Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

.....Καλή σας όρεξη!!!


Πλέξιμο:..το γούρι του Φλεβάρη




Πλέξιμο: ψυχή και καρδούλες!!










...το μήνυμα από τον λαό το έχουν πάρει και άρχισαν την προεκλογική εκστρατεία!!!!



Φίλες και φίλοι καλημέρα σας θυμάστε 2010
Είχαμε δημοτικές και περιφερειακές εκλογές…
Το 2014 είναι πάλι έτος εκλογών και ποιο
συγκεκριμένα τον Μάιο..το..μεγάλο κανάλι
προχθές τους είχε όλους τους..(πράσινους ;)Δημοτικούς άρχοντες
αρχίζοντας την προεκλογική εκστρατεία τους πολύ
νωρίς αφού δεν είχαν να δείξουν κάποιο μεγάλο έργο…
Και λόγο περικοπής κονδυλίων βλέπε «μνημόνια»
Γνωρίζουν ότι οι ψήφοι δεν ..βγαίνουν ……και βγήκαν
στα έργα και στους δρόμους κάνοντας… μερεμέτια!!!
Δηλαδή ξανά θυμήθηκαν τους Δημότες μετά από
4 χρόνια!!!!
Παράδειγμα στον Δήμο Θεσσαλονίκης και ποιο
Συγκεκριμένα στο  Τέταρτο Δημοτικό Διαμέρισμα
στην Τούμπα και χωρίς καμία οργάνωση… κυκλοφορίας
πρωί - πρωί  βγάλανε τα μηχανήματα επί της οδού
Γρηγορίου Λαμπράκη και άρχισαν τα… έργα και
δημιούργησαν ένα κυκλοφοριακό χάος…
Η προεκλογική εκστρατεία του κ.Μπουτάρη  άρχισε
Ας μας πληροφορήσει κάποιος και εμάς τους δημότες
με ένα δήμο χρεοκοπημένο και ισόβια τον
προηγούμενο δήμαρχο.
 Που βρέθηκαν τα κονδύλια για τα έργα αυτά και εξηγούμεθα
δεν εννοούμε κάτι το μεμπτό.  
Απλά εν καιρώ κρίσης και ανέχειας των δημοτών δεν
μπορεί να ξοδεύονται χρήματα των δημοτών
φορολογουμένων παραμονές Δημοτικών και Περιφερειακών

μπορεί και Βουλευτικών; εκλογών.
Θα μου πείτε ότι: Δεν κάνει έργα ο Δήμος και οι δημότες
διαμαρτύρονται.....κάνει έργα πάλι τα ίδια....
Έτσι είναι ο λαός μας..Δημοκρατία έχουμε.... ο δημότης
 ερωτά και ο Δήμαρχος απαντά.
Η λαϊκή παροιμία λέει και πολύ σοφή θα έλεγα..
Τα παράπονα σας στον Δήμαρχο!!!!









ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Το δεύτερο βραβείο μας για το 2014 από τον αγαπημένο φίλο Γρηγόρη


http://tapandaola111.blogspot.gr/


ένα ακόμα βραβείο για το 2014 λάβαμε από τον αγαπημένο
φίλο μας με το καταπληκτικό blog :
αξίζει να το επισκεφτείτε μη....ξεχάσετε γιατί ….θα χάσετε!!!
Το βραβείο αυτό δίνεται από διάφορα blogs προς
 άλλα φιλικά και αγαπημένα!



Στους άγραφους νόμους των blogoβραβείων
υπάρχει ο εξής κανόνας από τη στιγμή που θα παραλάβεις βραβείο: δίνονται λοιπόν κάποιες ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσουμε και μετά και εμείς με τη σειρά μας να κάνουμε ερωτήσεις σε αγαπημένα και φιλικά blogs που θα βραβεύσουμε.

(
Kαι εμένα φίλε Γρηγόρη σαν συνέντευξη μου φαίνεται...
δεν είναι και κακό… για λίγα λεπτά δημοσιότητας!!!!!

I.  Να γράψω 11 πράγματα (που δεν είναι πράγματα,
αλλά λόγια..!) για τον εαυτό μου:

1. – Απλός όχι δολοπλόκος και χωρίς… περικοκλάδες
άνθρωπος του λαού όπως λέμε… κάτι σαν τον
 Ξανθόπουλο της εποχής μας !!

2. – ο πολύχρονος πολυσχιδής  εργασιακός βίος απέφερε 
προβλήματα υγείας που όμως το παλεύω και συνεχίζω, παρά τα 
εμπόδια των κυβερνώντων και των πολιτικών
 να φτάσω τα…100!!! …Μετά βλέπουμε….
 3. – Και εγώ έχω βρει το ταίρι μου, είμαι σίγουρος 
για την επιλογή μου ….δεν ξέρω εκείνο αν με ανακάλυψε!!

4. – Τα οικονομικά και τα χρήματα στην καθημερινότητα
 μου..έρχονται και παρέρχονται..την υγεία μου θέλω και
το οξυγόνο μου, που μου το στερούν άλλοι..αμάν ποια!!
(Π.χ… η τρόικα και οι Σαμαροτσιπροβενιζέλοι!!!!!)

5. - Στο θέμα της φιλίας …ένα λεπτό να τους ρωτήσω:
Κοσμά,Νικόλα,Νίκο,Καίτη,Χαράλαμπε,Σταμάτη,Τόνια,
Μαρία & Μαρία, Κώστα,….. δεν  θέλω να σας φάω το
χρόνο ξέρω και άλλα ονόματα!!!!

6. - Ότι έχω να πω το λέω, και εγώ , έξω από τα δόντια!
γιατί ο Δημήτρης μόλις μου έβαλε καινούργια!!!
Μη υποψιάζεστε άδικα όχι ..καρχαρία!!!
απλά δοντάκια για να μελανιάζω κανέναν από
αυτούς που μας εξουσιάζουν!!!

7. – hobby πολλά στη ζωή μου…. αν και τα έχω
 παρατήσει λίγο...το τελευταίο που θυμάμαι
 λέγετε υπνοκαναπεδάτο!!!

8. – ( τον θεσμό της οικογένειας) τον έχουμε..αναντάμ-παπαντάμ!!
από τον παππού στον εγγονό …
είναι πρώτη επιλογή του χαρακτήρα  μου, το φως που
 με οδηγεί στη ζωή.
…. στο μυαλό μου πάντα..ο Αδάμ και η Εύα!!!!

9. -  παρατηρητικός άνθρωπος; τι λέτε;..αυτά είναι
      προσωπικά δεδομένα…. Μάκη Τριανταφυλλόπουλε
     που είσαι;!!!!

10. -  ευαίσθητος και με νέα καρδιά που μου την έκανε…
        Service o συγχωρεμένος Σπύρου!!!!

11. – Πρώτα το ρεμπέτικο και μετά ότι μου λέει το Μωρό μου!!
   

II. Να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις αυτού που μου
 έκανε tag (και στην περίπτωση του διαχειριστή του 
tapandaola111.blogspot)

1. - Τι αγαπάς περισσότερο στον κόσμο;

 Το φώς, την χαρά της ζωής, την φύση, την οικογένειά μου,
 το Αστέρι που μ’ οδηγεί δηλαδή το άλλο μου μισό, και όσους   μ'αγαπάνε!

2. -
Ποια είναι η αγαπημένη σου παιδική ανάμνηση;

..Όταν παίζαμε «μακριά …γαϊδούρα»!!!
και το λουρί της μάνας!!!

3. -
Ποια λέξη χρησιμοποιείς συνεχώς;
 
ΓΑΠ …τρόικα….Σαμαράς…Βενιζέλος…Στουρνάρας..
Όχι αυτή δεν την λέω συνεχώς…Στουρνάρας…Στουρν…
Στουρ….. το βρήκα: στουρνάρι, αυτό με απασχολεί!!!

4. -
Πως εκμεταλλεύεσαι τον ελεύθερο χρόνο σου;

Ελεύθερο χρόνος; Ναι, φυσικά με την οικογένεια  μου, πολιτικά δρώμενα, blogging, και χαλάρωση….
Γιατί… πολύ… ανακαίνιση βρέ παιδί μου!!!

5. -
Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει περισσότερο;
Οι πολιτικοί, οι φαρισαίοι, και την “έννοια δημοκρατία”
που όλοι θέλουν με τον δικό τους τρόπο να την….
@αμήσουν!!!



6. -
Ποιο είναι το αγαπημένο σου μουσικό κομμάτι;


Enrico Macias il est comme le soleil greek lyrics






7. - Ποιο ήταν το παιδικό σου όνειρο;

Δεν …προλάβαινα να ..ονειρευτώ …γιατί από
Τα 9 μου χρόνια …και… 3 τα ξημερώματα μέχρι
τις 7 το πρωί δούλευα στον..φούρνο του..Βαγγέλα!!

8. -
Σε τι δε μπορείς ν' αντισταθείς;
 
..στην  επιβλητική και αξέχαστη παρουσία σου

9. -
Τι σου λείπει περισσότερο στη ζωή σου;

ένα…. καράβι…. χρυσές λίρες στοιβαγμένες  η  μία
επάνω στην άλλη!!!!....ζητώ πολλά;

10. -
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
…Να ξυπνήσω ένα πρωί..όπως εκείνη την Δευτέρα
του Νοέμβρη 1990….

11. -
Πόσο συχνά συμβιβάζεσαι στην καθημερινότητά σου;

….από τη γέννηση μου  έως τα 58 μου χρόνια σήμερα!!!


III. - Γράψε 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις 

1. - Με άριστα το 10, τι βαθμό ευχαρίστησης θα βάζατε
 στη ζωή σας μέχρι σήμερα;


2. -
Ποια πόλη θα σε ενέπνεε ή θα 'θελες να μείνεις;



3. -
Εκτός απ' την υγεία τι άλλο θα έβαζες μετά
 στη λίστα του Αϊ Βασίλη;



4. -
Από νεύρα πως πάμε;Να κάνουμε μια εξέταση
 παρακαλώ! χαχααα!



5. -
Ποια είναι η πιο όμορφη κι έξυπνη 
φράση-κομπλιμέντο που σου 'χουν πει;


6. -
Αν θεωρήσουμε πως έχεις εξασφαλισμένη την υγεία 
σου, τι θα διάλεγες απ' αυτό το δεσμευτικό δίπολο;
   
α)
Λεφτά με ό,τι κάτσει ή
β)
Φτώχεια μ' εξασφαλισμένη ευτυχία!


7. -
Θα 'δινες όλα τα υπάρχοντά σου για να βοηθήσεις τους ανθρώπους;


8. -
Τι θα 'ταν εκείνο που θα συγχωρούσες σε μια συζυγική σχέση;


9. -
Για ποιον άνθρωπο στη ζωή σου θα θυσιαζόσουν;


10. -
Τι 'ναι εκείνο που θα σε συγκινούσε πολύ σ' έναν άνθρωπο;


11. -
Τι υποστηρίζεις και γιατί; Λογική ή συναίσθημα;  
(ένα απ' τα δύο παρακαλώ  και χωρίς 
συνδυασμούς μεταξύ τους!)


IV - Βράβευσε 11 άτομα-ιστολόγια(κάτω των 


Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

εικόνες:....Αχχχ....τσιπούρες μου!!



Καλή σας όρεξη!!

...εικόνες: Περαία-Θεσσαλονίκης

το αγαπημένο μας  Joy Bar







πλέξιμο:πελότα – Pincushion σε σχήμα κανάτας για τσάι







Πελότα  είναι το μικρό μαξιλαράκι που χρησιμοποιούν κυρίως οι μοδίστρες για να τοποθετούν τις καρφίτσες ή βελόνες(η βελονοθήκη τους).Η πελότα μπορεί να είναι πλεκτή ή και υφασμάτινη. Παλιά, η πελότα είχε απαραίτητα τη θέση της,  στις προίκες των κοριτσιών. 

Θυμάμαι τη γιαγιά μου που μας φώναζε κάθε τρεις και μία  "μπά και είδατε πουθενά την πελότα μου" και εμείς να γελάμε και να παίζουμε μαζί της. 




Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

πλέξιμο:πλεκτό τσαντάκι για εξωτερικό σκληρό δίσκο σε PC