Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Πού βρέθηκε η 13χρονη Χριστίνα Κρασσά και τι απέγινε ο αλβανός απαγωγέας!!!


Βρέθηκε η 13χρονη Χριστίνα Κρασσά που είχε εξαφανιστεί
 από το σπίτι της στα Σπάτα την περασμένη Κυριακή. 
Σύμφωνα με το «Χαμόγελο του Παιδιού» το κοριτσάκι μεταφέρθηκε στο...
Νοσοκομείο Καβάλας για προληπτικές εξετάσεις.

Μια από τις πολλές ομάδες έρευνας των αστυνομικών 
που είχαν αναπτυχθεί στην ορεινή πλευρά της Καβάλας 
με τη συμμετοχή διασωστών, βρήκε τη μικρή να περιφέρεται,
 στην περιοχή Λουτρά του Παγγαίου, σε προσβάσιμο σημείο
 του βουνού και την αναγνώρισε αμέσως. Η 13χρονη Χριστίνα Κρασσά έδειχνε σε πολύ καλή κατάσταση, αν και ήταν 
ταραγμένη, ωστόσο παρελήφθη από ασθενοφόρο του 
«Χαμόγελου του Παιδιού» και μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο της πόλης που υποβάλλεται σε εξετάσεις.

Όμως δεν βρέθηκε μαζί της ο 23χρονος 
Αλβανός Μario Aiazi, ο οποίος φαίνεται πως 
είχε σχεδιάσει εδώ και ημέρες την αρπαγή 
του μικρού κοριτσιού.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Χριστίνα Κρασσά 
ζήτησε από τον 23χρονο Μario Aiazi να χωρίσουν οι δρόμοι
 τους, πιστεύοντας πως έτσι θα σταματούσε η καταδίωξή του
 και θα γλίτωνε! Ο νεαρός Αλβανός, που από το Πάσχα 
σχεδίαζε μαζί με τη Χριστίνα τη φυγή της, δεν έχει εντοπιστεί 
ακόμη και οι έρευνες θα βρίσκονται σε εξέλιξη καθ’ όλη τη
 διάρκεια της νύχτας. Η ανήλικη, πάντως, αρνήθηκε να 
αποκαλύψει ποια είναι τα σχέδιά του.

Υπενθυμίζεται ότι η 13χρονη Χριστίνα Κρασσά είχε 
εξαφανιστεί στις 26 Μαΐου από την περιοχή των Σπάτων
 όπου διέμενε. 
Η μικρή Χριστίνα σύμφωνα με την αστυνομία είχε 
ταξιδέψει στην Καβάλα μόνη της από την Αθήνα με 
λεωφορείο, για να συναντήσει τον 23χρονο 
Αλβανό Μario Aiazi, τον οποίο είχε γνωρίσει
 πριν από ένα χρόνο, στην Αθήνα. Ο αρχικός 
εντοπισμός της 13χρονης – ότι δηλαδή βρισκόταν 
στην  περιοχή της Καβάλας- έγινε μέσω 
ενεργοποίησης της κάρτας του κινητού της.

Οι αστυνομικές δυνάμεις της Καβάλας άρχισαν αμέσως την αναζήτηση, κι εντόπισαν τα εγκαταλειμμένα σπίτια όπου 
διέμειναν οι δύο, καθώς και το αγρόκτημα όπου αναζήτησαν 
τροφή και νερό, επιβεβαιώνοντας πως είναι καλά 
στην υγεία τους.

Μέχρι και την Τετάρτη, επιχειρούσαν επίγειες αστυνομικές 
δυνάμεις της Καβάλας, ενώ την Πέμπτη, στην έρευνα για τη 
Χριστίνα Κρασσά συνέδραμαν ελικόπτερα με θερμικές 
κάμερες για να διευκολυνθεί το έργο των 

Τίγκα στα ανήλικα το προφίλ του Αλβανού.

 Γονείς. ΔΕΙΤΕ και διαδωστε...


ΤΙΓΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ...
Μια επίσκεψη στο προφίλ του Αλβανού στο facebook είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς το ποιόν του... Σχεδόν όποιον «φίλο» του και να δεις θα έχει...

στα σίγουρα μια φωτογραφία ανήλικου παιδιού μπροστά στο προφίλ. Δεν είναι σίγουρο φυσικά εάν είναι πράγματι ανήλικοι πίσω από τις φωτογραφίες, όμως από τους φίλους που έχει, σοκ προκαλεί το γεγονός ότι οι περισσότεροι έχουν ...
φωτογραφίες παιδικές ή και ονόματα που παραπέμπουν σε νεαρής ηλικίας άτομα. (η μικρή ..... κλπ). Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τα σχόλια που αφήνουν το τελευταίο 24ωρο από την στιγμή που έχει δημοσιοποιηθεί το προφίλ του δράστη, είναι ιδιαιτέρα υβριστικά και απειλητικά. Φαίνεται ότι ο 23χρονος την έχει πατήσει για τα καλά!!!



Γελάμε λίγο



Δυο φίλοι στο γήπεδο του γκολφ.

Ο πρώτος έχει πάρει θέση και ετοιμάζεται να σουτάρει,
αλλά όλο τεντώνεται, όλο ζυγίζει το μπαστούνι, όλο
ζυγίζει την πόζα του και καθυστερεί.

- Άντε ρε, λέει ο άλλος, τελείωνε θα πιάσουμε αράχνες...

- Κυττάει η γυναίκα μου από το club house και θέλω να
κάνω μια καλή βολή!

Γυρνάει ο άλλος και ατενίζει προς το club house, φέρνει
 και την παλάμη του στο μέτωπο για σκιά και λέει:

- Άσε ρε που θα την πετύχεις από τόσο μακριά!


Ο φυσικός...... πλούτος των Εξηντάρηδων
Ποτέ δεν θα φανταζόμουν ότι μετά τα 60 μου, θα
αποκτούσα τόσο σημαντικό φυσικό πλούτο:

 ασήμι στα μαλλιά,
 χρυσό στα δόντια,
 πέτρα στα νεφρά,
 ζάχαρη στο αίμα,
 μολύβι στα πόδια
,
 βαρέα μέταλλα στον εγκέφαλο και,
 τιτάνιο στις αρθρώσεις.!!
και όλα αυτά χωρίς να αναφέρω καν την ύπαρξη μιας πραγματικά. ανεξάντλητης πηγής  φυσικού αερίου !!



Πρόσφατα ένας άντρας αναγκάστηκε να πάει σε νοσοκομείο να 
του αφαιρέσουν τη βέρα από το πουλί του, που του την πέρασε η 
ερωμένη του στον ύπνο, όταν τη
βρήκε στην τσέπη του παντελονιού του.
Αναρωτιέμαι ποιο είναι το χειρότερο:
1) Να ανακαλύψει η ερωμένη σου ότι είσαι παντρεμένος,
2) να χρειάζεται να εξηγήσεις στη γυναίκα σου πως βρέθηκε η βέρα
 στο πουλί σου,
3) ή να ανακαλύψεις ότι το πουλί σου χωράει στη βέρα σου;
                         --------------------------------------------------


Τρέχει ένας τύπος πίσω από το λεωφορείο, τρέχει-τρέχει και 
οι επιβάτες αρχίζουν και γελάνε...
Κάποια στιγμή λέει ένας :
- Ρε Βλάκα, σταμάτα να τρέχεις πίσω από το λεωφορείο, θα
 κατουρηθούμε από τα γέλια !!
Και ο άλλος τους λέει :
- Τώρα θα χεστήτε !!! Εγώ είμαι ο οδηγός του λεωφορείου!!

ΜΙΚΡΑ-ΜΙΚΡΑ
Έτρεχα στο πάρκο & μου λέει η άλλη:
-Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου?
-Γιατί της λέω, έκλεψες & συ το περίπτερο?
--------------------------------------------------------
-Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό?
-Το κερασμένο....!!                                                                                                                    -------------------------------------------------
-Το στομάχι μου είναι χάλια.
-Ναι γιατί η υπόλοιπη είσαι καλύτερη?
--------------------------------------------------
-Θες καφέ;
-Όχι.
- Μπλε ;                                                                                                                                                                     ---------------------------------------------------
Ήταν 3 στρατιώτες. Ο ένας ήταν Κρητικός και οι άλλοι 
δυο ήταν Αθηναίοι. Κάθονται λοιπόν και μια στιγμή λέει 
ο Αθηναίος στον Κρητικό να του πει μια μαντινάδα. 
Λέει ο Κρητικός :
- Μέσα στην χούφτα μου κρατώ χώμα από τον Ψηλορείτη, 
να το σκορπώ στον δρόμο μου να γίνει η Ελλάδα Κρήτη. 
Ανοξείδωτο.
- Ωραία η μαντινάδα, αλλά το ανοξείδωτο που κολλάει;
- Δεν ξέρω, έτσι γράφει το μαχαίρι!!!                                                                               -------------------------------------------------
ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ!!!!!!!
Εδώ και μισή ώρα πετάω έναν αναπτήρα bic στον αέρα...Κάνω aerobic...                                         ……………………………………………………….
Πάντως πέρα απ' την πλάκα, είναι το ....Μοναστηράκι.
…………………………………………………………………………...
Θ' ανοίξω μεξικανικό εστιατόριο στην Κρήτη. Λέω να το πω '' Tsiputanas " !
……………………………………………………..
Οι ηλικιωμένοι ποιητές δεν πρέπει να συγχύζονται...Γιατί όταν 
συγχύζονται.. τους ανεβαίνει η ποίηση!!!
…………………………………………………………………………………….
Ευτυχώς εγώ δεν έχω λεφτά σε κυπριακή τράπεζα.... Ούτε σ' ελληνικη
……………………………………………..

Τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις. Και το εγκεφαλικό 
βέβαια κάπως έτσι έρχεται...

Δείτε το video που καταγράφει αληθινή γοργόνα και σαρώνει στο διαδίκτυο!

Ερωτηματικά και πλήθος συζητήσεων προκαλεί video που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και δείχνει μια… γοργόνα να λιάζεται σε...
ένα μεγάλο βράχο και να βουτάει στη θάλασσα!
Το video φέρεται να έχουν τραβήξει δύο νεαροί σε ακτή του Ισραήλ οι οποίοι έχουν αποθανατίσει στην κάμερά τους ένα θαλάσσιο πλάσμα με ουρά ψαριού και καστανά μακριά μαλλιά να στέκεται σε βράχο και όταν νιώθει ότι απειλείται να βυθίζεται στη θάλασσα.
Η προβολή του έγινε μέσα από το animal planet γεγονός που φαίνεται να έδωσε κύρος στο video, ωστόσο πολλοί είναι εκείνοι που αμφισβητούν τη γνησιότητά του και κάνουν λόγο για μοντάζ, απορρίπτοντας τις θεωρίες περί ύπαρξης των συγκεκριμένων θαλασσινών πλασμάτων.

.......Τεχνική ενημέρωση στης φίλες και στους φίλους του blog.. Technical update ....... Joined girlfriends and friends blog ..



Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας και
καλό Σαββατοκύριακο με υγεία.
Σε λίγες ημέρες κλείνει ένα χρόνο η
δημιουργία του blog μας που το
αγαπήσατε από την πρώτη ημέρα του.
Σας ευχαριστούμε από όπου μας διαβάζετε
στην Ελλάδα και σ'ολόκληρο τον κόσμο.
Προσπαθώντας να ανανεώνουμε τακτικά
τη σελίδα του blog μας με τον τεχνικό μας, 
δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα
στο φωτογραφικό αρχείο των σελίδων του blog 
από Μ.Παρασκευή και πριν δηλαδή μέχρι 
τη δημιουργία του blog μας!!!!
Ελπίζω να μπορέσουμε να το διορθώσουμε
αλλιώς θα είναι μία "ηλεκτρονική καταστροφή"
των πρωτότυπων φωτογραφικών αρχείων του blog.
Για να τοποθετηθούν οι πρωτότυπες φωτογραφίες
όπως καταλαβαίνετε θα χρειαστεί...πολύς χρόνος
εργασίας....κάτι που απευχόμαστε.
Είναι καθαρά θέμα τεχνικό και προσπαθούμε
να το διορθώσουμε.
Παρακαλούμε την κατανόηση σας.


Paul Good The student .......
Dear Friends Good morning and
weekend with good health.
In a few days a year that closes
creation of our blog that
loved from the first day.
Thank you from where we are reading
s'olokliro in Greece and the world.
Trying to update regularly
page of our blog with our technician,
created a serious problem
the photographic archive of the blog page
by Good Friday before ie up
the creation of our blog!!
I hope we can fix it
otherwise it is an "electronic disaster"
of original photographic archives of the blog.
To place the original photos
as you understand it will take a long time ...
work .... something apefchomaste.
It is purely a technical question and try
fix it.
Please understand you.

Paul Gut Der Student .......
Liebe Freunde und Guten Morgen
Wochenende mit guter Gesundheit.
In ein paar Tagen ein Jahr, das schließt
Schaffung von unserem Blog, dass
geliebt vom ersten Tag an.
Danke, von wo aus wir lesen
s'olokliro in Griechenland und der Welt.
Der Versuch, regelmäßig zu aktualisieren,
Seite unseres Blogs mit unserem Techniker,
erstellt ein ernstes Problem
das Fotoarchiv der Blog-Seite
von Karfreitag bis vor dh
die Schaffung von unserem Blog!
Ich hoffe, wir können es beheben
sonst ist es ein "elektronisches Katastrophe"
der ursprünglichen fotografischen Archiven des Blogs.
Um die ursprünglichen Fotos platzieren
wie Sie verstehen es dauert eine lange Zeit ...
Arbeit .... etwas apefchomaste.
Es ist eine rein technische Frage und versuchen
beheben.
Bitte verstehen.


Paul Bonne L'étudiant .......
Chers amis bonjour et
week-end avec une bonne santé.
Dans quelques jours, une année qui se termine
la création de notre blog qui
aimé dès le premier jour.
Merci d'où nous lisons
s'olokliro en Grèce et dans le monde.
Essayer de mettre à jour régulièrement
page de notre blog avec notre technicien,
créé un grave problème
l'archive photographique de la page du blog
par Good vendredi avant ie up
la création de notre blog!
J'espère que nous pourrons le corriger
sinon, il s'agit d'une «catastrophe électronique"
des archives photographiques originaux du blog.
Pour placer les photos originales
que vous comprenez qu'il faudra beaucoup de temps ...
travail .... quelque chose apefchomaste.
C'est purement une question d'ordre technique et d'essayer
réparer.
S'il vous plaît vous comprendre.


Paul Хорошо студента .......
Дорогие друзья Доброго утра и
выходные с хорошим здоровьем.
Через несколько дней в году, который закрывается
Создание нашего блога, который
любил с первого дня.
Спасибо от того, где мы читаем
s'olokliro в Греции и мире.
Попытка регулярно обновлять
страницы нашего блога с нашим техником,
создало серьезную проблему
фотоархива страницы блога
на Страстную пятницу перед т.е. до
создание нашего блога!
Я надеюсь, что мы можем это исправить
в противном случае это "электронный катастрофы"
оригинальные фотографические архивы блога.
Разместить оригинальные фотографии
как вы понимаете это займет долгое время ...
работа .... что-то apefchomaste.
Это чисто технический вопрос и попробуйте
исправить.
Пожалуйста, поймите вы.


Paul Gut Der Student .......
Liebe Freunde und Guten Morgen
Wochenende mit guter Gesundheit.
In ein paar Tagen ein Jahr, das schließt
Schaffung von unserem Blog, dass
geliebt vom ersten Tag an.
Danke, von wo aus wir lesen
s'olokliro in Griechenland und der Welt.
Der Versuch, regelmäßig zu aktualisieren,
Seite unseres Blogs mit unserem Techniker,
erstellt ein ernstes Problem
das Fotoarchiv der Blog-Seite
von Karfreitag bis vor dh
die Schaffung von unserem Blog!
Ich hoffe, wir können es beheben
sonst ist es ein "elektronisches Katastrophe"
der ursprünglichen fotografischen Archiven des Blogs.
Um die ursprünglichen Fotos platzieren
wie Sie verstehen es dauert eine lange Zeit ...
Arbeit .... etwas apefchomaste.
Es ist eine rein technische Frage und versuchen
beheben.
Bitte verstehen.


Paul Bien El estudiante .......
Queridos amigos: Buenos días y
fin de semana con buen estado de salud.
En unos pocos días al año que se cierra
creación de nuestro blog que
amado desde el primer día.
Gracias desde donde estamos leyendo
s'olokliro en Grecia y el mundo.
Tratando de actualizar periódicamente
la página de nuestro blog con nuestro técnico,
creado un grave problema
el archivo fotográfico de la página del blog
por el Viernes Santo antes de decir, hasta
la creación de nuestro blog!
Espero que podamos arreglarlo
de lo contrario, es un "desastre electrónico"
de archivos fotográficos originales del blog.
Para colocar las fotos originales
y cuando usted entienda que se necesita mucho tiempo ...
trabajo .... algo apefchomaste.
Es puramente una cuestión técnica y tratar
arreglarlo.
Por favor, te entiendo.


保羅好學生......
親愛的朋友們早上好,
具有良好的健康的週末。
在幾天之內關閉一年
創造我們的博客
從第一天的喜愛。
謝謝你從那裡我們正在閱讀
希臘和世界s'olokliro
嘗試定期更新
我們與我們的技術人員的博客頁面,
創造了一個嚴重的問題
博客頁面照相存檔
耶穌受難前即達
創造我們的博客!
我希望我們可以修復它
否則它是一個電子災難
博客的原始照相存檔。
為了將原始照片
你了解它,將需要很長的時間...
工作....apefchomaste
這是一個純粹的技術問題,並嘗試
修復它。

請理解你。
από http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/

Και γι' αυτό δεν μπορούμε να τα βρούμε με τους Γερμανούς......Und das ist, warum wir nicht finden können, die Deutschen ......






ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ  ΚΑΙ  ΑΛΛΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 E ... αει στο διάολο....