Μπορεί να αποτελεί μια από τις πιο συνηθισμένες πρακτικές στους ελληνικούς
δρόμους, ωστόσο ο τρόπος που χρησιμοποιούν τα αλάρμ τους πόλη μπορεί να
παραβλέ...
Πριν από 1 ώρα
![]() |
| Γρηγορίου Λαμπράκη Άνω Τούμπα τα αυτοκίνητα με τα διπλό παρκαρίσματα..ξανά στους δρόμους.... |
![]() |
| ο Έλληνας το έχει να κάνει δύσκολη τη ζωή στους άλλους εκτός από τον εαυτό του.... |
![]() |
| .....Τα γιαούρτια δεν είναι και άσχημα.....έλα...έλα...γιαούρτ... γαιούρτ..... το μόνο που θυμάμαι από τον Στουρνάρα και ..τρέχω που κακό χρόνο να έχει!!!! τι σε φταίμε ρεεεε... |
![]() |
| και στον χασάπη..... |
![]() |
| και στον φούρνο...... |