Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Βουλευτές «πήραν» στο κυνήγι μέσα στην Ολομέλεια την Ραχήλ Μακρή για να την δείρουν


Βουλευτές «έστρωσαν» στο κυνήγι μέσα στην Ολομέλεια τη Ραχήλ Μακρή για να τη δεί
Θαυμάστε φυσιογνωμία του…κοινοβουλίου!!!!




Πρωτοφανείς διάλογοι 

Φωτιά πήρε η Βουλή καθώς Βουλευτές της ΝΔ και της ΔΗΜΑΡ κυνηγούσαν 
την Ραχήλ Μακρή των Ανεξάρτητων Ελλήνων θεωρώντας ότι προσέβαλε τη
 μνήμη του Γιάννη Βούλτεψη,πατέρα της κοινοβουλευτικής εκπροσώπου της
 ΝΔ Σοφίας Βούλτεψη.
Ολα ξεκίνησαν από έναν καυγά του Τέρενς Κουίκ στην Ολομέλεια διότι 

ο προεδρεύων Θανάσης Νάκος δεν του έδινε το λόγο. Στο χορό της επίθεσης
 κατά του κ. Νάκου μπήκε με «τσαμπουκά» η Ραχήλ Μακρή προκαλώντας

 την αντίδραση της κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Σοφίας Βούλτεψη.

Οι πρωτοφανείς διάλογοι που ακούστηκαν 


μέσα στη Ολομέλεια είναι οι ακόλουθοι:


    Σοφία Βούλτεψη: «Βρε Τέρενς είμαστε κι εμείς εδώ. Πως κάνετε έτσι;»
    Ραχήλ Μακρή: «Τι λες μωρή που είστε κι εσείς εδώ.»
    Σοφία Βούλτεψη: «Εγώ εδώ είμαι και με ξέρουν ολοι Εσύ που μεγάλωσες;»
    Ραχήλ Μακρή: «Εγώ μεγάλωσα στη Σαλονίκη. Εσύ ξέρουμε που και πως 

    μεγάλωσες και ποιος ήταν ο πατέρας σου;»
    Βούλτεψη: «Ποιος ήταν ο πατέρας μου;»
    Ραχήλ Μακρή: «Αμα δεν τον ξέρεις θα στον μάθω εγώ ποιος ήταν.»
    Σοφία Βούλτεψη: «Αει σιχτίρ ρε παλιοτσόκαρο»

Ακούγοντας την κυρία Μακρή να λέει αυτά για τον Γιάννη Βούλτεψη η βουλευτές

της ΔΗΜΑΡ Ασημίνα Ξηροτύρη και Δημήτρης Αναγνωστάκης της κινήθηκαν 
απειλητικά προς το έδρανο της φωνάζοντάς «ντροπή σου, ο Βούλτεψης ήταν 

Αριστερός ενώ εσύ είσαι χούντα».

Η κυρία Μακρή διέφυγε σχεδόν τρέχοντας από την Ολομέλεια συνεχίζοντας πάντως

να φωνάζει, ενώ πίσω της με φωνές την κυνηγούσαν βουλευτές της ΔΗΜΑΡ

 της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Αναγνωστάκης έξαλλος φώναζε στην βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων 

ότι είναι απαράδεκτη και στον Τέρενς Κουίκ ότι θα πρέπει 

επιτέλους κάποιος να την μαζέψει.

Μάλιστα βουλευτές της ΝΔ φώναζαν ότι για μερικούς από το κόμμα του


 Πάνου Καμμένου θα πρέπει να επέμβει ψυχίατρος.

Ενδεικτικό της φορτισμένης ατμόσφαιρας είναι και το γεγονός ότι 


η Σοφία Βούλτεψη λίγο αργότερα ξέσπασε σε κλάματα στο καφενείο τη Βουλής

Λίγη ώρα αργότερα πάντως ο Τέρενς Κουίκ άδειασε την Μακρή καθώς

 τηλεφώνησε στην Βούλτεψη για να της ζητήσει συγγνώμη και 
εκ μέρους του Πάνου Καμμένου χαρακτηρίζοντας ιεροσυλία όσα

 ακούστηκαν στην Βουλή για τον Γιάννη Βούλτεψη.

29/1/2013



Άγριοι καυγάδες στην Προανακριτική με 

«επίκεντρο» την Ζωή Κωνσταντοπούλου

 Ηλεκτρισμένο ήταν το κλίμα κατά τη συνεδρίαση της προανακριτικής 
επιτροπής της Βουλής για τη λίστα Λαγκάρντ, η οποία εξελίχθηκε σε 

προσωπική «υπόθεση» της Ζωής Κωνσταντοπούλου.


Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απηύθυνε επί δύο ώρες ερωτήσεις στον μάρτυρα

 Κωνσταντίνο Χαλαστάνη, την ώρα που η συνολική διάρκεια της 

συνεδρίασης της Επιτροπής ήταν τρεις ώρες.

Αρχικά ξέσπασε κόντρα μεταξύ Άδωνι Γεωργιάδη και Ζωής Κωνσταντοπούλου 

με τον βουλευτή της ΝΔ να ζητά -μεταξύ σοβαρού και αστείου- από τα υπόλοιπα 
μέλη της Επιτροπής τη συλλογή υπογραφών προκειμένου να αποπεμφθεί από

 την Επιτροπή η κυρία Κωνσταντοπούλου.

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τον χαρακτήρισε «ανάγωγο» και υποστήριξε ότι


 «κάνει τα πάντα για να συγκαλύψει την υπόθεση».

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ήρθε σε αντιπαράθεση και με τον πρόεδρο της

 Επιτροπής Χρήστο Μαρκογιαννάκη όταν εκείνος της είπε ότι κάνει 
ερωτήσεις άσχετες με το θέμα. «Δεν ξέρετε νομικά, αφήστε με να ρωτήσω»

 ήταν η απάντηση της κυρίας Κωνσταντοπούλου.

Επίσης, χαρακτήρισε «ανάγωγο» τον βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς

 Βασίλη Οικονόμου όταν αυτός έκανε... παρατήρηση για τη χρονική διάρκεια 
των ερωτήσεών της, λέγοντας πως «η κυρία Κωνσταντοπούλου θέλει να 

εμφανίζεται ως ο μέγας εισαγγελέας της χώρας».

Λίγο αργότερα ήταν η σειρά του Ηλία Κασιδιάρη να συγκρουστεί με 

τον κ. Μαρκογιαννάκη στον οποίο είπε ότι «κάνει παρέα με 
κατσικοκλέφτες και κλεφτοκοτάδες στην Κρήτη», με τον πρόεδρο 
της Επιτροπής να του απαντά ότι είναι «απαράδεκτος» και 

ότι «ντροπιάζει το νησί» με αυτά που λέει.

Κλείνοντας, και μετά την διάρκεια των ερωτήσεων της Ζωής 

Κωνσταντοπούλου, η πλειοψηφία της Επιτροπής αποφάσισε
 στο εξής να μιλούν για 20 λεπτά οι εισηγητές και από πέντε 
λεπτά τα υπόλοιπα μέλη, με τον κ. Μαρκογιαννάκη να εμφανίζεται

 κάθετος στην τήρηση του χρονικού ορίου.

Χαρακτηριστικό της έντασης που επικράτησε κατά τη διάρκεια της 

συνεδρίασης είναι το γεγονός ότι βουλευτές της επιτροπής έλεγαν 
σε δημοσιογράφους ότι αν συνεχίσει έτσι η κα Κωνσταντοπούλου

 μάλλον δεν θα αποφευχθεί το ξύλο.

«Κάποιος θα κλείσει τα φώτα και τότε...», σχολίαζαν.



30/1/2013



Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Σχόλιο:

Φίλες και φίλοι καλημέρα σας δεν μπορώ να μη 

σχολιάσω αυτά που κάνουν αυτοί οι γραφικοί 

πλην τυχοδιώκτες πολιτικάντηδες που με την 

δική μας ψήφο πήγανε στη ....βουλή 

για να μας εκπροσωπούν στης δύσκολες 

στιγμές  που περνά ο τόπος μας.

Να τους χαιρόμαστε!!!!! 

Προφανώς δεν τους ξέρουμε και τους ψηφίζουμε!!!

Πολύ δίκαιο έχει ο φίλος μου ο Χάρρυ Κλύνν.

Αυτοί οι οι κύριοι είναι οι πρωτεργάτες της βίας μέσα και έξω από την ....βουλή.
















Γιατί; κύριοι έχετε ως πρώτη δικαιολογία ότι βρίζει ο κόσμος τους 
βουλευτές;
 και τη βουλή με το γνωστό πλέον σύνθημα:

Να καεί να καεί το μ.......ο η βουλή!!!!

Έχετε μάθει μονίμως να διαστρεβλώνετε ότι ακούγετε και λέγετε για εσάς.

Δέν είστε πλέον στο απυρόβλητο.

Έχετε χάσει προ πολλού τον σεβασμό μας

και την εμπιστοσύνη μας.

Είστε απλός συκοφάντες  υβρίζοντας ο ένας

τον άλλον μόνο και μόνο επειδή έχετε την 

βουλευτική ασυλία σας.

Μαύρη να είναι η ώρα που την ψηφίσατε

και την διαμορφώσατε κατά όπως σας 

συμφέρει  για να καταστρέψετε αυτόν 

τον τόπο με τον λαό του.

Τρεις Ιεράρχες

















Τρεις Ιεράρχες



Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια


Ως Τρεις Ιεράρχες αναφέρονται οι τρεις επιφανείς άγιοι και θεολόγοι της χριστιανικής θρησκείας, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, οΒασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ή Γρηγόριος ο Θεολόγος.
Αναδείχθηκαν πατέρες της εκκλησίας και άγιοι. Η σοφία και η δράση τους τους έδωσε 
τον τίτλο των μεγίστων φωστήρων, όπως ψέλνεται και στο τροπάριό τους: «Τους τρεις μεγίστους
 φωστήρας της τρισηλίου θεότητος...».
Και οι τρεις έδειξαν προσήλωση στη χριστιανική θρησκεία κι η ζωή τους ήταν γεμάτη από τους
 αγώνες τους γι' αυτή. Τα συγγράμματά τους, αλλά και η προφορική τους διδασκαλία έδωσαν 
δόξα και αίγλη στη χριστιανική παιδεία.
Γαλουχημένοι με τα βαθιά νοήματα της θρησκείας και άριστοι γνώστες της αρχαίας ελληνικής 
σοφίας, συνδύασαν τις γνώσεις τους αυτές και πρόσφεραν τις πρώτες βάσεις στη διαμόρφωση 
της ελληνοχριστιανικής παιδείας και του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού. Για τη μεγάλη προσφορά
 τους στα γράμματα ανακηρύχτηκαν άγιοι προστάτες των γραμμάτων, των μαθητών και γενικά της
 σπουδάζουσας νεολαίας.
Για τη σοφία τους και τη χριστιανική τους ζωή, η ορθόδοξη Εκκλησία τους ονόμασε αγίους και 
γιορτάζουν ο καθένας ξεχωριστά. Αλλά επειδή δημιουργήθηκε μια διαφωνία μεταξύ των χριστιανών
 για το ποιος από τους τρεις πρόσφερε τα περισσότερα, αποφασίστηκε και καθιερώθηκε από τα 
τέλη του 4ου αιώνα να υπάρχει και για τους τρεις μια κοινή γιορτή στις 30 Ιανουαρίου κάθε έτους. 
Κι επειδή είναι και προστάτες των γραμμάτων, καθιερώθηκε αυτή η γιορτή να είναι και γιορτή των 
γραμμάτων και της ελληνοχριστιανικής παιδείας. Η καθιέρωση αυτή έγινε μετά την απελευθέρωση 
από τον τουρκικό ζυγό και από το 1842 η γιορτή καθιερώθηκε ως εκπαιδευτική από τη σύγκλητο 
του πανεπιστήμιου Αθηνών. Η γιορτή αυτή επεκτάθηκε και στα γυμνάσια και στα δημοτικά σχολεία 
που την ημέρα αυτή αργούν και οργανώνουν διάφορες εκδηλώσεις και τελετές στη μνήμη των Αγίων.
Η εορτή των Τριών Ιεραρχών καθιερώνεται στα μέσα του 11ου αιώνα και στα χρόνια του 
Κωνσταντίνου Θ' Μονομάχου ή του Αλέξιου Α΄Κομνηνού από τον μητροπολίτη Ευχαΐτων 
Ιωάννη Μαυρόποδα ο οποίος συνέθεσε τμήμα τουλάχιστον της ακολουθίας για τους τρεις 
αγίους της Εκκλησίας. Στην ακολουθία ο Μαυρόπους υμνεί τη σημασία του έργου και την 
ποιότητα της δράσης τους και τονίζει τη σχέση της τριανδρίας με τον τρισυπόστατο Θεό για την 
Ορθόδοξη Εκκλησία. Οι απαρχές της εορτής πρέπει να εντοπισθούν σε μια περίοδο
«διανοητικού αναβρασμού»  Είναι η εποχή που ο Κωνσταντίνος Θ' Μονομάχος 
αναδιοργανώνει τη Νομική Σχολή της Κωνσταντινούπολης η οποία κατάρτιζε τα μελλοντικά
στελέχη της Βυζαντινής διοίκησης, στελεχώνοντάς την Σχολή με λόγιους όχι αριστοκρατικής
καταγωγής: σε αυτούς συμπεριλαμβάνονταν ο Μιχαήλ Ψελλός, ο Ιωάννης Ξιφιλίνος και ο 
ωάννης Μαυρόπους. Οι μεταρρυθμίσεις που ο Κωνσταντίνος Θ΄ προωθούσε και με τις οποίες
ταυτίστηκε ο Ψελλός και η ομάδα του τους εξανάγκασε έναν-έναν σε παραίτηση στην συνέχια
Πράγματι οι συνεχείς επιθέσεις εκ μέρους του παλιού δικαστή Οφρυδά ήταν μια έκφραση 
δυσαρέσκειας για τον τρόπο στέρησης του ελέγχου της νομικής εκπαίδευσης εκ μέρους των 
καθημερινών εργατών του νόμου της συντεχνίας των συμβολαιογράφωνΤα πνευματικά 
ενδιαφέροντα των Ψελλού και Ιωάννη Ιταλού και ο προσανατολισμός τους στην θύραθεν 
σκέψη προκάλεσε την αντίδραση της Εκκλησίας η οποία επιθυμεί να ελέγχξει την εκπαίδευση 
και να την απαλλάξει από τα όποια περιττά της στοιχεία. Οι τρεις άγιοι εμφανίζονται μαζί το 
1066 στο Ψαλτήριο Θεοδώρου και σε όλη τη διάρκεια του 11ου αιώνα όλο και πιο συχνά σε
εικονογραφημένα χειρόγραφα. Στα Ευχάιτα πρεπει να καθιερώθηκε για πρώτη φορά η εορτή 
όταν ήταν εκεί ο Μαυρόποδας μητροπολίτης. Η μνήμη των Τριών Ιεραρχών έρχεται να συμβολίσει 
μεταφορικά την Αγία Τριάδα και τον ρόλο των τριών πατέρων στη διαμόρφωση του τριαδικού
δόγματος και να υποδηλώσει τα όρια προσέγγισης του ελληνικού φιλοσοφικού στοχασμού
H ιστορία καθιέρωσης της εορτής της εκπαίδευσης 

[Επεξεργασία]

Πριν την ίδρυση του Ελληνικού κράτους [Επεξεργασία]

Η αυτονόμηση της εορτής από το εκκλησιαστικό πλαίσιο και η θεσμοθέτησή της ως σχολικής εκδήλωσης
 δεν αναφέρεται πριν από τον 19ο αιώνα. Προηγείται αυτής, σύμφωνα με την ιστορικό Έφη Γαζή, η τέλεση
 μνημοσύνου την ημέρα της εορτής των Τριών Ιεραρχών, για τους χορηγούς σχολείων στη συνοικία 
Σταυροδρόμι της Κωνσταντινούπολης από τον Πατριάρχη Καλλίνικο Ε΄ το 1805. Άλλη μια αναφορά 
υπάρχει για την Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης και τον εορτασμό κατά την 30η Ιανουαρίου της μνήμης 
των ευεργετών και συνδρομητών του σχολείου από το 1812-1813. Στην Ιόνιο Ακαδημία οι Τρεις Ιεράρχες
 θεωρούνται και τιμώνται ως οι προστάτες της από τη σύστασή της (1824-1826).

Μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους [Επεξεργασία]

Οι διαδικασίες καθιέρωσης της εορτής ως εκπαιδευτικής συνδέονται με το Εθνικό και Καποδιστριακό 
Πανεπιστήμιο Αθηνών όταν σε συνεδρίαση του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου, 
στις 9 Αυγούστου του 1841 η οποία 
πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον θάνατο τουΔημήτριου Μαυροκορδάτου, καθηγητή του ιδρύματος, και
 δωρεάς της οικίας του θανόντος, από τον πατέρα του, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, θέλησαν να τον τιμήσουν. 
Τελικά προκρίθηκε η καθιέρωση μνημοσύνου υπέρ των ευεργετών του Πανεπιστημίου κατά την εκκλησιαστική
 εορτή των Τριών Ιεραρχών. Ο πρώτος εορτασμός-μνημόσυνο πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1842
Η πραγματική θεσμοθέτηση της εορτής όμως θα καθυστερήσει: θα πραγματοποιηθεί το 1911 όταν το ανώτατο 
αυτό ακαδημαϊκό ίδρυμα θα αποκτήσει τον καινούργιο οργανισμό του και μέσα σ΄ αυτόν θα προσδιορίσει και 
τις εορτές του.

Εκκλησιαστικοπολιτικές και ιδεολογικές παράμετροι της καθιέρωσης της

 εκπαιδευτικής εορτής[Επεξεργασία]

Είναι η εποχή που το ζήτημα της αυτοκεφαλίας της Ελλαδικής Εκκλησίας και των συνακόλουθων αντιδράσεων 
αποτελεί μέιζον πολιτικό θέμα. Οι σχέσεις μεταξύ Αθήνας και Φαναρίου, αλλά και Ελληνικού Βασιλείου 
και Ρωσίας είναι ψυχρές έως τεταμένες. Παράλληλα είχαν αρθρωθεί επιφυλάξεις για τον ρόλο του νεοπαγούς 
θεσμού του Πανεπιστημίου και το αν θα εκτόπιζε την Εκκλησία από τα εκπαιδευτικά πράγματα κι αν θα 
ήταν φιλικά προσκείμενος στη θρησκεία. Όπως επισημαίνει η Έφη Γαζή, η καθιέρωση της πανεπιστημιακής
 αυτής εορτής στα μέσα του 19ου αιώνα εγκράφεται στα πλαίσια της «απόσεισης των κατηγοριών περί
 αθεΐας» στην «προβολή και του Πανεπιστημίου ως χώρου διαφύλαξης παραδοσιακών αξιών» και στη
 «σύνδεσή του με την αυτοκέφαλη Εκκλησία». Από την τρίτη δεκαετία του 19ου αιώνα «αδιάκοπη 
είναι η διασταύρωση της επίσημης θρησκευτικής ζωής με την κοσμική ελληνική ζωή».[10] Κι αυτό αποτυπώνει 
μεταξύ άλλων η καθιέρωση της συγκεκριμένης εορτής.

Παραπομπές [Επεξεργασία]

  1.  Γαζή Έφη. Ο δεύτερος βίος των Τριών Ιεραρχών : Μια γενεαλογία του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού , εκδ.Νεφέλη, Αθήνα, 
  2. 2004 σελ.183-184
  3.  όπ.π., σελ.136 κ.εξ.
  4.  Michael Angold, Η Βυζαντινή αυτοκρατορία από το 1025 έως το 1204. Μια πολιτική 
  5. ιστορία, μτφρ.Ευαγγελία Καργιανιώτη, 
  6. εκδ.Παπαδήμας, Αθήνα, 1997, σελ.174
  7.  όπ.π, σελ.124
  8.  όπ.π., σελ.124 και Γαζή Έφη, όπ.π., σελ.153-154
  9.  όπ.π. σελ.106-116
  10.  όπ.π., σελ.86-88
  11.  όπ.π., σελ.104
  12.  όπ.π., σελ.97
  13.  Κωνσταντίνος Δημαράς, «Η ιδεολογική υποδομή του νέου Ελληνικού κράτους», 
  14. Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική 
  15. Αθηνών, τομ. ΙΓ΄(1977), σελ.473

Πηγή [Επεξεργασία]

  • Έφη Γαζή, Ο δεύτερος βίος των Τριών Ιεραρχών : Μια γενεαλογία του ελληνοχριστιανικού 
  • πολιτισμού 
  •  εκδ.Νεφέλη,Αθήνα, 2004

Βιβλιογραφία [Επεξεργασία]

  • Σπυρίδων Τρωϊάνος, Το έργο των Τριών Ιεραρχών στον νομικό βίο των Βυζαντινών
  •  Πλάτων, τομ 53, 
  • (2003),σελ.41-61

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑΤΕ !!!!!!!!!!






Αν οι δημοσκοπήσεις του τελευταίου μήνα δεν είναι 
μαϊμού, το συμπέρασμα είναι ΕΝΑ:
Πιο μαλάκας λαός από τον Έλληνικό δε μπορεί να υπάρξει!

Πέντε νταβατζήδες, μια δράκα ρουφιανοδημοσιογράφοι

 και μια ξευτιλοκυβέρνηση δωσίλογων, ότι 
χοντρoπαπαροπαραμύθι  του
 πετάξουν το καταπίνει αμάσητο!

Η ανεργία ρε ζώα, θα ξεπεράσει το 2014 το 35% και η 

 Σίτιγκρουπ– σύμβουλος Σαμαρά σε θέματα αποκρατικοποιήσεων
 προβλέπει για το 2014 τον απόλυτο καταποντισμό της Ελλάδας 
με πτώση του ΑΕΠ κατά …11,5%!!! 

Σε τι ελπίζετε ρε τούβλα και δίνετε δημοσκοπικές, έστω 
πρωτιές στους εκμαυλιστές της ζωής σας και στους 
βιαστές των παιδιών σας;

Δε χορτάσατε το παραμύθι ρε χοντρομαλάκες;

Και κάτι ακόμα. Πέρα από τη φτώχεια και την 

εξαθλίωση ένας νέος χαρακτηρισμός θα μας συνοδεύει 
από 'δω και πέρα σε όλη μας 
τη ζωή… Το «…πόσο μαλακας τελικά είσαι…» 
αντικαθίσταται 
πλέον από το «…πόσο Έλληνας  τελικά, είσαι…» 

… 
Ante kai kala saranta!

ΥΓ
Και κάτι ακόμα και τελειώσαμε:
Μήπως δεν είσαστε εσείς εκείνοι που κατά πλειοψηφία 

ταχτήκατε υπέρ της ένταξής μας στον «μηχανισμό 
στήριξης» και πάλι εσείς που σε ποσοστό 80%  
πιστέψατε ότι θα σας σώσει ο Παπαδήμος;