Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

20o Camping Antinazi Zone - Y.R.E.




Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Αγαπητοί φίλοι καλημέρα σας
είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό για
το 20o Camping Antinazi Zone - Y.R.E.
Που γίνετε στον Πρίνο Θάσου με
απόλυτη ομαλότητα και ησυχία τουλάχιστον
μέχρι σήμερα και λίγες ημέρες πριν την λήξη του.
Πριν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013 κάποιοι
φρόντισαν να δημιουργήσουν πανικό και φόβο
στους κατοίκους του χωριού με δηλώσεις του
τύπου θα συμμετέχουν πέντε χιλιάδες διαδηλωτές
(κατασκηνωτές) και 400 αναρχικοί!!!!!
Ποια Δημοκρατία θέλουμε επιτέλους; του φόβου;
και του πανικού;
Τελικά αυτό που κατάφεραν είναι την ισχνή συμμετοχή,
για να διαδηλώσουν όχι στον 
ΡΑΤΣΙΣΜΟ και ΝΑΖΙΣΜΟ
για τον φόβο των επεισοδίων.......




27-3-2013 εδώ και το ανάλογο σύνθημα και
ερώτημα στον γραμματέα της Χ.Α ξένης προς τα
Δημοκρατικά και Ελληνικά πιστεύω των κατοίκων του χωριού

3-5-2013  Μ Παρασκευή Πρίνος κεντρικός δρόμος....χωρίς....λόγια !!!

23-7-2013  μία-δύο ημέρες πριν στην καρδιά του
εμπορικού δρόμου του Πρίνου και στο ισόγειο όπως
βλέπετε αριστερά υπήρχε το....κρησφύγετο της Χ.Α
23-7-2013 πολύ έξυπνο και συγχαρητήρια στους...Στρατηγούς
που σχεδίασαν  και έτρεψαν σε φυγή τους ανώριμους  ναζί
στρατιώτες!!!!!

27-7-2013  είναι εμφανή το..ξήλωμα της ταμπέλας της Ν.Δ
που ήταν εκεί σε αυτό το κτίριο για περισσότερο από 30 χρόνια
.......ο φόβος..βλέπετε....πάντα κυρίαρχος σε αυτές της περιπτώσεις


Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

5)το πέμπτο Φωτογραφικό ταξίδι στην Τανζανία Αύγουστος 2009 Αφρική-Photographic fifth trip to Tanzania in August 2009 Africa


Dimitris Krystallis




















Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας.
Στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το πέμπτο φωτογραφικό αφιέρωμα στην
Τανζανία Αφρική από το ταξίδι
του ζεύγους Δημήτρη & Όλγας Κρυστάλλη
του οδοντογιατρού μας τον
Αύγουστο του 2009 προσφορά
στο blog μας και εμείς σε εσάς
αγαπητοί φίλες και φίλοι του blog.
To φωτογραφικό αρχείο είναι
μεγάλο θα το αναρτήσουμε σε
ακόμα μία συνέχεια.
Με εκτίμηση
Παύλος και Μαριέτα


Paul Good The student .......
Dear friends, good morning.
In Greece and around the world.
The fifth photographic tribute to
Tanzania Africa from the trip
pair Dimitri & Olga Krystalli
the dentist in our
August 2009 offer
our blog and we to you
Dear friends of the blog.
To photographic file is
large will Mountable
Then another.
Sincerely
Paul and Marietta





































































Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Καφές, ο αντικαταθλιπτικός –Η κατανάλωσή του μειώνει τις αυτοκτονίες

















Πολλοί υποστηρίζουν πως νιώθουν καλά μόνο αν πιουν καφέ. Δεν γνωρίζουν όμως ότι δεν πρόκειται απλά για μία συνήθεια βαθιά ριζωμένη στο τελετουργικό του πρωινού, αλλά για κάτι που επιβεβαιώνεται και ιατρικά. Σύμφωνα με μελέτη του Χάρβαρντ το συγκεκριμένο ρόφημα έχει και αντικαταθλιπτική δράση, αφού μειώνει τις αυτοκτονίες.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο World Journal of Biological Psychiatry, επανεξέτασε αποτελέσματα τριών μεγάλων ερευνών που έχουν γίνει στις ΗΠΑ. Σε αυτές έγινε σύγκριση ανάμεσα σε ενήλικες που κατανάλωναν 2-4 κούπες καφέ την ημέρα με άλλους που έπιναν λιγότερο ή καθόλου.

Εξετάζοντας 200.000 ανθρώπους σε 16 χρόνια, η μελέτη έδειξε πως ο κίνδυνος αυτοκτονίας μειώνεται κατά το ήμισυ, τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες, για εκείνους που καταναλώνουν έως και 400 μικρογραμμάρια καφεΐνης την ημέρα.

Αυτό θεωρείται πως συμβαίνει καθώς η συγκεκριμένη ουσία επηρεάζει τους νευροδιαβιβαστές και αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης και ντοπαμίνης στον οργανισμό, που επιδρούν ως ήπια αντικαταθλιπτικά.

Παλιότερες μελέτες είχαν αποδείξει πως ο καφές περιόριζε την κατάθλιψη στις γυναίκες, αλλά είναι η πρώτη φορά που εντοπίζεται η σχέση του με τις τάσεις αυτοκτονίας.

το είδαμε iefimerida.gr



Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr


Άλλη μία φίλη στην παρέα μας.....από την όμορφη Καστοριά!! Another friend to join us ..... from Kastoria-Greece


Torre Blanca es el símbolo de la ciudad de Tesalónica-Grecia  
White Tower is the landmark of the city of  Thessaloniki-Greece


Φίλες και φίλοι καλημέρα σας
Σήμερα θα σας παρουσιάσω ακόμα
μία φίλη που ήλθε στην παρέα
των φίλων του blog  μας.
Από την όμορφη και πολύ γραφική Καστοριά

Φίλες και φίλοι

Η κυρία ΜΑΡΙΑ Κ. προέρχεται από

την Α/Βάθμια  εκπαίδευση στη Δυτική Μακεδονία
και η φιλική της παρουσία στην blogo-παρέα μας
μας τιμά ιδιαιτέρως και την ευχαριστούμε πολύ

Αξίζει να επισκεφτείτε της σελίδα της.
Ένα καταπληκτικό blog στην Α/Βάθμια σχολική εκπαίδευση

http://mariakirk23.blogspot.gr/

Καλός ήλθατε στην παρέα μας.

Παύλος ο καλός ο μαθητής…….


Another friend to join us ..... from Kastoria-Greece our blog



















Dear friends good morning
Today I'll show yet
a friend who came to the company
friends of the blog.
From the beautiful and very scenic Kastoria

Dear friends

Mrs. Maria K. from

A / education degree in Western Macedonia
and friendly presence in blogo-join us
We are honored and thank you very much

It is worth visiting the page.
An amazing blog on A / grade school education

http://mariakirk23.blogspot.gr

Good Welcome to join us.

Paul Good The student .......

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Γ.Δημαράς:καταστροφές και λεηλασίες σε ιστορικά βυζαντινά νεκροταφεία της Κωνσταντινούπολης





Για καταστροφές και λεηλασίες σε  ιστορικά βυζαντινά νεκροταφεία της Κωνσταντινούπολης  καταγγέλει ο Γ.Δημαράς την Τουρκία.Σύμφωνα  με τα όσα αναφέρει ο έγκριτος δημοσιογράφος  Νίκος Χειλαδάκης  σε  σχετικό του άρθρο, ένα από τα πιο ιστορικά βυζαντινά νεκροταφεία της Κωνσταντινούπολης στο προάστιο της Τσατάλτζα, (Çatalca), με ιστορία 1200 ετών, λεηλατήθηκε και καταστράφηκε ολοσχερώς από διάφορους αρχαιοκαπήλους.


 Ακολουθεί η ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ


                                            ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
                                                          ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ


            Θέμα : «Δείγματα του σύγχρονου τουρκικού «πολιτιστικού επιπέδου» σε βάρος ιστορικών
                           και μνημείων της Ορθοδοξίας ».


Κύριοι Υπουργοί,
άλλο ένα δείγμα του σύγχρονου τουρκικού «πολιτιστικού επιπέδου» της ισλαμικής Τουρκίας, είχαμε
αυτές τις μέρες σύμφωνα με  τις ομολογίες τουρκικής εφημερίδας.
Όπως αναφέρει ο έγκριτος δημοσιογράφος κ. Νίκος Χειλαδάκης  σε  σχετικό του άρθρο, ένα από τα πιο ιστορικά βυζαντινά νεκροταφεία της Κωνσταντινούπολης στο προάστιο της Τσατάλτζα, (Çatalca), με ιστορία 1200 ετών, λεηλατήθηκε και καταστράφηκε ολοσχερώς από διάφορους αρχαιοκαπήλους και άλλους ασυνείδητους οι οποίοι έσκαψαν παντού για να βρουν κάποιο πολύτιμο αντικείμενο στους ιστορικούς τάφους της εποχής εκείνης. Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Aksam, το ιστορικό βυζαντινό νεκροταφείο της Çatalca, εδώ και πολύ καιρό έχει συληθεί και οι  διάφοροι τυχοδιώκτες επέδρασαν ανενόχλητοι σκάβοντας σε όλη της έκταση του νεκροταφείο το οποίο ήταν χωρίς καμιά κρατική φύλαξη ενώ τα οστά που έφερναν στη επιφάνεια τα πετούσαν στην γύρω περιοχή. Μάλιστα το νεκροταφείο αυτό με την τόσο μεγάλη ιστορία ήταν πολύ  γνωστό και από ένα ιστορικό προστατευτικό τείχος που ανάγειρε ο αυτοκράτορας Αναστάσιος για να το προστατεύσει από τις επιδρομές των Ούννων και των Βουλγάρων που είχαν εμφανιστεί τότε στην νότιο Βαλκανική χερσόνησο. Το ιστορικό αυτό τείχος, όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, ήταν από τα μεγαλύτερα της βυζαντινής Κωνσταντινούπολης  και είχε μήκος πολλών χιλιόμετρων καλύπτοντας μια πολύ μεγάλη έκταση καθώς ήταν και ένα ανάχωμα στις διάφορες επιδρομές προς την Κωνσταντινούπολη.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό στο σήριαλ των τουρκικών κακοποιήσεων βυζαντινών μνημείων. Πριν από λίγο καιρό είχε ξεσπάσει σκάνδαλο για την βάναυση καταστροφή των υπολειμμάτων του βυζαντινών ανακτόρων της Κωνσταντινούπολης, ιστορίας 1200 ετών, εξ αιτίας των οικοδομικών εργασιών που γίνονται για την προσθήκη νέας πτέρυγας στο ξενοδοχείο Four Season Otel.  Η επίμαχη περιοχή βρίσκεται στο κέντρο της παλιάς πόλης και έχει καταντήσει μέρος εναπόθεσης μπαζών και είναι αδύνατον για τους τουρίστες να το επισκεφτούν. Το σκάνδαλο αυτό είχε γίνει γνωστό για πρώτη φορά  πριν από λίγους μήνες όταν ο Τούρκος καθηγητής της αρχαιολογίας, Murat Belge, κατήγγειλε δημόσια την συστηματική καταστροφή των βυζαντινών μνημείων της Κωνσταντινούπολης, χωρίς να υπάρξει καμία αντίδραση από πλευράς τουρκικών αρχών. Σύμφωνα με το Τούρκο καθηγητή, το γνωστό Ξενοδοχείο, «Four Seasons Otel», κτίζει μια πρόσθετη πτέρυγα πάνω στα απομεινάρια των βυζαντινών ανακτόρων με αποτέλεσμα την πλήρη καταστροφή των τελευταίων υπολειμμάτων αυτών των ανακτόρων. Παράλληλα ο Τούρκος καθηγητής που κατήγγειλε θαρραλέα το μεγάλο σκάνδαλο ανέφερε επίσης  ότι πολλές βυζαντινές εκκλησιές καταρρέουν, βρωμίζονται από… ψησταριές και γίνονται… αποχωρητήρια από αλητήρια και κακοποιά στοιχεία.


Αλλά και η ιστορική μονή της Παναγίας Σουμελά γίνεται συχνά σκάνδαλο από τις τουρκικές κακοποιήσεις. Έτσι η τουρκική εφημερίδα Sabah σε πρόσφατο δημοσίευμα της στις 13 Ιουνίου 2013 κατήγγειλε το μεγάλο σκάνδαλο της επανέναρξης από την αρχή των εργασιών ανακαίνισης  της μονής μετά από το συνολικό φιάσκο των μέχρι τώρα εργασιών των Τούρκων «ειδικών».  Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα οι επί δεκαέξι χρόνια συνεχόμενες εργασίες αναπαλαίωσης και συντήρησης της ιστορικής μονής και ιδιαίτερα των ανεκτίμητης αξίας ψηφιδωτών απέτυχαν παταγωδώς  με αποτέλεσμα να υπάρχει άμεση ανάγκη να αρχίσουν τα έργα από την αρχή. Για τον σκοπό αυτό, όπως ανέφερε η τουρκική εφημερίδα, εγκρίθηκε ένα κονδύλιο 4 εκατομμυρίων τουρκικών λιρών, (περίπου δυο εκατομμύρια ευρώ). Τις διαπιστώσεις του μεγάλου αυτού φιάσκου της ανακαίνισης της μονής τις έκανε ο ίδιος ο υπουργός Πολιτισμού της Τουρκίας, Ertuğrul Günay. Μάλιστα είναι χαρακτηριστική η δήλωση του προέδρου της Ένωσης των Τούρκων ταξιδιωτικών πρακτόρων, Başaran Ulusoy, ο οποίος δήλωσε  όταν επισκέφτηκε πρόσφατα την Μονή και παρακολούθησε το αποτέλεσμα των έργων ανακαίνισης ότι έπαθε κυριολεκτικά… σοκ, καθώς διαπίστωσε την ασχετοσύνη όλων όσων έγιναν από υποτιθεμένους «ειδικούς» για την Παναγία Σουμελά. Χαρακτηριστικό είναι ότι χρησιμοποιήθηκε …τσιμέντο για τα τοιχία της μονής ενώ τραγικά λάθη διαπιστώθηκαν και στην αναπαλαίωση των ψηφιδωτών καθώς και στην εξωτερική όψη του κτίσματος.

Ερωτάστε κύριοι Υπουργοί  :

1. Τέθηκαν σε γνώση σας οι παραπάνω περιγραφόμενες βαρβαρότητες όπως ομολογούνται και
    από δημοσιεύματα τουρκικών εφημερίδων; Εάν ναι, σε ποιες ενέργειες προβήκατε ;

2. Επειδή τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των προκλητικών καταστροφών σε μνημεία
    της  Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού στην Τουρκία, που προκαλούν τον αποτροπιασμό ακόμα
    και των ιδίων των τούρκων ακαδημαϊκών, ποια ήταν η αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης
    για την προάσπιση της ιστορικής μας κληρονομιάς στην Τουρκία ;

3. Πως σχολιάζετε την έξαρση των εθνικιστικών τουρκικών κακοποιήσεων της  ιστορικής Μονής
    της Παναγίας Σουμελά που έχει συγκλονίσει τον Ποντιακό Ελληνισμό απανταχού της γής;


Αθήνα 26/7/2013
Αρ.πρωτ. 236              
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

     ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ

    ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗ


πηγή: Διαβάστε περισσότερα: http://www.24-ores.com/2013/07/blog-post_2511.html#ixzz2aQpbXp7d


ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

ΟΤΕ Πάτρας και Τηλεοπτικές μεταδόσεις












Με την εμφάνιση της κρατικής τηλεόρασης και την εκτεταμένη διάδοση των οικιακών 
τηλεοπτικών 
συσκευών , ο ΟΤΕ ανέλαβε την αναμετάδοση των προγραμμάτων 
των δυο κρατικών καναλιών 
ΕΙΡ και ΥΕΝΕΔ μέσω των ραδιοδικτύων και των εγκαταστάσεων που διέθετε.
Στις 27 Οκτωβρίου του 1965 ξεκίνησαν οι μεταδόσεις του πειραματικού σταθμού τηλεόρασης
 του  
ΕΙΡ από τον 5ο όροφο του νέου υπεραστικού μεγάρου Αθηνών ( ΝΥΜΑ ) του ΟΤΕ
 (το στούντιο  αυτό φιλοξενείται σήμερα στο τηλεπικοινωνιακό μουσείο του ΟΤΕ).

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Σήμερα σας παρουσιάζω έναν αγαπητό

φίλο και 
συνάδελφο από την Πάτρα τον 

Γιάννη Μυλωνά με τα δύο υπέροχα blog

του που αξίζει να επισκεφτείτε.






Η πρώτη επίσημη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση έγινε στις 23 Φεβρουαρίου του 1966 από 
το ΕΙΡ (Εθνικό Ιδρυμα Ραδιοφωνίας) . Η πρώτη πρώτη εικόνα είναι φυσικά το σήμα του ΕΙΡ. 
Εν συνεχεία η Ελένη Κυπραίου, η πρώτη παρουσιάστρια στην επίσημη ελληνική τηλεόραση, 
χαμογελά στην οθόνη: «Καλησπέρα σας. Από σήμερα το ΕΙΡ καθιερώνει...». Eιχε 
προηγειθει στις 22 Σεπτεμβρίου 1964 η πρώτη διεθνής τηλεοπτική μετάδοση απο την Αθηνα. 
Ενα συνεργείο της Ιταλικής τηλεόρασης μετέδοσε απʼ ευθείας σʼ όλη την Ευρώπη τους γάμους 
του τότε βασιλιά Κωνσταντίνου με την Αννα Μαρία. Ο πομπός που έστελνε το σήμα στο 
δορυφόρο είχε στηθεί στον Λυκαβηττό κι οι λίγοι κάτοικοι της πρωτεύουσας που είχαν
 τηλεοπτικό δέκτη μπορούσαν να δουν το πρόγραμμα.








Λίγους μήνες αργότερα ξεκινά και το πρόγραμμα της ΥΕΝΕΔ (Υπηρεσία Ενημέρωσης
 Ενόπλων Δυνάμεων) είχε προηγηθεί η εγκατάσταση πομπού αναμετάδοσης της
 ΥΕΝΕΔ στο κτήριο του ΟΤΕ (Γούναρη).
Την επίβλεψη του πομπού αυτου είχε η ΥΕΝΕΔ με δικό της προσωπικό ,και ο πρώτος
 τεχνικός που υπηρέτησε μέσα στον ΟΤΕ ήταν ο Σπύρος Μπεράτης , αργότερα αντικαταστάθηκε
 από τον Γιάννη Μειντανά που υπηρέτησε μέχρι το 1976 που ο αναμεταδότης μετεγκατασταθηκε
 στον Α/Τ Αρόης .
Οι πρώτες λήψεις στην Πάτρα ήταν γεγονός αν και υπήρχαν ελάχιστοι τηλεοπτικοί δέκτες
 κυρίως σε βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων.
Τα επόμενα χρόνια η τηλεόραση άρχισε σιγά-σιγά να εισβάλλει σε όλο και περισσότερα σπίτια
 Πατρινών αλλά μεγάλο ποσοστό εξακολουθούσαν να παρακολουθούν τις διάφορες εκπομπές 
από τις συσκευές τηλεόρασης που βρίσκονταν σε βιτρίνες και καφενεία.
{Στο κατάστημα της Phillips (πλ. Γεωργίου 42 ) στήθηκα κι εγώ το απόγευμα της 20ης Ιουλίου 
του 1969 για να παρακολουθήσω την προσεδάφιση του πρώτου ανθρώπου στη σελήνη ,ήταν 
συναρπαστικό και την στιγμή της προσεδάφισης όλοι χειροκροτούσαμε.}




Για την αναμετάδοση του τολμηρού ταξιδίου στη σελήνη χρησιμοποιήθηκε το ίδιο
 κύκλωμα με αυτό που είχε χρησιμοποιηθεί και για τη μετάδοση της Eurovision στις
 29 Μαρτίου του 1969 από τη Μαδρίτη της Ισπανίας .












Επιπρόσθετα , ένα άλλο μεγάλο τηλεοπτικό γεγονός της εποχής εκείνης ήταν η ζωντανή μετάδοση της ιστορικής προσπάθειας του παναθηναϊκού στο θρυλικό Γουεμπλεϋ του Λονδίνου στον τελικό του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου εναντία στον Αγιαξ ( 2 Ιουνίου 1971 ) .
Η λήξη του αγώνα βρήκε νικητές τους Ολλανδούς με 2-0 .
{την ημέρα εκείνη είχε πραγματικά ερημώσει η Πάτρα και στα καφενεία που διέθεταν τηλεόραση γινόταν το αδιαχώρητο από τους λάτρεις της στρογγυλής θέας .}
Η εξάπλωση της τηλεόρασης και η ανάγκη μετάδοσης τοπικών ειδήσεων από την επαρχία στην υπόλοιπη χώρα ανάγκασε την υπηρεσία ειδήσεων των 2 κρατικών σταθμών να στέλνει συνεργεία λήψεως ειδήσεων και γεγονότων τα οποία στην συνέχεια αποστέλλονταν , σε μορφή <κασέτας> , στην Αθήνα για επεξεργασία και προβολή ,η αποστολη γινονταν με το ΚΤΕΛ.
Η εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών της εποχής και η χρήση ομοαξονικών καλωδίων και ραδιοζευξεων μεγάλης χωρητικότητας επέτρεψαν με τα κατάλληλα μηχανημάτα την απευθείας αποστολή των λήψεων στα κεντρικά στούντιο των Αθηνών .
Η πρώτη αποστολή ειδήσεων από την Πάτρα στην Αθήνα μέσω των εγκαταστάσεων του ΟΤΕ ( Γούναρη 3ος όροφος) έγινε τον Ιούλιο του 1985 .
Ήταν ένα ρεπορτάζ του Παναγιώτη Θεοδωρακόπουλου και της Νίκης Τσελίκα για την εκπομπή <<3 Στον Αερα>>.
Την ημέρα εκείνη σε υπηρεσία βρισκόταν ο συνάδελφος Τάσος Οικονομόπουλος που αν και ιδιαίτερα αγχωμένος κατάφερε να εξασφαλίσει την ομαλή διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας.
Η εκπομπή έγινε από κασέτα που αναπαραγόταν από ένα μεγάλο για τα σημερινά δεδομένα video και στέλνονταν ασυρματικα δια μέσω των εφεδρικών οδεύσεων από Γούναρη προς Α/Τ Αροης και απο εκει ασυρματικα προς αλλους σταθμους μεχρι να φτασει στην Αθηνα(ΝΥΜΑ).
Αυτή ήταν η έναρξη της συνεχούς αποστολής ρεπορτάζ από την Πάτρα στην Αθήνα με θέματα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Ζωντανές μεταδόσεις από την Πάτρα (καρναβάλι ,προεκλογικές συγκεντρώσεις κ.λ.π.) γίνονταν ήδη από το 1977 με την χρήση κινητών αναμεταδοτών (αυτοκινούμενα) και φυσικά δια μέσω των εγκαταστάσεων του ΟΤΕ.
Οι κάμερες λήψεως στήνονταν στην πλατεία Γεωργίου(Κορίνθου) ήταν καλωδιακά συνδεδεμένες με το αυτοκινούμενο που διέθετε όλο τον τεχνικό εξοπλισμό ,από εκεί με έναν πομπό δια μέσω μιας σειράς αναμεταδοτών (με κάτοπτρα) έφτανε το σήμα σε δέκτη που τοποθετείτε στην ταράτσα στην Γούναρη και από εκεί δίνονταν σε αρτηρία προς την Αθήνα.
Μέχρι το 1985 όλες οι ειδήσεις της περιοχής στέλνονταν από το κτήριο του ΟΤΕ ( Γούναρη) προς τα κεντρικά της Αθήνας , παράλληλα δημιουργήθηκε στούντιο της ΕΡΤ στο Ρίο το όποιο για πολλά χρόνια είχε μόνιμη σύνδεση δια μέσω του ΟΤΕ με τα κεντρικά των Αθηνών που ενεργοποιείτο όταν υπήρχε μετάδοση.


















Το 1989 επαναλειτούργησε ο σταθμός της Αρόης για τα τηλεοπτικά συνεργεία τα οποία άρχισαν να αξιοποιούν αυτές τις κτηριακές εγκαταστάσεις και το σύγχρονο στούντιο για την αποστολή των λήψεων κάνοντας δε και ζωντανές μεταδόσεις.
Από το κτήριο της οδού Γούναρη έγινε για πρώτη φορά ζωντανή μετάδοση σύντομου ρεπορτάζ για τις αποκριές του 1988 της Ειρήνης Νικολακοπουλου στο οποίο πρωταγωνιστούσαν πολλά γνωστά μεταμφιεσμένα πατρινοπουλα ,βάρδια εκείνη την πρώτη φορά είχαν οι συνάδελφοι Διονύσης Παλαιολόγος και Νίκος Βανδώρος και τα πήγαν πολύ καλά παρά το άγχος τους.
















Ακολούθησαν πολλά ζωντανά ρεπορτάζ με την Ευρυδίκη Χάτζιου την περίοδο 1988-1990.
Το 1989 κάνουν την εμφάνιση τους τα δυο πρώτα ιδιωτικά κανάλια : το megα και ο antenna.
Από το στούντιο του ΟΤΕ στην Αρόη έχουν γίνει εκατοντάδες ζωντανές τηλεοπτικές 
μεταδόσεις και είναι πραγματικά δύσκολο να παραθέσουμε τα ονόματα όλων των καλεσμένων . 
Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιους από αυτούς όπως :ο Πάνος Σόμπολος ,ο Βασίλης Γεωργίου ,
ο πατήρ Νικόλαος Σκιαδαρέσης ,ο Σταμάτης Αλαχιωτης , ο Αλέξης Κουγιας, το σύνολο 
των πολιτευτών και βουλευτών του νομού Αχαΐας, καθώς και απλοί πολίτες που κλήθηκαν 
να μιλήσουν ζωντανά για τα προβλήματα τους σε διάφορες εκπομπές.






















































Μετά την μεταφορά των εγκαταστάσεων του ΟΤΕ (1999) από την οδό Γούναρη στην πλατεία 
Γεωργίου ( κτήριο Πέλοπα ) ξεκίνησαν και από εκεί οι μεταδόσεις των ειδήσεων και των 
ζωντανών ρεπορτάζ παράλληλα με το σταθμό Αρόης.
Το 2006 ο σταθμός Αρόης έμεινε ανεπίβλεπτος και οι ζωντανές εκπομπές σε στούντιο
 μεταφέρθηκαν στο κτήριο Πέλοπα.
Από τον Αύγουστο του 2007 χάρη στην αποφασιστικότητα του περιφερειακού διευθυντή
 Μιλτιάδη Σωτηρόπουλου , μάχιμου μηχανικού, σε συνεργασία με τον 
προϊστάμενο του συγκροτήματος διαχείρισης δικτυού Γιώργο Κανελάκη , τον 
προϊστάμενο του τμήματος μετάδοσης Δημήτρη Οικονόμου και τους τεχνικούς του κέντρου 
ψηφιακής πολυπλεξίας οι οποίοι και υλοποίησαν την απόφαση για την διαμόρφωση 
χώρου στο ισόγειο του κτηρίου Πέλοπα για αποκλειστική χρήση στούντιο ζωντανών
 μεταδόσεων.
Το στούντιο διατίθεται σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια για ζωντανές μεταδόσεις από 
την Πάτρα και χρησιμοποιείται σχεδόν καθημερινά .















Το νέο στούντιο Πέλοπα χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά από την ΕΤ2 
για φιλοξενία του Kώστα Πετρόπουλου ,γνωστού 
προπονητή του μπάσκετ στις 13/9/2007.














Αυτή ήταν με λίγα λόγια η ιστορία των τηλεοπτικών μεταδόσεων από την 
Πάτρα που για να φτάσει στην μορφή που έχει σήμερα αγωνιστήκαν πολλοί 
συνάδελφοι κάνοντας παρεμβάσεις και βελτιώσεις ,ξενυχτώντας και κάνοντας
 εορτές μακριά από τους δικούς τους ανθρώπους , 

Στους πρωτοπόρους αυτούς αφιερώνεται αυτό το άρθρο 

πηγή:http://telecompatras.blogspot.gr/

ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr