Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

2:Αλλά τραγικά πιθανό σενάριο.


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ  ΣΚΕΨΕΙΣ

Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Καλημέρα φίλες και φίλοι έλειψα μία μέρα.

(2)  Συνεχίζω από το τραγικά πιθανό σενάριο.

Τώρα υπάρχουν δύο μπακάλικα στη γειτονιά,μόνο που οι τιμές δεν πέφτουν(κορόιδο είναι ο χοντρός να τις ρίξει; Αφού μόνος του κάνει παιχνίδι),αντιθέτως,λόγω εξόδων της αναπτυσσόμενης επιχείρησης(του χοντρού),οι τιμές ανεβαίνουν.Τι γίνεται μετά;

Τι να γίνει;Μεροκαματιάρηδες οι άνθρωποι της γειτονιάς,δεν διαθέτουν κανένα μηχάνημα να κόβει αβέρτα χρήματα-οπότε δεν μπορούν πλέον να αγοράσουν τα εμπορεύματα του χοντρού.Πέφτουν τα έσοδα ανεβαίνουν τα έξοδα-τρελαίνεται ο χοντρός!!Τι θ’απογίνει;Αποφασίζει να ανοίξει μπλοκάκι με βερεσέδια,καλύτερα να του χρωστάνε παρά να σαπίζει το εμπόρευμα στα  ράφια.Αναθαρρεύουν λοιπόν οι μεροκαματιάρηδες της γειτονιάς κι αρχίζουν όλο και περισσότερα με βερεσέ-το μπλοκάκι του χοντρού γίνεται κανονικός τηλεφωνικός κατάλογος.

Ξυπνάει,που λές,ένα πρωί ο χοντρός μέσα στον ιδρώτα,<<Ρε τι γίνεται εδώ; Έχω καταντήσει να μου χρωστάνε μέχρι και τα καναρίνια το καναβούρι τους-που θα πάει αυτή η κατάσταση;Δεν έκανα καλά να ξανοιχτώ τόσο πολύ-άσε που ψυλλιάζομαι ότι οι μπαταξήδες της γειτονιάς δεν θα έχουν να με ξεχρεώσουν στον αιώνα τον άπαντα.Τι σκαρφίζεται λοιπόν ο χοντρός;Πάει στον γερο-τσιφούτη της γειτονιάς,τον σιχαμερό που δανείζει με τόκους δέκα φορές πάνω από το νόμιμο.<<Γερο-Λαδά αδελφέ μου,σώσε με!!>>παρακαλάει ο χοντρός.<<Ξανοίχτηκα με τα βερεσέδια-κάνε κάτι να έρθω στα ίσα μου,γιατί οι προμηθευτές πιέζουν κι εγώ μόνο το μπλοκάκι έχω!!>>Ο τσιφούτης την έχει από καιρό ανθιστεί τη φτιάξη,παλιά καραβάνα στην οικονομική ανάλυση.Αγοράζει λοιπόν το μπλοκάκι του χοντρού(κοψοχρονιά φυσικά)και όλα μέλι-γάλα.Αύριο η συνέχεια.

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Εμείς, του πλεξίματος οι ανδριωμένες


Συνάντηση με τις φίλες απο την χώρα του  Raverly

Προχθές το απόγευμα, ζέστη
 και χαλλλλλλλλλαρωση στην πόλη μας. Εμείς, του πλεξίματος οι ανδριωμένες είχαμε κανονίσει να βρεθούμε να τα πούμε και να τα δούμε τα καλούδια μας. Βρεθήκαμε λοιπόν μια αγκαλιά δροσερά κορίτσια, με μια αγωνία κάποιες κοπέλες μιας και θα έρχονταν στη συνάντηση για πρώτη φορά (αίσθηση που έφυγε μακρυά μέσα σε λίγα λεπτά). Εγκατασταθήκαμε τάχιστα σε ένα ωραιότατο και κυρίως δροσερό καφέ, απλωθήκαμε εμεις και τα πλεκτά μας στους κανεπέδες,




σε λίγο ήρθανε και οι παγωμένοι καφέδες και οι σοκολατίτσες μας, και άρχισε μια υπέροχη επικοινωνία... είπαμε, δείξαμε, ήπιαμε, φάγαμε, ξαναμιλήσαμε... (και ακόμη θα είμασταν εκεί αν το ρολόι δεν μας επανέφερε στην παγματικότητα.
Μια γέφυρα που λέγετε Rav  που μας ένωνε όλες μαζί. Χάρηκα πολύ τη συνάντηση μας και φαινότανε ότι το χάρηκαμε όλες μαζί.

Η Αλεξάνδρα μας με τα φανταστικά πλεκτά της και τις φοβερές γνώσεις επί του θέματος , η αφεντιά μου με τα βελονάκια μου και τα πολύχρωμα tin cover crochet  και η Λίτσα μας με τα φανταστικά baby crochet της
και στο βάθος ο ανεμιστήρας για δροσιά...

 Κορίτσια σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις όμορφες ώρες που μου χαρίσατε. Ελπίζω σύντομα να επαναληφθεί το άθλημα (πίνω καφέ με τις φίλες Raverliotises).


Tελικά οι άνθρωποι που είναι δημιουργικοί έχουν μια ζεστή καρδιά και ένα μοίρασμα ψυχής και γνώσης. Ολο αυτή συμβαίνει διότι η ανασφάλεια είναι κάτι που δεν τους αγγίζει και αυτό είναι η δυναμή τους. Περιμένω με αγωνία το επόμενό μας ραντεβού.

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Εγώ και ο φοροτεχνικός


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Παύλος ο καλός ο μαθητής….

Εγώ  και ο φοροτεχνικός


Πριν  10 ημέρες περίπου  ο φίλος μας  Γιώργος  ο λογιστής  ήταν σαφής.....Πριν έρθετε, πάρτε                                                                                                                                                                                                                           μαζί σας και κανένα ηρεμιστικόυπογλώσσιο,  ότι σας βρίσκεται τέλος πάντων...                                                                                                
Σήμερα έμαθα ότι είμαι πλούσιος και δεν το ξέρω  ο αφελής....Κι όχι μόνο εγώ αλλά και  ο πεθερός  μου, η πεθερά μου η γυναίκα μου  ο φίλος μου ο ψιλικατζής και η θεία μου στο χωριό στις Σέρρες  πενήντα  φορές περισσότερο φόρο θα πληρώσω   από πέρυσι, και τέσσερεις φορές                                                                       
περισσότερο η γυναίκα μου απεφάνθη ο λογιστής.Α,μην κάνετε έτσιόλοι το ίδιο παθαίνουν στην αρχή ,με το  άκουσμα του ποσού....΄Τι να πει ο άνθρωπος.Και έτσι  προχθές ήλθαν τα                                                                                                                                                                                                                                            τούρκικα χαράτσια !!!! Και άρχισα να αισθάνομαι Έλληνας στην οθωμανική αυτοκρατορία!!!                                                                                                    Η ποιο πρόσφατα  στο 1955-59.



Θαυμάστε τους τρείς  κωφούς  μπουζούκο- παίχτες  που                                                                                                                    σαρώνουν εδώ και ένα χρόνο όλα τα Ελληνικά και Γερμανικά βραβεία !!!

Πάτε καλά ρε;΄Με τι λεφτά θα πληρώσουμε τους υπέρογκους  φόρους που ανάθεμα                                                                                                κι αν έχει πληρώσει  ποτέ  του τόσα μεγαλογιατρός  και λοιποί φοροφυγάδες                                                                                                                                                                                                                                που δηλώνουν όσα και μια καθαρίστρια....Κι επειδή εσείς είσαστε ανίκανοι να πατάξετε   
την φοροδιαφυγή  τόοοοσα χρόνια, πρέπει εμείς  να πάθουμε εγκεφαλικάΓιατί σας                                                                                                           πληρώνουμε τόσα χρόνιαΆχρηστοιλαμόγια , επικίνδυνοι και μόνο που κυκλοφορείτε.
 Περιμένετε έσοδα ε?  μέχρι  της  30 Ιουλίου ε? αφού εσείς    οι …τροικάνοι <<Έλληνες>>                                                                                                             παίρνετε εντολές αφού υπογράψατε  και μας δέσατε από τους  τροικάνους της διεθνής τοκογλυφίας για    να σωθεί η πατρίς? Να τα δώσετε όσοι τα φάγατε  λαός και κολονάκι μαζί!!!  εμείς που δεν φάγαμε από  κανέναν ,και μείναμε χωρίς μίαμε τι να ΣΑΣ πληρώσουμε?                                                                                                      
Να κόψετε το λαιμό σας να  δημεύσετε περιουσίες  μεγαλοφοροφυγάδων,. Μην περιμένετε  όλοι να πηδάμε από τα μπαλκόνια η να πέφτουμε από ταράτσες.Περιμένετε να μαςεξοντώσετε με αυτοκτονίες  εγκεφαλικά...Αρκετούς φάγατε ως τώρα....  και Άκου μέχρι 30 Ιουλίου η πρώτη δόση !!!                                                                                                             30 ώρες να κρατήσουν τα αισχρά χαράτσια σας.

Έτσι για αρχή 2-3 Φώτο


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..
Την επόμενη Παρασκευή 13 Ιουλίου έρχεται η ώρα της                                                                               άδειας και της ξεκούρασης,και για 15 ημέρες θα λείψουμε                                                                              από το γράφην  του νεογέννητου blog μας αγαπητοί φίλες                                                                                                        και φίλοι. Σας έυχομαι καλό καλοκαίρι στον κάθε ένα                                                                                                     και κάθε μία από σας.
Όπου πάτε να προσέχετε τον εαυτό σας.Σάς θέλω πίσω                                                                                               γερούς και δυνατούς,γιατί τον Αύγουστο αρχίζουν τα δύσκολα.

Έτσι για αρχή  2-3 Φώτο

Phang Nga Bay, Ταϊλάνδη

Maya Bay, νησί Ko Phi Phi Lee, Ταϊλάνδη

Ναυάγιο, Ζάκυνθος, Ελλάδα

Μια εικόνα χίλιες λέξεις…και τα ευρώ στην Μέρκελ


Παύλος ο καλός ο μαθητής…..

Σχόλιο
Μια εικόνα χίλιες λέξεις…και τα ευρώ στην Μέρκελ















Ελλάδα -Γερμανία στα πέναλτι

1:Αλλά τραγικά πιθανό σενάριο.


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ    ΣΚΕΨΕΙΣ  (1)

Παύλος ο καλός ο μαθητής……

Καλημέρα σας  φίλες και φίλοι μου


Η πολιτική σκέψη που θα κάνω είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση και με τεχνικούς όρους
Και για να μη σας κουράσω θα γράψω σε  4-5 συνέχειες.
Για ενημέρωσή σαςΑΞΙΖΕΙ…. Harvard Business Review Analysis of The Crisis με λόγια κατανοητά της πιάτσας.
Αλλά τραγικά πιθανό σενάριο.
Οι δύο ήρωες της πολιτικής σκέψης είναι άνθρωποι καθημερινοί της γειτονιάς,και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν από εσάς φίλοι μου αν κάπου μοιάζουμε με αυτούς.
Σκέψου ότι ζεις σε μια γειτονιά παλαιού τύπου.Από  αυτές που βλέπεις στις ασπρόμαυρες Ελληνικές ταινίες, ας  πούμε-Λατέρνα,Φτώχια και ..Φιλότιμο φάση.Έχεις τώρα σ’αυτή τη γειτονιά ένα μπακάλικο-το αφεντικό του μαγαζιού, κωλόχοντρος αντιπαθέστατος αλλά αναγκαίος επειδή φέρνει τα πάντα,τρόφιμα,απορρυπαντικά,τσιγάρα,μαντολάτα,παστέλια-διαθέτει και τηλέφωνο <<διά το κοινόν>>.Έχει και υπαλλήλους διάφορους ο χοντρός-βάλτους κι αυτούς στην  πολιτική σκέψη (ιστορία).Τι κάνει λοιπόν ο χοντρός;
Αγοράζει κοψοχρονιά και πουλάει σε τσιμπημένες τιμές,κλέβει και στο ζύγι-κονομάει γενικώς. Και  όσο κονομάει,τόσο αγοράζει κι όσο αγοράζει,τόσο πουλάει όλο κι ακριβότερα-κονομάει χοντρικώς.Πουλώντας λιανικώς.
Έχει φτιάξει τώρα ο χοντρός ένα κομπόδεμα μεγαλύτερο από την μπάκα του.Τι να το κάνει;
Οι τράπεζες δε δίνουν καλά επιτόκια,με τοκογλυφίες δε θέλει να μπλέκει καθότι επίφοβα πράγματα,για πάρτη του δε γουστάρει να ξοδέψει επειδή τυγχάνει ολιγαρκής καρμίρης ο χοντρός-σκέφτεται λοιπόν,σπάει την κεφάλα του,τι να το κάνει το μπαγιόκο.
<<Ρε  δεν ανοίγω ακόμα ένα μπακάλικο-να κονομάω από δυο πάντες;>> λέει στο τέλος.
Αυτά για σήμερα αγαπητοί μου φίλες και φίλοι
Αύριο η συνέχεια.

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΜΕΓΑΣ ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


Σχόλιο: Παύλος ο καλός ο μαθητής…….

Πολύ γέλιο βγαίνει από αυτή σου την είδηση!
Η πλειοψηφία της περιβόητης λίστας αναδεικνύει το "ποιόν" των... σκεπτόμενων ανθρώπων του πλανήτη. Αν λάβεις υπόψη το "δικό μας" ΓΑΠ...
Υπάρχουν και κάμποσοι διανοούμενοι σ'αυτήν, την  χώρα ( ΗΠΑ) περισσότερο όμως σαν... φρέσκα μαρούλια σε ξυνισμένη σαλάτα!
Σας το έλεγα  φίλοι μου  ένας Αμερικάνος <<πρωθυπουργός>> χωρίς ίχνος τσίπας ντροπής <<Έλληνα>> στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.


ΜΕΓΑΣ ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!

Ήμαρτον! Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας, τι άλλο θα ακούσουν τ' αυτιά μας!!!! Ένας από τους πιο σκεπτόμενους(!!!) άντρες του κόσμου(!!!) αναδείχθηκε ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου. Ο Παπανδρέου βρέθηκε στη 79η θέση στη λίστα των 100 ατόμων με τη μεγαλύτερη επιρροή στις παγκόσμιες εξελίξεις, που κατήρτισε το αμερικανικό περιοδικό Foreign Policy.

«Επειδή έκανε το καλύτερο στη χειρότερη χρονιά για την Ελλάδα» αναφέρεται στο κείμενο που συνοδεύει την κατάταξη. Και συνεχίζει: «Ακόμη και πριν από την κρίση του 2008, η ελληνική οικονομία δεν είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της, ήταν ένα απολιθωμένο σύστημα που πιεζόταν από το βάρος της οικονομικής ύφεσης.

» Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου έγινε πρωθυπουργός τον Οκτώβριο του 2009, βρήκε το έλλειμμα της χώρα όχι στο 6%, όπως έλεγε ο προκάτοχός του, αλλά στο 12,7%, τέσσερις φορές μεγαλύτερη από ό,τι επιτρέπουν,οι.κανόνεςτης,Ευρωζώνης.

» Ο Παπανδρέου ξόδεψε όλο το 2010 λέγοντας στους Έλληνες σκληρές αλήθειες σχετικά με τη μη βιώσιμη φύση του κράτους κοινωνικής πρόνοιας, ενώ προειδοποιούσε όλο τον κόσμο ότι η Ελλάδα είναι το,πρώτο,θύμα.

» Με καταγωγή από τη Μινεσότα, ο γιος του σοσιαλιστή πρώην πρωθυπουργού εκπόνησε ένα σχέδιο λιτότητας που προβλέπει αύξηση στους φόρους και συγκράτηση των δημοσίων δαπανών, ένα φιλόδοξο πακέτο που έπεισε την Ευρώπη να σώσει την Ελλάδα. Και επισημαίνει ότι η καταστροφή πρέπει να σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για την απειλή που θέτει στην εθνική κυριαρχία το χρέος. "Δεν είναι θέμα που αντιμετωπίζει ένα κράτος από μόνο του" είπε. "Χρειαζόμαστε πιο συντονισμένη πολιτική όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε όλο τον κόσμο"».

Λεφτά υπάρχουν!!!


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Λεφτά υπάρχουν!!!

Σχόλιο:  Παύλος ο καλός ο μαθητής…

Λυπάμαι  κύριε Λουράντο, ποιόν  εκπροσωπείτε; Το  Φ.Σ.Α (φαρμακευτικό σύλλογο Αθηνών) η τον  εαυτό σας φυσικά και μόνο; Πολύ φίλοι και συνάνθρωποι μας κάνανε ουρές στα φαρμακεία  πληρώνοντας για 40,50,χρόνια ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μέσω των κρατήσεων από την εργασία τους,και να πληρώνουν τώρα μετρητής την αξία του φαρμάκου για να δηλώνετε  εισόδημα  1.504.388 και να ζείτε μέσα στη χλιδή, και να σας καλή το κατεστημένο των Μ.Μ.Ε. για να το παίζεται υπερασπιστής των φτωχών….συναδέλφων  σας!!! Με τον αγώνα που κάνετε υπέρ των φτωχών  ασφαλισμένων  πού ξέρη  κανείς μπορεί να σας δούμε και στο Ναό της Βουλής ως ιερωμένο….παρντόν βουλευτή ήθελα να πω

1.504.388 ευρώ δήλωσε ο Λουράντος μαζί με τη γυναίκα του τη χρονιά της κρίσης του 2010!!!  


Δυστυχώς  το είδαμε  και  μετά  ψηφίσαμε. Το κατεστημένο έμεινε
Όχι δεν κάνουμε πλάκα. Το ποσό του 1.500.000 ευρώ δήλωσε ως εισοδήματα για το 2010 ο κύριος Λουράντος. Ο πρόεδρος των φαρμακοποιών της Αθήνας σύμφωνα με τη δήλωσή του έχει πισίνα και σκάφος με τεκμήριο...

...44.000 ευρώ

Κύριε Λουράντο μπορείτε να εξηγήσετε στον συνταξιούχο των 600 ευρώ που τον ταλαιπωρείτε με θερμοκρασία 40 βαθμών για να βρει το φάρμακό του πώς γίνεται εσείς που λέτε ότι πεινάτε να κάνετε δήλωση σε χρονιά κρίσης μαζί με τη σύζυγό σας 1.504.000 ευρώ;
από το sarotiko

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΥΠ ΟΨIΝ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


ΥΠ ΟΨIΝ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ  ΠΟΛΙΤΗ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».

Μίλαν Κούντερα (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)
Παύλος ο καλός ο μαθητής

Θέλω να κρεμάσω «εικόνες»που μιλούν χωρίς λόγια


Θέλω να κρεμάσω «εικόνες»που μιλούν χωρίς λόγια . Άλλες με ταξιδεύουν. Μερικές με συνεπαίρνουν Κάποιες με συγκινούν..
Δεν είναι λίγες αυτές που με κάνουν να ονειρεύομαι έναν κόσμο ομορφότερο ,
λουσμένο σε φως και χρώμα. Αρκετές με βάζουν στην επώδυνη
διαδικασία της σκέψης. θέλω να μην τις χάσω απ'τα μάτια μου.
Να περνώ , να τις βλέπω εδώ να μ' αγγίζει τρυφερά η μαγεία τους.
με αφορμή κι αιτία το.......μεράκι 

Παύλος ο καλός ο μαθητής....

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ???


Καλημέρα σας .Δέν άργισα πολύ,είμαι ο Παύλος ο καλός ο μαθητής.Σάς το είπα; Νομίζω όχι.ένα από τα χόμπυ μου η λατρεμένη μου φωτογραφία.Αυτές δεν είναι δικές μου

 

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ  ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ???

 

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι αγαπητοί αναγνώστες σε όλη την Blogόσφαιρα

Να συστηθώ,είμαι ο Παύλος και ξεκίνησα  τη ζωή αυτή  από τα μέσα της δεκαετίας του  ’50.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.

Κάπου από αυτή την δεκαετία πρόερχοντε και οι πολιτικοί αστέρες που συνεχίζουν να μας κυβερνούν φυσικά πάντα με την ψήφο μας  ‘η  όχι  και αυτό με ενοχλεί . Έφεραν την καλύτερη χώρα του κόσμου την Ελλάδα μας, την αγάπη μας, την Πατρίδα μας, σ’αυτό το χάλι και να είναι ο παγκόσμιος χλευασμός των ξένων Μ.Μ.Ε. και φυσικά των <<σκληρά εργαζομένων από την ανατολή ως τη δύση Γερμανών-Αυστριακών-Ολλανδών>>
Η νέα Βουλή και η ορκωμοσία των 300 έγινε 28/6,και μία ανανέωση σημαντική στα πρόσωπα είναι γεγονός,αυτό είναι το μήνυμα πού έστειλε ο λαός στις 17 Ιουνίου.Κατά την άποψή μου το κατεστημένο και ο τρόπος που λητουργεί ο κάθε αρχηγός κόμματος πού κερδίζει της εκλογές επιλέγει πρόσωπα της πολιτικής διαπλοκής που είναι χρόνια σ’αυτή.,για να σχηματίσει κυβέρνηση.και φυσικά και εκτός βουλής πρόσωπα που δεν εκλέξαμε.Τώρα θα μου πείτε ότι δεν βγήκαν τα κουκιά και είναι τρείς οι αρχηγοί.Γιατί αυτοί τόσα χρόνια δεν είναι της πολιτικής διαπλοκής και του κατεστημένου;Η επιλογή των προσώπων έγινε από την Ελληνική <<τρόϊκα>> όπως τους αποκάλεσε ένας φίλος μου για να προκαλέσουν την φθορά των κομμάτων τους.π.χ . Ράπανος-Ζανιάς-Παπαδήμος-Στουρνάρας-Μανιτάκης-Ρουπακιώτης οι τέσσερεις από αυτούς έπαιξαν στην πλάτη του λαού υπογράφοντας το μνημόνιο και την πτώχευση ουσιαστικά της Ελλάδος μας.Έτιμοι ήταν να μας επαναφέρουν και τον Σιμήτη,διότι από τους έξη ποιο πάνω οι τέσσερεις ήταν οι συνεργάτες του.Για τον Υφυπουργό Ναυτιλίας Βερνίκο τι να πω, δεν γνώριζε κανείς για τις offshore εταιρίες του;Βάλανε τον λύκο να φυλάει το κοπάδι με τα πρόβατα!!!! Για τον Σταϊκούρα έχει τρελαθεί να υπογράφει ρουσφέτια ακόμη και όταν ήταν κυβέρνηση το μικρό Πασόκ πλέον.Αυτή είναι η μοίρα μας φίλοι μου.
Ευχαριστώ

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Χρόνια γερά με υγεία και χαμόγελα.

Καλό Μήνα.  Ο Ιούλιος μας ήρθε με ζέστη αφόρητη και στο σπιτικό μας είχαμε γιορτή "Απόστολος Πέτρος και Παύλος". Εμείς τιμάμε και τους δύο αλλά  κυρίως γιορτάζουμε

 εδώ και δύο μέρες τη γιορτή του δικού μας Παύλου . Το γιορτάσαμε, με χαρές και γέλια, νόστιμο φαγητό και δροσερό ποτό. Οι ανεμιστήρες

 και τα aircondition βοηθούσαν την κατάσταση. Κοπιάστε να σας κεράσουμε λοιπόν,
μελιτζάνες με το κρέας , το αγαπημένο του εορτάζοντα και γλυκάκι






Πολλές ευχές  για ΥΓΕΙΑ και όνειρα για τη ζωή που είναι εδώ για να τη χαίρεσαι κάθε στιγμή.




και πολλά φιλιά