Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Τάκης Μουσαφίρης: «Έφυγε» ο συνθέτης των μεγάλων επιτυχιών



«Πες μου που πουλάν καρδιές», «Κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τρένο», «Μυστικέ μου έρωτα», «Ο ταξιτζής», «Εγώ ο ξένος» και άλλα τεράστια σουξέ ήταν δικά του - Συνεργάστηκε με Στράτο Διονυσίου, Δημήτρη Μητροπάνο, Ρίτα Σακελλαρίου και άλλους σπουδαίους καλλιτέχνες.

Συνθέτης μεγάλων επιτυχιών, όπως οι «Πες μου που πουλάν καρδιές», «Κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τρένο», «Μυστικέ μου έρωτα», «Ο ταξιτζής», «Εγώ ο ξένος», «Εγώ δεν ήμουνα αλήτης» και άλλες, ο Τάκης Μουσαφίρης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών.

Πληροφορίες ήθελαν τον σπουδαίο συνθέτη να έφυγε από τη ζωή λόγω κορωνοϊού, ωστόσο η οικογένειά του δηλώνει ότι ο Τάκης Μουσαφίρης δεν πέθανε από κορωνοϊό, αλλά από καρκίνο.

Πιο συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση της οικογένειας επισημαίνονται τα εξής: «Αναφορικά με την ανακοίνωση της είδησης του θανάτου του πολυαγαπημένου συνθέτη και στιχουργού, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο Τάκης Μουσαφίρης είχε αναρρώσει ήδη εδώ και μία εβδομάδα από τον κορωνοΐο, αλλά, δυστυχώς, νικήθηκε από την αρρώστια, που τον ταλαιπώρησε το τελευταίο εξάμηνο».




''Παει'' κι ο Τακης μας! Ο κορωνο'ι'ος δεν αστειευεται !
(στη ΦΩΤΟ, στο studio, ο Μουσαφιρης με τον Γιωργο Μαργαριτη)
Καλο ταξιδι, φιλε Τακη..

Ο Τάκης Μουσαφίρης είχε υπογράψει μεγάλες επιτυχίες και είχε συνεργαστεί με σπουδαίους τραγουδιστές, όπως με τους Στράτο Διονυσίου, Δημήτρη Μητροπάνο
, Ρίτα Σακελλαρίου, Μιχάλη Μενιδιάτη, Πίτσα Παπαδοπούλου και Τόλη Βοσκόπουλο.

Από παιδί ακόμα ασχολήθηκε με την κιθάρα. «Άκουγα να παίζει πιάνο μια γειτόνισσα και προσπαθούσα να μάθω τους τόνους. Μετά προσπαθούσα να κουρδίσω την κιθάρα, ακούγοντας τα κουδούνια των προβάτων» είχε πει παλιότερα.

Με τον Δημήτρη Μητροπάνο


Μεγάλωσε σε μουσική οικογένεια. Προτού μετακομίσει στην Αθήνα, έπαιζε σε ταβέρνες και κουτούκια των Ιωαννίνων. Και οι δύο γονείς του ήταν μουσικά καταρτισμένοι και του μετέδωσαν τις γνώσεις τους. Όλοι μαζί μετακόμισαν στην πρωτεύουσα για μια καλύτερη τύχη. «Δεν μπορώ ούτε κι εγώ να καταλάβω από πού είμαι. Είμαι συνεχώς μέσα σε μια βάρκα στο Ρίο-Αντίρριο και πηγαίνω πότε στην Αθήνα και πότε στα Γιάννενα. Μάλλον δεν έχω μία πατρίδα, αλλά δύο. Είμαι από τα Γιάννενα, είμαι από την Αθήνα, είμαι από την Ελλάδα» είχε πει.
Οι πρώτες του δουλειές στην Αθήνα ήταν σε μικρά ταβερνάκια και μπουάτ της Πλάκας.

Με τον Στράτο Διονυσίου



Αν και έγραφε από πολύ νωρίς τραγούδια, τα μεγάλα του σουξέ τα έδωσε σε μεγάλους τραγουδιστές στα μέσα της δεκαετίας του ’70. «Κάνε κάτι να χάσω το τρένο», «Πες μου πού πουλάν καρδιές», «Σε μια στοίβα καλαμιές», «Χιονάνθρωπος», τα οποία τραγούδησε ο τεράστιος Δημήτρης Μητροπάνος. Τη δεκαετία του ’80 έδωσε τεράστιες επιτυχίες στον Στράτο Διονυσίου: «Ο ταξιτζής», «Εγώ ο ξένος», «Ενα λεπτό περιπτερά», «Εγώ να δεις».

Με τον Διονύση Τσακνή και τον Σταμάτη Κραουνάκη


Ο Τάκης Μουσαφίρης είχε κάνει δισκογραφία και με δύο ψευδώνυμα: Αντώνης Ζάννας και Νίκος Μιχαήλ.

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Νέα Σμύρνη: Ένας από αυτούς που ξυλοκόπησαν τον αστυνομικό ανάμεσα στους συλληφθέντες

Σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος του για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συναυτουργία - Η ΕΛΑΣ πιστεύει ότι μπορεί να τους οδηγήσει στον «Ινδιάνο»: αυτόν που έριξε από τη μηχανή τον αστυνομικό- Περίπου 70 άτομα από το χώρο των χούλιγκανς εμπλέκονται στον τραυματισμό του νεαρού ειδικού φρουρού, σύμφωνα με την αστυνομία  - Δείτε βίντεο από την σοκαριστική επίθεση.

Στα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται ένας 22χρονος, που κατηγορείται ότι ήταν ένας από εκείνους που ξυλοκόπησαν άγρια τον νεαρό αστυνομικό, χθες το βράδυ στη Νέα Σμύρνη. Ο 22χρονος, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες προέρχεται από ομάδα χούλιγκανς, ενώ από τον ίδιο χώρο εκτιμάται ότι προέρχονται οι περισσότεροι από τους δράστες. Για την αστυνομία ωστόσο, πρόσωπο- κλειδί για την υπόθεση είναι ο εντοπισμός του άνδρα που κλώτσησε και έριξε από τη μηχανή τον ειδικό φρουρό. 

Η έρευνα για την  εξιχνίαση της υπόθεσης του άγριου ξυλοδαρμού του αστυνομικού της ομάδας ΔΡΑΣΗ χθες στη Νέα Σμύρνη προχωρά βήμα βήμα.

Υπενθυμίζεται πως στα επεισόδια έγιναν 16 συλλήψεις έγιναν συνολικά, ενώ προσήχθησαν και άλλα 11 άτομα, αλλά αφέθηκαν ελεύθερα. Οι αστυνομικοί που τραυματίστηκαν, σύμφωνα με την αστυνομία, είναι συνολικά δέκα.

Ο 22χρονος χούλιγκαν είναι ανάμεσα στους 16 συλληφθέντες από τα επεισόδια και σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συναυτουργία. Στον ξυλοδαρμό του αστυνομικού πήραν μέρος περίπου 70 άτομα:  Τον ξυλοκόπησαν άγρια με μπουνιές, κλωτσιές και καδρόνια  και νοσηλεύεται  στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο. Ο αστυνομικός φέρει μώλωπες και κακώσεις σε όλο του το σώμα, ωστόσο η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο. Ο ίδιος φέρεται να είπε ότι αυτό που τον έσωσε ήταν το γεγονός ότι φορούσε κράνος.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αστυνομία το γεγονός πως αυτή τη στιγμή έχει συλληφθεί ένας από τους φερόμενους ως συμμετέχοντες στον ξυλοδαρμό ανοίγει τον δρόμο για την εξιχνίαση της υπόθεσης η οποία μέχρι χθες έμοιαζε πολύ δύσκολη. Σε βάρος του σχημαζίζεται δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας  κατά συναυτουργία και ο ρόλος του είναι κομβικός.

Πηγές από την Αστυνομία τονίζουν ότι μέσω αυτού μπορούν να φτάσουν στον έναν που όπως φαίνεται στα βίντεο, τρέχει και ρίχνει στο έδαφος τον αστυνομικό, ο οποίος στην συνέχεια δέχεται την δολοφονική μανία 70 ατόμων. Αυτόν τον άνδρα ονόμασαν «Ινδιάνο», καθώς ο τρόπος που έδρασε θύμισε τον τρόπο που έριχναν από τα άλογα τους αντιπάλους τους οι αμερικανοί ιθαγενείς. Την ίδια ώρα, όπως αναφέρουν πηγές από την Κρατική Ασφάλεια, η οποία χειρίζεται την υπόθεση, πολλοί από τους εμπλεκομένους στον ξυλοδαρμό φαίνεται να ανήκουν είτε σε γνωστές ομάδες χούλιγκαν είτε να έχουν συλληφθεί για την δράση τους στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Για το λόγο αυτό στην έρευνα μπαίνει και κλιμάκιο του τμήματος αντιμετώπισης Αθλητικής Βίας.

Στο σημείο αυτό, αναμένεται να εξεταστεί όλο το διαθέσιμο υλικό, όπως κάμερες από τα δύο drones που κατέγραψαν τα γεγονότα, από το ελικόπτερο που βρέθηκε πάνω από τη Νέα Σμύρνη, εικόνες, βίντεο αλλά και μαρτυρίες που έχει στην διάθεσή της η ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να φωτιστούν πολλά σημεία της υπόθεσης.


H επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας για τους 16 συλληφθέντες και τις σε βάρος τους σχηματισθείσες δικογραφίες έχει ως εξής:

Σε συνέχεια της από 9-3-2021 Ανακοίνωσης, από τις αστυνομικές δυνάμεις συνελήφθησαν για συμμετοχή στα χθεσινά επεισόδια στη Νέα Σμύρνη συνολικά 16 άτομα.

Σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για τα -κατά περίπτωση- αδικήματα της απόπειρας ανθρωποκτονίας κατά συναυτουργία, σωματικής βλάβης από κοινού, απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης από κοινού, απόπειρας σωματικής βλάβης από κοινού, βίας κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων, διατάραξης κοινής ειρήνης, εμπρησμού κατά συναυτουργία από τον οποίο προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο, έκρηξης κατά συναυτουργία από την οποία προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο, κατασκευής και κατοχής εκρηκτικών υλών κατά συναυτουργία, εξύβρισης, φθοράς ξένης ιδιοκτησίας κατά συναυτουργία και παράβαση της Νομοθεσίας περί ρύθμισης θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και παραβίαση μέτρων για τη διασπορά ασθενειών.

Επιπρόσθετα προσήχθησαν 11 άτομα.

Τραυματίσθηκαν 10 αστυνομικοί, εκ των οποίων 3 παραμένουν στο Νοσοκομείο για νοσηλεία.

Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί φθορές σε 10 οχήματα.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε από την Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, θα οδηγηθούν σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.


 Βίντεο-σοκ: Η στιγμή της επίθεσης στον αστυνομικό από ψηλά 



 Χούλιγκαν και μπαχαλάκηδες έδρασαν μαζί 

Μια ετερόκλητη σύμπραξη μπαχαλάκηδων με χούλιγκανς από σχεδόν όλες τις μεγάλες ομάδες της Αθήνας, που κατέβηκαν στη Νέα Σμύρνη για πόλεμο και στόχο να χτυπήσουν αστυνομικό, κρύβεται πίσω από τα άγρια επεισόδια χθες το βράδυ και τον σοβαρό τραυματισμό του ειδικού φρουρού της ομάδας ΔΡΑΣΗ.

Περίπου 800 άτομα που έκαναν στην άκρη οπαδικές κόντρες και άλλες ίντριγκες των Εξαρχείων, συνασπίστηκαν και κατέβηκαν με το πλήθος των 5.000 ατόμων στην πλατεία και στη συνέχεια στην πορεία προς το τοπικό Α.Τ με το σχέδιο να έχει ως εξής: Μετά την ενιαία επίθεση σε βάρος των έξι διμοιριών που είχαν κυκλώσει το τμήμα, δεν θα επιχειρούσαν να εισβάλουν στο εσωτερικό, αλλά θα διασπάζονταν σε υποομάδες και θα έστηναν ενέδρα για να χτυπήσουν δικυκλιστές της ομάδας ΔΙ.ΑΣ ή της ομάδας ΔΡΑΣΗ. Και το έκαναν.

Στη συμβολή της οδού Πλαστήρα με την Αγίας Φωτεινής, μια ομάδα 70 κουκουλοφόρων, έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τη μηχανοκίνητη ομάδα ΔΡΑΣΗ. Ένας από αυτούς, ορμάει και αρπάζει τον ένστολο συνεπιβάτη, τον γκρεμίζει ενώ οι υπόλοιποι από το πλήθος πετούν πέτρες, μολότοφ και καπνογόνα σε βάρος των αστυνομικών.

Δεκάδες άτομα κυκλώνουν τον γκρεμισμένο αστυνομικό και αρχίζουν με κλωτσιές και γροθιές να τον ξυλοκοπούν άγρια. Κάποιοι και ενώ ειναι πεσμένος στην άσφαλτο, συνεχίζουν να τον χτυπούν και τον βρίζουν. Τα χτυπήματα που δέχεται στο κεφάλι ειναι σφοδρότατα. Ο ανηλεής ξυλοδαρμός διαρκεί περίπου δυόμισι λεπτά μέχρι να καταφέρουν να φθάσουν στο σημείο συνάδελφοι του από την ομάδα ΔΡΑΣΗ και τα ΜΑΤ για να τον γλιτώσουν.


 
Ένας απο τους δράστες τον κλωτσάει και φωνάζει «θα πεθάνεις!». Οι άγνωστοι δραστες εξαφανίζονται στα στενά της περιοχής ενώ το ασθενοφόρο εμφανίζεται μετά απο μισή ώρα -αφού δεν μπορουσε να πλησιάσει απο τα οδοφράγματα με τους φλεγόμενους κάδους που είχαν στήσει οι μπαχαλάκηδες.

Ο 24χρονος ειδικός φρουρός από τη βόρεια Ελλάδα, μεταφέρεται στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, φέρει ένα βαθύ τραύμα στο δεξί μέρος του κεφαλιού, έχει χάσει αρκετό αίμα όμως έχει τις αισθήσεις του και η αξονική στην οποία υπεβλήθη βγήκε καθαρή.


Παράλληλα, έχει μώλωπες σε όλο του το σώμα.  Άλλοι τέσσερις αστυνομικοί τραυματίστηκαν απο τις μάχες σώμα με σώμα με τους μπαχαλάκηδες σε διάφορα σημεία της Νέας Σμύρνης. Οι αναλυτές της Αστυνομίας εκτιμούν ότι τις επόμενες ημέρες ίσως υπάρξουν νέες επιθέσεις σε αστυνομικούς και νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε διάφορα σημεία της Αθήνας γιαυτό και εκπονούν σχέδια για να αποφευχθούν νέα θερμά επεισόδια.

Τα πρώτα λόγια του τραυματία - Ηθελαν νεκρό, λένε οι αστυνομικοί

«Είμαι καλά, θα αντέξω». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια που είπε ο 24χρονος τραυματίας στους συναδέλφους του.  «Προσπάθησα να σώσω το όπλο μου» πρόσθεσε.

Ο συνδικαλιστής της ΕΛΑΣ Σταύρος Μπαλάσκας δήλωσε το πρωί της Τετάρτης στο OPEN: «Ηθελαν νεκρό. Ο πρώτος υπαίτιος που τον έριξε κάτω από το μηχανάκι θα βρεθεί και θα πληρώσει. Οι υπόλοιποι είναι πολλοί, είναι 60 άτομα. Ηδη η υπηρεσία είναι σε στάδιο που επεξεργάζεται τα βίντεο για να προχωρήσει στις αναγνωρίσεις και να πάει το θέμα στη Δικαιοσύνη. Οι προσαχθέντες είναι από διάφορα σημεία και εστίες αναταραχής».

Μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6, ο Γιώργος Καλλιακμάνης πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Νοτιοανατολικής Αττικής ανέφερε: «Αν δεν γυρνούσε η ομάδα ΔΡΑΣΗ να τον απεγκλωβίσει από τα χεριά τους αυτή τη στιγμή θα ήταν νεκρός και αυτό ακριβώς θέλουν. Θέλουν νεκρό αστυνομικό» τόνισε ο κ. Καλλιακμάνης, επισημαίνοντας ότι έχουν φοβερή επιθετικότητα και εκφράζουν βία χωρίς όρια. «Πρέπει να ανησυχήσει όλη η κοινωνία». Ακούστε τη συνέντευξη.

Τον τραυματία επισκέφθηκαν, χθες το βράδυ, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου και ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ Μιχάλης Καραμαλάκης, οι οποίοι ενημερώθηκαν από τους γιατρούς, ενώ συνομίλησαν μαζί του και του ευχήθηκαν καλή ανάρρωση.

Σε ό,τι αφορά τα χτεσινά επεισόδια, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αρμόδιος αξιωματικός, και ειδικά για κάποια βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και αφορούν στη συμπεριφορά των αστυνομικών, καθώς και καταγγελίες για βία, θα γίνει μια συνολική αποτίμηση, προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι ενέργειες των αστυνομικών δυνάμεων ήταν οι ενδεδειγμένες συνολικά.

Σε κάθε περίπτωση, η ΕΛ.ΑΣ, δια μέσου του εκπροσώπου της Θεόδωρου Χρονόπουλου, συνιστά ψυχραιμία από όλες τις πλευρές, προκειμένου να εκτονωθεί η ένταση, που ξεκίνησε μετά τη δημοσιοποίηση των βίντεο με τον άγριο ξυλοδαρμό πολίτη στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, την περασμένη Κυριακή, από αστυνομικούς, υπόθεση για την οποία είναι σε εξέλιξη ΕΔΕ και προκαταρκτική έρευνα με εντολή εισαγγελέα.
  

https://www.protothema.gr/greece/article/1103165/nea-smurni-enas-apo-autous-pou-xulokopisan-ton-astunomiko-anamesa-stous-sullifthedes/

Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Κορονοιος-covit19 : ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ



 

 

 

 

 

 

 

 

  

Giorgos Paxinos

Καρδιολόγος
Διευθυντής ΚΥ Ιθάκης

Επειδή πολύ συχνά γίνομαι αποδέκτης ερωτήσεων σχετικά με τα κυκλοφορούντα εμβόλια, παραθέτω ένα όσον το δυνατόν πιο απλουστευμένο άρθρο για τα εμβόλια και τις διαφορές τους για όποιον επιθυμεί να έχει περισσότερες γνώσεις:

Έχοντας ήδη στο «οπλοστάσιο» τρία εμβόλια κατά του κορονοϊού, των Pfizer/BioNtech, της Moderna και της AstraZeneca και αναμένοντας τον Απρίλιο την άφιξη του τέταρτου εμβολίου, της Johnson & Johnson, η ερώτηση όλων είναι «σε τι όλα αυτά διαφέρουν μεταξύ τους;».

Των Pfizer/BionTech διατηρείται επί 5 ημέρες σε απλή ψύξη, της Moderna διατηρείται μέχρι και ένα μήνα στο οικιακό ψυγείο, της AstraZeneca χορηγείται μόνο σε άτομα ηλικίας έως 64 ετών, ενώ της Johnson & Johnson είναι το μοναδικό το οποίο χορηγείται σε μία μόνο δόση.

Θα επιχειρήσουμε μέσα από ένα χρηστικό οδηγό να καταγράψουμε τις πιο βασικές διαφορές ανάμεσα στα παραπάνω εμβόλια, όσον αφορά την τεχνολογία, την δοσολογία, την αποτελεσματικότητα, την αποθήκευση και φυσικά τις αντενδείξεις.

PFiZER/BIONTECH:

Διατηρείται 5 ημέρες σε απλή ψύξη
Είναι το πρώτο που πήρε έγκριση από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΜΑ) και το πρώτο που ήρθε στην Ελλάδα.

Τεχνολογία: Το εμβόλιο των Pfizer/BionTech είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της mRNA τεχνολογίας και όταν χορηγείται στον άνθρωπο μιμείται αυτό που συμβαίνει κατά τη λοίμωξη Covid αλλά χωρίς την παρουσία ιού. Το mRNA εμβόλιο των Pfizer/BionTech εισάγει στα κύτταρα τον κώδικα δημιουργίας της πρωτεϊνικής ακίδας του κορονοϊού και οδηγεί τα ανθρώπινα κύτταρα στο να παράγουν την πρωτεΐνη της ακίδας, μέσω της οποίας ο ιός εισβάλλει στον οργανισμό μας. Σε αντίθεση με τα «συμβατικά» εμβόλια της παλιάς τεχνολογίας, το mRNA εμβόλιο δεν περιέχει κανένα πραγματικό μέρος του ιού.

Δοσολογία και αποτελεσματικότητα: Το εμβόλιο των Pfizer/BionTech χορηγείται σε δύο δόσεις, οι οποίες απέχουν μεταξύ τους 21 ημέρες.
Η πρώτη δόση πυροδοτεί το ανοσοκύτταρα του οργανισμού και η δεύτερη τα οδηγεί σε δράση, ώστε να παραχθούν οι τίτλοι αντισωμάτων (δηλαδή η προστασία). Η δεύτερη δόση είναι πολύ σημαντική γιατί προκαλεί μνήμη, ενεργοποιώντας τα Τ λεμφοκύτταρα και γι αυτό ονομάζεται «αναμνηστική» δόση.
Εφόσον γίνουν και οι δύο δόσεις, τότε το εμβόλιο προσφέρει 95% προστασία από τον ιό, ενώ αποδείχθηκε και κατά 94% αποτελεσματικό σε ηλικιωμένους άνω των 65 ετών, που θεωρούνται η πλέον ευπαθής πληθυσμιακή ομάδα.
Μέχρι στιγμής το εμβόλιο των Pfizer/BionTech έχει φανεί αποτελεσματικό έναντι των μεταλλάξεων του κορονοϊού και ειδικότερα έναντι της πολύ διαδεδομένης Βρετανικής μετάλλαξης.
Αν και ο εμβολιασμός δεν καθιστά τους ανθρώπους μη μεταδοτικούς, έχει διαπιστωθεί με έρευνα πως η χορήγηση του εμβολίου των Pfizer/BionTech μειώνει τόσο το ιικό φορτίο του κορονοϊού στον ρινοφάρυγγα, που ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες μετάδοσης. Χορηγείται σε άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω.

Αποθήκευση: Το εμβόλιο των Pfizer/BionTech πρέπει να διατηρείται στους -70ο C, σε ειδικούς καταψύκτες και εφόσον βγει από την βαθιά κατάψυξη, μπορεί να διατηρηθεί σε απλή ψύξη (2ο C έως 8οC) για 5 μόλις ημέρες. Αυτή η δυσκολία καθιστά δυσκολότερη την διανομή του και υποχρεώνει την Πολιτεία να δημιουργήσει μηχανισμό αναπλήρωσης, ώστε να μην χάνονται οι δόσεις που περισσεύουν από τα ραντεβού που ακυρώνονται.

Αντενδείξεις: Σύμφωνα με τις επίσημες ισχύουσες οδηγίες, όποιος έχει αλλεργία στα συστατικά των εμβολίων δεν πρέπει να κάνει το εμβόλιο, που μπορεί να του προκαλέσει αλλεργική αντίδραση. Από την εκκίνηση των εμβολιασμών με το εμβόλιο των Pfizer/BionTech αναφέρθηκαν μεμονωμένα περιστατικά αναφυλαξίας σε άτομα που τους είχε χορηγηθεί. Η αναφυλαξία εκδηλώνεται με εξάνθημα, πτώση της αρτηριακής πίεσης, δύσπνοια και ταχυκαρδία. Μπορεί να παρατηρηθεί μετά από οποιοδήποτε εμβόλιο και είναι μια πολύ σπάνια αντίδραση, που συμβαίνει μια φορά ανά 1 εκατ. εμβολιασθέντων. Στο mRNA εμβόλιο των Pfizer/BionTech οι σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις μπορεί να οφείλονται σε ένα συστατικό που χρησιμοποιείται ως μέσο μεταφοράς του mRNA, το οποίο ονομάζεται πολυαιθυλένογλυκόλη και είναι πιο γνωστό με το ακρωνύμιο PEG. Επειδή η αλλεργική αντίδραση εκδηλώνεται λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό, έχει ζητηθεί στα άτομα με ιστορικό αλλεργιών να παραμένουν στο εμβολιαστικό κέντρο για 15 λεπτά μετά την χορήγηση της δόσης ώστε να αποσοβείται ο κίνδυνος. Αν παρατηρηθεί αναφυλλακτικό σοκ, χορηγείται ένεση αδρεναλίνης.

MODERNA :

Διατηρείται 1 μήνα στο οικιακό ψυγείο.
Είναι το 2ο Covid εμβόλιο που αδειοδοτήθηκε στην Ευρώπη αλλά παράγεται και διανέμεται σε μικρότερο αριθμό δόσεων, σε σύγκριση με τα εμβόλια των Pfizer/BionTech και Astra Zeneca, καθώς η εταιρία έχει μικρότερη παραγωγική δυνατότητα.

Τεχνολογία: Το εμβόλιο της Moderna είναι ο 2ος εκπρόσωπος της mRNA τεχνολογίας, η οποία διαθέτει ένα σημαντικό πλεονέκτημα: Αν στο μέλλον προκύψει μια μετάλλαξη του κορονοϊού, στην οποία τα εμβόλια έχουν χαμηλή αποτελεσματικότητα, τότε με μια μικρή τροποποίηση της πλατφόρμας που τα παράγει, τα εμβόλια μπορούν να τροποποιηθούν-εντός 6 εβδομάδων-ώστε να «πιάνουν» τη μετάλλαξη. Κατά τα άλλα, το εμβόλιο της Moderna μοιάζει πολύ με το εμβόλιο των Pfizer/BionTech.

Δοσολογία και αποτελεσματικότητα: Το εμβόλιο της Moderna χορηγείται (κι αυτό) σε δύο δόσεις, με διαφορά 28 ημερών. Μετά την ολοκλήρωση των δύο δόσεων παρέχει προστασία 95% και τα εμβολιασμένα άτομα θεωρούνται προστατευμένα 7 ημέρες μετά την 2η δόση.
Το εμβόλιο της Moderna αποδεικνύεται αποτελεσματικό έναντι των μεταλλάξεων του κορονοϊού και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό έναντι της Νοτιοαφρικανικής μετάλλαξης, χάρη στον μηχανισμό της «κυτταρικής» ανοσίας. Χορηγείται σε άτομα ηλικίας από 18 ετών κι άνω.

Αποθήκευση: Το εμβόλιο της Moderna είναι πιο εύκολο να αποθηκευτεί από αυτό των Pfizer/BionTech, καθώς παραμένει σταθερό στους -20ο C για 6 μήνες (αυτή είναι η θερμοκρασία κοινού καταψύκτη) και μπορεί να διατηρηθεί έως και 30 ημέρες σε οικιακό ψυγείο και για 12 ώρες σε θερμοκρασία δωματίου. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του δίνουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην διατήρηση και τη διανομή του.

Αντενδείξεις: Το εμβόλιο της Moderna περιέχει και αυτό σαν μεταφορέα του mRNA το συστατικό πολυαιθυλενογλυκόλη (PEG), οπότε ενέχει κι αυτό κίνδυνο αλλεργικής αντίδρασης-σαν της Pfizer, αλλά θυμίζουμε ότι αυτά τα περιστατικά είναι πολύ σπάνια.

ASTRAZENECA:

Χορηγείται σε άτομα ηλικίας έως 64 ετών.
Το εμβόλιο που ανέπτυξε η AstraZeneca σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης είναι το 3ο που πήρε έγκριση από τον Ευρωπαϊκό ΕΟΦ, αλλά ήρθε 2ο κατά σειρά στην Ελλάδα και διανέμεται σε άλλα εμβολιαστικά κέντρα, καθώς χορηγείται σε συγκεκριμένες ηλικίες-όχι στους ηλικιωμένους 65 ετών κι άνω.

Τεχνολογία: Το εμβόλιο
της AstraZeneca διαφέρει από τα προηγούμενα δύο, καθώς είναι της «κλασικής» τεχνολογίας. Περιέχει έναν αδενοϊό από πίθηκο, τον οποίο χρησιμοποιεί σαν φορέα ώστε να εισάγει «λαθραία» γονίδιο του κορονοϊού στα ανθρώπινα κύτταρα και με αυτόν τον τρόπο τα κύτταρα δημιουργούν το mRNA και τελικά την πρωτεϊνη ακίδα.

Δοσολογία και αποτελεσματικότητα: Το εμβόλιο της AstraZeneca χορηγείται κι αυτό σε δύο δόσεις, αλλά εδώ υπάρχει μια σημαντική διαφορά καθώς η 2η δόση απέχει 12 εβδομάδες (3 μήνες) από την 1η. Η αποτελεσματικότητα του μετά και την 2η δόση είναι άνω του 90% και είναι το εμβόλιο που έδωσε τα θεαματικότερα αποτελέσματα στην μείωση του κινδύνου μετάδοσης της λοίμωξης.
Το χαρακτηριστικότερο γνώρισμα του ωστόσο που το διακρίνει από τα υπόλοιπα είναι πως έχει μειωμένη ανοσοαπόκριση στους ηλικιωμένους και γι αυτό στην χώρα μας και σε πολλά άλλα κράτη της ΕΕ έλαβε έγκριση να χορηγείται σε άτομα από 18 ετών έως 64 ετών. Έχουν δηλαδή αποκλεισθεί οι ηλικιωμένοι και οι υπερήλικες. Επίσης δεν είναι αποτελεσματικό έναντι της Νοτιοαφρικάνικης μετάλλαξης του κορονοϊού.

Αποθήκευση: Το εμβόλιο της AstraZeneca είναι το πιο εύκολο στην αποθήκευση από τα τρία εμβόλια που έχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Διατηρείται σε θερμοκρασίες μεταξύ 2οC-8o C (απλό ψυγείο) κι επειδή είναι πολύ πιο φθηνό από τα εμβόλια των Pfizer/BionTech και Moderna αποτελεί μια πιθανή μακροπρόθεσμη επιλογή για τις φτωχότερες χώρες.

Αντενδείξεις: Σε αντίθεση με τα δύο προαναφερθέντα εμβόλια, το εμβόλιο της AstraZeneca δεν περιέχει το συστατικό PEG που ενοχοποιείται για τις σπάνιες σοβαρές αλλεργικές αντιδράσεις. Ωστόσο προκαλεί συμπτώματα που μοιάζουν με αυτά της γρίπης, το λεγόμενο flu like syndrome, και γι αυτό δεν χορηγήθηκε στις μελέτες σε ηλικιωμένα άτομα. Τα συμπτώματα υποχωρούν μετά από 3 ημέρες.

JOHNSON & JOHNSON :

Το μόνο που χορηγείται σε 1 δόση.
Πρόκειται για το 4ο εμβόλιο που θα ενισχύσει την φαρέτρα, έχει καταθέσει αίτηση για έγκριση από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων και αναμένεται τον Απρίλιο στην Ελλάδα.

Τεχνολογία: Το εμβόλιο της Johnson & Johnson είναι κι αυτό κλασικής τεχνολογίας. Ανήκει στα εμβόλια ιικού φορέα-σαν της AstraZeneca- και χρησιμοποιεί έναν άλλο αβλαβή ιό για τη μεταφορά οδηγιών στα ανθρώπινα κύτταρα.

Δοσολογία και αποτελεσματικότητα: Είναι το μοναδικό Covid εμβόλιο που χορηγείται σε μια δόση κι αυτό του παρέχει ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Έχει αποτελεσματικότητα 90% και είναι αποτελεσματικό έναντι των μεταλλάξεων και ειδικότερα έναντι της νοτιοαφρικανικής μετάλλαξης. Χορηγείται κι αυτό σε άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω.

Αποθήκευση: Είναι εύκολο στην αποθήκευση και σε συνδυασμό με το γεγονός που είναι μονοδοσικό είναι πολύ πιθανό να δοθεί στα φαρμακεία ώστε να γίνονται εκεί οι εμβολιασμοί και να επιταχυνθεί η εμβολιαστική διαδικασία, καθώς έτσι θα πολλαπλασιαστούν τα εμβολιαστικά κέντρα.

Αντενδείξεις: Θεωρείται από τα εμβόλια με τις λιγότερες ανεπιθύμητες ενέργειες, κάτι που ενισχύει πολύ το φιλικό κι αξιόπιστο προφίλ του.

Στο μέλλον, περιμένουμε κι άλλα εμβόλια, διαφορετικής τεχνολογίας όπως αυτά που περιέχουν υπομονάδες πρωτεϊνών κι αναπτύσσονται από τη Sanofi και τη Novavax, τα οποία έχουν πλεονεκτήματα στην αποθήκευση καθώς μπορούν να διατηρηθούν σε θερμοκρασίες ψυγείου για μήνες.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100048550803572 

Θεσσαλονίκη : Χαρίσειο Γηροκομείο: Από τα 14 άτομα που βρέθηκαν θετικά στον κορωνοϊό τα 3 είχαν εμβολιαστεί

 

Τι αναφέρει ανακοίνωση του ιδρύματος για τη διασπορά κρουσμάτων, υπόθεση για την οποία διατάχθηκε προκαταρκτική έρευνα από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης

Ανακοίνωση για τη διασπορά κρουσμάτων του νέου κορωνοϊού σε ηλικιωμένους του Χαρίσειου Γηροκομείου, υπόθεση για την οποία διατάχθηκε προκαταρκτική έρευνα από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, εξέδωσε η διοίκηση του Ιδρύματος.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, τα κρούσματα είναι συνολικά 14
, όλα μεταξύ των γηροκομούμενων, ενώ οι δέκα απ' αυτούς νοσηλεύονται με ήπια συμπτώματα σε νοσοκομεία και οι υπόλοιποι τέσσερις παραμένουν απομονωμένοι στην μονάδα Covid του γηροκομείου.

Από το σύνολο των ηλικιωμένων που βρέθηκαν θετικοί στον ιό, οι «τρεις είχαν εμβολιαστεί», εκ των οποίων «ο ένας δεν έχει αναπτύξει αντισώματα» σε αντίθεση με τους άλλους δύο που έχουν αναπτύξει.

Σε ό,τι αφορά τους εμβολιασμούς, η διοίκηση του Γηροκομείου σημειώνει ότι μέχρι στιγμής έχουν διενεργηθεί εμβολιασμοί, και με τις δύο δόσεις, σε 72 γηροκομούμενους και 28 εργαζόμενους (σε σύνολο 150 ατόμων, ηλικιωμένων και εργαζόμενων). Οι σχετικές διαδικασίες ολοκληρώθηκαν την 1η Φεβρουαρίου, ενώ σύμφωνα με σημερινά αποτελέσματα αντισωμάτων τρεις εκ των εμβολιασμένων ηλικιωμένων δεν ανέπτυξαν αντισώματα.

Όσοι εκ των φιλοξενούμενων δεν εμβολιάστηκαν υπογραμμίζεται πως «είτε δεν είχαμε την συναίνεση των ίδιων και των στενών συγγενικών τους προσώπων, είτε παρουσίαζαν σοβαρό πρόβλημα υγείας, το οποίο δεν επιτρέπει τον εμβολιασμό τους στο Ίδρυμα, είτε ήταν νεοεισερχόμενοι που δεν είχαν κλείσει ραντεβού για εμβολιασμό». Αναφορικά με τους εργαζόμενους που δεν εμβολιάστηκαν τονίζεται ότι «έγιναν συνεχείς οχλήσεις από την διοίκηση για να προβούν σε εμβολιασμό» και διευκρινίζεται ότι «η διοίκηση δεν μπορεί να υποχρεώσει τον οποιοδήποτε εργαζόμενο να εμβολιαστεί». «Είμαστε σε επικοινωνία» συνεχίζει η ίδια ανακοίνωση «για να πραγματοποιηθεί εμβολιασμός στους ανεμβολίαστους»

Ακόμη, η διοίκηση γνωστοποιεί ότι από τη στιγμή που διαπιστώθηκαν τα πρώτα οκτώ κρούσματα -στις 3 Μαρτίου κατόπιν μοριακών ελέγχων από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ- ακολουθήθηκαν τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ, ενώ οι συγκεκριμένοι ηλικιωμένοι «όλοι ασυμπτωματικοί» απομονώθηκαν στην μονάδα Covid του γηροκομείου και διενεργούνται συνεχείς απολυμάνσεις σε όλους τους χώρους του γηροκομείου, με τήρηση υψηλών μέτρων ασφαλείας.

https://www.protothema.gr/greece/article/1101953/hariseio-girokomeio-apo-ta-14-atoma-pou-vrethikan-thetika-ston-koronoio-ta-3-eihan-emvoliastei/

Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

Super League 1, ΟΦΗ-Λάρισα 2-3: Σούζα το αλογάκι με Ντουρμισάι

 

Τεράστιο διπλό που την έβαλε για τα καλά στο κόλπο της παραμονής στη  Super League 1 πήρε η ΑΕΛ στο «Γεντί Κουλέ» με το 3-2 επί του ΟΦΗ, ο οποίος έχασε για 9ο σερί ματς και δεν έχει φρένο ο κατήφορός του - Φοβερός Ντουρμισάι με δύο γκολ - Κόκκινη στο 78' ο Σολίς για τους Κρητικούς

«Φωτιά» στην ουρά έβαλε σήμερα (6/3) η ΑΕΛ, που κέρδισε στο Ηράκλειο τον ΟΦΗ με 3-2 και ναι μεν παρέμεινε στην τελευταία θέση, όμως πλέον βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από Παναιτωλικό, Λαμία και τους Κρητικούς. Οι οποίοι γνώρισαν την 9η σερί ήττα τους και έχουν περιέλθει σε δύσκολη θέση.

Ο Γιώργος Σίμος ξεκίνησε με τον Σωτηρίου κάτω από τα γκολπόστ, τους Ουές, Διαμάντη, Γιαννούλη, Κοροβέση στην άμυνα από δεξιά προς τα αριστερά, τον Μεγιάδο «6άρι», τους Στάικο, Ντε Γκουζμάν εσωτερικούς, τους Στάρτζεον Σαρδινέρο στα άκρα και τον Γρίβα στην κορυφή της επίθεσης.

Ο Τζιανλούκα Φέστα είχε τον Νάγκι στο τέρμα, τους Μπέρτο, Ζίζιτς, Μαξιμένκο, Γιακιμφόσκι στην άμυνα από δεξιά προς τα αριστερά, τον Κολομπίνο «6άρι», δίπλα του ως «8άρι» τον Μπεν Χατίρα, τους Νικολιά, Πινακά στα άκρα και ο Ακούνια κοντά στον προωθημένο Ντουρμισάι.

«Φωτιά» στην ουρά έβαλε η ΑΕΛ, μετά το σημερινό (6/3) 3-2 που κέρδισε τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο. Πλέον οι «βυσσινί» «σκαρφάλωσαν» στους 16 βαθμούς και ναι μεν παρέμειναν τελευταίοι όμως πλέον βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από Παναιτωλικό, Λαμία και τους Κρητικούς, που γνώρισαν την 9η σερί ήττα τους στο πρωτάθλημα!

ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 20 ΛΕΠΤΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΤΑΪΚΟΣ ΚΑΙ ΝΤΕ ΓΚΟΥΖΜΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΕΛ (1-0)

Σέντρα στο ματς και τα πρώτα 20 λεπτά είχαν 2 απόλυτους πρωταγωνιστές, τους Στάικο και Ντε Γκουζμάν. Οι εσωτερικοί χαφ του ΟΦΗ πατούσαν περιοχή, έπαιζαν πολύ χωρίς την μπάλα, πρέσαραν, κυριαρχούσαν στον άξονα και δεν είναι τυχαίο πως ήταν «μέσα» σε όλες τις φάσεις του αγώνα. Ο πρώτος άνοιξε το σκορ μόλις στα 80 δευτερόλεπτα μετά από ωραία μεταβίβαση του δεύτερου (αμφότεροι μέσα στα «βυσσινί» καρέ) όταν το πλασέ του κόντραρε και άλλαξε πορεία, ενώ είχε και ένα καλό σουτ στο 16' που πέρασε λίγο άουτ. Ο Ολλανδός από την πλευρά του από θέση φορ έβγαλε την ασίστ για το 1-0 του 2' και απείλησε στο 7' με κεφαλιά. Οι φιλοξενούμενοι σε αυτό το διάστημα δεν κρατούσαν μπάλα (η κατοχή ήταν στα επίπεδα του 60%-40%) και 1-2 φορές βγήκαν στο τρανζίσιον με τον Νικολιά, θέλοντας να βάλουν στη κόντρα-επίθεση δύσκολα στην άμυνα των γηπεδούχων.

ΤΟ 1-1 ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΤΣ

Μάλιστα το «κακό» για εκείνους θεωρητικά μεγιστοποιήθηκε όταν ο 27χρονος τραυματίστηκε και αντικαταστάθηκε στο 27'. Κάπου εκεί όμως άλλαξαν και τα δεδομένα. Σε στατική μπάλα της ΑΕΛ καταλογίστηκε πέναλτι σε μαρκάρισμα του Σωτηρίου που βγήκε εκτός της εστίας του επί του Ντουρμισάι που πήρε την πρώτη κεφαλιά και ο στράικερ των «βυσσινί» ευστόχησε στο 29' από την άσπρη βούλα. Η παραπάνω εξέλιξη «πάγωσε» τους Κρητικούς και επέτρεψε στους φιλοξενούμενους να ισορροπήσουν. Ετσι μέχρι το φινάλε του πρώτου ημιχρόνου οι δύο ομάδες πήγαν σε σετ παιχνίδι και το σκορ παρέμενε στα επίπεδα του 1-1.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ «ΛΙΓΟ» ΣΤΟΠΕΡ, «ΛΙΓΟ» ΜΠΑΚ ΗΛΙΑΔΗ

Με την έναρξη του δεύτερου μισού ο Ηλιάδης αντικατέστησε τον Μπέρτο και υπήρξε ένα ντόμινο μετατοπίσεων στην ΑΕΛ. Ο 25χρονος ήταν, όσο... κάπως και αν ακούγεται, «λίγο» στόπερ και «λίγο δεξιός μπακ, καθώς ο Γκράουρ που έπαιζε εξτρέμ στο πρώτο ημίχρονο όταν και αντικατέστησε τον Νικολιά, με μπακ τον Μπέρτο, έπαιρνε όλη την πλευρά. Το «τρικ» για τους «βυσσινί» έπιασε, καθώς κρατούσαν τους γηπεδούχους μακριά από τα καρέ τους και σταδιακά έπαιρναν μέτρα στο γήπεδο. Κυκλοφορούσαν την μπάλα και στο 54' «φλέρταραν» με το 2-1, όταν ο Ντουρμισάι άπλωσε το παιχνίδι για τον Γκράουρ που που έκανε την παράλληλη, ο Μπεν Χατίρα σούταρε με τη μία στην κίνηση, αλλά η μπάλα αποκρούστηκε από το αριστερό δοκλαρι του Σωτηρίου. Την ίδια στιγμή οι γηπεδούχοι δεν έβρισκαν κενούς χώρους και είναι χαρακτηριστικό πως η ΑΕΛ στο πρώτο ημίχρονο είχε 2 τελικές, ενώ στο διάστημα 46'-60' τρεις.

Ο ΑΚΟΥΝΙΑ ΤΟ 2-1, Ο ΝΤΕ ΓΚΟΥΖΜΑΝ ΜΕ ΤΗ... ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΟ 2-2

Τελικά η Λάρισα «εξαργύρωσε» στο 63' την υπεροχή της, όταν πήρε 2 πρώτες μπαλιές με κεφαλιές (!), ο Ακούνια πάτησε περιοχή και με ωραίο φλατσαριστό σουτ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Σωτηρίου. Από εκεί και πέρα ο αγώνας... πήρε «φωτιά». Οι γηπεδούχοι με την είσοδο του Σολίς θέλησαν να δώσουν άλλον αέρα στη μεσοεπιθετική τους γραμμή και ως ένα βαθμό τα κατάφερα, Ο Αργεντινός ακραίος πήγε δεξιά, έψαχνε το 1 vs 1 και σε μία αντίστοιχη φάση ανατράπηκε από τον Ακούνια μέσα στην αντίπαλη περιοχή. Ο Ναγκί απέκρουσε την πρώτη εκτέλεση του Ντε Γκουζμάν, όμως καταλογίστηκε επανάληψη καθώς ο Ούγγρος πορτιέρε δεν πατούσε έστω με ένα πόδι στη γραμμή και τελικά ο Ολλανδός χαφ ευστόχησε στο 74'.

Ο ΣΟΛΙΣ ΑΠΟ ΩΡΑΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΦΗ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕ 10

Λίγο αργότερα (76') ο Αργεντινός «φλέρταρε» με το 3-2 καθώς βρήκε χώρο μέσα στα «βυσσινί» καρέ και σούταρε, όμως ο Ναγκί απέκρουσε δύσκολα σε κόρνερ και η παρουσία του ανέβαζε επίπεδο τον ΟΦΗ. Από ωραίος όμως έγινε... μοιραίος, καθώς στο 78' κλώτσησε εκτός φάσης τον Γιακιμόφσκι μπροστά στον 2ο βοηθό Χατζηνάκο και ο Κουτσιαύτης τον απέβαλε με κόκκινη κάρτα. Εκεί που οι γηπεδούχοι... πήγαν να πάρουν τα... πάνω τους, βρέθηκαν με αριθμητικό μειονέκτημα και ο Γιώργος Σίμος με την είσοδο των Μαρινάκη, Καστάνιος «γύρισε» το σύστημα σε 5-3-1.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΑΠΟ ΝΤΟΥΡΜΙΣΑΪ ΓΙΑ ΤΟ 2-3

Πλέον στην «εξίσωση» των ομάδων μπήκε και ο «όρος» διαχείριση, αλλά «μίλησε» και ο Ντουρμισάι. Ο νεαρός στράικερ των φιλοξενουμένων έκανε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ τελείωμα στο 84' σε γέμισμα του Γιακιμόφκσι και παρότι ο βοηθός Φωτόπουλος σήκωσε τη σημαία, το γκολ του μέτρησε μέσω VAR και έδωσε εκ νέου το προβάδισμα στην ΑΕΛ. Η οποία έπαιζε και με παίκτη παραπάνω και στο φινάλε πανηγύρισε μία πολύ μεγάλη νίκη.

MVP: Ο Ντουρμισάι. Ο 25χρονος φορ έκανε εξαιρετικό ματς. Ισοφάρισε σε 1-1 με πέναλτι που κέρδισε ο ίδιος, «συμμετείχε» στο δοκάρι του Μπεν Χαντίρα και το 2-1 του Ακούνια, ενώ διαμόρφωσε το τελικό 3-2 με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ τελείωμα.

Στο ύψος του: Ο Ακούνια ήταν καλός επιθετικά (κυρίως στο δεύτερο μισό που σκόραρε), ενώ πολλά χιλιόμετρα στον άξονα έκανε και ο Κολομπίνο.

Αδύναμος κρίκος: Ο Στάρτζεον. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός «χάθηκε», κυρίως στο δεύτερο μισό, όπου έκανε αισθητή την παρουσία του στα αντίπαλα καρέ όταν βρήκε τον Κοροβέση που έκανε το over lap.

Η «γκάφα»: Την έκανε ο Σολίς στο 78', όταν και αποβλήθηκε. Ο Αργεντινός μπήκε ορεξάτος στο ματς, κέρδισε το πέναλτι για το 2-2, είχε μία καλή ευκαιρία για το 3-2, όμως άφησε την ομάδα του με 10 σε ένα κομβικότατο σημείο.

Πηγή:www.gazzetta.gr

https://www.protothema.gr/sports/article/1101884/super-league-1-ofi-larisa-2-3-souza-to-alogaki-me-dourmisai-deite-ta-gol/     

Εμπρηστικές δηλώσεις Ερντογάν με εικόνες πολεμικών πλοίων να ανοίγουν πυρ

 

Ο Τούρκος πρόεδρος μίλησε σε αξιωματικούς των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων που συμμετείχαν στην άσκηση «Γαλάζια Πατρίδα» και αναφέρθηκε στα δικαιώματα του τουρκικού έθνους και των Τουρκοκυπρίων, στην Ανατολική Μεσόγειο

 Σε νέες προκλητικές δηλώσεις προέβη ο τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, λίγες ώρες μετά την επικοινωνία του με την Άνγκελα Μέρκελ η οποία τον κάλεσε σε διάλογο με την Ελλάδα στη βάση του διεθνούς δικαίου. 

«Έχουν γίνει προσπάθειες να σφετεριστούν τα δικαιώματα του τουρκικού έθνους, και των Τουρκοκυπρίων, στην Ανατολική Μεσόγειο» ισχυρίστηκε ο Ερντογάν, μιλώντας από γιγαντοοθόνη σε υψηλόβαθμους αξιωματούχους όπως ο υπουργός Άμυνας Χουλουσί Ακάρ.

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ ο τούρκος πρόεδρος υποστήριξε ακόμα ότι «η Τουρκία δεν έχει βάλει στο μάτι, τη θάλασσα ή την κυριαρχία οποιασδήποτε χώρας, στοχεύει μόνο στην προστασία της επικράτειάς της, των δικαιωμάτων της». 

Ο πρόεδρος της Τουρκίας έκανε τις εμπρηστικές δηλώσεις του στο πλαίσιο της ναυτικής άσκησης «Γαλάζια Πατρίδα 2021» που, όπως αναφέρει το πρακτορείο Ανατολή, πραγματοποιήθηκε στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο. Την ώρα που μιλούσε μάλιστα, πλάνα αρχείου έδειχναν πολεμικά πλοία να ανοίγουν πυρ!

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δηλώσεις του Ερντογάν για τα κυριαρχικά δικαιώματα της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο γίνονται λίγα μόνον 24ωρα μετά την προσπάθεια του Μεβλούτ Τσαβούσογλου να ανοίξει έναν δίαυλο επικοινωνίας με το Κάιρο για την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών στην περιοχή.

Ο Τσαβούσογλου ισχυρίστηκε συγκεκριμένα ότι το Κάιρο σέβεται την τουρκική υφαλοκρηπίδα. «Αυτό το δείχνουν και οι σεισμικές έρευνες εντός της αιγυπτιακής υφαλοκρηπίδας, χωρίς να υπεισέρχεται στην τουρκική υφαλοκρηπίδα, και οι αδειοδοτήσεις τις οποίες παρέχει. Αυτό δείχνει ότι σέβεται την υφαλοκρηπίδα μας και αυτό το καλωσορίζουμε θετικά» υποστήριξε ο Τσαβούσογλου.

Ισχυριζόμενος ότι η Τουρκία και η Αίγυπτος είναι οι δύο χώρες με τα μεγαλύτερα σύνορα και ακτογραμμή στην ανατολική Μεσόγειο, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών συμπλήρωσε: «Μπορούμε να διαπραγματευτούμε το ζήτημα των θαλάσσιων ζωνών και να υπογράψουμε μια συμφωνία με το Κάιρο στο μέλλον, με βάση την πορεία των σχέσεών μας».

https://www.protothema.gr/politics/article/1101919/ebristikes-diloseis-erdogan-me-eikones-polemikon-ploion-na-anoigoun-pur/ 

Σεισμός στη Θεσσαλία: Σχεδόν 900 σπίτια είναι μη κατοικήσιμα

 

Μόνο σήμερα έγιναν 1800 αυτοψίες - Ελέγχθηκαν 46 επαγγελματικοί χώροι, εκ των οποίων ακατάλληλοι είναι οι 21 - Ακόμα 99 αποθήκες κρίθηκαν ακατάλληλες προς χρήση

Οκτακόσιες ενενήντα οκτώ κατοικίες έχουν κριθεί μη κατοικήσιμες από τις 1609 που ελέχθησαν στις σεισμόπληκτες περιοχές της Λάρισας, της Ελασσόνας, του Τυρνάβου και της Φαρκαδόνας.

Σήμερα διεξήχθησαν, από μηχανικούς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αυτοψίες σε 1800 κτίρια.

Από αυτές 1.609 αφορούν σε κατοικίες, εκ των οποίων οι 898 έχουν κριθεί μη κατοικήσιμες.

Επίσης, έχουν ελεγχθεί 46 επαγγελματικοί χώροι, εκ των οποίων ακατάλληλοι είναι οι 21.

Όσον αφορά τους ιερούς ναούς και τα δημόσια κτίρια, «κίτρινα» έχουν χαρακτηριστεί τα 30 από τις 46 αυτοψίες, ενώ σε 99 άλλα κτίρια (αποθήκες, στάβλους) τα 92 κρίθηκαν ακατάλληλα προς χρήση.

Επίσης έχουν γίνει έλεγχοι σε 5 σχολικές μονάδες του Δήμου Φαρκαδόνας.

Εν τω μεταξύ σε ανακοίνωση του ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ καθηγητής Ευθύμιος Λέκκας τονίζει μεταξύ άλλων ότι «η πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,0 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ νότια της Ελασσόνας, ανέδειξε για μια ακόμη φορά τη σημαντικότητα κατάλληλης προετοιμασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι αναλυτικές οδηγίες του ΟΑΣΠ για τη σύνταξη σχολικού σχεδίου έκτακτης ανάγκης και τη διοργάνωση ασκήσεων ετοιμότητας για την περίπτωση σεισμού («Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες»), η διαβίβασή τους στα σχολεία της χώρας μέσω του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η υιοθέτησή τους από τις σχολικές μονάδες υλοποιώντας τις προβλεπόμενες ασκήσεις ετοιμότητας, η πραγματοποίηση από τον ΟΑΣΠ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας των δύο σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς της Περιφερειακής Ενότητας στις 2/12/2020 και 4/12/2020, η ψύχραιμη εφαρμογή του σχολικού σχεδιασμού από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές κατά τη διάρκεια του σεισμού και αμέσως μετά κατά την εκκένωση των σχολικών κτιρίων, οδήγησαν σε αποτελεσματική διαχείριση της έκτακτης ανάγκης και σε αποφυγή τραυματισμών και ανθρωπίνων απωλειών.»

Σύμφωνα με τον κ. Λέκκα «οι συνεχείς εκπαιδευτικές δράσεις του ΟΑΣΠ την τελευταία πενταετία σε συνεργασία με τον Δήμο Λάρισας, τον Δήμο Τυρνάβου και τον Δήμο Ελασσόνας για τους εργαζόμενους στους παιδικούς σταθμούς, με την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τις εθελοντικές ομάδες και τον γενικό πληθυσμό, με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τους εκπαιδευτικούς των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και των όμορων περιοχών, συνέβαλαν στη μείωση των επιπτώσεων στην περίπτωση του σεισμού της 3ης Μαρτίου αλλά και γενικότερα κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα σεισμικής ακολουθίας».

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των μαθητών για θέματα φυσικών καταστροφών, τρεις εκπαιδευτικές προτάσεις του ΟΑΣΠ σε θέματα αντισεισμικής προστασίας και συνοδών του σεισμού φαινομένων έχουν εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και ενταχθεί στα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» της ψηφιακής Πλατφόρμας 21+ που δημιούργησε το καλοκαίρι του 2020 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μπορούν να αξιοποιηθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα."

 

Περιφέρεια Θεσσαλίας: Ποια είδη πρώτης ανάγκης χρειάζονται οι σεισμοπαθείς της Ελασσόνας 


Τι μπορούν να προσφέρουν οι πολίτες

Λίστα με είδη πρώτης ανάγκης τα οποία είναι απαραίτητα για τους σεισμοπαθείς της Ελασσόνας κοινοποιεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ζητώντας την ανταπόκριση των πολιτών.

Η λίστα περιλαμβάνει:

Μωρομάντηλα
Πάνες μωρού
Γάλα σκόνη
Βρεφικά Ειδή
Σαπούνι χεριών
Χαρτί υγείας , Χαρτοπετσέτες , Χαρτί Κουζίνας

Αερόθερμα
Θερμάστρες
Κουβέρτες
Παυσίπονα , Αντιπυρετικά ( Panadol , Depon , κλπ )
Οινόπνευμα
Μάσκες
Αντισηπτικά
Ποτήρια , Πιάτα μιας χρήσης
Ηλεκτρικά κουζινάκια ρεύματος
Γκαζάκια Υγραερίου
Ομπρέλες Σκίασης
Αντικουνουπικά
Τρόφιμα μακράς ημερομηνίας λήξεως

Για την παράδοση των προϊόντων, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνήσουν με:

Κοινωνικό Παντοπωλείο Ιεράς Μητρόπολης Ελασσώνος
Ιπποκράτους 1 ( Δίπλα από κέντρο Υγείας)
Τηλεφώνα Υπευθύνων
Πατήρ Ευάγγελος : 6972708887
Πατήρ Βησσαρίων : 6972088285
Τηλέφωνο Ιεράς Μητρόπολης 2493022245
Email : imelasson@gmail.com 

https://www.protothema.gr/greece/article/1101963/seismos-stin-elassona-shedon-900-spitia-einai-mi-katoikisima/ 

Σήμερα 6/3/2021 Στα 2.301 τα νέα κρούσματα - 452 οι διασωληνωμένοι, 41 θάνατοι


Ο «χάρτης» της πανδημίας στην Ελλάδα

 

Στις 356  οι εισαγωγές  νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας - Στα 1.153 τα κρούσματα της Αττικής εκ των οποίων τα 288 εντοπίστηκαν στο κέντρο της Αθήνας - 247 εντοπίστηκαν στη Θεσσαλονίκη και 199 στον Πειραιά - Μεγάλη διασπορά και στα δυτικά προάστια της Αθήνας 

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα ότι τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα  κορωνοϊού που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.301, εκ των οποίων 14 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 203.978 (ημερήσια μεταβολή +1.1%), εκ των οποίων 51.7% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 72 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.231 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Η ημερήσια κατανομή των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων είναι η ακόλουθη (Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 41, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 6.705 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.


Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 452 (69.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 84.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.403 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 356 (ημερήσια μεταβολή -11.44%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 337 ασθενείς.


 Hλικιακή κατανομή: Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 15 έως 103 έτη).

Η γεωγραφική κατανομή των 2.301 κρουσμάτων covid-19 που ανακοίνωσε σήμερα ο ΕΟΔΥ έχει ως εξής:

130 κρούσματα στην ΠΕ Ανατολικής Αττικής

155 κρούσματα στην ΠΕ Βόρειου Τομέα Αθηνών

186 κρούσματα στην ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών

42 κρούσματα στην ΠΕ Δυτικής Αττικής

288 κρούσματα στην ΠΕ Κεντρικού Τομέα Αθηνών

128 κρούσματα στην ΠΕ Νοτίου Τομέα Αθηνών

199 κρούσματα στην Π.Ε. Πειραιώς

25 κρούσματα στην Π.Ε.Νήσων

247 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης

29 κρούσματα στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

28 κρούσματα στην Π.Ε. Αργολίδας

11 κρούσματα στην Π.Ε Αρκαδίας

14 κρούσματα στην Π.Ε Αρτας

106 κρούσματα στην Π.Ε. Αχαΐας

24 κρούσματα στην Π.Ε. Βοιωτίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Δράμας

6 κρούσματα στην Π.Ε. Έβρου

25 κρούσματα στην Π.Ε. Εύβοιας

7 κρούσματα στην ΠΕ Ευρυτανίας

3 κρούσματα στην ΠΕ Ζακύνθου

19 κρούσματα στην Π.Ε. Ηλείας

12 κρούσματα στην Π.Ε Ημαθίας

45 κρούσματα στην ΠΕ Ηρακλείου

1 κρούσμα στην Π.Ε Θάσου

13 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσπρωτίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Θήρας

30 κρούσματα στην Π.Ε. Ιωαννίνων

17 κρούσματα στην Π.Ε Καβάλας

4 κρούσματα στην Π.Ε. Καρδίτσας

6 κρούσματα στην Π.Ε Καστοριάς

1 κρούσμα στην Π.Ε Kέας-Κύθνου

6 κρούσματα στην Π.Ε.Κέρκυρας

1 κρούσμα στην Π.Ε Kεφαλληνίας

6 κρούσματα στην Π.Ε Κιλκίς

23 κρούσματα στην Π.Ε Κοζάνης

37 κρούσματα στην Π.Ε. Κορινθίας

13 κρούσματα στην Π.Ε Κω

1 κρούσμα στην Π.Ε Λακωνίας

72 κρούσματα στην Λάρισας

9 κρούσματα στην Π.Ε. Λέσβου

4 κρούσματα στην Π.Ε Λευκάδας

15 κρούσματα στην Π.Ε. Μαγνησίας

12 κρούσματα στην Π.Ε. Μεσσηνίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Μήλου

3 κρούσματα στην Π.Ε. Ξάνθης

24 κρούσματα στην Π.Ε. Πέλλας

37 κρούσματα στην Π.Ε. Πιερίας

3 κρούσματα στην Π.Ε.Πρέβεζας

10 κρούσματα στην Π.Ε. Ρεθύμνου

7 κρούσματα στην Π.Ε Ροδόπης

2 κρούσματα στην ΠΕ Σάμου

19 κρούσματα στην Π.Ε.Σερρών

2 κρούσματα στην Π.Ε Σποράδων

2 κρούσματα στην Π.Ε Σύρου

5 κρούσματα στην Π.Ε. Τρικάλων

72 κρούσματα στην Π.Ε. Φθιώτιδας

2 κρούσματα στην Π.Ε Φλώρινας

9 κρούσματα στην Π.Ε. Φωκίδας

34 κρούσματα στην Π.Ε. Χαλκιδικής

5 κρούσματα στην Π.Ε. Χανίων

2 κρούσματα στην Π.Ε.Χίου

35 κρούσματα υπό διερεύνηση

 https://www.protothema.gr/koronoios-live/article/1101917/sta-2301-ta-nea-krousmata-452-oi-diasolinomenoi-41-thanatoi/

Βαγγέλης Αλεξάνδρης: Ο Κυριάκος από τις "Άγριες Μέλισσες" μιλά για την καταγωγή και τον χωρισμό των γονιών του!

 

Μια αποκλειστική συνέντευξη εφ' όλης της ύλης!

Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής, δηλαδή ο Κυριάκος απο τις “Αγριες Μέλισσες” μιλά για το παρελθόν του ως χεβιμεταλάς, το χωρισμό των γονιών του και τα χρόνια που έζησε μακριά απο την μητέρα του, την καταγωγή του, ο φίλος που έχασε απο ναρκωτικά, όλες οι λεπτομέρειες απο τον πρόσφατο γάμο του, οι γυναίκες στην ζωή του και η...υπέροχη αλητεία που είχε όταν ήταν μικρός.

Από την Κατερίνα Μπούσιου για το περιοδικό YOU

Έχεις κάνει τον Κυριάκο στις «Άγριες Μέλισσες» να είναι μια... ροκ φυσιογνωμία κλαρινιτζή...

Ρόκ τύπος είμαι και στην προσωπική μου ζωή, αλλά έτσι ήταν και οι οργανοπαίκτες εκείνης της εποχής. Γυρνούσαν από χωριό σε χωριό, η μουσική ήταν τα πάντα για εκείνους, το όργανο δημιουργούσε αυθεντικό γλέντι, τίποτε δεν ήταν τυποποιημένο, έχει μια ροκιά το κλαρίνο!

Άρα δεν υπήρξες ποτέ ο τύπος της μιας βραδιάς...


Φυσικά και ήμουν, αλλά πριν από τα 21 μου! Μετά από εκείνον τον δεσμό, όμως, άλλαξα. Μείναμε μαζί για δυόμισι χρόνια. Χωρίσαμε όταν πια εκείνη πήρε το πτυχίο της, ήθελε να επιστρέψει πίσω στην πόλη της. Εκείνη ήθελε να πάμε πιο σοβαρά τη σχέση μας, αλλά εγώ ήμουν ακόμη μικρός και ήθελα να κάνω άλλα πράγματα, δεν θεωρούσα πως θα ολοκληρωνόταν η ζωή μου με μια γυναίκα.

Η καταγωγή σου είναι από τα Τρίκαλα;

Γεννήθηκα στη Θάσο, στον τόπο καταγωγής της μαμάς μου, αλλά μεγάλωσα μέχρι τα δέκα μου χρόνια σε ένα χωριό λίγο έξω από τα Τρίκαλα από όπου καταγόταν ο πατέρας μου. Θεωρώ τον εαυτό μου, όμως, μόνο Τρικαλινό! Έχω ζήσει πολύ ωραία παιδικά χρόνια. Θυμάμαι ότι ανέβαινα πάνω στο βουνό βλέποντας από κάτω τον τεράστιο Θεσσαλικό Κάμπο και ρωτούσα «μα τι υπάρχει πίσω από τα βουνά;», μου απαντούσαν πως ήταν η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα και εγώ πάντα λαχταρούσα να φύγω και να πάω εκεί για να δω πώς είναι αυτές οι πόλεις.

Μεγαλύτερη αδυναμία είχες στον παππού ή στη γιαγιά;

Τους λάτρευα και τους δύο, με τον παππού γελούσα, αλλά η γιαγιά ήταν πιο τρυφερή και προστατευτική, ήταν η πιο... μαμά. Μεγάλωσα τότε μέσα σε ένα δίπολο, η γιαγιά ήταν δεξιά και ο παππούς αριστερός, έζησαν όμως 61 χρόνια μαζί αγαπημένοι και έκαναν οκτώ παιδιά! Η γιαγιά έλεγε «βασίλεψε ο ήλιος» και ο παππούς να τσαντίζεται και να λέει «έδυσε, έδυσε ο ήλιος!» (γέλια) Με εκείνους, όμως, μεγάλωσα μέχρι τα δέκα μου γιατί οι γονείς μου είχαν χωρίσει όταν ήμουν δύο χρόνων. Η μητέρα μου έφυγε για το εξωτερικό για να δουλέψει στη Γερμανία και ο πατέρας μου ήρθε στην Αθήνα για να βρει κι εκείνος δουλειά. Μετά με πήρε μαζί του και μεγάλωσα στους Αμπελόκηπους, σε μια πολύ ωραία γειτονιά όπου παίζαμε μπάλα μέχρι αργά και τα καλοκαίρια ανεβαίναμε με τα υπόλοιπα παιδιά σε μια ταράτσα για να βλέπουμε τζάμπα σινεμά!

Η έλλειψη της μητέρας σου εκείνα τα χρόνια ήταν αισθητή;

Έπαιρνα τότε πολλή αγάπη από τους παππούδες και ήμουν μικρός και δεν το καταλάβαινα, δεν μου έλειψε ούτε εκείνη ούτε ο πατέρας μου. Στην εφηβεία μου, όμως, όταν και οι δύο ήταν στην Αθήνα, είχα και τους δύο γονείς μου, σε διαφορετικά σπίτια, αλλά κοντά. Με τη μητέρα μου όταν επέστρεψε στην Ελλάδα κάναμε μια μεγάλη συζήτηση, μου ζήτησε συγγνώμη και εγώ κατάλαβα τους λόγους που την ανάγκασαν να φύγει γιατί έπρεπε τότε να δουλέψει. Ξαναπαντρεύτηκε και απέκτησε άλλα δύο παιδιά, όπως και ο πατέρας μου έκανε δεύτερο γάμο και απέκτησε ένα παιδί. Έχω άλλες τρεις αδερφές, με τις οποίες έχω πολύ ωραία σχέση! Τη μία, μάλιστα, τη συνόδεψα στον γάμο της το καλοκαίρι. Περιμένω τώρα τις άλλες δύο

 https://www.youweekly.gr/article/news/591683-baggelhs-aleksandrhs-o-kyriakos-apo-tis-agries-melisses-mila-gia-thn-katagwgh-kai-ton-xwrismo-twn-goniwn-toy?fbclid=IwAR14Z05UApRoAIjwshkSjNzP30neUGw9T_b_PkxVeKEhy2nqJyfc8TFJdac#.YEGOUJjhy_c.facebook

Έφυγες τόσο νέος...!! Καλό ταξίδι αγαπημένε μου Βασίλη...........

 
Στίχοι από τον συνεργάτη
Παναγιώτη Δ Κασάπη
Στον αγαπημένο μας ξάδελφο
Βασίλη Ευαγγ. Νούνη
Που έφυγε τόσο νέος για την γειτονιά
των αγγέλων....

Πικρό στόμα
 
Πικρό είναι το στόμα μας
και μαύρη η ψυχή
ένας λεβέντης έφυγε
και μείναμε φτωχοί
ένα γιατί με τυραννά
και μου ραγίζει την καρδιά
γιατί εσένα, που ξεχώριζες
μες στα καλά παιδιά;
Χάθηκε το χαμόγελο,
Βασίλη ομορφόπαιδο
πάει η ζεστή σου η ματιά
που άνοιγε σαν αγκαλιά
τον κόσμο όλο χώραγε
κι όλους τους συγχώραγε.
Καλό ταξίδι φίλε μου
στον κόσμο των Αγγέλων
να’ναι βατή η στράτα σου
κι ευτυχισμένος πλέον
στο νέο κόσμο να περνάς
μαζί με τους δικούς σου
και εμείς θα σε θυμόμαστε
σα να’ μαστε μαζί σου.
 
Πρώτη Σερρών
 

Μάρτη μου.. Καλέ μου μήνα... τι λέει ο λαός μας για τον Μάρτιο…!

 
1. Άλλα λογαριάζει ο Μάρτης κι άλλα η Σαρακοστή.
2. Αν δώσει ο Μάρτης δυο νερά κι ο Απρίλης άλλο ένα, χαρά σ’ εκείνο το ζευγά που ’χει πολλά σπαρμένα.
3. Αν δώσει ο Μάρτης και κακιώσει, μες στα χιόνια θα μας χώσει.
4. Από Μάρτη καλοκαίρι κι από Αύγουστο χειμώνα.
5. Από Μαρτιού πουκάμισο κι από Αυγούστου κάπα.
6. Από τον Μάρτη πουκάμισο, από τον Αύγουστο σεγκούνι (παλτό).
7. Κάλλιο Μάρτη καρβουνιάρη, παρά Μάρτη καψαλιάρη. (Καλύτερα κρύο παρά ζέστη)
8. Κάλλιο Μάρτη στις γωνιές, παρά Μάρτη στις αυλές. (Καλύτερα να κάνει ο Μάρτης βροχές, κρύο και να είμαστε στη γωνιά, παρά ήλιο και να είμαστε στις αυλές)
9. Του Μάρτη ο ήλιος βάφει και πέντε μήνες δεν ξεβάφει.
10. Λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή;
11. Μάρτη βροχερέ κι Απρίλη χιονερέ.
12. Μάρτη έβρεχε; Θεριστής χαιρότανε.
13. Μάρτη φύλαγε τ’ άχερα, μη χάσεις το ζευγάρι.
14. Μάρτη, Μάρτη βροχερέ κι Απρίλη δροσερέ.
15. Μάρτης βρέχει; Ποτέ μην πάψει!
16. Μάρτης είναι νάζια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει.
17. Μάρτης, γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης. Τα παλιόβοϊδα τα γδέρνει, τα δαμάλια τα παιδεύει.
18. Μάσε ξύλα για το Μάρτη, μην κάψεις τα παλούκια.
19. Μη σε γελάσει ο Μάρτης το πρωί και χάσεις την ημέρα.
20. Μήδε ο Μάρτης Καλοκαίρι, μήδ’ ο Αύγουστος Χειμώνας.
21. Ο Μάρτης βρέχει κι ο θεριστής χαίρεται.
22. Ο Μάρτης και η μάνα του…
23. Ο Μάρτης ο πεντάγνωμος, πέντε φορές εχιόνισε και πάλι το μετάνιωσε πως δεν εξαναχιόνισε!
24. Ο Μάρτης πενταδείλινος και ματαπεινασμένος.
25. Ο …. πο ’χει κόρη ακριβή, του Μάρτη ο ήλιος μην τη δει.
 

"Πρώτη είδηση" Ηλεκτρονική τοπικη εφημερίδα 4 Μαρτίου 2021 -δύο χρόνια μόνο επιτυχίες !

 
 
Δύο ετών σήμερα! 
έκλεισε η εφημερίδα.

 
Ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Και το όνομα αυτής....
"ΠΡΩΤΗ είδηση "!!
Σαν σήμερα 2 χρόνια πριν...4 Μαρτίου 2019
..... Λίγες ώρες έχει που γεννήθηκε
ή ηλεκτρονική εφημερίδα της ΠΡΏΤΗΣ και των χωριών που ανήκουν στο Δήμο Αμφίπολης, μια εφημερίδα που Θα ενώνει με ειδήσεις, κοινωνικά θέματα,
Θέματα της καθημερινότητας που απασχολούν τον δημότη, δράσεις, πολιτισμός, παιδεία, βήμα για σύνθεση απόψεων και θέσεων, Περιβάλλον, Αθλητικά και πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής, προβάλλοντας τους Πολιτιστικούς Συλλόγους και το έργο τους....
Ευχαριστώ θερμά τα μέλη που έσπευσαν άμεσα να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.
Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών της περιοχής μας όσο το δυνατόν με περισσότερες ειδήσεις και θέματα που θα καλύπτουν την κοινωνία των πολιτών του Δήμου της περιοχής μας και βέβαια του χωριού μας, να τα αναδείξουμε, μέσα από
τις ίδιες ομαδικές δράσεις....
Τα πρώτα μηνύματα στο INBOX της εφημερίδας, και το
σε λίγες ώρες αρκετές δεκάδες.
Δείγμα εμπιστοσύνης και εκτίμησης..
Το βήμα λοιπόν και σε εσάς με άρθρα και πληροφορίες με φωτογραφικό υλικό να το αναδείξουμε, να το συζητήσουμε....