», δήλωσε κατά τη διάρκεια ενός τηλεοπτικού διαγγέλματος.
Μια εκδίκηση που ξεκίνησε ήδη λίγα λεπτά μετά την επίθεση των τρομοκρατών στο τέμενος αλ Ράουντα, στην πόλη Μπιρ αλ Άμπεντ, 40 χιλιόμετρα δυτικά το αλ Αρίς, πρωτεύουσα της επαρχίας του Βόρειου Σινά.
Ο αιγυπτιακός στρατός «σήκωσε» μαχητικά και drones για να «κυνηγήσει» τους δράστες και σκότωσε τουλάχιστον 15 από αυτούς ενώ διέφευγαν από το σημείο του μακελειού.
Η Πολεμική Αεροπορία της Αιγύπτου «κατέστρεψε πολλά οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση» και «στοχοθέτησε πολλές θέσεις των τρομοκρατών όπου βρίσκονταν όπλα και πυρομαχικά», ανακοίνωσε στη διάρκεια της νύκτας ο εκπρόσωπος του στρατού Τάμερ αλ Ρεφάι.

Στόχος των τζιχαντιστών οι Σούφι

Στο τέμενος αλ Ράουντα πηγαίνουν κυρίως σουφιστές μουσουλμάνοι. Το Ισλαμικό Κράτος θεωρεί τους σουφιστές «αιρετικούς» και καλεί τους υποστηρικτές του να τους εξοντώσουν.
Μεταξύ των πιστών που είχαν συγκεντρωθεί στο τζαμί ήταν και πολλοί νεοσύλλεκτοι, σύμφωνα με νοσοκομειακές πηγές από την πόλη αλ Αρίς.
Πέρυσι οι τζιχαντιστές είχαν αιχμαλωτίσει και αποκεφαλίσει έναν γηραιό ιερωμένο των σούφι. Τον είχαν κατηγορήσει ότι επιδίδεται σε μαγεία, κάτι που απαγορεύεται στο ισλάμ. Πολλοί σουφιστές έχουν επίσης απαχθεί και στη συνέχεια αφεθεί ελεύθεροι αφού «μετανόησαν».
Από το 2013, μετά την ανατροπή του ισλαμιστή προέδρου Μοχάμεντ Μόρσι από τον στρατό, μια τζιχαντιστική οργάνωση που κατόπιν δήλωσε πίστη στο Ισλαμικό Κράτος εξαπολύει τακτικά επιθέσεις εναντίον των δυνάμεων ασφαλείας στο βόρειο Σινά. Δεκάδες αστυνομικοί, στρατιώτες και πολίτες έχουν σκοτωθεί σε αυτές τις επιθέσεις.
Η προηγούμενη τόσο αιματηρή επίθεση στην Αίγυπτο είχε σημειωθεί τον Οκτώβριο του 2015, όταν μια βόμβα που είχε τοποθετήσει σε ρωσικό αεροσκάφος το αιγυπτιακό παρακλάδι του ISIS είχε κοστίσει τη ζωή στους 224 επιβαίνοντες.

Οι άμαχοι γίνονται στόχος

Το αιγυπτιακό παρακλάδι του Ισλαμικού Κράτους εξαπολύει συχνά επιθέσεις εναντίον των δυνάμεων ασφαλείας στη χερσόνησο του Σινά, που συνορεύει με το Ισραήλ και τη Λωρίδα της Γάζας, αν και η συχνότητα και το εύρος έχουν μειωθεί την τελευταία χρονιά.
Οι τζιχαντιστές έχουν στραφεί στους αμάχους, επιτιθέμενοι όχι μόνο σε χριστιανούς και σουφιστές, αλλά και σε βεδουίνους στο Σινά, τους οποίους κατηγορούν ότι συνεργάζονται με τον αιγυπτιακό στρατό.
Τον Φεβρουάριο πολλοί χριστιανοί έφυγαν από την αλ Αρίς έπειτα από μια σειρά επιθέσεων εναντίον τους.
Πριν ένα χρόνο περίπου 100 χριστιανοί, κυρίως κόπτες, σκοτώθηκαν σε επιθέσεις εναντίον εκκλησιών ή άλλων στόχων στο Σινά και αλλού στην Αίγυπτο.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφίες: EPA, Reuters
http://www.newsit.gr/kosmos/adianoiti-tragodia-sto-voreio-sina-305-oi-nekroi-anamesa-tous-27-paidia/2303977/ 

Κάλυμνος: Νεκρός ο 21χρονος φοιτητής που είχε εξαφανιστεί!


Τραγικό τέλος στην εξαφάνιση του νεαρού φοιτητή τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί από τις 19 Νοεμβρίου.
Ο Νίκος Χατζηπαύλου εντοπίστηκε σε απόκρημνη περιοχή κοντά στη Χώρα Καλύμνου, 200 περίπου μέτρα από το σημείο που είχε βρεθεί το ποδήλατό του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες όλα δείχνουν ότι πρόκειται για δολοφονία. Πληροφορίες του newsit.gr αναφέρουν ότι ο Χατζηπαύλου φέρει τραύμα στο κεφάλι πιθανόν από πυροβόλο όπλο…
Το πτώμα του Χατζηπαύλου εντόπισε το απόγευμα του Σαββάτου (25.11.2017) νεαρός κάτοικος της Καλύμνου που είχε πάει για χόρτα στην περιοχή.
Στα γυμνά μέρη του σώματος του άτυχου φοιτητή, δηλαδή στα χέρια, τα πόδια, και το πρόσωπο υπήρχαν γδαρσίματα σαν το πτώμα να είχε συρθεί και «πεταχτεί» στο σημείο…
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, το σημείο που εντοπίστηκε είναι «στέκι» παραβατικών ατόμων.
Η Γραμμή Ζωής Silver Alert επιβεβαίωσε μέσω facebook τη θλιβερή είδηση…

Δυστυχώς ο Νικόλας βρέθηκε νεκρός... από τις πρώτες ενδείξεις μάλλον πρόκειται για δολοφονία !!!
Ο νεαρός είχε πάει πρόσφατα στην Κάλυμνο για να επισκεφθεί την οικογένεια του που ζει εκεί. Η μητέρα του είναι καθηγήτρια στο νησί. Ο Νίκος έφυγε με το ποδήλατο του αδελφού του για μια βόλτα και από εκείνη τη στιγμή εξαφανίστηκε. Το ποδήλατο εντοπίστηκε την ίδια μέρα στην δύσβατη περιοχή του Προφήτη Ηλία. Δύο μέρες αργότερα βρέθηκαν τα παπούτσια του λυμένα και τακτοποιημένα με τις κάλτσες του τοποθετημένες δίπλα του.
Ήταν σε αντίθετη κατεύθυνση, σε κεντρικό δρόμο που συνδέει τα χωριά της Καλύμνου. Χθες η μητέρα του Ιωάννα Αποστολάκη – Χατζηπαύλου μίλησε στην Αγγελική Νικολούλη και είπε:«Οι μέρες είναι αβάσταχτες. Τον περίμενε όλη η οικογένεια με ανυπομονησία γιατί είχαμε καιρό να τον δούμε. Τις πρώτες μέρες είχε βγει βόλτα με τον αδελφό του, αλλά περιορίστηκε στην περιοχή της Χώρας. Την Κυριακή έφυγε μόνος του. Μόλις σκοτείνιασε και δεν είχε επιστρέψει, καταλάβαμε ότι κακό συνέβη. Δεν μπορεί να εξαφανίστηκε έτσι στα καλά καθούμενα. Να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να τον βρούμε…».

Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου
Με πληροφορίες από anikolouli

http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kalymnos-nekros-o-21xronos-foititis-pou-eixe-eksafanistei/2304238/ 

Νέα Σμύρνη: Συγκινημένοι οι γείτονες του πατέρα από την οικογενειακή τραγωδία

Ο 40χρονος επισμηνίας έβαλε φωτιά σε στρώμα στο δωμάτιο του στο σπίτι όπου έμενε στη Νέα Σμύρνη. Είχε φροντίσει να κλείσει τα παράθυρα του σπιτιού και τις πόρτες.
Ωστόσο, είχε προλάβει να αφήσει τα… τελευταία του λόγια! Χειρόγραφα σημειώματα που έδειχναν ότι ήταν οργισμένος… και είχε αποφασίσει να βάλει τέλος στη ζωή του (δείτε εδώ περισσότερα).

Σοκαρισμένοι οι γείτονες του 40χρονου

Συντετριμμένοι και οι γείτονες του άντρα που δεν μπορούν να πιστέψουν πως ο φιλήσυχος άντρας πέθανε και σκότωσε τα παιδιά του.
¨Δεν μπορώ να το πιστέψω. Το πρωί η ώρα 6 ήλθε ένας υπαστυνόμος και λέει: «καιγόμαστε παιδιά». Κατεβαίνουμε κάτω και είδαμε στο διαμέρισμα να βγαίνει καπνός. Μπήκαν μέσα και έβγαλαν τα παιδιά. Δεν πίστευα ότι το έχει κάνει ο μπαμπάς τους. Όταν είδα τον πατέρα λέω κάτι τρέχει. Νέα Σμύρνη
Τα παιδιά ήταν σχεδόν συγκινημένα. Μια χαρά άνθρωπος. Αν αγαπούσε τα παιδιά του… Αν τα αγαπούσε» λέει συγκινημένος ο κ. Θεοφάνους που μένει στην μοιραία πολυκατοικία.

Δείτε όλα όσα είπε ο γείτονας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» στο Ε

http://www.newsit.gr/ellada/nea-smyrni-sygkinimenoi-oi-geitones-tou-patera-apo-tin-oikogeneiaki-tragodia/2304203/ 

Πρώτη Σερρών : (4η ενότητα) Αφιέρωμα & Φώτο… διαδρομή, του αγαπημένου καλλιτέχνη ΚΩΣΤΑ ΤΑΣΣΙΟΥ ( Tassios Constantin )

(4η ενότητα)

17, 18 και 19 Σεπτεμβρίου 1969  
Αν προσέξτε τιμή εισιτηρίου τιμάται  δραχμές 5 !!!
Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης




1969 Θεσσαλονίκη

Από αριστερά:

Τώνης Στρατής & Κώστας Τάσσιος

8ο φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης

1969 Θεσσαλονίκη

8ο φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού

Το κορίτσι π' αγαπώ

Τραγουδήθηκε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
του 1969 από τον Νίκο Αντωνίου και από
τον Κώστα Τάσσιο.
Από δεξιά: Ν.Τσιγκουνάκης (Στιχουργός),
Ν. Αντωνίου (Τραγουδιστής),
Αλέκος Γεωργιάδης(Δ. Ορχήστρας)
Κώστας Τάσσιος (Τραγουδιστής),
Λάκης Παλίδης (Συνθέτης του τραγουδιού)
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος

Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης 


1969 Θεσσαλονίκη
17, 18 και 19 Σεπτεμβρίου 1969
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΘΗΣΑΥΡΟΣ
Με τίτλο (ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΝΙΚΗΣΑΝ! )
Επάνω από αριστερά: Ζωή Κουρούκλη,(λάθος του περιοδικού
για το όνομα της Ζωής Λάσκαρη)..
Δημήτρης Μπαξεβανάκης, Καίτη Χωματά,
Τέρρης Χρυσός, Αλέκα Μαβίλη.
Κάτω από αριστερά: Λόλα Τσακίρη,
Κώστας Τάσσιος, Μαίρη Αλεξοπούλου,
Σάκης Παπανικολάου, Αλέκα Κανελλίδου.
8ο φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού
λαμβάνει χώρα το όγδοο Φεστιβάλ
Ελαφρού Τραγουδιού στη Θεσσαλονίκη
και πάλι υπό την αιγίδα της ΔΕΘ.
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης
 


1969-1970
Δύο συνεντεύξεις
Στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ
Του Κώστα Δ. Τάσσιου
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης

1971-1972 Αθήνα
REGINA κοσμικό κέντρο
Πλατεία Αμερικής
αριστερά ο Κώστας Τάσσιος με τον
Γιώργο Κεφαλά ιδρυτή του συγκροτήματος
"ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ"
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης



Το «Τρίο Κιτάρα» υπήρξε ένα απο τα πιο διάσημα 
φωνητικά Σύνολα ελαφράς μουσικής που 
μεσουράνησε μετά τον Πόλεμο. Το σχημάτισαν 
το 1942 οι Γιώργος Δημάκης, Γιώργος Κεφαλάς 
και Ανδρέας Ζαφειρίου που έπαιζαν και 
οι τρεις τους κιθάρα, εξ? ού και η ονομασία 
τους με «νονό» τον Γιώργο Οικονομίδη. 
Η επαγγελματική τους πορεία άρχισε το 1950, 

όταν με τη βοήθεια του Γιώργου Μουζάκη 

ηχογράφησαν τον πρώτο τους δίσκο 
(«Στο Τούγκο, Τούγκο, Τούγκο»). 
Παράλληλα, τους αφιέρωσαν τραγούδια πολλοί 
διάσημοι τραγουδοποιοί της Εποχής 
(Μιχάλης Σουγιούλ, Κώστας Γιαννίδης, 
Γιώργος Μουζάκης, Τάκης Μωράκης, Αλέκος Σπάθης, 
Ακης Σμυρναίος, Γιώργος Μητσάκης, κ.ά.). 
Ταξίδεψαν σε Κύπρο, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, 
Κων/πολη, Ισραήλ και σε πολλές ευρωπ. πόλεις. 
Πήγαν και στην Αμερική (για πρώτη φορά το 1959)
 και εμφανίστηκαν σε Σικάγο, Ν. Υόρκη, 
Βοστώνη, Σαν Φραντσίσκο. 
Στην Αμερική παρέμειναν πολλά χρόνια και 
ηχογράφησαν περί τα 120 τραγούδια. 
Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 απεχώρησε
 ο Ζαφειρίου (που ήταν και τραγουδοποιός, με 
γνωστότερα τραγούδια τα: "Αν μ' αγαπούσες 
όσο σ' αγαπώ" και "Δεν φτάνουν χίλια φιλιά") 
και τον αντικατέστησε ο Γιώργος Μαρνέρος. 
Το 1971 ο Κεφαλάς με την οικογένειά του 
επέστρεψε οριστικά στην Αθήνα κι αυτό 
σηματοδότησε την οριστική διάλυση του Σχήματος.


Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης
 
 
1972-1973  Αθήνα
Από αριστερά 1η ……;;;; 2ος Κώστας Τάσσιος
Η φώτο αυτή είναι από το μαγαζί "Περικλής"
Στην οδό Μνησικλέους στην Πλάκα όπου εμφανιζόταν
εκεί για δύο σαιζόν…..
Η πρώτη φωτογραφία που μου έστειλες
Με αυτόγραφο Κώστα μου!!!!!!
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης
 
1972-1973  Αθήνα

Κώστας Τάσσιος

Η φώτο αυτή είναι από το μαγαζί "Περικλής"

Στην οδό Μνησικλέους στην Πλάκα όπου εμφανιζόταν
εκεί για δύο σαιζόν
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης


1972-1973  Αθήνα

Κώστας Τάσσιος

Η φώτο αυτή είναι από το μαγαζί "Περικλής"

Στην οδό Μνησικλέους στην Πλάκα όπου εμφανιζόταν

εκεί για δύο σαιζόν
η φωτογραφία αυτή τραβηγμένη από
τον πατέρα της Monigue (συζ. Κώστα Τάσσιου)
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης




1974-1975 Αθήνα-Σύνταγμα

Από αριστερά η καλή φίλη

 Κική Διόγου & Κώστας Τάσσιος

Hotel King Georges ..ή Hotel Grande Bretagne

Σε εκδήλωση της Μακεδονικής Εστίας
 παρουσία του αείμνηστου Προέδρου
Κωνσταντίνου Καραμανλή
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης
 


1974-1975 Αθήνα-Σύνταγμα
Κώστας Τάσσιος
King Georges Hotel ..ή Μεγάλη Βρετανία hotel
Σε εκδήλωση της Μακεδονικής Εστίας
παρουσία του αείμνηστου Προέδρου
Κωνσταντίνου Καραμανλή
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης

1974-1975 Αθήνα-Σύνταγμα
Από αριστερά η καλή φίλη
 Κική Διόγου & Κώστας Τάσσιος

Hotel King Georges ή......

Hotel Grande Bretagne 

Σε εκδήλωση της Μακεδονικής Εστίας

 παρουσία του αείμνηστου Προέδρου
Κωνσταντίνου Καραμανλή
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης


1974-1975 Αθήνα-Σύνταγμα

Από αριστερά η καλή φίλη

 Κική Διόγου & Κώστας Τάσσιος

Hotel King Georges ή......

Hotel Grande Bretagne 

Σε εκδήλωση της Μακεδονικής Εστίας

 παρουσία του αείμνηστου Προέδρου
Κωνσταντίνου Καραμανλή
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης 



1974-75  φεύγει στο Παρίσι στην Γαλλία για ανώτερες μουσικές

σπουδές όπου συνεργάζεται με  τον  Ελληνογάλλο  Georges Guétary

ΖΩΡΖ  ΓΚΕΤΑΡΥ (Λάμπρος-Γιώργος Βορλόου),  διάσημος την εποχή εκείνη και στην Ελλάδα με τις γνωστές Ελληνικές
μουσικές Οπερέτες   
εμφανίζεται μαζί του στα μεγάλα 
μουσικά σαλόνια του Παρισιού  όπως : 
 Tour Eiffel, La Belle Epoque και Don Camillo.
Τον συνοδεύει στις τουρνέ στη γαλλόφωνη 
και γερμανόφωνη Ευρώπη, όπου  επίσης  υπογράφει 
  μετά από  προτάσεις
συνεργασίας πολύμηνα συμβόλαια στην Γερμανία  και
στην Γαλλία.
Η καριέρα του απογειώνετε  και το μέλλον του λαμπρό.
Με την σύζυγο του  Μονιque  που τους  παντρεύει
ο ΖΩΡΖ ΓΚΕΤΑΡΥ και  λίγο αργότερα τους βαφτίζει  και
την μονάκριβη κόρη τους Christel.


1974-1975 Παρίσι

Στον Πύργο του Άιφελ (Tour Eiffel,)  όπου

εμφανιζόντουσαν μαζί με μεγάλη επιτυχία
Από αριστερά ο Ζώρζ Γκεταρύ με την εθνική
μας φορεσιά (Ελληνογάλλος)-Λάμπρος-Γιώργοςς Βορλόου
και δεξιά ο Κώστας Τάσσιος
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης


1974-1975 Παρίσι

Από το περιοδικό της εποχής

ΡΟΜΑΝΤΣΟ
Στον Πύργο του Άιφελ όπου
εμφανιζόντουσαν μαζί με μεγάλη επιτυχία.
Από αριστερά ο Ζώρζ Γκεταρύ με την εθνική
μας φορεσιά (Ελληνογάλλος)-Λάμπρος-Γιώργοςς Βορλόου
και δεξιά ο Κώστας Τάσσιος
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης

 

1974-1975 Παρίσι
Διαφημιστικό της εποχής
στον Πύργο του Άιφελ όπου
εμφανιζόντουσαν μαζί με μεγάλη επιτυχία
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης




1974-1975 Παρίσι

Διαφημιστικό της εποχής

στον Πύργο του Άιφελ όπου
εμφανιζόντουσαν μαζί με μεγάλη επιτυχία
Αρχείο: Κώστας Τάσσιος
Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης


25-4-2002 Παρίσι Γαλλία
Ένα ακόμα Δίπλωμα
Του Κώστα Τάσσιου
Αρχείο: Κώστας Δ. Τάσσιος
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης


Ο Κώστας Τάσσιος το 1997 δέχεται ένα πλήγμα

χάνει τον μέντορα  & συνεργάτη  κουμπάρο του!

Έφυγε από τη ζωή ο Ζώρζ Γκεταρύ γεννημένος στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου  σε ηλικία 82 ετών
8-2-1915-13-9-1997

Λίγο καιρό μετά συνεχίζει την καριέρα του ο Κώστας Τάσσιος σε ποιο χαλαρούς ρυθμούς και υπερασπίζετε τα συμβόλαια που
έχει υπογράψει για εμφανίσεις σε Γαλλία & Γερμανία.
 

Από το 2005 συνεργάζεται με  τον Μίνω Βουτσίνο πάντα
στο Παρίσι και εμφανίστηκε  σε τέσσερις διαφορετικές παραγωγές.

Ψάχνοντας στο You Toube έχω βρει ένα video του
αγαπημένου φίλου Κώστα Τάσσιου  από  την συνεργασία
του με τον Μίνω Βουτσίνο ένα καταπληκτικό τραγούδι
και  υπέροχη  εκτέλεση από τον Κώστα Τάσσιο σε εκδήλωση
στο Παρίσι  το 2011 τραγουδάει Θεοδωράκη (Μαγιοπούλα)
Στο video αυτό τον Κώστα Τάσσιο τον
προλογίζει ο Zygmunt Blazynsky

fille de mai : Kostas Tassios



Μαργαρίτα Μαγιοπούλα
Μουσική : Μίκη Θεοδωράκη
Στίχοι : Ιάκωβου Καμπανέλλη
Ερμηνεύει ο Κώστας Τάσσιος

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και στις 19 Ιουνίου 2011, ο σύλλογος ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ οργάνωσε μια συναυλία ελληνικής μουσικής στο Παρίσι. Αυτή τη φορά παρουσίασε τον ΕΠΙΤΑΦΙΟ του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου και διάφορα τραγούδια του συνθέτη.
Η χορωδία ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ απαρτίζεται από ερασιτέχνες γαλλόφωνους που έχουνε γνώσεις της ελληνικής γλώσσας.
Ο Κώστας Τάσσιος τραγουδά στο δεύτερο μέρος της συναυλίας διάφορα τραγούδια του συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.
Ο Κώστας Τάσσιος συνεργάστηκε με τους πιο γνωστούς ερμηνευτές στην Ελλάδα, όπως οι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης, Βίκυ Μοσχολιού, Σταμάτη Κόκοτα, Τζίμης Μακούλης, Μπελίντα και Λάκη Καρνέζη.
Με τους συνθέτες Γιώργο Κατσαρό, Μίμη Πλέσσα, Γιώργο Θεοδοσιάδη, Κώστα Κλάββα, Γιώργο Μουζάκη.

Εργάστηκε για περισσότερους μήνες στα μεγαλύτερα καμπαρέ του Παρισιού όπως:Tour Eiffel, La Belle Epoque και Don Camillo.

Από το 2005 συνεργάζεται με τον Μίνω Βουτσίνο και εμφανίστηκε σε τέσσερις διαφορετικές παραγωγές.
Περισσότερες πληροφορίες για τις δραστηριότητες του συλλόγου ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ στην ιστοσελίδα : polytropon.fr


Τραγούδι : Κώστας Τάσσιος
Μπουζούκι, πιάνο και διεύθυνση χορωδίας : Μίνως Βουτσίνος
Ακορντεόν και Πιάνο : Mathieu Serradell
Κοντραμπάσο : Anne Shreshta-Gouraud
Παρουσιαστής : Zygmunt Blazynsky
Λήψη ήχου και ηχογράφηση : Γιάννης Μπαξεβανάκης
Λήψη βίντεο : Aloyse Leledy
Μοντάζ και μίξη ήχου : Μίνως Βουτσίνος
Margarita, fille de mai
Musique: Mikis Theodorakis
Paroles : Iakovos Kampanellis
Interprétée par Kostas Tassios
Le 19 Juin 2011, l'association POLYTROPON a organisé un concert hommage au compositeur Mikis Theodorakis et au poète Yannis Ritsos à la Fondation Hellénique à Paris.
L'oeuvre "Epitaphios" a été interprétée par le choeur POLYTROPON et Minos Voutsinos, qui était également chargé de la direction musicale.
Dans la deuxième partie, des chansons du compositeur Mikis Theodorakis interpretées par Kostas Tassios et Minos Voutsinos.
Kostas Tassios à travaillé dans les plus grands music-halls d'Athènes et collabore avec les plus grands compositeurs et interprètes grecs : Georges Katsaros, Mimis Plessas, Kostas Klavas, Georges Theodossiadis, Georges Mouzakis et d'autres...
Il chante en collaboration avec Grigoris Bithikotsis, Vicky Moscholiou, Stamatis Kokotas, Lefteris Papadopoulos, Lakis Karnezis, Tzeni Vanou, Tzimis Makoulis, Belinda.
Il participe deux fois au Festival de la chanson à Salonique où il obtient le second prix d'interprétation.
Ensuite, il part pour la France où il rencontre Georges Guétary, avec qui il va enchaîner les tournées en Europe francophone et germanophone et sillonner la France.
Pendant plusieurs mois, ils ont été à l'affiche de cabarets tels que la Tour Eiffel, la Belle Epoque et Don Camillo.
Après la mort de Georges Guétary, il décide de mettre fin à sa carrière.
Chant : Kostas Tassios
Au piano et au Bouzouki : Minos Voutsinos
A l'accordéon et au piano: Mathieu Serradell
A la contrebasse : Anne Shreshta-Gouraud
Orateur : Zygmunt Blazynsky
Direction de choeur et direction musicale : Minos Voutsinos
Prise de son : Yannis Baxevanakis
Prise vidéo : Aloyse Leledy
Montage vidéo et mixage son : Minos Voutsinos Pour plus d'informations, rendez-vous sur le site de
POLYTROPON : polytropon.fr
Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης



Ο Κώστας Τάσσιος  με την σύζυγο του  Μονιque  και 
την κόρη τους

χαίρουν άκρας υγείας  μόνιμοι  κάτοικοι  στο Παρίσι. 

Στην τακτική επικοινωνία που έχουμε μου μιλάει με  
συγκίνηση και με αναμνήσεις από το χωριό μας και στέλνει  τους χαιρετισμούς και την αγάπη του σε συγγενείς και φίλους.

Επιμέλεια φωτογραφίας, video : Παύλος Π. Νουνης   

 
                                                                     ΤΕΛΟΣ...............