Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Σύναξη των Αγίων Δώδεκα Αποστόλων







Ημερομηνία εορτής: 30/06/2013
Τύπος εορτής: 
Σταθερή.
Εορτάζει στις 30 Ιουνίου εκάστου έτους.


Τιμῶ θεόπτας δώδεκα Χριστοῦ φίλους,
Ἥρωας ἄνδρας καὶ θεοὺς τολμῶ λέγειν.
Δώδεκα εὐκλεέας τριακοστῇ ἀγείρει μύστας.
Βιογραφία
Οι Απόστολοι του Χρίστου θα ξεχωρίζουν μέσα στην Ιστορία της Εκκλησίας, σαν οι υπέρλαμπροι αστέρες πρώτου μεγέθους της πνευματικής ζωής. Την 30η Ιουνίου, η Εκκλησία γιορτάζει τους δώδεκα Αποστόλους που αρχικά εξέλεξε ο Κύριος, πλην του Ιούδα Ισκαριώτη. Αυτοί είναι: Σίμωνας (Πέτρος), Ανδρέας, Ιάκωβος, Ιωάννης, Φίλιππος, Θωμάς, Βαρθολομαίος (Ναθαναήλ), Ματθαίος, Ιάκωβος του Αλφαίου, Σίμωνας ο Ζηλωτής, Ιούδας ο αδελφός του Ιακώβου του μικρού και ο Ματθίας, που εξελέγη μέσα στο υπερώο τις παραμονές της Πεντηκοστής, σε αντικατάσταση του Ιούδα του Ισκαριώτη. Τη ζωή του καθενός των Αποστόλων αυτών, σκιαγραφούμε στις ιδιαίτερες γιορτές τους. Εδώ γίνεται υπενθύμιση της ενότητας που είχαν μεταξύ τους, αλλά και της ηθικής τους, που τόσο συνέβαλε στην πνευματική εν Χριστώ αναγέννηση του κόσμου. Έχουμε, λοιπόν, χρέος και εμείς οι αγωνιζόμενοι χριστιανοί, να κινούμαστε στα ίχνη τους και με θερμό ζήλο για τη διάδοση του σωτηριώδους μηνύματος του Ευαγγελίου, που διέπνεε κι αυτούς, να γίνουμε μιμητές του έργου τους.

Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος γ´.
Ἀπόστολοι Ἅγιοι, πρεσβεύσατε τῷ ἐλεήμονι Θεῷ , ἵνα πταισμάτων ἄφεσιν, παράσχῃ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ’.
Οἱ τῶν Ἀποστόλων πρωτόθρονοι, καὶ τῆς Οἰκουμένης διδάσκαλοι, τῷ Δεσπότῃ τῶν ὅλων πρεσβεύσατε, εἰρήνην τῆ οἰκουμένῃ δωρήσασθαι, καὶ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τὸ μέγα ἔλεος.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος γ’. Τὴν ὡραιότητα.
Ὡς δωδεκάπυρσος, λυχνία ἔλαμψαν, οἱ Δωδεκάριθμοι, Χριστοῦ Ἀπόστολοι, Πέτρος καὶ Παῦλος σὺν Λουκᾶ, Ἀνδρέας καὶ Ἰωάννης, Βαρθολομαῖος Φίλιππος, σὺν Ματθαίω καὶ Σίμωνι, Μᾶρκος καὶ Ἰάκωβος, καὶ Θωμὰς ὁ μακάριος, καὶ ηὔγασαν τοὺς πίστει βοώντας χαίρετε Λόγου οἱ αὐτόπται.

Κοντάκιον
Ἦχος β’. Τοὺς ἀσφαλεῖς.
Τοὺς ἀσφαλεῖς καὶ θεοφθόγγους κήρυκας, τὴν κορυφὴν τῶν Μαθητῶν σου Κύριε, προσελάβου εἰς ἀπόλαυσιν, τῶν ἀγαθῶν σου καὶ ἀνάπαυσιν, τοὺς πόνους γὰρ ἐκείνων καὶ τὸν θάνατον, ἐδέξω ὑπὲρ πᾶσαν ὁλοκάρπωσιν, ὁ μόνος γινώσκων τὰ ἐγκάρδια.

Κάθισμα
Ἦχος δ'. Ὁ ὑψωθεὶς.
Κατοικισθέντες ἐν φωτὶ ἀπροσίτῳ, ὡς οἰκητήρια φωτὸς πεφυκότες, οἶκον ὑμῶν τὸν ἅγιον φωτίζετε ἀεί, θείαις προσφοιτήσεσιν· ὅθεν πίστει βοῶμεν· Σκότους ἡμᾶς ῥύσασθε, καὶ παντοίων κινδύνων, καὶ χαλεπῶν ἐθνῶν ἐπιδρομῆς, ἐκδυσωποῦντες τὸν Κτίστην Ἀπόστολοι.

Ὁ Οἶκος
Τράνωσόν μου τὴν γλῶτταν Σωτήρ μου, πλάτυνόν μου τὸ στόμα, καὶ πληρώσας αὐτό, κατάνυξον τὴν καρδίαν μου, ἵνα οἷς λέγω ἀκολουθήσω, καὶ ἃ διδάσκω, ποιήσω πρῶτος· πᾶς γὰρ ποιῶν καὶ διδάσκων, φησίν, οὗτος μέγας ἐστίν· ἐὰν γὰρ λέγω, καὶ μὴ πράττω, ὡς χαλκὸς ἠχῶν λογισθήσομαι. Διὸ λαλεῖν μοι τὰ δέοντα, καὶ ποιεῖν τὰ συμφέροντα δώρησαι, ὁ μόνος γινώσκων τὰ ἐγκάρδια.

Μεγαλυνάριον
Πέτρον Παῦλον Μᾶρκον σὺν τῷ Λουκᾶ, Φίλιππον, Ἀνδρέαν, Ἰωάννην τε καὶ Θωμᾶν, Σίμωνα Ματθαῖον, καὶ τὸν Βαρθολομαῖον, σὺν θείῳ Ἰακώβῳ ὕμνοις τιμήσωμεν. 


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Χρόνια πολλά στον Απόστολο και
στην Αποστολία, στον Μελίτων.......


Ανάρτησηαπό:dimiourgiaepikinonia.blogspot.gr

Κυκλοφόρησε η δεύτερη περιοδική έκδοση "αλήθεια της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ"






Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Κυκλοφόρησε η δεύτερη περιοδική έκδοση
περιοδικό στα χέρια μας το ξεφυλλίσαμε και
πράγματι η πλούσια ύλη του και τα άρθρα,
και αφιερώματα των έμπειρων δημοσιογράφων.
Και φυσικά υπό την επίβλεψη της Επίτιμης
Εκδότριας:Κατερίνας Βελλίδη
τον σύμβουλο Διοίκησης:Νίκο Δημαρά
τον εκδότη του περιοδικού: Λουκά Καβακόπουλο
και τον εμπειρότατο σύμβουλο Έκδοσης:
Νίκο Βολωνάκη και των συνεργατών τους.
Συνετέλεσαν στην έκδοση του χρηστικού και
πλούσιου σε ύλη περιοδικού.
Καλοτάξιδο και καλή επιτυχία.
Ήταν κάτι που έλειπε από την Θεσσαλονίκη
και την Μακεδονία μας.
Με ευχαρίστηση θα φιλοξενήσουμε στο blog μας
μερικά θέματα από την ύλη του περιοδικού
στους φίλους μας που δεν έχουν την δυνατότητα
να το προμηθευτούν ή να το διαβάσουν



























































































 ΠΗΓΗ: Περιοδική έκδοση "αλήθεια της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ"

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr


Οι Γερμανοί αγοράζουν γη και....ύδωρ στην Ελλάδα..



























πηγή:www.parapolitika.gr

Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
σχόλιο
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας...
Εκεί στη Θάσο και πιο συγκεκριμένα
στο Δήμο Θάσου έχετε το νου σας...
ή όχι;
Κάνετε ότι κάνει η κεντρική Κυβέρνηση;
Αν δεν ξέρετε να σας πω εγώ.
Ξεπουλάει τα πάντα....
Η επίσκεψη τον προηγούμενο μήνα του
περιβόητου Χούφτελ στη Θάσο δεν
νομίζω να ήταν ταξιδάκι ξεκούρασης!!!
Η Θάσος ανήκει σε εμάς τον κάθε ένα
Θασίτη και στα παιδιά του......
Φτάνει το αισχρό ξεπούλημα της.

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Ευχές...ευχές...ευχές....




Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

σχόλιο
Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες σε όλους εσάς

τους...ιντερνετικά...διαπλεκόμενους!!!

και όλα τα άλλα αγαπημένα πρόσωπα που

με ευχήθηκαν δια τηλεφώνου αυτούς που

....ξέχασαν άθελα ή ηθελημένα και όλους

τους συναδέλφους ένα μεγάλο ευχαριστώ

από καρδιάς και ψυχής.....

Πάντα με Αγάπη



Παυλάκη μου, Χρόνια Πολλά. Να'σαι γερός, να χαμογελάς , 
να χορεύεις μοναδικά Το Σαλονικιό του Στράτου
και να χαίρεσαι τη ζωή σου με αυτούς που σ'αγαπάνε 
. Η Μαριέτα σου.
Dimiourgia-epikinonia Dimiourgia-epikinonia


Χρονια πολλα μπαρμπα Παυλο!
δημοσίευσε στο



Χρονια Πολλα Παυλε, με Υγεια και Τυχη!! Συγχαρητηρια και
 για το μπλογκ σας,καθημερινα γινεστε ολο και καλυτεροι!!
 Μαριετα, να χαιρεσαι τον παιδαρο
 που ακουει στο πιο in ονομα που κυκλοφορει...
Pavlos Papadopoulos


Τις θερμότερες Ευχές για την ονομαστική εορτή σου!!!
Georgios Beneas



Χρονια Πολλα και ευτυχισμενα Παυλο μου,να εισαι γερος και
 να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!
Antonia Kazazi

....Ο γνωστός..Γιωργάκης....





Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ - ΛΙΝΤΑ - ΧΙΩΤΗΣ



Μεταφορτώθηκε στις 3 Μάρ 2011
"Ο Γιωργάκης" (γνωστό και ως "Το Δ.Ν.Τ."),
 του Μανώλη Χιώτη, με την Μαίρη Λίντα, 1960!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ!!!

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΑΡΚΕΤΑ!
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ!!!
Τσιμπιέσαι, Γιώργο, και μετά
Πονάς πολύ και υποφέρεις!

Μην αγαπάς, μην αγαπάς Γιωργάκη
Μην είσαι τόσο κουτορνίθι
Και μ' όποια μπλέκεις δούλευε
Κι εσύ το κόντρα παραμύθι

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Γιώργος Μαργαρίτης ο ένας..ο πρώτος...



Bαριά ζειμπέκικα Νο 2 (ΝΟΝ STOP)

Μεταφορτώθηκε στις 12 Φεβ 2012
1. Δεν κόβω εγώ τις τρέλλες μου
2. Τα δικαστήρια
3. Δυό χιλιάρικα στην τσέπη
4. Δεν βρήκα μια γυναίκα
5. Σακαφλιάς
6. Συρματοπλέγματα βαριά
7. Δεσμοφύλακας ο πόνος

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Αγαπουλίνι μου, Χρόνια Πολλά


Αγαπημένε, μικρέ μου Πρίγκηπα,





 πολλές ευχές από 
για μια ζωή γεμάτη 


Χαμόγελα & αγκαλιές

Ευτυχία 

Όνειρα για το αύριο 

πολλές αναρτήσεις στη blogoγειτονιά σου για να παίζεις κρυφτούλι
με τις σκέψεις, να πλέκεις ιστορίες με τις λέξεις και
να μετράς φίλους αγαπημένους


και άλλους κακιωμένους & θυμωμένους.



Να σου χαρίσω δύο απ' τα αγαπημένα σου ζεϊμπέκικα
 να τα χορέψεις με μεράκι όπως μόνο εσύ
 ξέρεις Καζαντζίδης ο αξεπέραστος




                                      και Στράτος ο αγαπημένος




Να κεράσω και κανένα γλυκάκι, 
γιατί το σπίτι μας γιορτάζει 

Γλυκάκια από τον Αγαπητό


Φιλάκια από την καρδιά μου και τα χεράκια μου



Χρόνια Πολλά Παυλή μου, 
με γερή και δυνατή καρδιά

Φιλιά,  
η  σου.



Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr