Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Έτσι για αρχή 2-3 Φώτο


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..
Την επόμενη Παρασκευή 13 Ιουλίου έρχεται η ώρα της                                                                               άδειας και της ξεκούρασης,και για 15 ημέρες θα λείψουμε                                                                              από το γράφην  του νεογέννητου blog μας αγαπητοί φίλες                                                                                                        και φίλοι. Σας έυχομαι καλό καλοκαίρι στον κάθε ένα                                                                                                     και κάθε μία από σας.
Όπου πάτε να προσέχετε τον εαυτό σας.Σάς θέλω πίσω                                                                                               γερούς και δυνατούς,γιατί τον Αύγουστο αρχίζουν τα δύσκολα.

Έτσι για αρχή  2-3 Φώτο

Phang Nga Bay, Ταϊλάνδη

Maya Bay, νησί Ko Phi Phi Lee, Ταϊλάνδη

Ναυάγιο, Ζάκυνθος, Ελλάδα

Μια εικόνα χίλιες λέξεις…και τα ευρώ στην Μέρκελ


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Σχόλιο
Μια εικόνα χίλιες λέξεις…και τα ευρώ στην Μέρκελ















Ελλάδα -Γερμανία στα πέναλτι

1:Αλλά τραγικά πιθανό σενάριο.


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ    ΣΚΕΨΕΙΣ  (1)

Παύλος ο καλός ο μαθητής……

Καλημέρα σας  φίλες και φίλοι μου


Η πολιτική σκέψη που θα κάνω είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση και με τεχνικούς όρους
Και για να μη σας κουράσω θα γράψω σε  4-5 συνέχειες.
Για ενημέρωσή σαςΑΞΙΖΕΙ…. Harvard Business Review Analysis of The Crisis με λόγια κατανοητά της πιάτσας.
Αλλά τραγικά πιθανό σενάριο.
Οι δύο ήρωες της πολιτικής σκέψης είναι άνθρωποι καθημερινοί της γειτονιάς,και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν από εσάς φίλοι μου αν κάπου μοιάζουμε με αυτούς.
Σκέψου ότι ζεις σε μια γειτονιά παλαιού τύπου.Από  αυτές που βλέπεις στις ασπρόμαυρες Ελληνικές ταινίες, ας  πούμε-Λατέρνα,Φτώχια και ..Φιλότιμο φάση.Έχεις τώρα σ’αυτή τη γειτονιά ένα μπακάλικο-το αφεντικό του μαγαζιού, κωλόχοντρος αντιπαθέστατος αλλά αναγκαίος επειδή φέρνει τα πάντα,τρόφιμα,απορρυπαντικά,τσιγάρα,μαντολάτα,παστέλια-διαθέτει και τηλέφωνο <<διά το κοινόν>>.Έχει και υπαλλήλους διάφορους ο χοντρός-βάλτους κι αυτούς στην  πολιτική σκέψη (ιστορία).Τι κάνει λοιπόν ο χοντρός;
Αγοράζει κοψοχρονιά και πουλάει σε τσιμπημένες τιμές,κλέβει και στο ζύγι-κονομάει γενικώς. Και  όσο κονομάει,τόσο αγοράζει κι όσο αγοράζει,τόσο πουλάει όλο κι ακριβότερα-κονομάει χοντρικώς.Πουλώντας λιανικώς.
Έχει φτιάξει τώρα ο χοντρός ένα κομπόδεμα μεγαλύτερο από την μπάκα του.Τι να το κάνει;
Οι τράπεζες δε δίνουν καλά επιτόκια,με τοκογλυφίες δε θέλει να μπλέκει καθότι επίφοβα πράγματα,για πάρτη του δε γουστάρει να ξοδέψει επειδή τυγχάνει ολιγαρκής καρμίρης ο χοντρός-σκέφτεται λοιπόν,σπάει την κεφάλα του,τι να το κάνει το μπαγιόκο.
<<Ρε  δεν ανοίγω ακόμα ένα μπακάλικο-να κονομάω από δυο πάντες;>> λέει στο τέλος.
Αυτά για σήμερα αγαπητοί μου φίλες και φίλοι
Αύριο η συνέχεια.

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΜΕΓΑΣ ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


Σχόλιο: Παύλος ο καλός ο μαθητής…….

Πολύ γέλιο βγαίνει από αυτή σου την είδηση!
Η πλειοψηφία της περιβόητης λίστας αναδεικνύει το "ποιόν" των... σκεπτόμενων ανθρώπων του πλανήτη. Αν λάβεις υπόψη το "δικό μας" ΓΑΠ...
Υπάρχουν και κάμποσοι διανοούμενοι σ'αυτήν, την  χώρα ( ΗΠΑ) περισσότερο όμως σαν... φρέσκα μαρούλια σε ξυνισμένη σαλάτα!
Σας το έλεγα  φίλοι μου  ένας Αμερικάνος <<πρωθυπουργός>> χωρίς ίχνος τσίπας ντροπής <<Έλληνα>> στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.


ΜΕΓΑΣ ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!

Ήμαρτον! Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας, τι άλλο θα ακούσουν τ' αυτιά μας!!!! Ένας από τους πιο σκεπτόμενους(!!!) άντρες του κόσμου(!!!) αναδείχθηκε ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου. Ο Παπανδρέου βρέθηκε στη 79η θέση στη λίστα των 100 ατόμων με τη μεγαλύτερη επιρροή στις παγκόσμιες εξελίξεις, που κατήρτισε το αμερικανικό περιοδικό Foreign Policy.

«Επειδή έκανε το καλύτερο στη χειρότερη χρονιά για την Ελλάδα» αναφέρεται στο κείμενο που συνοδεύει την κατάταξη. Και συνεχίζει: «Ακόμη και πριν από την κρίση του 2008, η ελληνική οικονομία δεν είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της, ήταν ένα απολιθωμένο σύστημα που πιεζόταν από το βάρος της οικονομικής ύφεσης.

» Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου έγινε πρωθυπουργός τον Οκτώβριο του 2009, βρήκε το έλλειμμα της χώρα όχι στο 6%, όπως έλεγε ο προκάτοχός του, αλλά στο 12,7%, τέσσερις φορές μεγαλύτερη από ό,τι επιτρέπουν,οι.κανόνεςτης,Ευρωζώνης.

» Ο Παπανδρέου ξόδεψε όλο το 2010 λέγοντας στους Έλληνες σκληρές αλήθειες σχετικά με τη μη βιώσιμη φύση του κράτους κοινωνικής πρόνοιας, ενώ προειδοποιούσε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι το,πρώτο,θύμα.

» Με καταγωγή από τη Μινεσότα, ο γιος του σοσιαλιστή πρώην πρωθυπουργού εκπόνησε ένα σχέδιο λιτότητας που προβλέπει αύξηση στους φόρους και συγκράτηση των δημοσίων δαπανών, ένα φιλόδοξο πακέτο που έπεισε την Ευρώπη να σώσει την Ελλάδα. Και επισημαίνει ότι η καταστροφή πρέπει να σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για την απειλή που θέτει στην εθνική κυριαρχία το χρέος. "Δεν είναι θέμα που αντιμετωπίζει ένα κράτος από μόνο του" είπε. "Χρειαζόμαστε πιο συντονισμένη πολιτική όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε όλο τον κόσμο"».

Λεφτά υπάρχουν!!!


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Λεφτά υπάρχουν!!!

Σχόλιο:  Παύλος ο καλός ο μαθητής…

Λυπάμαι  κύριε Λουράντο, ποιόν  εκπροσωπείτε; Το  Φ.Σ.Α (φαρμακευτικό σύλλογο Αθηνών) η τον  εαυτό σας φυσικά και μόνο; Πολύ φίλοι και συνάνθρωποι μας κάνανε ουρές στα φαρμακεία  πληρώνοντας για 40,50,χρόνια ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μέσω των κρατήσεων από την εργασία τους,και να πληρώνουν τώρα μετρητής την αξία του φαρμάκου για να δηλώνετε  εισόδημα  1.504.388 και να ζείτε μέσα στη χλιδή, και να σας καλή το κατεστημένο των Μ.Μ.Ε. για να το παίζεται υπερασπιστής των φτωχών….συναδέλφων  σας!!! Με τον αγώνα που κάνετε υπέρ των φτωχών  ασφαλισμένων  πού ξέρη  κανείς μπορεί να σας δούμε και στο Ναό της Βουλής ως ιερωμένο….παρντόν βουλευτή ήθελα να πω

1.504.388 ευρώ δήλωσε ο Λουράντος μαζί με τη γυναίκα του τη χρονιά της κρίσης του 2010!!!  


Δυστυχώς  το είδαμε  και  μετά  ψηφίσαμε. Το κατεστημένο έμεινε
Όχι δεν κάνουμε πλάκα. Το ποσό του 1.500.000 ευρώ δήλωσε ως εισοδήματα για το 2010 ο κύριος Λουράντος. Ο πρόεδρος των φαρμακοποιών της Αθήνας σύμφωνα με τη δήλωσή του έχει πισίνα και σκάφος με τεκμήριο...

...44.000 ευρώ

Κύριε Λουράντο μπορείτε να εξηγήσετε στον συνταξιούχο των 600 ευρώ που τον ταλαιπωρείτε με θερμοκρασία 40 βαθμών για να βρει το φάρμακό του πώς γίνεται εσείς που λέτε ότι πεινάτε να κάνετε δήλωση σε χρονιά κρίσης μαζί με τη σύζυγό σας 1.504.000 ευρώ;
από το sarotiko

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΥΠ ΟΨIΝ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


ΥΠ ΟΨIΝ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ  ΠΟΛΙΤΗ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

Μίλαν Κούντερα (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)
Παύλος ο καλός ο μαθητής

Θέλω να κρεμάσω «εικόνες»που μιλούν χωρίς λόγια


Θέλω να κρεμάσω «εικόνες»που μιλούν χωρίς λόγια . Άλλες με ταξιδεύουν. Μερικές με συνεπαίρνουν Κάποιες με συγκινούν..
Δεν είναι λίγες αυτές που με κάνουν να ονειρεύομαι έναν κόσμο ομορφότερο ,
λουσμένο σε φως και χρώμα. Αρκετές με βάζουν στην επώδυνη
διαδικασία της σκέψης. θέλω να μην τις χάσω απ'τα μάτια μου.
Να περνώ , να τις βλέπω εδώ να μ' αγγίζει τρυφερά η μαγεία τους.
με αφορμή κι αιτία το.......μεράκι 

Παύλος ο καλός ο μαθητής....

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ???


Καλημέρα σας .Δέν άργισα πολύ,είμαι ο Παύλος ο καλός ο μαθητής.Σάς το είπα; Νομίζω όχι.ένα από τα χόμπυ μου η λατρεμένη μου φωτογραφία.Αυτές δεν είναι δικές μου

 

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ  ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ???

 

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι αγαπητοί αναγνώστες σε όλη την Blogόσφαιρα

Να συστηθώ,είμαι ο Παύλος και ξεκίνησα  τη ζωή αυτή  από τα μέσα της δεκαετίας του  ’50.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Κάπου από αυτή την δεκαετία πρόερχοντε και οι πολιτικοί αστέρες που συνεχίζουν να μας κυβερνούν φυσικά πάντα με την ψήφο μας  ‘η  όχι  και αυτό με ενοχλεί . Έφεραν την καλύτερη χώρα του κόσμου την Ελλάδα μας, την αγάπη μας, την Πατρίδα μας, σ’αυτό το χάλι και να είναι ο παγκόσμιος χλευασμός των ξένων Μ.Μ.Ε. και φυσικά των <<σκληρά εργαζομένων από την ανατολή ως τη δύση Γερμανών-Αυστριακών-Ολλανδών>>
Η νέα Βουλή και η ορκωμοσία των 300 έγινε 28/6,και μία ανανέωση σημαντική στα πρόσωπα είναι γεγονός,αυτό είναι το μήνυμα πού έστειλε ο λαός στις 17 Ιουνίου.Κατά την άποψή μου το κατεστημένο και ο τρόπος που λητουργεί ο κάθε αρχηγός κόμματος πού κερδίζει της εκλογές επιλέγει πρόσωπα της πολιτικής διαπλοκής που είναι χρόνια σ’αυτή.,για να σχηματίσει κυβέρνηση.και φυσικά και εκτός βουλής πρόσωπα που δεν εκλέξαμε.Τώρα θα μου πείτε ότι δεν βγήκαν τα κουκιά και είναι τρείς οι αρχηγοί.Γιατί αυτοί τόσα χρόνια δεν είναι της πολιτικής διαπλοκής και του κατεστημένου;Η επιλογή των προσώπων έγινε από την Ελληνική <<τρόϊκα>> όπως τους αποκάλεσε ένας φίλος μου για να προκαλέσουν την φθορά των κομμάτων τους.π.χ . Ράπανος-Ζανιάς-Παπαδήμος-Στουρνάρας-Μανιτάκης-Ρουπακιώτης οι τέσσερεις από αυτούς έπαιξαν στην πλάτη του λαού υπογράφοντας το μνημόνιο και την πτώχευση ουσιαστικά της Ελλάδος μας.Έτιμοι ήταν να μας επαναφέρουν και τον Σιμήτη,διότι από τους έξη ποιο πάνω οι τέσσερεις ήταν οι συνεργάτες του.Για τον Υφυπουργό Ναυτιλίας Βερνίκο τι να πω, δεν γνώριζε κανείς για τις offshore εταιρίες του;Βάλανε τον λύκο να φυλάει το κοπάδι με τα πρόβατα!!!! Για τον Σταϊκούρα έχει τρελαθεί να υπογράφει ρουσφέτια ακόμη και όταν ήταν κυβέρνηση το μικρό Πασόκ πλέον.Αυτή είναι η μοίρα μας φίλοι μου.
Ευχαριστώ

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Χρόνια γερά με υγεία και χαμόγελα.

Καλό Μήνα.  Ο Ιούλιος μας ήρθε με ζέστη αφόρητη και στο σπιτικό μας είχαμε γιορτή "Απόστολος Πέτρος και Παύλος". Εμείς τιμάμε και τους δύο αλλά  κυρίως γιορτάζουμε

 εδώ και δύο μέρες τη γιορτή του δικού μας Παύλου . Το γιορτάσαμε, με χαρές και γέλια, νόστιμο φαγητό και δροσερό ποτό. Οι ανεμιστήρες

 και τα aircondition βοηθούσαν την κατάσταση. Κοπιάστε να σας κεράσουμε λοιπόν,
μελιτζάνες με το κρέας , το αγαπημένο του εορτάζοντα και γλυκάκι






Πολλές ευχές  για ΥΓΕΙΑ και όνειρα για τη ζωή που είναι εδώ για να τη χαίρεσαι κάθε στιγμή.




και πολλά φιλιά

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Βύσσινο γλυκό - γεύση μοναδική



ΒΥΣΣΙΝΟ  ΓΛΥΚΟ 

 Μοναδική γεύση στα χείλη 

που ξυπνά μνήμες στο νου και στην καρδιά



Σήμερα έγινε εθιμοτυπικά το ετήσιο γλυκό κουταλιού βύσσινο.
Φρούτα που παντρεύονται με τη ζάχαρη και υπο συνθήκες  δένουν και γίνονται γλυκό που βρίσκεται κρυμμένο στις   παιδικές μας αναμνήσεις . Η  γεύση του γλυκόξινου και του δροσερού νερού που το συνοδεύει, σερβιρισμένο σε πιατάκι του γλυκού σε δίσκο με πετσετάκι… Αχ τι θυμάμαι τώρα…
Η μάνα μου που το έκρυβε για τους επισκέπτες και εμείς  που μόλις πήγαινε για ψώνια ψάχναμε ντουλάπια, μπουφέδες  όλες τις πιθανές και απίθανες κρυψώνες… και μετά το κουταλιάζαμε … και να μην πω τι συνέβαινε όταν γύριζε η μητέρα… Το ολοκαύτωμα… «μην έρτει κανένας άνθρωπος και τι θα τονε  τρατάρω … ‘
 Όμως εγώ  το είπα και το έπραξα… Δεν κρύβω το γλυκό για κάποιους και για άλλους   δεν …. Ιδιαίτερα τα γλυκά είναι εδώ για να δίνουν γλύκα στη γεύση μας και στη ζωή μας… όλα συμβολικά σε τούτη τη ζωή. Πρώτα οι δικοί μου, οι αγαπημένοι κοντινοί μου άνθρωποι και όποιοι θέλουν να είναι έτσι κοντά μου τότε ναι, υπάρχει χώρος και γι αυτούς… αρκεί να το διεκδικήσουν και να το κερδίσουν.

Πληροφορίες  για το ξυνούτσικο βύσσινο  λίγο πιο κάτω  

Ας φτιάξουμε όμως αυτό το υπέροχο γλυκό:

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΒΥΣΣΙΝΟ

  • 2 κιλά βύσσινα
  • 1 ½  κιλό ζάχαρη
  • ½ λεμόνι (το χυμό του)

Απαραίτητα  αξεσουάρ, τα γάντια μιας χρήσης και οι φουρκέτες της γιαγιάς Τασίας.(γιατί κάθε σπίτι με κουλτούρα ελληνική έχει μια γιαγιά Τασία) – υπάρχει βέβαια και το ειδικό μηχανάκι για να αφαιρούνται τα κουκούτσια αλλά εγώ προτιμώ την ταπεινή και παραδοσιακκή φουρκέτα…


Πλένουμε καλά τα βύσσινα σε μια μεγάλη λεκάνη και βγάζουμε τα φύλλα και τα κοτσάνια. Τα πλένουμε πολύ καλά (2-3 φορές) και τα βάζουμε σε ένα μεγάλο ταψί  (βοηθάει στο καθάρισμα)

Παίρνουμε τα βύσσινα και ένα ένα , με προσοχή, βγάζουμε το κουκούτσι και βάζουμε το καθαρό βυσσινάκι μέσα στην κατσαρόλα.

 Όταν καθαρίσουμε τα μισά, ρίχνουμε τη μισή ποσότητα της ζάχαρης.

Συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα και όταν τελειώσουμε όλα τα βύσσινα ρίχνουμε επάνω τους και την υπόλοιπη ζάχαρη.

Αφήνουμε την κατσαρόλα για 2-3 ώρες στο ψυγείο να βγάλουν τα βύσσινα τους χυμούς τους.

Μετά ανοίγουμε το μάτι της κουζίνας και αφού ζεσταθεί βάζουμε επάνω την κατσαρόλα  με τα βύσσινα.

Αφήνουμε να βράσει το γλυκό για 10-15 λεπτά και μετά το κατεβάζουμε στην  άκρη. Αφήνουμε την κατσαρόλα ένα βράδυ έτσι όπως είναι και την κουνάμε που και που για να γεμίσουν τα βύσσινα με σιρόπι.

Την επόμενη μέρα το πρωί, βάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά να βράσει ξανά και ρίχνουμε και το λεμόνι χυμό. Αφήνουμε να βράσει ώσπου να δέσει καλά το γλυκό. (ρίχνουμε λίγο σε ένα πιατάκι του καφέ και όταν κάνει σταγονίτσες είναι έτοιμο).

΄Εχουμε ήδη ετοιμάσει τα βάζα που θα βάλουμε  το γλυκό, (τα έχουμε πλύνει καλά και τα έχουμε βάλει επάνω σε μία πετσέτα , μέσα σε ένα ταψί στο φούρνο στους 100 βαθμούς για να αποστειρωθούν). Παίρνουμε τα βάζα και με ένα χωνί για γλυκά κουταλιού ή αν δεν έχουμε με ένα μπρίκι του καφέ, παίρνουμε το καυτό  έτοιμο γλυκό και γεμίζουμε τα βάζα μέχρι επάνω. Τα κλείνουμε αμέσως τα βάζα  και τα γυρίζουμε ανάποδα. Τα αφήνουμε  έτσι μέχρι να κρυώσουν εντελώς. Μόλις κρυώσουν (συνήθως την άλλη μέρα) κολλάμε επάνω τους αυτοκόλλητα με το όνομα του γλυκού και την ημερομηνία παρασκευής του. Μπορούμε να τα διατηρήσουμε σε ντουλάπι της κουζίνας ή και στο ψυγείο.

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Γλυκειά Καλημέρα στη Ζωή

Μια ΚΑΛΗΜΕΡΑ

με συντροφιά ένα ζεστό χαμόγελο ζωγραφισμένο στον ουρανό


και ένα ζεστό καφέ να δίνει κουράγιο και προσμονή στη μέρα μας

Μια πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα ιδιαίτερα σημαντική για την οργάνωση της μέρας μας και όχι μόνο, είναι η παρακάτω http://www.flylady.net/
Βήμα βήμα για ένα καλύτερο αύριο. Μια γλυκειά καλημέρα σε όλους.

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕΡΚΕΛ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!  ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕΡΚΕΛ. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΤΟ 2014