Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Μαγειρική: Φακές by Paul……Καλό σας μήνα.




Συνταγή-υλικά.
Διάρκεια 30 λεπτά.
Φακές 250gm..η μισό σακουλάκι
½ φλιτζάνι του τσαγιού Λάδι
½ κουτάκι χυμό σάλτσας ή φρέσκια ντομάτα
3 μέτρια κρεμμύδια ξερά
Μία κόκκινη πιπεριά γλυκιά
Μαϊντανό
1σκέλιδα σκόρδο
3-4φύλλα δάφνη
Ρίγανη-αλάτι




Εκτέλεση:
Σε μία μέτρια κατσαρόλα βάζουμε νερό ως την μέση ,μόλις αρχίζει να βράζει το νερό ρίχνουμε τις φακές και αφήνουμε να βράσουν 10-15 λεπτά.


Κατεβάζουμε από το μάτι της κουζίνας, σουρώνουμε το νερό από τις φακές.




Βάζουμε καθαρό νερό στην κατσαρόλα μαζί με τις φακές και βάζουμε την κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας για άλλα 15 λεπτά περίπου.



Μόλις αρχίζουν οι φακές να βράζουν, ρίχνουμε τα ψιλοκομμένα ξερά κρεμμύδια ,το σκόρδο ,το λάδι, την σάλτσα, την πιπεριά, και τον μαϊντανό.



Μπορείτε να βάλετε καρότο και μία μέτρια πατάτα κομμένη σε πολύ μικρούς  μικρούς κύβους…
2-3 λεπτά πριν το τέλος ρίχνουμε την ρίγανη,
την δάφνη και το αλάτι.



Δοκιμάζουμε για την γεύση και  το αλάτι…
Κατεβάζουμε από την εστία την κατσαρόλα.
Σερβίρουμε …..







(αν σας αρέσει και λίγο ξύδι στο πιάτο).
Συνοδευτικό με τις φακές:
Ελιές θρούμπες Θάσου,
φέτα κατσικίσια λαδορίγανη Θάσου.

Καλή σας όρεξη και καλό μήνα.

Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Θεσσαλονίκη :Η χρόνια διαμάχη αντιεξουσιαστών και των οργανωμένων υπηρεσιών του κράτους έφεραν το τέλος και ιστορικά στην εικόνα…….




Τυπικά και ουσιαστικά τέλος του κτηρίου του πρώην Ορφανοτροφείου Θηλέων "ο Μέγας Αλέξανδρος" στην 
οδό Γρ Λαμπράκη Άνω Τούμπα.
Αιτία της κατεδάφισης  του η  χρόνια κατάληψη από αντιεξουσιαστές και άλλες ομάδες, και πρόσφατα αλληλέγγυους.
Πολλές φορές προκάλεσε την επέμβαση της αστυνομίας και την ανησυχία στην περιοχή και στους κατοίκους..
Με το γνωστό περίπτερο στον τοίχο του που πρόσφατα
έκλεισε οριστικά  με την γνωστή στάση "ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟ"
των λεωφορείων του ΟΑΣΘ…
Το ορφανοτροφείο ιδρύθηκε το 1934 για να στεγάσει τα ορφανά κορίτσια που έφτασαν στη Θεσσαλονίκη μετά τη Μικρασιατική καταστροφή και μέχρι τότε στεγάζονταν σε πρόχειρα παραπήγματα. Τα λιγοστά κορίτσια που έμειναν στο ίδρυμα το 2000 μεταφέρθηκαν στο ορφανοτροφείο «Μέλισσα».
Το εν λόγω κτίριο ανήκε στο Υπουργείο Υγείας και το 2011 παραχωρήθηκε στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης με σκοπό την ανέγερση εκκλησιαστικού ιδρύματος για άτομα με χρόνια παθήσεις.

Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης