Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Niagara falls , Canada

Η φωτογραφία της ημέρας!

"Έφυγε" ο Ναύαρχος Νίκος Παππάς


"Έφυγε" από τη ζωή ο Νίκος Παππάς, ο κυβερνήτης του θρυλικού Βέλους, του Κινήματος του Πολεμικού Ναυτικού.
Ο ναύαρχος Παππάς νοσηλευόταν για
αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στο ΝΝΑ, πρόσφατα όμως είχε επιστρέψει στο σπίτι του, επιλέγοντας να δώσει εκεί την τελευταία του μάχη με το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε. Η κηδεία του θα γίνει στην Κύμη.

Το Βέλος ΙΙ (Αντιτορπιλικό) / D-16 Αντιτορπιλικό τύπου ‘FLETCHER’, ήταν πλοίο του πολεμικού Ναυτικού το οποίο το 1973 κατά την διάρκεια εκπαιδευτικών ασκήσεων του ΝΑΤΟ αποστάτησε και ζήτησε άσυλο στην Ιταλία και συγκεκριμένα στο Φιουμιτσίνο της Ιταλίας, ως αποτέλεσμα του αποτυχημένου Κινήματος του Ναυτικού.

Κυβερνήτης του πλοίου ήταν ο Νικόλαος Παππάς, ο οποίος μαζί με έξι αξιωματικούς και 25 υπαξιωματικούς ζήτησαν πολιτικό άσυλο και παρέμειναν εκεί ως πολιτικοί εξόριστοι. Η κίνηση αυτή επέφερε πλήγμα στην Χούντα των Συνταγματαρχών. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι όταν εισέβαλαν οι Τούρκοι στην Κύπρο το αντιτορπιλικό Βέλος έσπευσε να βοηθήσει στην άμυνα του νησιού.

Το πλοίο μετά την αποχώρηση από τη ΝΑΤΟϊκή άσκηση αγκυροβολεί ενάμισι μίλι έξω από το Φιουμιτσίνο. Το νέο διαρρέει στον διεθνή Τύπο από το Στρατηγείο του ΝΑΤΟ και, φυσικά, προκαλεί τεράστιο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον με πρώτο και καίριο ερώτημα «πού είναι το Βέλος;». Την ίδια ώρα, από το Φιουμιτσίνο, μέλη του πληρώματος ειδοποιούν τον Τύπο.

Ο Κ. Γκορτζής ήταν ο αγγλομαθής που έλαβε εντολή από τον Νίκο Παππά να ενημερώσει τον διεθνή Τύπο, ςως εξής: «Ασοσιέιτεντ μπουονασέρα απαντά η τηλεφωνήτρια. Ντου γιου σπικ Ινγκλις; ρωτάω. Νον πάρλο Ινγκλέσε μι ντισπιάτσε μου απαντάει, οπότε επιστρατεύω όσα μου είχαν μείνει από τη συνεργασία με τα ιταλικά πλοία στις Ασκήσεις, ιο σόνο ουφιτσιάλε ντελα μαρίνα μιλιτάρε Γκρέκα. Αααα κάνει η κοπελιά λες και περίμενε αυτό το τηλεφώνημα και με περνάει σ' έναν άψογα αγγλομαθή, στον οποίο και ανακοινώνω ότι αύριο το πρωί ο κυβερνήτης του Βέλος θα δώσει συνέντευξη Τύπου πάνω στο πλοίο ανοιχτά του Φιουμιτσίνο».

Μέσα στη νύχτα λειτουργούν ακατάπαυστα και τα τηλέφωνα των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Ιταλίας, με σταθερό αίτημα της πρώτης να μη γίνει δεκτό οποιοδήποτε αίτημα πολιτικού ασύλου και να συλληφθεί και απελαθεί όποιος αποβιβαστεί στην Ιταλία.

Η ιταλική κυβέρνηση Αντρεότι, από τη μία πιέζεται από την Ελλάδα και από την άλλη προβληματίζεται για το πώς θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη κατάσταση σαν κι αυτή.

Οι Ιταλοί ειδοποιούν το πλήρωμα ότι θα πρέπει να αποβιβαστεί και να τους μεταφέρουν σε κάποιο ξενοδοχείο. «Ο κατάλογος όσων θα εγκατέλειπαν το πλοίο από 210 μέλη σβήσε-γράψε, ξανασβήσε-ξαναγράψε, με συνεχείς επεμβάσεις του κυβερνήτη για να τηρηθούν οι αρχικές οδηγίες/επιθυμίες του, είχε σταθεροποιηθεί στον αριθμό 30. Ο Παππάς, έξι σημαιοφόροι και 23 υπαξιωματικοί. Επιβιβαζόμαστε χαιρετώντας τη σημαία και φιλώντας τη λαμαρίνα. Τα μεγάφωνα ηχούν αναχώρηση κυβερνήτου και ακολουθεί το σφύριγμα της τιμητικής ακινησίας. Ενας με στολή ναύτη σαλτάρει μπροστά στον κυβερνήτη. Θα 'ρθω κι εγώ, αλλιώς θα κολυμπήσω μέχρι έξω, λέει ο εθελοντής δίοπος μηχανικός Γιώργος Μαντζάνας. Ετσι, φεύγουμε τριάντα ένας», αφηγείται ο Κ. Γκορτζής.

Το πρωινό της Δευτέρας 28 Μαϊου όλες οι ιταλικές εφημερίδες με μεγάλους τίτλους στην πρώτη σελίδα ζητούν πολιτικό άσυλο στους Ελληνες ναυτικούς και μέμφονται τα περιοριστικά μέτρα του Αντρεότι σ' αυτούς. Πρωτοσέλιδο είναι το «Βέλος» και σε όλες τις ευρωπαϊκές εφημερίδες, αλλά και στους «Japan Τimes»! Παράλληλα, είναι η πρώτη είδηση σε όλα τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις. Και θα παραμείνει εκεί για πολλές εβδομάδες, προκαλώντας πανικό στη χούντα.

Ημερομηνία εκδήλωσης του κινήματος του Ναυτικού ορίστηκε η 23η Μαϊου 1973. Το σχέδιο προέβλεπε αποκλεισμό του Πειραιά και άλλων μεγάλων λιμανιών, κατάληψη της Σύρου (όπου και η Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών του Στρατού) και πρόσκληση των πολιτικών όλων των κομμάτων για να σχηματίσουν πολιτική εθνική κυβέρνηση.

Την παραμονή όμως αποφασίστηκε η αναβολή του.

Στις 25 Μαϊου 1973 το «Βέλος» μετείχε σε ασκήσεις με τα άλλα ΝΑΤΟϊκά πλοία. Ο κυβερνήτης του πλοίου Νίκος Παππάς, έπειτα από συζήτηση με το πλήρωμά του, ανακοινώνει στο ΝΑΤΟ ότι το πλοίο του αποχωρεί από την άσκηση.

Το πλοίο έστρεψε αμέσως προς τις ακτές της Ιταλίας και από τον ασύρματό του εξέπεμπε στην αγγλική γλώσσα το ακόλουθο σήμα προς τον αρχηγό των Δυνάμεων του ΝΑΤΟ, στρατηγό Γουντπάστερ, αλλά και τον διοικητή της Μοίρας των συμπλεόντων:

«Πιστοί στη συμμαχία και στον πολιτισμό των λαών μας, ο οποίος έχει θεμελιωθεί επί των αρχών της δημοκρατίας, της προσωπικής ελευθερίας και του σεβασμού των νόμων, όλοι οι αξιωματικοί και το πλήρωμα (270 άνδρες) του πλοίου μου, ως ένας άνθρωπος, πιστοί στον δοθέντα όρκο μας, με βαθύτατη λύπη εγκαταλείπουμε τις ασκήσεις. Με τη συμπάθεια ολόκληρου του ελεύθερου κόσμου θα παλέψουμε για να επαναφέρουμε τη δημοκρατία στην Ελλάδα.

Σας είναι πολύ καλά γνωστό και ιδιαιτέρως στους Αμερικανούς ότι μια συμμορία ιδιοτελών αξιωματικών επέβαλε στην Ελλάδα μια απάνθρωπη και μισητή δικτατορία προ έξι και πλέον ετών. Η σημερινή εξέγερση του Ναυτικού ανταποκρίνεται στα αισθήματα ολόκληρου του λαού της χώρας μας».

Ο διοικητής της Μοίρας των πλοίων, ο Τούρκος πλοίαρχος Μπιρέν, μόλις πήρε το σήμα απάντησε: «Good luck Νick» (Καλή Τύχη Νίκο!).

Ο διοικητής του ΝΑΤΟ, βεβαίως, δεν απάντησε ποτέ.

http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/04/blog-post_2867.html#more

οι δικαιολογίες σας δεν γίνονται πιστευτές














Μαρκογιαννάκης: Φοβήθηκα ότι θα με χτυπήσει ο Κασιδιάρης


«Αισθάνομαι ντροπή για τη χθεσινή πρωϊνή συνεδρίαση. 
Φοβήθηκα ότι θα με χτυπήσει ο κ. Κασιδιάρης», είπε στην 
εκπομπή του
Νίκου Χατζηνικολάου, στον Real fm, ο πρόεδρος της 
Προανακριτικής Επιτροπής, Χρήστος Μαρκογιαννάκης.

Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης του κ. Μαρκογιαννάκη:

-Για τη χθεσινή συνεδρίαση της προανακριτικής επιτροπής: 
Αισθάνομαι ντροπή για την πρωινή συνεδρίαση, ικανοποίηση 
για την απογευματινή συνεδρίαση, που ήταν δημοκρατική και παραγωγική.

-Αντιμετώπιζα με προσοχή τον κ. Κασιδιάρη γιατί είχα διαγνώσει το βίαιο το χαρακτήρα του. Έγιναν απίστευτες σκηνές. Αν διέκοπτα τη συνεδρίαση θα έριχνα νερό στο μύλο της Χρυσής Αυγής. 
Ήταν μαινόμενος, δεν καταλάβαινε τίποτα, έβριζε με 
ακατονόμαστες φράσεις τους πάντες. Φοβήθηκα ότι μπορεί να με χτυπήσει.

-Μακάρι να είχα στην επιτροπή, 13 βουλευτές που να ζητούσαν μανιωδώς με πάθος την αλήθεια. Να αγωνίζονται όμως για 
την αλήθεια, όχι να παρακωλύσουν τη διαδικασία.

-Η κ. Κωνσταντοπούλου προκάλεσε πρώτη τον κ. Βενιζέλο.

-Ξέρουμε τι είναι η Χρυσή Αυγή, δεν θα την μάθουμε στο
 κοινοβούλιο. Τον Κασιδιάρη δεν τον έφερε ο Θεός στη 
Βουλή, κάποιοι τον ψήφισαν.

-Ζήτησα δημόσια συνεδρίαση αλλά δεν με άκουσαν.
 Διαφωνώ με τον τρόπο που στέλνουν τα κόμματα, τους
 βουλευτές στις επιτροπές.

http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/04/blog-post_


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......


Σχόλιο: 

Μαρκογιαννάκη 

οι δικαιολογίες σας δεν γίνονται πιστευτές

Ούτε από τους εαυτούς σας!!!!
Γιατί δεν παρατήσετε; από πρόεδρος της επιτροπής;
Ήσουν και πρώην εισαγγελέας!!!
Μήπως φταίει  και αυτό:
Παρά κάθεστε κολλημένοι στης καρέκλες και
γελοιοποιείτε το θεσμό της επιτροπής καθημερινά όλοι σας.
Έτσι με αυτόν τον τρόπο προφανώς όλοι σας δεν θέλετε
να λάμψη η αλήθεια για τη λίστα.
Αίσχος "κύριοι".
Στο θέατρο σκιών οι αισχροί πρωταγωνιστές.
Μόνο εκεί θα ταίριαζαν και θα συνυπήρχαν 
όλοι οι κατάπτυστοι μαζί.
Θα έλθει η ώρα σας.
Δεν μπορεί να κυβερνάτε αιώνες!!!!!!

Του Βενιζέλου το κάγκελο…


Το πρωτοσέλιδο της σημερινής Ελευθεροτυπίας

Στο θέατρο «Προκαταρκτική» η αριστουργηματική 

επιθεώρηση: Του Βενιζέλου το κάγκελο…


http://greki-gr.blogspot.gr/


Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

Σχόλιο: 

Στο θέατρο σκιών οι αισχροί πρωταγωνιστές.
Μόνο εκεί θα ταίριαζαν και θα συνυπήρχαν 
όλοι οι κατάπτυστοι μαζί.
Θα έλθει η ώρα σας.
Δεν μπορεί να κυβερνάτε αιώνες!!!!!!
Γελοία υποκείμενα.


Οι χώρες που δεν επισκέπτεται κανένας























Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέταξε ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, αυτή

είναι η λίστα με τις λιγότερο επισκεπτόμενες χώρες στον κόσμο.

Οι χώρες αυτές χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: αυτές που είναι πολύ επικίνδυνες
 για να πάει κανείς εκεί, αυτές που είναι αδιάφορες για έναν πιθανό επισκέπτη 
και αυτές που είναι μη προσβάσιμες.

Το Μικρό Ναούρου είναι ένα μικρό νησάκι-ορυχείο και είχε μόλις 200 επισκέπτες το 2012.

Η Σομαλία είναι η δεύτερη στη λίστα, την επισκέφθηκαν μόλις 500 τουρίστες, λόγω 
της τεράστιας επικινδυνότητάς της.

Η έρημος Καράκουμ είναι ένας τεράστιος κρατήρας, ο οποίος φλέγεται εδώ και 40 χρόνια.

Το Αφγανιστάν, που μετά από δέκα χρόνια είναι και πάλι θέατρο σύγκρουσης μεταξύ 
ξένων και των Ταλιμπάν, βρίσκεται στη 10η θέση.

Η Βόρεια Κορέα
είναι άπιαστο όνειρο για τον ταξιδιώτη, αφού δεν γίνεται δεκτός χωρίς 
μία τεράστια χαρτούρα και αν δεν είναι ανεκτός επί 24 ώρες ο «σύμβουλος»
που αποσαφηνίζει τι βλέπει ο τουρίστας.

Χώρα και αριθμός τουριστών (τιμές 2012, 2011, 2010 ή εκτίμηση)
  • Ναούρου 200
  • Σομαλία 500
  • Tουβαλού 1.200
  • Κιριμπάτι 4.700
  • Νήσοι Μάρσαλ 5.000
  • Ισημερινή Γουινέα 6.000
  • Tουρκμενιστάν 7.000
  • Σάο Τομέ και Πρενκίπε 8.000
  • Νήσοι Κομόρος 15.000
  • Αφγανιστάν 17.500
  • Νήσοι του Σολομώντα 23.000
  • Ομοσπονδία της Μικρονησίας 26.000
  • Μαυριτανία 29.000
  • Γουινέα-Μπισάου 30.000
  • Λιβύη: 34,000 tourists (στοιχεία 2008)
  • Βόρεια Κορέα 35.000

http://forcleveronly.blogspot.gr/

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Πρωταπριλιά μεσημέρι στη "Συμφωνία"


Ζωντανή ελληνική μουσική 

στο cafe bar restaurant ΣΥΜΦΩΝΙΑ

 by Dennis


Το cafe bar restaurant ΣΥΜΦΩΝΙΑ by Dennis, αποτελεί
 μια ολοκληρωμένη πρόταση ψυχαγωγίας για όλη την ημέρα!

Η γνωστή μας ... ΣΥΜΦΩΝΙΑ λοιπόν, στεγάζεται σε ένα από τα παλιότερα
 νεοκλασικά κτίρια της Θεσσαλονίκης που χρονολογείται από το 1929 και
καταλαμβάνει τους δύο τελευταίους ορόφους, με σήμα κατατεθέν τον
 τρούλο που δεσπόζει στην κορυφή του.
Ο 6ος όροφος, με τις δύο μεγάλες βεράντες γύρω του και με θέα στην
 Άνω Πόλη, συνδέεται με εσωτερική σκάλα με τον 5ο, όπου
βρίσκεται το κυρίως restaurant.

Η διακόσμηση, με έμφαση στο ξύλο και τα γήινα χρώματα, δένει
 αρμονικά με το εξωτερικό ύφος του κτιρίου και παντρεύει το
 παρελθόν με το παρόν.

Η κουζίνα συνδυάζει διεθνείς και ιταλικές συνταγές, ενώ η λίστα
 κρασιών περιλαμβάνει ετικέτες από ελληνικούς και ξένους αμπελώνες.

Το cafe bar restaurant ΣΥΜΦΩΝΙΑ by Dennis, είναι ανοιχτό όλο
 το χρόνο, όλη την εβδομάδα, από το πρωί έως αργά το βράδυ!

Κάθε Παρασκευή και Σάββατο, ζωντανή ελληνική μουσική.

Απολαύστε κάθε μεσημέρι, όλη την εβδομάδα, κομπλέ μενού (σαλάτα,
 κυρίως πιάτο, επιδόρπιο, ποτό) με 10 ευρώ και κάθε βράδυ, όλη
την εβδομάδα, κομπλέ μενού (σαλάτα, κυρίως πιάτο με επιλογές
 από το A la carte, επιδόρπιο, ποτό) με 14 ευρώ.

ΣΥΜΦΩΝΙΑ Ερμού 21 & Βενιζέλου γωνία, 
Θεσσαλονίκη 5ος & 6ος όροφος
Τηλ.: 2310 268006 - 2310 268007
delivery : Δευτέρα έως Σάββατο 13:00 - 23:00

http://www.dennisrestaurants.gr/

http://www.cityportal.gr/articles_det1.asp?articl

Παύλος ο καλός ο μαθητής…….
Δευτέρα 1 Απριλίου 2013
Μεσημέρι πρωταπριλιάς μετά από μια έντονη ημέρα
ώρα για χαλάρωση  φαγητό και καφέ στο
Cafebarrestaurant Συμφωνία













Κατοικίδιο του μαγαζιού γάτα και σκύλο σύνηθες φαινόμενο.
Περιστέρι κατοικίδιο του μαγαζιού να σαρώνει τον πέμπτο και
τον έκτο όροφο χωρίς φόβο ανάμεσα στα τραπέζια
 και στους Ανθρώπους πρώτη φορά βλέπω.
Όπως λέει και ο ΛΕΠΑ μ’αρέσει το 
πτηνό…το περιστέρι!!!!!(παπαγάλος)












Τσιπούρες σχάρας με πατάτες φούρνου

Λιγκουίνι με μύδια λαχανικά και σάλτσα ντομάτας




Σιγά σιγά  ρε παιδιά πώς κάνετε έτσι στο κρύο και
ζεστό γλυκό; Αμάν πια δεν ξανά δοκιμάσατε;



Espresso και Cappuccino

Στους καφέδες τι περιμένετε; Να κρυώσουν;

Καλή σας όρεξη

Ανέκδοτο


ΑΝΕΚΔΟΤΟ Μπροστά στο Θεό

Κάποια μέρα, πριν το τέλος του κόσμου, ο Θεός αποφάσισε να δώσει μία τελευταία ευκαιρία στους λαούς του κόσμου για να μετανοήσουν.
Επέλεξε λοιπόν με κλήρωση τρεις αρχηγούς κρατών, για να μιλήσει μαζί τους. Tον Ομπάμα, τον Πούτιν και το Σαμαρά.

Πάει ο Ομπάμα μπροστά στο θρόνο του Ύψιστου και του λέει:
- "Oh my God, πες μου, πότε η Αμερική θα γίνει η ισχυρότερη χώρα και δε θα συναντά πουθενά αντίσταση;"
- "Σε 100 χρόνια!", απαντά ο Θεός.
-Αρχίζει τα κλάματα ο Ομπάμα.
- "Γιατί κλαις παιδί μου;" ρωτάει ο Θεός.
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!"
Πάει ο Πούτιν στο Θεό και τον ρωτάει:
- "Κύριε, πότε η Ρωσία θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;"
- "Σε... 200 χρόνια", απαντά ο Θεός.
-Αρχίζει τα κλάματα ο Πούτιν.
- "Γιατί κλαις παιδί μου;", ρωτάει ο Θεός.
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!"
Πάει και ο Σαμαράς, γονατίζει και ρωτάει το Θεό:
- "Θεέ μου, να σε ρωτήσω κάτι και εγώ. Πότε θα γίνει η Ελλάδα η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;"
Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός.
- "Μα, Ύψιστε, γιατί κλαίτε;"
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ! 

Νέα Αγιογραφία Άγιος Νικόλαος


1-4-2013  Άγιος Νικόλαος
Δια χειρός Παύλου Π.Νούνη



Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας