Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

29 Αυγούστου Αϊ Γιάννης (ψηλά στα βουνά του Πρίνου) Θάσος



29 Αυγούστου Αϊ Γιάννης (ψηλά στα βουνά του Πρίνου) Θάσος



Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Εμείς οι Πρινιώτες έχουμε τον δικόμας Αϊ Γιάννη και τον εορτάζουμε 29 Αυγούστου και βρίσκεται στο βουνό.Από τόν Πρίνο το χωριό μέχρι το Μεγάλο Καζαβίτι ο δρόμος είναι άσφαλτος 5-6 χιλιόμετρα περίπου.Συνεχίζουμε έξω από το χωριό πρός ραντάρ (τούμπα),ο δρόμος είναι χωματόδρομος και το καλοκαίρι με λίγη προσοχή είναι βατός για όλα τα αυτοκίνητα,φτάνοντας σε ένα πλάτωμα του βουνού όπου βρίσκετε το γραφικό εξωκλήσι του Αϊ Γιάννη κάτω από ψηλά αιωνόβια  πλατάνια με τρεχούμενο κρύο νερό και το καλοκαίρι.Ο χώρος προτείνετε για ξεκούραση στήν δροσιά των πλατανιών και για πικνίκ,πεζοπορία στην πλαγιά του βουνού πρός τα κάτω στο Μεγάλο Καζαβίτι αλά και τούς....μαθημένους από τα βουνά πεζοπορία πρός τα επάνω στό ραντάρ ή άλλες διαδρομές. Πάντα με προσοχή και σεβασμό στο περιβάλλον (όχι φωτιές και το σημαντικό όχι σκουπίδια), να  σκεφτούμε τους επόμενους που θέλουν να απολαύσουν τη φύση και τόν περιβάλλοντα χώρο όπως εμείς που βρεθήκαμε εκεί και μαζεύαμε τα <<σκουπίδια των άλλων>>.























































ΑΧ ΒΡΕ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ  ΣΟΥ  ΠΛΗΓΩΣΕΣ  ΤΟΝ  ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟ ΠΛΑΤΑΝΟ

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Η γελοιογραφία της ημέρας

Η γελοιογραφία της ημέρας


Γύπες και… πτώματα

Καλό απόγευμα

Τα παράπονα στόν Δήμαρχο

Τα παράπονα στόν Δήμαρχο


Κλείσε στόμα γλώσσα δεν βάζεις μέσα













Προχθές  παραμονή του δεκαπενταύγουστου και γνωρίζοντας ότι η αγορά υπολειτουργεί και λόγο της υπερβολικής ζέστης θα είχε λιγότερη κίνηση στο κέντρο της πόλης.Έτσι στις 7 το απόγευμα με το αυτοκίνητό μου κατέβηκα για κάποιο σοβαρό λόγο σ.σ. κινούμε πάντα με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.Διάλεξα ένα ελεγχόμενο Parking από τόν δήμο Θεσσαλονίκης αυτό που είναι στήν επάνω πλευρά της πλατείας Αριστοτέλους αριστερά που εφάπτεται με την Παναγία Χαλκέων.Οι ταμπέλες έγραφαν μετά τις 8 το βράδυ είναι ελεύθερο το Parking πάω και στα δύο ηλεκτρονικά εκδοτήρια,δέν είχαν κάρτες στάθμευσης ή ήταν χαλασμένα.Τί έπρεπε να κάνω κύριε δήμαρχε; Και με κινητικά προβλήματα να κάνω βόλτες μέχρι να γίνει 8 το βράδυ για να παρκάρω σε ένα άδειο Parking κ.δήμαρχε; Η λειτουργία του κράτους αρχίζει από τόν δήμο κύριε δήμαρχε.'Εχετε την ευθύνη όλοι εσείς που ασχολείστε χρόνια με τα κοινά του δήμου και τόν φέρατε εκεί που δέν πάει πιό κάτω
Ένας οργισμένος δημότης
Νούνης Π. Παύλος

Γνωρίστε τον mnimonimous


Γνωρίστε τον mnimonimous

Παύλος ο καλός ο μαθητής…..



Έναν απλό, τυπικό, καθημερινό, άνεργο Έλληνα, που άλλαξε ταυτότητα αφού δεν μπορούσε να είναι αυτός που είναι.
Το χρονικό της προσωπικής του κρίσης που ταυτόχρονα είναι και Πανελλαδική: Με ρούχο μόνο την Ελληνική σημαία και από μέσα γυμνός, βγαίνει στο μπαλκόνι και αρχίζει τον δικό του προεκλογικό αγώνα.
Το Δρομοκαϊτειο γίνεται το αρχηγείο του. Τα στενά σύνορα όμως του θεραπευτηρίου δεν μπορούν να κρατήσουν τον mnimonimous. Πηδάει την μάντρα και εξαφανίζεται. Τον εντοπίζουμε μέσα σε ένα θέατρο όπου έχει σταματήσει την κανονική παράσταση και δίνει την δικιά του.
Μέσα από το χιούμορ ο mnimonimous καυτηριάζει και σχολιάζει την καθημερινότητα του Έλληνα. Είναι ο μόνος που διάβασε το μνημόνιο αφού κανείς βουλευτής –πολιτικός δεν ασχολήθηκε.
Είναι ο Έλληνας που αντιστέκεται στις πολιτικές εξελίξεις και βλέπει ελπίδα μόνο μέσα στον σαρκασμό της πραγματικότητας και ελπίζει πώς μέσα από τον αλληλοσπαραγμό των Ελληνικών κομμάτων δεν θα καταλήξουμε σε εμφύλιο.
Mnimonimous. Διότι ο mnimonimous μπορεί. Ο mnimonimous είναι ασταμάτητος. Είναι ασυγκράτητος. Είναι αδίστακτος. Ποιος Σούπερμαν και ποιος Τσάκ Νόρις! Mnimonimous!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Κείμενο: Ντίνος Σπυρόπουλος- Γιώργος Γαλίτης- Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Σκηνοθεσία: Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Από Παρασκευή 7 έως Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου και κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, στις 21:15 στο θέατρο «Αριστοτέλειον» της Θεσσαλονίκης.
Τιμές Εισιτηρίων:
20 ευρώ η γενική είσοδος
15 ευρώ (φοιτητικό, ανέργων, άνω των 65 ετών)
Πηγή: enikos.gr 

Ραντάρ (Τούμπα) Πρίνος Θάσου


Ραντάρ (Τούμπα) Πρίνος Θάσου


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Καλημέρα φίλες και φίλοι




Μετά από 46 ολόκληρα χρόνια ξαναβρέθηκα εκεί και μαζί η παιδικές μου αναμήσεις έγιναν πραγματικότητα και για να αποθέσω φόρο τιμής στη μνήμη του πατέρα μου που σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται 44 χρόνια από τον θάνατό του.Λάτρευε τη φύση αγαπούσε το περιβάλλον έφυγε τόσο νέος.  



Ένα σύμπλεγμα κτηρίων του ΟΤΕ και της ΕΡΤ με  τους  αναμεταδότες  τους που στέλνουν  ήχο και εικόνα στην ανατολική Μακεδονία και Θράκη




Απέναντι  η κορυφή  του  αϊ λιά  (Προφ.Ηλίας)




Στο βάθος  η ψηλότερη κορυφή του νησιού το όρος Υψάριο (ψαριό)

Καταπληκτική θέα  με τον όρμο Πρίνου σκάλα Πρίνου και το δασύλλιο

Τα πεύκα  έτοιμα να ξεπεράσουν σε ύψος  το ψαριό στο βάθος
Η πρωτεύουσα  της Θάσου Λιμένας με το νησάκι Θασοπούλα και  στο άκρο αριστερά στο βάθος η Κεραμωτή και δεξιά τα παράλια της Ξάνθης


Το εκκλησάκι Σωτήρα λίγο κάτω από το ραντάρ τα χρόνια του μαρτυρούν πάνω από 46 χρόνια αν και λύγο γέρνει με περίμενε και άντεξε στο χρόνο και στα στοιχεία της φύσης να το ξαναδώ και να το προσκυνήσω. Είναι αφιερωμένο στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος


Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Παναγιά Θάσου


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Καλημέρα φίλες και φίλοι


15 Αυγούστου αύριο  και ένα παραδοσιακό χωριό του νησιού μου γιορτάζει και έχει την τιμητική του  όπως πολλά στην Ελλάδα μας (χωριά, πόλεις, εξωκκλήσια) γιορτάζουν την Παναγία τους - την Κοίμηση της Θεοτόκου.
Ας γνωρίσουμε μαζί το όμορφο και παραδοσιακό χωριό                            

                                          Παναγία  Θάσου

ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ
                                                 

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ



Τώρα  τη θέλει η πάπια στο παράθυρο; Θα  σας γελάσω







πράσινο πολύ στο χωριό και πολλά νερά



Οι  γνωστές  βρύσες γνωστές ως πηγή της αγάπης




Όλοι …οι  ερωτοχτυπημένοι  αφήνουν  και τα  λουλούδια τους                                                                                                              σε  ένδειξη  τιμής  στα πλατάνια της Αγάπης και της χαράς.



Από τα πλατάνια  και τα νερά  δεξιά  το γραφικό στενό δρομάκι                                                                                                                           (Και με  προσοχή  γιατί  δεν  χωρούν  όλα  τα  αυτοκίνητα) στην πλατεία του χωριού

Η πλατεία με  τα μαγαζιά  παραδοσιακών προϊόντων,  γλυκό κουταλιού καρυδάκι, μέλι, γλυκό κουταλιού σύκο, ρίγανη, και είδη λαϊκής  τέχνης.



Στη Θάσο υπάρχει άλλη μία Παναγία Η Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου,   που αύριο  εορτάζει  το μοναστήρι Παναγούδα Μαριών  5-6 χιλιόμετρα  από τη   σκάλα Μαριών  προς  το χωριό Μαριές  αριστερά












Eυχές Δεκαπενταύγουστου


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Καλημέρα φίλες και φίλοι
Σήμερα είναι Τρίτη 14 Αυγούστου 2012 είναι παραμονή της μεγάλης 
εορτής της Χριστιανοσύνης  μας, της  Παναγίας  μας.
Τα ονόματα  που  εορτάζουν  είναι  πολλά μεταξύ  αυτών  και  τα  παρακάτω.
αύριο Τετ 15 Αυγ 12 : Δέσποινα, Δέσπω, Δεσποίνου, Δεσποινιώ, Ντέπη, Πέπη, Ζέπω, Πιπίνα, Ελώνα, Ελλώνα, Ελόνα, Θεοτόκης, Θεοτοκία, Κρυστάλλω, Κρουστάλλω, Κρουστάλω, Κρυσταλία, Κρυσταλλία, Κρουσταλένια, Κρίστι, Κρύστα, Λεμονιά, Μαρία (για παντρεμένες γυναίκες), Μάριος, Μάρω, Μαριώ, Μαριωρή, Μαρίκα, Μαριγώ, Μαριγούλα, Μαρούλα, Μαρίτσα, Μανιώ, Μαριέττα, Μαρούσα, Μάρσια, Μαργέτα, Μαριέττα, Μαργετίνα, Μιρέλλα, Μυρελλα, Μιρέιγ, Μιρέϊγ, Μιρεϊγ, Παναγιώτης, Πάνος, Πανούσος, Παναγής, Πανάγος, Γιώτης, Πανίκος, Παναγιώτα, Γιώτα, Παναγιούλα, Γιούλα, Παναγούλα, Πάνη, Τότα, Τούλα, Πρέσβεια, Πρεσβεία, Συμέλα, Σιμέλα, Σουμελά, Γεσθημανή, Ιεσθημανή, Γεθσημανή, Μαρινίκη, Καθολική, Ηλιοστάλακτη (πηγή : www.eortologio.gr)
Χρόνια πολλά σε όλες και όλους με υγεία  και του χρόνου για τον καθένα σας το καλύτερο


Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

το σπίτι των φίλων μας Χαράλαμπου και Όλγας στο Καζαβίτι Θάσου


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Καλημέρα φίλες και φίλοι

Σήμερα είναι Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012  επιτέλους μετά από ένα μήνα μεγάλων θερμοκρασιών  ήρθε η μπόρα ήρθε η δροσιά.
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές φώτο από της ομορφιές  της Θάσου της 20 ημέρες που μείναμε.Θα αρχίσω από το σπίτι των φίλων μας Χαράλαμπου και Όλγας στο Καζαβίτι Θάσου
Η ομορφιά  και η θέα  το μεγαλείο της φύσης από την  αυλή





Οι ελιές &  το τσίπουρο δικά τους και αυτά  εκτός  φυσικά της μπύρας.που για αυτή φρόντισε η φίλη Όλγα.






Το αμπέλι με τα στηρίγματα πάντα με σεβασμό στη φύση και στο περιβάλλον που ασχολείται  χρόνια με αυτό ο φίλος Χαράλαμπος


Όλα παραγωγή από τον  μπαξέ του φίλου

Η σαλάτα  ζωντανή  λες και θέλει να μου μιλήσει  εγώ ήμουν  σκληρός  μαζί της  και την έφαγα !!! 

Τατάρκα!!!  το φαγητό μόνο με χόρτα που έφτιαξαν οι φίλοι μας για να μας τιμήσουν
και να θυμηθούμε τα παιδικά μας χρόνια. Σας ευχαριστώ από καρδιάς.

Τα πιθάρια  που αποθήκευαν  το λάδι και τα λαήνια νερού που κουβαλούσαν από τη Ροδιά

Και δύο πεταλούδες παρακολουθούν την φιλοξενία  από το φωτιστικό (κολοκύθα) κατασκευή και αυτό του φίλου Χαράλαμπου

Η Αstra ήταν εκεί, μας υποδέχτηκε και μας ξεπροβόδισε μέχρι την πλατεία, να είναι
σίγουρη ότι φύγαμε... 


Ο ελληνικός καφές φρέσκος και πάντα σκέτος με θέα τι άλλο; Τη φύση που τόσο πολύ μας λείπει εμάς τους ….αστούς


απο το μπαλκόνι

Δύο λέξεις  ομορφιά-φύση

Λαίνες η στάμνες  στην αυλή κάτω από την μουριά

Λαχαριστές βιολογικές ντομάτες από τον μπαξέ φρέσκες και χωρίς φυτοφάρμακα

Η παράδοση όπως βλέπετε  είναι αυτό που χαρακτηρίζει την οικογένεια των φίλων μας


Η αυλόπορτα  πάντα ανοιχτή και φιλόξενη για τους εκλεκτούς φίλους του Χαράλαμπου και της Όλγας

Το ηλιοβασίλεμα από το μπαλκόνι του φίλου στο Καζαβίτι


Στη δεύτερη αυλή μέσα στον μπαξέ ετοιμασία  για την τραπεζοκατάνυξη μέσα στη φύση

Όπως παλιά  πάντα εκεί !!!

Από τον μπαξέ του Χαράλαμπου…αναφωνώ  μελιτζάνες…αγάπες μου!!!

Αυτά φίλοι μου για σήμερα αύριο η συνέχεια με εικόνες από την αγαπημένη Θάσο