Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Με το θάρρος της γνώμης : Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι!!!!



Καμίνης: Ο Μπουτάρης είναι πραγματικός πατριώτης
Δυστυχώς  έχετε μπερδέψει το ρόλο σας!!!!
Εκτός και αν ετοιμάζεστε να μπείτε σε ψηφοδέλτια….
Η μήπως είστε η ιδικοί διαπραγματευτές των Σκοπίων;
Απέναντι σ την χώρα μας…..;
Αποτέλεσμα εικόνας για Γελοιογραφίες Μπουτάρη
Ντροπή και μόνο ντροπή να αγνοείτε την απόφαση του
Βόρειου Ελλαδικού  λαού και του συλλαλητηρίου της Αθήνας.
Η Ανθελληνική στάση σας είναι περισσότερο από εξόφθαλμη…
Χωρίς να σας το ζητήσει κανείς παίρνεται  θέση που προκαλεί  το συναίσθημα του Ηρωικού Μακεδονικού λαού..
Δεν έχετε καμία αρμοδιότητα.
Και βέβαια δεν σας έδωσε καμιά  εντολή, ούτε οι τραγικοί της εξουσίας που σιωπούν διότι έτσι τους βολεύει…..
Θα είσαστε συνένοχοι στο εθνικό έγκλημα που διαφαίνεται…

Η Μακεδονία είναι ΕΛΗΝΙΚΗ.



"Με το θάρρος της γνώμης"

Καμίνης: Ο Μπουτάρης είναι πραγματικός πατριώτης

Καμίνης: Ο Μπουτάρης είναι πραγματικός πατριώτης

«Πατριωτικό δεν είναι να καπηλεύεσαι ονόματα, αισθήματα και σύμβολα»

Στο πλευρό του δημάρχου Θεσσαλονίκης τάχθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, χαρακτηρίζοντας τον πρώτο «πραγματικό πατριώτη».
«Πατριωτικό δεν είναι να καπηλεύεσαι ονόματα, αισθήματα και σύμβολα, παγιώνοντας 27 χρόνια τώρα, σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου, τη χειρότερη επιλογή για τη χώρα σου», έγραψε ο κ. Καμίνης και συνέχισε:
«Πατριωτικό είναι να υπηρετείς με ρεαλισμό τα συμφέροντα του λαού. Ο Γ.Μπουτάρης είναι πραγματικός πατριώτης».

ogjopij1 

 

https://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/3307719/kaminis-o-boutaris-ine-pragmatikos-patriotis 

Ζάεφ: Υπάρχει συμφωνία σε τρία από τα επτά ζητήματα για το όνομα



«Ένας γεωγραφικός προσδιορισμός είναι μια αποδεκτή λύση, αλλά όχι ένας χρονικός»

«Η αξιοπρέπεια και η ταυτότητα είναι αναπόσπαστα στοιχεία των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα», τόνισε την Τετάρτη ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ, Ζόραν Ζάεφ, μιλώντας σε δημοσιογράφους σχετικά με τις διαπραγματεύσεις για το ονοματολογικό. Δεν θέλησε όμως να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες γύρω από τις συζητήσεις, «ώστε να μη φαίνεται ότι διαπραγματευόμαστε μέσω των ΜΜΕ».
«Ο διαμεσολαβητής Νίμιτς διενεργεί τη διαδικασία, γνωρίζει τι είναι αποδεκτό και τι δεν είναι αποδεκτό για κάθε μία από τις δύο πλευρές. Είναι σημαντικό να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο πλευρών στην προσπάθεια επίλυσης του ζητήματος. Χαίρομαι που ουσιαστικά όλα τα ανοιχτά θέματα έχουν αναλυθεί. Έχοντας ξεκινήσει με επτά αρχικά θέματα, γνωρίζω τώρα πως έχουν μειωθεί σε τέσσερα θέματα, που σημαίνει ότι τα τρία έχουν ρυθμιστεί. Πιστεύω στην πολιτική της νέας κυβέρνησης ότι τα εναπομείναντα θέματα θα τακτοποιηθούν σύντομα», δήλωσε ο Ζάεφ, σύμφωνα με το πρακτορείο MIA.
Ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ σημείωσε ακόμη πως τα Σκόπια θέλουν μία λύση στο ζήτημα της ονομασίας και η κυβέρνηση κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να πετύχει μία ομόφωνη συναίνεση εντός της χώρας με στόχο την επίτευξη μίας τελικής συμφωνίας.
«Είμαστε όλοι αισιόδοξοι για την επίτευξη λύσης. Πιστεύω ότι χρειάζεται να βρούμε μία λύση για το καλό των πολιτών των δύο χωρών. Αν πραγματικά θέλουμε να βρούμε μία λύση, είναι πιθανό, η διαδικασία έχει ένα χρονοδιάγραμμα μπροστά μας. Ελπίζω το κάθε επόμενο βήμα να εναρμονίζει τις θέσεις μας στα εναπομείναντα ανοιχτά ζητήματα, που θα πρέπει να λειτουργήσουν κυριολεκτικά ως γέφυρα ενότητας και προς την κατεύθυνση μίας λύσης για το ζήτημα της Ελλάδας με το συνταγματικό μας όνομα», τόνισε ακόμα.
Όσον αφορά στον γεωγραφικό προσδιορισμό, επανέλαβε ότι αποτελεί αποδεκτή επιλογή για τη χώρα, «που σημαίνει ότι έχουμε απορρίψει όλες τις άλλες προτάσεις που έχουν τεθεί, συμπεριλαμβανομένης αυτής για χρονικό προσδιορισμό».
Αναφορικά με το προσχέδιο συμφωνίας για το ζήτημα της ονομασίας, ανέφερε πως εξετάζονται διάφορες πιθανές λύσεις για το πώς θα το υποδέχονταν οι πολίτες των δύο χωρών, μία συμφωνία που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα περάσει από τα δύο κοινοβούλια.
«Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι όλα όσα διαπραγματευόμαστε, σε διμερές ή σε υπουργικό και πρωθυπουργικό επίπεδο, αποστέλλονται πίσω στον Νίμιτς, γιατί στη διαδικασία μεσολαβεί ο ΟΗΕ», επεσήμανε

https://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/3307548/zaef-iparchi-simfonia-se-tria-apo-ta-epta-zitimata-gia-to-onoma 

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Θεσσαλονίκη :Τιμή και σεβασμό στην Ελληνίδα της ΜΑΚΕΔΟΝΊΑΣ ΜΑΣ και βέβαια σε πολλούς που έδωσαν την ζωή τους Για να πατάμε ελεύθερα την ΓΗ των Προγόνων μας...

Φωτογραφία του Peter Kapsalis.


Peter Kapsalis


ΟΙ ΟΜΙΛΗΤΡΙΕΣ
Αυτή είναι η μόνη γνωστή φωτογραφία της Βελίκας Τράΐκου.
Χαμογελά μέσα στο φέρετρο την ημέρα της κηδείας της, στην Θεσσαλονίκη.
Είναι Αύγουστος του 1904, χρονιά που η Βελίκα έκλεισε τα 21 της χρόνια.
Γεννήθηκε το 1883 στο χωριό Πεντάλοφο της Θεσσαλονίκης, σπούδασε δασκάλα και το 1900 την βρήκε να διδάσκει στην Έδεσσα.
Το 1901, ο Ίων Δραγούμης, Πρόξενος της Ελλάδας στο Μοναστήρι, οργανώνει τον Μακεδονικό Αγώνα.
Αναζητά ένα πρόσωπο απολύτου εμπιστοσύνης, μορφωμένο, νέο σε ηλικία για μια κρίσιμη αποστολή: την μεταφορά μηνυμάτων από το κέντρο του Αγώνα στην υπόλοιπη Μακεδονία.
Αιφνιδιάζεται όταν εμφανίζεται μπροστά του μια εικοσάχρονη κοπέλα και δηλώνει πρόθυμη να αναλάβει αυτή την αποστολή. Η ευφυΐα της, η μόρφωσή της –μιλούσε απταίστως τουρκικά και βουλγαρικά- και το θάρρος της κάμπτουν τις επιφυλάξεις του.
Τα επόμενα τρία χρόνια, η Βελίκα οργώνει την Μακεδονία.
Εμφανίζεται σε πόλεις και χωριά, άλλοτε ως πλανόδια πωλήτρια αυγών, άλλοτε ως ζητιάνα, άλλοτε ως «τρελή» που παραμιλά στους δρόμους, μεταφέροντας τα σημειώματα του Δραγούμη μέσα στα ρούχα της ακόμα και μέσα στα μαλλιά της και συλλέγοντας πληροφορίες.
Η δράση της σταματά στο παζάρι των Γιαννιτσών. Εκεί την αναγνωρίζει ένας Βούλγαρος.
Την συλλαμβάνουν.
Η πρώτη μαχαιριά είναι για να «σπάσει» και να αποκαλύψει το δίκτυο των Ελλήνων πατριωτών.
Απαντά με ένα χαμόγελο.
Το ίδιο και στην δεύτερη μαχαιριά, στην τρίτη…
Καταλαβαίνουν. Πέφτουν πάνω της και την κατακρεουργούν.
Στην κηδεία της το φέρετρο ανοιχτό, όπως και το ρούχο της για να δουν όλοι το μέγεθος της θηριωδίας.
Αλλά η ίδια, χαμογελαστή…
Ακριβώς τρία χρόνια νωρίτερα, τον Αύγουστο του 1901 στην Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, η Βελίκα Τράϊκου πήρε μέρος στην συνάντηση των Μακεδονομάχων και απευθύνθηκε στους άντρες που βρίσκονταν εκεί λέγοντας:
«Οπλίστε τους χωρικούς και όταν εμείς προετοιμάσουμε το έδαφος από παντού θα ανάψει ο αγώνας».
Την Κυριακή, στο Σύνταγμα, θα είμαι παρών για να ακούσω ξανά την «ομιλία» της.
Στην εξέδρα, θα βλέπω την Βελίκα.
Αγκαλιασμένη με την Κατερίνα Χατζηγεωργίου, την Δασκάλα από την Γευγελή, που στα 21 της χρόνια κι εκείνη , τον Οκτώβριο του 1904, αντιμετώπισε με το πιστόλι στο χέρι τους Βούλγαρους κομιτατζήδες που περικύκλωσαν το σπίτι της.
Και όταν την κάλεσαν να παραδοθεί, απάντησε:
«Εγώ Ελληνίς εγεννήθην, βάρβαρε Σκύθα και Ελληνίς θα πεθάνω».
Τέσσερις ολόκληρες ώρες κράτησε η μάχη της.
Στο τέλος οι κομιτατζήδες έβαλαν φωτιά στο σπίτι και την έκαψαν ζωντανή.
Την βρήκαν απανθρακωμένη με το πιστόλι στο χέρι.
Δίπλα τους στην εξέδρα θα είναι η Δασκάλα Αγγελική Φιλιππίδου που μαζί με τον σύζυγό της Δημήτρη ζούσαν στην Κλεπνούσνα.
Εκεί, στις 12 Δεκεμβρίου 1906 μπαίνουν οι Βούλγαροι και αρχίζουν την σφαγή.
Πρώτα σκοτώνουν τον ιερέα του χωριού και στη συνέχεια αναζητούν την δασκάλα.
Η Αγγελική και ο Δημήτρης, με τα όπλα στα χέρια δίνουν την μάχη και οι κομιτατζήδες υποχωρούν, αλλά η Δασκάλα έχει τραυματιστεί βαριά.
Αρνείται όμως την άμεση μεταφορά της στο νοσοκομείο των Σερρών και ζητά να την μεταφέρουν πάνω σε ένα φορείο και να σταματούν σε κάθε χωριό για να μιλά στους Έλληνες και να τους εμψυχώνει.
Τα λόγια της και η εικόνα της προκαλούν ξεσηκωμό.
Όταν φτάνει στις Σέρρες την υποδέχεται όλη η πόλη σαν Αγία, της φιλούν τα χέρια…
Αλλά η κατάσταση της υγείας της είναι πλέον απελπιστική.
Την μεταφέρουν στην Θεσσαλονίκη όπου πεθαίνει λίγες ημέρες μετά.
Στην εξέδρα θα είναι και η Λίλη Βλάχου, η απόφοιτος του Αρσακείου που ανέβηκε το 1905 στην Μακεδονία μαζί με τον Μακεδονομάχο αδελφό της Ιωάννη και ανέλαβε την διεύθυνση του Παρθεναγωγείου της Έδεσσας.
Και μύησε όλες τις δασκάλες στον Αγώνα, δημιουργώντας ένα νέο «Κρυφό Σχολειό» και κηρύσσοντας την ελληνικότητα της Μακεδονίας.
Ώσπου το 1907 την σκότωσαν μέσα στο σχολείο της…
Αυτές θα είναι για μένα στην εξέδρα του συλλαλητηρίου-και μόνον Αυτές.
Και τις δικές Τους «ομιλίες» θα πάω να ακούσω.
Γιατί όπως γράφει ο Κωστής Παλαμάς,
«Χρωστάμε σ' όσους ήρθαν, πέρασαν, θα 'ρθούν, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν, οι αγέννητοι, οι νεκροί».

Προσκυνώ τα πάθη σου λαέ μου

(απο τη σελίδα αγανακτισμένοι Έλληνες )

Πρώτη Σερρών : Τα χέρια. Του Παναγιώτη Δ. Κασάπη

Φωτογραφία του Παναγιώτης Κασάπης.
 







Δυο χέρια απλώνονται, μπροστά να σ’ αγκαλιάσουν
τις μύριες σκέψεις σου ζητούν ν’ ακούσουν, να διαβάσουν
στα μονοπάτια της καρδιάς, απλά να περπατήσουν
να πάρουν τα προβλήματα, τις έγνοιες να κοιμίσουν.

Δυο χέρια τα όργανα κρατούν, με πάθος τα χαϊδεύουν
της μουσικής γεννήτορες, τραγούδια ανασταίνουν
πλήκτρα, χορδές και τύμπανα, δονούνται και χτυπάνε
χαρές και λύπες της ζωής, γλυκά τις τραγουδάνε.

Δυο χέρια ζηλευτά, το μάρμαρο λαξεύουν
στην πέτρα δίνουνε ζωή, το βράχο το σμιλεύουν
φτιάχνουν ναούς αγάλματα και πήλινα αγγεία
του Πραξιτέλη αριστουργήματα, της τέχνης ιστορία.

Δυο χέρια αγροτικά, τα χώματα παλεύουν
σκάβουν τη γη ακούραστα και θησαυρό γυρεύουν
αυλάκια ανοίγει το υνί, σπόροι πέφτουνε κάτω
και τα αμπάρια γεμίζοντας, γεμίζουν και το πιάτο.

Του οικοδόμου το σφυρί, του χτίστη πηλοφόρι
στα ροζιασμένα χέρια του, γίνονται οπλοφόρι.
Τραβά ο ψαράς τα δίχτυα του, το ψάρι σπαρταράει
και της γοργόνας η ουρά, στη βάρκα ακουμπάει.

Δυο χέρια πλύνουν τ’ άπλυτα, στη σκάφη όλη μέρα
για ν’ απλωθεί ολόλευκη, μπουγάδα πέρα ως πέρα.
Χέρι δίνει η μάνα στο παιδί, για να πρωτοπερπατήσει
πιάνει το χέρι του μαθητή, για να ορθογραφήσει.

Χέρι βοήθειας δίνουμε, σ’ ανθρώπους που πονάνε
ένα ζεστό πιάτο φαί, να φαν να μην πεινάνε.

Οι άντρες δίνουν τα χέρια τους, το λόγο τους κρατάνε
συμβόλαιο απαράβατο, την μπέσα τους τηράνε.

Τα χέρια μας είναι όργανα, για το μυαλό δουλεύουν
σαν υπηρέτες ακούραστοι, αγόγγυστα προσφέρουν.

Γι’ αυτό παιδιά τα χέρια σας, ας είναι ευλογημένα
κι ας τα κρατάτε καθαρά και πάντα τιμημένα.


Σχόλιο του blog :  Γιώτη μου απλά είσαι έτοιμος
για το επόμενο βήμα...
Είμαι περήφανος για σε
ως μέλος της ομάδας μας
χωριανός και προσωπικός φίλος

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Πρωθυπουργός Σκοπίων: Είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό

Πρωθυπουργός Σκοπίων: Είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό

Το υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε τη μετονομασία του αεροδρομίου και τη μετονομασία της εθνικής οδού της ΠΓΔΜ, που οδηγεί στα σύνορα με την Ελλάδα

Ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Ζόραν Ζάεφ δήλωσε πριν από λίγο ότι η χώρα του είναι έτοιμη να αποδεχτεί γεωγραφικό προσδιορισμό στην ονομασία της.


Πρόσθεσε ότι το υπουργικό συμβούλιο της ΠΓΔΜ αποφάσισε σήμερα τη μετονομασία του αεροδρομίου από «διεθνές αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος» σε «διεθνές αεροδρόμιο Σκοπίων» και τη μετονομασία της εθνικής οδού της ΠΓΔΜ, που οδηγεί στα σύνορα με την Ελλάδα, από «εθνική οδός Αλέξανδρος ο Μακεδών» σε «εθνική οδός Φιλία».

Να σημειωθεί πάντως ότι οι ανακοινώσεις του Ζόραν Ζάεφ έγιναν λίγο μετά τις επιθέσεις που εξαπέλυσε η αντιπολίτευση σε βάρος του Σκοπιανού Πρωθυπουργού για την πολιτική που ακολουθεί στο ονοματολογικό. 
To VMRO με αφορμή την συνέντευξη Κοτζιά κατηγόρησε την κυβέρνηση Ζάεφ για μυστική διπλωματία σε ότι αφορά το περιεχόμενο των συνομιλιών που έγιναν με τον Αλέξη Τσίπρα στο Νταβός.

Χαν: «Δεν τίθεται λόγος ένταξης της πΓΔΜ ακόμη στην Ε.Ε.
 
«Σε πρώτη φάση δεν τίθεται λόγος για ένταξη της πΓΔΜ ακόμη στην Ε.Ε., αλλά για αρχικό στάδιο διαπραγματεύσεων» απάντησε ρητά ο επίτροπος για την Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε. Γιοχάνες Χαν σε ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ «αν λυνόταν το ονοματολογικό θέμα μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ που διαπραγματεύονται οι δύο χώρες, η πΓΔΜ θα πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις για την ένταξη στη Ε.Ε;».

Σε ό,τι αφορά το ονοματολογικό με την πΓΔΜ, ο επίτροπος για την Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε. (Ευρωπαϊκή Πολιτική Γειτονίας και τις Διαπραγματεύσεις Διεύρυνσης της Ε.Ε.) και κατά συνέπεια υπεύθυνος της στρατηγικής ένταξης των Δυτικών Βαλκανίων ανέφερε πως δεν είναι το μόνο και πως τα Σκόπια έχουν και άλλα πολλά θέματα να λύσουν. « Η πΓΔΜ πρέπει να ανταποκριθεί σε μία μεγάλη λίστα από προϋποθέσεις και μεταρρυθμίσεις που στην ουσία είναι εσωτερικές υποθέσεις, όπως η μεταρρύθμιση του συστήματος δικαιοσύνης, η νομοθεσία της σχετικά με τις μυστικές υπηρεσίες της, αλλά και στο τομέα των ΜΜΕ. Η λίστα είναι μεγάλη. Τον πακέτο είναι μεγάλο και έχουν πολύ δουλειά να κάνουν πριν από μια υποτιθέμενη ένταξη» τόνισε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Χαν.
http://www.protothema.gr/politics/article/758382/zaef-i-hora-einai-etoimi-na-dehthei-geografiko-prosdiorismo-stin-onomasia-tis/ 

Τι απαντούν 5 από τα 10 πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση Novartis

Τι απαντούν 5 από τα 10 πολιτικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση Novartis

Πώς σχολίασαν τους κυβερνητικούς χειρισμούς

Απαντήσεις για την εμπλοκή τους στην υπόθεση Novartis έδωσαν, μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6, πέντε από τα πρόσωπα που βρέθηκαν στο επίκεντρο των διαρροών από εισαγγελικές και κυβερνητικές πηγές.


Ο πρώην πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμένος, οι πρώην υπουργοί και υφυπουργοί Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, Μάριος Σαλμάς και Ανδρέας Λυκουρέντζος και ο πρώην υπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης κατήγγειλαν τους κυβερνητικούς χειρισμούς, υποστήριξαν ότι δεν είχαν εμπλοκή στην υπόθεση και έκαναν αποκαλύψεις για ό,τι προηγήθηκε στην υπόθεση αυτή.


Κοινός τόπος όλων ήταν ότι η κυβέρνηση παραβίασε βασικούς κανόνες λειτουργίας της δικαιούνης, λαμβάνοντας γνώση της δικογραφίας πριν από την επίσημη ενημέρωση της Βουλής.


Πικραμμένος: Έχουμε σύμπλευση της κυβέρνησης με την δικαστική εξουσία, κατά το πρότυπο της Πολωνίας

«Σύμπλευση» και «διασταύρωση των εξουσιών, μη προβλεπόμενη από το Σύνταγμα, ακολουθώντας το παράδειγμα της Πολωνίας», κατήγγειλε, δηλώνοντας «πάρα πολύ οργισμένος» ο πρώην πρωθυπουργός Παναγιώτης Πικραμμένος.

Ο κύριος Πικραμμένος δήλωσε ιδιαίτερα ανήσυχος για την όξυνση του πολιτικού κλίματος, που όπως είπε «αποσκοπείται ενσυνείδητα» και τόνισε πως αυτά που συνέβησαν χθες είναι αδιανόητα: «Επικαλούμαι και τις δύο ιδιότητες που είχα για να σας πω ότι ποτέ δεν θα είχα διανοηθεί να στείλω τον τότε κυβερνητικό εκπρόσωπο στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για να ανταλλάξει απόψεις με τον εισαγγελέα. Αυτά είναι πρωτοφανή πράγματα.

Όταν δεν κάνει αξιολόγηση ο εισαγγελέας και τα στέλνει όλα στη Βουλή, γιατί να ενημερωθεί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος;», διερωτήθηκε.

«Δεν θέλω να σχολιάσω αν γίνεται καλώς ή κακώς αλλά αυτή είναι η πρακτική που ακολουθείται από την εισαγγελία, ότι αρκεί η απλή αναφορά ή καταγγελία και διαβιβάζεται η υπόθεση στη Βουλή», εξήγησε και συμπλήρωσε πως είδε «με ικανοποίηση» ότι υπήρχε αναφορά από την Εισαγγελία «ότι ειδικά για το όνομά μου δεν υπάρχουν επιβαρυντικά στοιχεία».

Σχολιάζοντας το ότι όπως δήλωσε ο ίδιος ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής έχει λάβει μερική γνώση της δικογραφίας και για αυτό ενημέρωσε χθες τον πρωθυπουργό, δήλωσε: «Δεν ξέρω αν επιτρέπεται, νομίζω ότι δεν επιτρέπεται, αλλά δεν θέλω να πω τίποτα κακό για οποιονδήποτε δικαστικό λειτουργό. Εάν έκαναν ό,τι έκαναν θα το έκαναν διότι έτσι αντιλήφθηκαν την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, όμως μπορεί αυτό να ήταν και λάθος».

Το θέμα δεν εντοπίζεται μόνο στο ζήτημα της λειτουργίας της δικαιοσύνης, πρέπει να λειτουργούν σωστά οι θεσμοί, και πάνω από όλα το κράτος δικαίου, είπε και ανέφερε πως θα περιμένει να λάβει γνώση της δικογραφίας, προτού εξετάσει άλλες κινήσεις. «Είμαι πάρα πολύ οργισμένος και δεν περίμενα τέτοιο πράγμα ποτέ μου, νόμιζα ότι είχε κλείσει το θέμα μετά το εξώδικο που είχα στείλει», είπε αναφερόμενος στην προ μηνών εμπλοκή του στην υπόθεση από εφημερίδα, που είναι και η μόνη γνώση που όπως λέει, είχε για το θέμα.

Ο κύριος Πικραμένος εξάλλου εξήγησε πως η μοναδική του εμπλοκή στην υπόθεση έχει να κάνει με μία αναφορά του τότε (επί πρωθυπουργίας του) προέδρου της Novartis, όπως είχε αποκαλύψει εφημερίδα. «Υπήρχε μια βιντεοκασέτα, όπου ο τότε δ/νων σύμβουλος της Novartis και πρόεδρος φαρμακοβιομηχανιών είχε αναφέρει ότι μετείχα στις διαπραγματεύσεις. Εμείς ως υπηρεσιακή κυβέρνηση είχαμε να αντιμετωπίσουμε μείζονος έκτασης απεργιακές κινητοποιήσεις φαρμακοποιών, είχαμε έλλειψη φαρμάκων υψηλού κόστους και την αξίωση του συνδέσμου φαρμακοβιομηχάνων για το νέο δελτίο φαρμάκων, πράγμα που αρνηθήκαμε να υπογράψουμε».


Άδωνις Γεωργιάδης: Προφανώς έχουν στήσει τους μάρτυρες
Για καταπάτηση του Συντάγματος από τον τον αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και από την εισαγγελέα Διαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη σε περίπτωση που ενημέρωσε τον υπουργό για την δικογραφία έκανε λόγο ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας είπε πως για το λόγο αυτό την Τετάρτη θα καταθέσει μήνυση εναντίον τους. «Είπε μετά από "μερική άτυπη ενημέρωση" ο κύριος Παπαγγελόπουλος και αν του έχει αποκαλύψει η κυρία Τουλουπάκη έστω και μία σελίδα από την δικογραφία, θα απολογηθούν στην Δικαιοσύνη», τόνισε και εξήγησε: «Πώς το ξέρουν ότι είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο, ή από την κυρία Τουλουπάκη ή από τους προστατευόμενους μάρτυρες, τους οποίους προφανώς έχουν στήσει οι ίδιοι».

Ο ίδιος δήλωσε πως σε γνώση του είναι μόνο «το δημοσίευμα που λέει ότι δύο νέοι προστατευόμενοι μάρτυρες, εγχώριοι, προσήλθαν αυτοβούλως, μαρτυρίες με κουκούλα, οι οποίοι έχουν πει διάφορα».

Ο κύριος Γεωργιάδης επισήμανε επίσης πως εκ μέρους της κυβέρνησης, «το σηκώνουν πολύ το θέμα προφανώς και για την αλλαγή της ατζέντας».

«Το Σκοπιανό δεν προχωράει, οι πλειστηριασμοί δεν προχωράνε και άρα θα έχουν πρόβλημα οι τράπεζες, το πρόγραμμα δεν προχωράει και ο κύριος Τσίπρας είχε ανάγκη ενός νέου αφηγήματος», είπε και πρόσθεσε: «Δεν μπορεί κανένας Έλληνας να πιστεύει πραγματικά ότι δύο πρωθυπουργοί και οκτώ πρώην υπουργοί έπαιρναν βαλίτσες με χρήματα από την Novartis».

Οι τιμές των φαρμάκων δεν έβγαιναν από τον υπουργό, κι εγώ δεν την υπέγραφα αν δεν είχα ομόφωνη απόφαση από την επιτροπή φαρμάκων, στην οποία συμμετείχαν οι πάντες, επισήμανε, τονίζοντας πως «στις 11, στην Εξεταστική θα μιλήσουμε για το ΚΕΕΛΠΝΟ και θα αποκαλύψω διά εγγράφων την σκευωρία που έστησε εναντίον μου ο κύριος Πολάκης για να με κλείσει φυλακή, θα ανατριχιάσετε, θα πείτε ότι δεν μπορεί να γίνονται στην Ελλάδα αυτά. Και αυτό σχετίζεται με την Novartis γιατί δείχνει τη διάθεσή τους να στήνουν πράγματα».

«Όσοι ενοχλούν τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκονται σε αυτή τη λίστα», κατέληξε ο κύριος Γεωργιάδης.

Σαλμάς: Εγώ ενημέρωσα την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για την υπόθεση
Στην αποκάλυψη ότι ήταν ο ίδιος που ενημέρωσε τον υπουργό Δικαιοσύνης Σταύρο Κοντονή προχώρησε ο πρώην υφυπουργός Υγείας Σταύρος Σαλμάς.

Όσον αφορά, δε, την διαρροή για εμπλοκή του ονόματός του στη σχετική δικογραφία ο κ. Σαλμάς παρατήρησε «όταν όταν η δαπάνη πέφτει πώς μπορεί να κατηγορήσει κάποιους υπουργους που μείωσαν τη δαπάνη» παρουσιάζοντας στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η κυβέρνηση ΝΔ και ο ίδιος μείωσαν τη φαρμακευτική δαπάνη και άρα και τον τζίρο των φαρμακευτικών εταιρειών.

«Έχω την τύχη να είμαι ο μόνος πολιτικός μαζί με τους δύο πληροφοριοδότες υπαλλήλους της Novartis που σε συνεργεασία με δικηγορικό γραφείο στις ΗΠΑ ξεκινήσαμε να στείλουμε στη δικαιοσύνη την υπόθεση για αθέμιτες πρακτικές της Novartis» είπε ο κ. Σαλμάς.

«Δέκα ημέρες πριν καταθέσουν οι μάρτυρες για την Ελλάδα ενημέρωσα εγκαίρως τον Δεκέμβριο του 2016. Αυτά έστειλε στην εισαγγελία διαφθοράς ο κ. Κοντονής, μέχρι τότε αγνοούσε πλήρως την υπόθεση» συμπλήρωσε ο κ. Σαλμάς.

Ο πρώην υφυπουργός Υγείας έκανε λόγο επίσης για δύο πορίσματα για αθέμιτες πρακτικές της Novartis που έστειλε κατά τη διάρκεια της θητείας του όταν «είχαμε πιάσει τη Νovartis να χρηματοδοτεί υπηρεσιακούς παράγοντες». Όπως είπε στα πορίσματα περιλαμβάνονταν 40 άτομα.

«Το δικηγορικό γραφείο στις ΗΠΑ με βρήκε γιατί ο μάρτυρας είπε ότι πληρώναμε για να φάμε τον Σαλμά. Στις 30 Μαΐου 2017 ο δικηγόρος των πληροφοριοδοτών-υπαλλήλων είπε ότι "αυτό που ξέρω είναι ότι ο Σαλμάς είναι ο νο1 στόχος της Novartis"» πρόσθεσε ο κ. Σαλμάς τονίζοντας ότι «σε 10 χώρες που έχουν πιάσει τη Novartis σε καμία δεν είχε πολιτικά πρόσωπα».

Ο Μάριος Σαλμάς παρουσιάσε, τέλος, στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η κυβέρνηση ΝΔ παρέδωσε φαρμακευτική δαπάνη της τάξης των 165 εκατ.ευρώ τον μήνα ενώ με τον ΣΥΡΙΖΑ η δαπάνη του ΕΟΠΥΥ είναι κάθε μήνα 230 εκατ. ευρώ
Ανδρέας Λυκουρέντζος: Δεν με πλησίασε κανείς από φαρμακευτική
«Εγώ δεν εξέδωσα καμία απόφαση που αφορά το φάρμακο, δεν είχα καμία εμπλοκή στο θέμα της Novartis», ξεκαθάρισε ο Ανδρέας Λυκουρέντζος που διετέλεσε υπουργός Υγείας για ένα χρόνο, από τον Ιούνιο του 2012 ως τον Ιούνιο του 2013.

Όπως είπε τις αρμοδιότητες είχε ο κύριος Σαλμάς, «καμία απόφαση δεν έχω υπογράψει εγώ», ανέφερε. «Υπήρχαν μηχανισμοί που καθορίζονταν οι τιμές στα φάρμακα», ανέφερε .

«Πρέπει να σας πω, ότι κανείς δεν τόλμησε να με πλησιάσει από καμία φαρμακευτική. Κανείς δεν με πλησίασε να μου υποδείξει τίποτα», τόνισε.

Όπως είπε ο κ.  Λυκουρέντζος «όταν λάβω γνώση της δικογραφίας, θα κινηθώ εναντίων όλων εκείνων που έχουν κάνει οποιαδήποτε αναφορά που έχει γίνει στο όνομά μου και με σπιλώνει» και συνέχισε θυμίζοντας ότι «και στη δικογραφία για το Ερρίκος Ντινάν είχε γίνει αναφορά στο όνομά μου... και τελικά η αναφορά ήταν ότι δεν δέχτηκα τον Μαρτίνη στο γραφείο μου».

«Μου προξενεί εντύπωση πώς μπορεί να κατηγορούνται πολιτικά πρόσωπα με υποθέσεις. Περιμένω να δω την δικογραφία», κατέληξε.
Γιώργος Κουτρουμάνης: Δεν ήμουν ποτέ αρμόδιος για θέματα τιμολόγησης φαρμάκων
Την έκπληξή του για την εμπλοκή του στις κυβερνητικές διαρροές για τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση Novartis εξέφρασε ο Γιώργος Κουτρουμάνης.

«Δεν ήμουν ποτέ αρμόδιος για θέματα τιμολόγησης φαρμάκων. Εκείνο το οποίο θα μπορούσε να πει για μένα ήταν ότι έκανα τη μεγαλύτερη προσπάθεια για να μειωθεί η δαπάνη μέσα από την ηλεκτρονική συνταγογραφήση ως υπουργός Εργασίας. Ήταν 5,6 δισ. η δαπάνη και όταν αποχώρησα ήταν κάτω από 3 δισ. το χρόνο» δήλωσε ο κ. Κουτρουμάνης.

Ο πρώην υπουργός Εργασίας εξέφρασε, επίσης, την οργή του «γιατί δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα να αμφισβητήσει κανείς την τιμιότητά μου».

Ο ίδιος εμφανίστηκε ήσυχος για τις εξελίξεις προσθέτοντας ότι «δεν έχω καμία ενημέρωση για το περιεχόμενο της δικογραφίας».

Έκανε ακόμα λόγο για «αθλιότητα από την κυβέρνηση» εκτιμώντας ότι «η κυβέρνηση προσπαθεί να αλλάξει την ατζέντα και να δημιουργήσει ενόχους σε μια πορεία για να ανατρέψει το εις βάρος της κλίμα».

«Δεν το συζητάμε, η μεθόδευση είναι προφανής» κατέληξε ο κ. Κουτρουμάνης

 http://www.protothema.gr/politics/article/758222/ti-lene-5-apo-ta-10-politika-prosopa-pou-eblekodai-gia-tin-upothesi-novartis/

Novartis: «Μύδροι» Σαμαρά! «Καταθέτω μήνυση στον ετοιμόρροπο Τσίπρα»!

Το όνομα του Αντώνη Σαμαρά, ήταν αυτό του ενός εκ των δύο πρωθυπουργών (σ.σ. Παναγιώτης Πικραμμένος ο έτερος) που αναφέρονται στη δικογραφία για τη Novartis. Η είδηση είδε το «φως» της δημοσιότητας χθες, Δευτέρα 05.02.2018 και το ίδιο βράδυ ο πρώην πρωθυπουργός προέβη σε δήλωση στο ΑΠΕ – ΜΠΕ. Μια δήλωση με την οποία ανέφερε πως «η συκοφαντία είναι το όπλο των δειλών«.
Σήμερα, ωστόσο, ο Αντώνης Σαμαράς προέβη σε νέα δήλωση, έξω από το περιστύλιο της Βουλής.

Η δήλωση Σαμαρά για τη Novartis

Σαμαράς Novartis 

Συγκεκριμένα ο πρώην πρωθυπουργός και πρώην αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, δήλωσε:
Με το πρώτο άνοιγμα του φακέλου, φάνηκε η ότι πρόκειται για την πιο αδίστακτη και την πιο γελοία σκευωρία που έχει γίνει ποτέ. Καταθέτω μήνυση αύριο στον Άρειο Πάγο κατά του ετοιμόρροπου Τσίπρα και κατά του πρώην αρχηγού της ΕΥΠ επί Νέας Δημοκρατίας που σήμερα είναι αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης επί ΣΥΡΙΖΑ Παπαγγελόπουλου και των συνεργών τους εντός κι εκτός Δικαιοσύνης. Καταλαβαίνω ότι τους ενοχλώ αλλά τώρα θα καταλάβουν και αυτοί ότι θα τους πάω μέχρι το τέλος».
Φωτογραφίες αρχείου: Eurokinissi
https://www.newsit.gr/politikh/novartis-mydroi-samara-katatheto-minysi-ston-etoimorropo-tsipra/2408679/ 

Novartis: Απασφάλισε ο Βενιζέλος! «Καλαμπούρια, εξευτελίζουν την Δημοκρατία»!

Novartis: Απασφάλισε ο Βενιζέλος! «Καλαμπούρια, εξευτελίζουν την Δημοκρατία»! | Newsit.gr

Στο "φως" της δημοσιότητας τα πρώτα στοιχεία από την δικογραφία της Novartis! - Τις πληροφορίες έδωσε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο Ευάγγελος Βενιζέλος - Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είδε όσα αναφέρει η δικογραφία, που φυλάσσεται στην αίθουσα 131 της Βουλής και μπορούν να την δουν μόνο βουλευτές και μόνο... εκεί! - Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση - Τόνισε πως η υπόθεση αυτή μας γυρνάει πίσω στο 1989, στα Pampers και στον Μαμανέα - Ο κ. Βενιζέλος αποκάλυψε και μια... ανατροπή σχετικά με την "προστασία" των μαρτύρων! "Φέρτε τους στη Βουλή"!

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, είχε την δυνατότητα να διαβάσει την δικογραφία για το σκάνδαλο της Novartis. Μετά την ανάγνωσή της, εμφανίστηκε επιθετικός. Συγκεκριμένα χαρακτήρισε τα όσα έχουν γίνει «θεσμικά καλαμπούρια«! Αλλά και ότι «εξευτελίζουν την κοινοβουλευτική Δημοκρατία«.
Να υπενθυμίσουμε εδώ πως Σστην Βουλή διαβιβάστηκε σήμερα, Τρίτη 06.02.2018, η δικογραφία για την υπόθεση. Η οποία, όπως ανακοίνωσε η αντιπρόεδρος της Βουλής, Τασία Χριστοδουλοπούλου, θα φυλάσσεται στην αίθουσα 131 στον πρώτο όροφο της Βουλής. Η δικογραφία, στην οποία αναφέρονται τα ονόματα δυο πρώην πρωθυπουργών και 8 πρώην υπουργών θα μπορεί να είναι προσβάσιμη μόνο για βουλευτές και μόνο στον συγκεκριμένο χώρο.
Ένας από τους πρώτους που τη διάβασαν ήταν και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Το όνομα του οποίου περιλαμβάνεται στα ονόματα των πολιτικών που εμπλέκονται στην υπόθεση.
Εξερχόμενος της αίθουσας, ο Ευάγγελος Βενιζέλος μίλησε με κοινοβουλευτικούς συντάκτες και εμφανίστηκε απόλυτος: Συγκεκριμένα ως προς τη σοβαρότητα της υπόθεσης, την οποία χαρακτήρισε «θεσμικό καλαμπούρι«!
Φυσικά μια άποψη εκ διαμέτρου αντίθετη με όσα υποστηρίζει η κυβέρνηση. Κι εδώ να υπενθυμίσουμε πως χθες, Δευτέρα 05.02.2018, εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, μετά την ενημέρωση στον πρωθυπουργό, ο αναπληρωτής υπουργός Δικαισούνης είχε χαρακτηρίσει την υπόθεση Novartis ως «το μεγαλύτερο σκάνδαλο στα ελληνικά χρονικά»…

Αυτά αποκάλυψε ο Βενιζέλος για την Novartis

Σύμφωνα πάντα με τον κύριο Βενιζέλο, αυτό που διαπίστωσε, είναι το εξής: Ότι κανένας από όλους τους μάρτυρες που κατέθεσαν δεν είχε αναφερθεί σε οτιδήποτε που αφορά δωροδοκία σχετικά με τη Novartis.
Παρά μόνο τρεις μάρτυρες τους οποίους η Εισαγγελία τους παρείχε προστασία. Με αποτέλεσμα να μη μπορεί να διακριβωθεί από την ανάγνωση της δικογραφίας, ποιοι είναι αυτοί.
Επεσήμανε ότι η πρώτη από τις ανώνυμες καταθέσεις έγινε τον Νοέμβριο του 2017. Δόθηκε τμηματικά στους Εισαγγελείς, με τελευταία κατάθεσηγ του μάρτυρα στις 4 Φεβρουαρίου του 2018. Οι άλλες δύο ξεκίνησαν πολύ αργότερα να δίνονται και συγκεκριμένα τον Ιανουάριο του 2018 και ολοκληρώθηκαν επίσης στις 4 Φεβρουαρίου του 2018.
Συνεπώς ο κ. Βενιζέλος συμπέρανε πως τα όσα αναγράφονταν τόσο καιρό, πριν οι μάρτυρες δώσουν καταθέσεις και φερόντουσαν ότι είχαν κατατεθεί, προκύπτει ότι δεν είχε γίνει καμία κατάθεση. Ο κ. Βενιζέλος, ερωτηθείς για το ποιος φέρεται ότι έκανε τις δωροδοκίες των πολιτικών, σύμφωνα με τους τρεις μάρτυρες, είπε ότι έχει κατονομαστεί ο κύριος Φρουζής, που είναι στέλεχος της Novartis.

Έτσι… μεταφέρονταν οι μίζες!

Σύμφωνα πάντα με τον κ. Βενιζέλο, οι όποιες δωροδοκίες έχουν γίνει, έγιναν με μετρητά. Τα οποία μεταφέρθηκαν με τσάντες Samsonite ή σε φακέλους. Ή μέσω εταιρειών διαφήμισης, ή εταιρειών που απασχολούν δημοσιογράφους και διοργανώνουν συνέδρια.
Ο κ. Βενιζέλος χαρακτηριστικά και για να δώσει μία εικόνα σε σχέση με όσα διάβασε, είπε: Ένας μάρτυρας έχει καταθέσει πως ο Φρουζής είχε δωδοροκήσει για τα εμβόλια της γρίπης τον Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο οποίος παραπλάνησε τον τότε πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή (!).

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος επίσης, αναφερόμενος για την κατηγορία σε βάρος του, τόνισε ότι προστατευόμενος μάρτυρας φέρεται να είπε ότι εφόσον δωροδοκήθηκε από την εταιρεία ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος και στον ΕΟΦ ο τότε πρόεδρός του, κύριος Λυντζέρης, προφανώς δωροδοκήθηκε και ο κύριος Βενιζέλος. Κάτι που σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ δείχνει πως η προσωπική εμπλοκή του δεν ευσταθεί.

«Φέρτε τους μάρτυρες στη Βουλή»!

Ο κ. Βενιζέλος επεσήμανε ακόμη ότι η προστασία μαρτύρων αφορά μόνο την κατάθεσή τους στην Εισαγγελία. Και δεν δεσμεύει τη Βουλή. «Σε περίπτωση που γίνει προκαταρκτική εξέταση, οι τρεις αυτοί μάρτυρες θα πρέπει να εμφανιστούν να καταθέσουν. Δεν κινδυνεύει η ζωή τους γιατί κατονομάζουν τρομοκρατία και θα πρέπει να κριθεί η αξιοπιστία τους«.
Από τη δικογραφία έχουν σβηστεί χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να τους ταυτοποιήσουν. Από όσα καταθέτουν, όμως, φαίνεται ότι δεν είναι οδηγοί ή κάποιοι που μετέφεραν χρήματα. Αλλά στελέχη που γνωρίζουν θέματα γύρω από φάρμακα, σκευάσματα και οργανωτικά της επιχείρησης.
Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατέληξε λέγοντας ότι η υπόθεση αυτή μας γυρίζει πίσω στο 1989, στα Pampers και στον Μαμανέα.
Φωτογραφίες αρχείου: Eurokinissi

Υπόθεση Novartis: Ίλιγγος από τις μίζες – 60 εκατομμύρια στις τσέπες πολιτικών και μη προσώπων σύμφωνα με τους μάρτυρες | Newsit.gr

Υπόθεση Novartis: Ίλιγγος από τις μίζες – 60 εκατομμύρια στις τσέπες πολιτικών και μη προσώπων σύμφωνα με τους μάρτυρες

Η ζημία στο Δημόσιο μόνο από την υπόθεση Novartis αγγίζει τα 3 δις ευρώ - Συνολικά από την αγορά φαρμάκων φέρεται να αγγίζει το ιλλιγγιώδες ποσό των 23 δις από το 2000 έως 2015 - Μίζες 40 εκατομμυρίων ευρώ φέρεται να δόθηκαν για την γνωστή υπόθεση των εμβολίων γρίπης

Ζαλίζουν οι μίζες στην υπόθεση της Novartis που κατά πληροφορίες προκύπτουν από τις «αξιόπιστες» σύμφωνα με δικαστικές πηγές καταθέσεις τριών προστευευόμενων μαρτύρων.
Μίζες περιπου 50 εκατομμυρίων ευρώ φέρονται να μπήκαν στις τσέπες πολιτικών προσώπων σύμφωνα με τους μάρτυρες.
Τα χρήματα αυτά φέρεται να δόθηκαν σε μετρητά προκειμένου η φαρμακοβιομηχανία να κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά και τα φάρμακα της να εγκρίνονται κατά προτεραιότητα.
Τα περισσότερα χρήματα ποσό 40 εκατομμύρια ευρώ φέρεται να δόθηκαν για την γνωστή υπόθεση των εμβολίων γρίπης.

Πάνω από 30 οι αποδέκτες του «μαύρου χρήματος» στην υπόθεση Novartis

Οι αποδέκτες του μαύρου χρήματος φτάνουν τους 30 μεταξύ των οποίων περίπου πέντε πρώην γ.γ υπουργείων, μέλη επιτροπών, διοικητές δημοσίων οργανισμών και σύμβουλοι οι οποίοι φέρονται να μοιράστηκαν μαζί με τους πολιτικούς περίπου 60 εκατομμυρίων ευρώ.

Ζημία 3 δισ ευρώ από την υπόθεση Novartis

Η ζημία που εκτιμάται οτι προκλήθηκε στο Δημόσιο μόνο από την υπόθεση Novartis αγγίζει τα 3 δις ευρώ. Συνολικά, από την αγορά φαρμάκων φέρεται να αγγίζει το ιλλιγγιώδες ποσό των 23 δισ από το 2000 έως 2015.
Συνολικά έχουν καταθέσει περίπου 20 μάρτυρες. Περιγράφουν τις πρακτικές που υιοθετήθηκαν προκειμένου να επιτευχθεί προνομιακή τιμολόγηση, έγκριση ακόμα και καθυστέρηση έγκρισης φαρμάκων άλλων εταιριών. Πρώτα στη λίστα ήταν τα φάρμακα για περιπτώσεις καρκίνου.
Το μεγαλύτερο πάρτι γινόταν πριν την υπαγωγή της χώρας στο καθεστώς των μνημονίων σύμφωνα με τους προστατευόμενους μάρτυρες. Είναι χαρακτηριστικό οτι ενώ το 2000 η Ελλάδα δαπανούσε 0,1 έως 0,2 πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε για τα φάρμακα μέχρι το 2009-2010 το ποσοστό είχε διπλασιαστεί.
Η έρευνα συνεχίζεται και για άλλα πρόσωπα ανάμεσα τους και οι γιατροί. Αναμένονται τα αποτελέσματα από τράπεζες μετά το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών εμπλεκομένων

https://www.newsit.gr/politikh/novartis-apasfalise-o-venizelos-kalampouria-ekseytelizoun-tin-dimokratia/2408622/ 
 

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ: Ένας «ήλιος της Βεργίνας» στα τείχη των αρχαίων Φιλίππων


Το σύμβολο των Μακεδόνων βασιλέων βρίσκεται για άλλη μια φορά στην επικαιρότητα, με τις ρίζες του να χάνονται στα βάθη της αρχαιότητας

Γράφει ο Θεόδωρος Αν. Σπανέλης



Κάθε φορά που έρχεται στο προσκήνιο το Μακεδονικό ζήτημα, ακολουθεί και το γνωστό μακεδονικό σύμβολο γνωστό ως ο ήλιος της Βεργίνας. Είναι το 16ακτινο αστέρι που βρέθηκε το 1977 επάνω στην λάρνακα του Φιλίππου Β’ στον βασιλικό τάφο της Βεργίνας, από τον αρχαιολόγο Μανώλη Ανδρόνικο. Σήμερα το αστέρι το βλέπουμε σε σημαίες, λεωφορεία, επιγραφές και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς, ως σύμβολο δηλωτικό της ελληνικότητας της Μακεδονίας. Λίγοι όμως γνωρίζουν ότι πριν γίνει σύμβολο των μακεδόνων βασιλέων, ήδη το χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες σε διάφορες παραλλαγές, 16ακτινος, 12ακτινος και 8ακτινος, με το ρόδακα στο κέντρο. Από την αρχαϊκή περίοδο και μέχρι το τέλος των ελληνιστικών χρόνων υπάρχει σχεδόν παντού.

Σήμερα το ονομάζουμε «ήλιο της Βεργίνας» γιατί βρέθηκε στον βασιλικό τάφο της Βεργίνας και ως εκ τούτου αποδίδεται στην Μακεδονική Βασιλική Δυναστεία του Φιλίππου Β’ και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αλλά δεν είχε πάντα αυτό το όνομα. Ο ήλιος αυτός χρησιμοποιείται επίσης ως σύμβολο των Σκοπίων. Η πΓΔΜ χρησιμοποίησε το σύμβολο αυτό για την κρατική της σημαία, από το 1992 ως το 1995, προκαλώντας σημαντική αντίδραση από την Ελλάδα και την Κύπρο. Μετά τις αντιδράσεις, η πΓΔΜ το απέσυρε με την Ενδιάμεση Συμφωνία του 1995 και τροποποίησε τη σημαία της με βάση την αρχική σε σχηματοποιημένο ήλιο.
Το συγκεκριμένο σύμβολο έχει εντοπιστεί επάνω στα τείχη των αρχαίων Φιλίππων, η κατασκευή των οποίων ανάγεται στα χρόνια του βασιλιά Φιλίππου Β’ που είναι και ο ιδρυτής της πόλης. Το πότε χαράχτηκε δεν είναι γνωστό, αλλά το πιθανότερο είναι πριν την ρωμαϊκή κατάκτηση. Ο σημερινός επισκέπτης, αν το αναζητήσει μπορεί να το δει, αν και αχνό, στο τείχος των Φιλίππων που βρίσκεται στα ανατολικά του αρχαίου θεάτρου, μόλις μπούμε στον αρχαιολογικό χώρο δεξιά.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο ηλιακός κύκλος με τις ακτίνες είναι ένα σύμβολο που συναντάμε συχνά και στις βραχογραφίες του Παγγαίου και αποτελεί μέρος της ηλιακής λατρείας ακόμη από τους προϊστορικούς χρόνους. Λίγοι όμως γνωρίζουν ότι υπάρχει και επάνω στα τείχη των Φιλίππων και αν ξεθωριασμένο είναι εκεί για να δηλώνει την πατρότητα της πόλης.
Πως έγινε σύμβολο των Μακεδόνων βασιλέων

Ο Ηρόδοτος με το έργο του, διέσωσε και την παράδοση με βάση την οποία καθιερώθηκε ο «ήλιος της Βεργίνας» ως σύμβολο της βασιλικής δυναστείας των Μακεδόνων. Σύμφωνα με τα γραφόμενά του, όταν οι τρεις νέοι, απόγονοι των Αργεαδών ή Τημενιδών του Άργους της Πελοποννήσου, Γαυάνης, Αέροπος και Περδίκκας, έφυγαν από το Άργος κατέληξαν, έπειτα από περιπλανήσεις, στην υπηρεσία του βασιλιά της πόλης Λεβαία της Ιλλυρίας αναλαμβάνοντας να φυλάνε τα άλογα, τα βόδια και τα πρόβατα του. Ένα σημάδι όμως, έκανε το βασιλιά να φοβηθεί, καθώς πίστεψε πως οι τρεις νέοι προορίζονται να αναλάβουν μεγάλη θέση. Τους κάλεσε και τους έδωσε εντολή να φύγουν από τη χώρα του, χωρίς μάλιστα να πληρωθούν για τη δουλειά που έκαναν. Οι νέοι διαμαρτυρήθηκαν και εκείνος τους υπέδειξε να πάρουν ως «μισθό»… τον ήλιο που εκείνη την ώρα έριχνε τις ακτίνες του στο δάπεδο του σπιτιού του μέσα από την καπνοδόχο. Οι μεγαλύτεροι από τους τρεις νέους, ο Γαυάνης και ο Αεροπός ξαφνιάστηκαν με τα λόγια του. Ο πιο μικρός όμως, ο Περδίκκας, αποδέχτηκε την πρόταση του. Έβγαλε το μαχαίρι του, χάραξε στο δάπεδο τρεις φορές τον ήλιο με τις ακτίνες του, έκοψε το κομμάτι από το δάπεδο, το έβαλε στον κόρφο του και έφυγε μαζί με τους άλλους, καταλήγοντας έπειτα από περιπέτειες στη Μακεδονία. Εκεί εγκαταστάθηκαν γύρω από τους κήπους του Μίδα, γιου του Γορδίου, όπου στον κήπο τους φύτρωναν μόνα τους εξηντάφυλλα τριαντάφυλλα με διαφορετικό και πιο έντονο άρωμα το ένα από το άλλο».
(Ηροδ. 8.137, 138, 139. Το 8ο βιβλ. ο Ηροδ. το επιγράφει με τη Μούσα «ΟΥΡΑΝΙΑ»)


Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΡΑΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ, που αποτελεί την διδακτορική διατριβή του Λάζαρου Χατζηλαζαρίδη, ενός ανθρώπου που αφιερώθηκε στην καταγραφή και την μελέτη των βραχογραφιών. Σε αυτό το βιβλίο υπάρχει και ένα κεφάλαιο με νεώτερα βραχογραφήματα και εκεί είναι και η συγκεκριμένη φωτογραφία.

 https://www.xronometro.com/philippi-ilios/

Σύνταγμα Αθήνα : 4 Φεβρουαρίου 2018 Ο λαός με μια φωνή η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ


Όλα όσα έγιναν στο μεγάλο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό 





 

 

Το Λάβαρο της Επανάστασης του ’21 έδωσε τον τόνο για την Μακεδονία Το Λάβαρο της Αγίας Λαύρας, το ιστορικό σύμβολο της ελληνικής επανάστασης του 1821 ήταν πάνω στην εξέδρα, του Συντάγματος. Εκεί όπου μια λαοθάλασσα 1,5 εκατομμύριου βροντοφώναξε για την ελληνικότητα της Μακεδονίας. Εμβληματική φυσιογνωμία ο Μίκης Θεοδωράκης, μπροστάρης όλων των Ελλήνων, σε όλους τους μεγάλους αγώνες . Η παρουσία του προκαλεί ρίγη συγκίνησης. «Όχι μια κυβέρνηση μειοψηφίας, όπως είναι η σημερινή, αλλά και μια κυβέρνηση λαϊκής πλειοψηφίας. Ούτε ακόμα η Βουλή. Ποιά είναι λοιπόν η λύση; Το δημοψήφισμα; Για μας η θέση του ελληνικού λαού στο συγκεκριμένο θέμα είναι αρκετά σαφής, σταθερή και αυτονόητη. Εάν όμως κάποια κυβέρνηση διανοηθεί να βάλει την υπογραφή της χώρας μας σε οποιαδήποτε ονομασία απλή ή σύνθετη που θα περιέχει το όνομα Μακεδονία, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι υποχρεωμένη να ρωτήσει τον ελληνικό λαό», είπε ο Μίκης Θεοδωράκης, ζητώντας δημοψήφισμα για την ονομασία της ΠΓΔΜ. Ο Μίκης Θεοδωράκης στην συγκινητική του ομιλία μίλησε σε πρώτο πρόσωπο στην κυρίαρχο ελληνικό λαό κι εξήγησε τους λόγους για τους οποίους βρίσκεται εδώ σήμερα λέγοντας ότι είναι πατριώτης κι απεχθάνεται κάθε είδους βία. «Η μόνη λύση είναι να αφήσουμε τους Σκοπιανούς να πιστεύουν στον εθνικό τους μύθο και εμείς να πιστεύουμε και να παραμένουμε ανένδοτοι στην ελληνικότητα της Μακεδονίας και να μην συμφωνήσουμε ποτέ πως υπάρχει μα νόθα Μακεδονία γιατί είναι σαν να βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια. Το συμβούλιο το 1992 αποφάσισε σε κοινή γραμμή πλεύσης και δεν θα εμπεριέχεται η λέξη Μακεδονία καθόλου», είπε. Οι δρόμοι του Αθήνας βούλιαξαν, ντύθηκαν στα χρώματα της γαλανόλευκης, φωτίστηκαν από τον χρυσό ήλιο της Βεργίνας. «Η εκκλησία έχει μαρτυρήσει με το αίμα κλήρου και λαού. Δεν μπορεί να παραδεχτεί τον όρο Μακεδονία , ή άλλο παράγωγο ως συστατικό ονόματος άλλου κράτους», είπε ο Μητροπολίτης Σύρου, Δωρόθεος. «Η Μακεδονία είναι ελληνική , ήταν είναι και θα είναι για πάντα ελληνική Ζήτω ο ελληνικός λαός», κατέληξε καταχειροκροτούμενος ο Μίκης Θεοδωράκης.

Όλα όσα έγιναν στο μεγάλο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό

Οι εκτιμήσεις για τη συμμετοχή - «Καλοί μου Έλληνες, φασίστες, ρατσιστές, τραμπούκοι…» - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο του newsbeast.gr

Βροντερό «παρών» στο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό στο Σύνταγμα έδωσαν την Κυριακή πολίτες που έφτασαν από όλη την Ελλάδα, με πλοία και πούλμαν. Σε μια ασφυκτικά γεμάτη πλατεία, με πανό, συνθήματα και τραγούδια, οι διαδηλωτές έστειλαν το μήνυμά τους για το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ. Πάνω στην πλατεία Συντάγματος, μια τεράστια ελληνική σημαία υψώθηκε.
Επισήμως το συλλαλητήριο ξεκίνησε στις 14:00 το μεσημέρι της Κυριακής με κεντρικούς ομιλητές τον Μίκη Θεοδωράκη, τον συνταγματολόγο Γιώργο Κασιμάτη και τον μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο. Χαιρετισμούς απηύθυναν ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών Ποντίων, Βλάχων, Σαρακατσάνων, Θρακιωτών κ.α. ενώ έντονη ήταν και η παρουσία Κρητών αλλά και απογόνων Μακεδονομάχων στην κεντρική εξέδρα.
Πύρινο λόγο, με χιούμορ, ειρωνεία και μύδρους κατά των κυβερνώντων επιφύλασσε στους συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό ο Μίκης Θεοδωράκης. Με ένα απρόσμενο ξεκίνημα, απευθυνόμενος στο κοινό με την προσφώνηση: «Καλοί μου Έλληνες, φασίστες, αναρχικοί, ρατσιστές, τραμπούκοι», ο καταξιωμένος μουσικοσυνθέτης είπε: «Θα μάθατε πως οι πατριώτες που μας κυβερνούν μάζευαν υπογραφές και χθες έριξαν μπογιές στο σπίτι μου για να με εμποδίσουν να μιλήσω μπροστά σε σένα, κύριε και λαέ, να μη μιλήσω με λόγια σταράτα, πατριωτικά, φλογερά και ασυμβίβαστα, όπως έκανα σε όλη μου τη ζωή κι όπως εσύ με δίδαξες, κυρίαρχε ελληνικές λαέ, να μιλώ και να πράττω σε όλη μου τη ζωή με κάθε θυσία και σε' ευχαριστώ γι΄αυτό».
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Μας κυβερνούν εθνομηδενιστές, είπε σε κάποια αποστροφή του λόγου του ο Μίκης Θεοδωράκης και συνέχισε: «Εγώ θα παραμείνω πιστός στις ιερές σκιές των προγόνων μας, που μας δίδαξαν την αγάπη και τη θυσία για την πατρίδα. Μια πατρίδα που σέβεται και αγαπά όλες τις πατρίδες του κόσμου, ναι είμαι πατριώτης διεθνιστής και συνάμα περιφρονώ και μάχομαι τον φασισμό σε όλες τους τις μορφές. Και προπαντός στην πιο επικίνδυνη μορφή του: την αριστερόστροφη. Σαν αυτή των μειοψηφιών που μας κυβερνούν και καταστρέφουν τη χώρα μας οχυρωμένοι πίσω από τις εκλογικές αλχημείες, θλιβερές αποφύσεις ενός συστήματος που μας δαγκώνει και μας πονά γιατί πεθαίνει και το ξέρει και γι' αυτό είναι ακόμα πιο επικίνδυνο».
Με τα λόγια αυτά, όπως ο ίδιος είπε, ο Μίκης Θεοδωράκης ξεδίπλωσε την ταυτότητά του προς όλες τις κατευθύνσεις και συνέχισε με την ομιλία του.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
Ο συνταγματολόγος Γιώργος Κασιμάτης που επίσης ήταν κεντρικός ομιλητής στο συλλαλητήριο στην ομιλία του τόνισε: «Υπάρχει πολιτική απόφαση να δώσουν την ταυτότητά μας σε ξένο λαό». Συνεχίζοντας, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, είπε ότι: «Σήμερα όλη η Ελλάδα είναι εδώ. Ακόμη και αυτοί που είναι δεμένοι "χειροπόδαρα" συμφωνούν. Σήμερα είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται το άρθρο 120. Αυτό είναι η αντίσταση κατά του Όχι. Όλα αυτά γίνονται όταν έχουμε κυβερνήσεις που από το 2010 λένε όλο "ναι" στη δουλεία. Σήμερα ο ελληνικός λαός παίρνει την κυριαρχία στα χέρια του».
«Η Ελλάδα εδώ», συνέχισε, «είναι ολόκληρη και λέει "όχι" στη δουλεία από το 2010. Όχι σε καμιά παραχώρηση ελληνικής σπιθαμής γης στους ξένους. Όλη η Ελλάδα ξεπουλιέται σήμερα», ενώ σε άλλο σημείο της ομιλίας του ανέφερε: «Τότε και η Τουρκία θα έπρεπε να λέγεται Ιονία και η Σικελία μεγάλη Ελλάδα. Ας μου φέρει ένας διεθνολόγος ένα όνομα να μην έχει καμία σχέση με την Ιστορία του λαού του».

Οι εκτιμήσεις για τη συμμετοχή

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 

Ανακοίνωση για το συλλαλητήριο εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία, κάνοντας λόγο για συμμετοχή 140.000 πολιτών. Ειδικότερα, στην ανακοίνωση επισημαίνεται: «Από ώρα 12:00 σήμερα (04-02-2018) πραγματοποιείται εκδήλωση με τη συμμετοχή περίπου εκατόν σαράντα χιλιάδων (140.000) πολιτών στην περιοχή της πλατείας Συντάγματος και σε έκταση 50.000 τ.μ. περίπου.
Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής έλαβε από νωρίς το πρωί σήμερα αυξημένα μέτρα ασφαλείας, τροχαίας και τάξης για την ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.
Για την εκδήλωση αφίχθησαν στην Αττική 283 λεωφορεία, από τα οποία 189 από τον σταθμό διοδίων Αφιδνών και 94 από το σταθμό διοδίων Ελευσίνας. Τα λεωφορεία φυλάσσονται από αστυνομικές δυνάμεις σε χώρους στάθμευσης».
Πάντως οι διοργανωτές κάνουν λόγο για πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή, ακόμη και για 1,5 εκατομμύριο πολίτες στο συλλαλητήριο.

Αλλαγή φρουράς με το «Μακεδονία ξακουστή



Οι παριστάμενοι αποθέωσαν, νωρίτερα, τους Εύζωνες, σε μια εξαιρετικά εντυπωσιακή αλλαγή φρουράς στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, με την μπάντα να παίζει το «Μακεδονία Ξακουστή».

Κοτζιάς: Συνεχίζω με ήσυχη συνείδηση και ευθύνη

Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter, ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς έκανε το πρώτο σχόλιο για το σημερινό συλλαλητήριο στο Σύναγμα για το Σκοπιανό.
«Σήμερα διαψεύστηκαν οι δημοσκοπήσεις της διαπλοκής. Φάνηκε η γύμνια της ΝΔ, αλλά και όσων δεν άκουσαν τον λόγο Οικουμενικού Πατριάρχη. Εκατομμύρια Ελλήνων πατριωτών έκαναν την επιλογή τους.
Συνεχίζω, λοιπόν, με ήσυχη συνείδηση και ευθύνη να διαπραγματεύομαι για το καλό της πατρίδας», έγραψε ο κ. Κοτζιάς.


hoifdhgio1 
hoifdhgio2 
hoifdhgio3
 
hoifdhgio4 

hoifdhgio5 
hoifdhgio6 
hoifdhgio7 

ksmsynt9 
ksmsynt8 
ksmsynt5 
ksmsynt4 
ksmsynt3 
ksmsynt2 
ksmsynt13 
ksmsynt12 
ksmsynt11 
ksmsynt10 
syllpanep5 
syllpanep4 
syllpanep3 
metkjn2 

 
rlktnkl1 
rlktnkl3 
Βίντεο-Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος
osa-eginan-sto-megalo-sillalitirio-gia-to-skopiano