Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Πρόσφυγες έκλεισαν την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης -Ευζώνων

prosfuges-ekleisan-tin-ethniki-odo-thessalonikis--euzwnwn

Ομάδα προσφύγων έκλεισε αιφνιδιαστικά τμήμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Ευζώνων και στα δυο ρεύματα, εμποδίζοντας την κυκλοφορία.

Ομάδα προσφύγων έκλεισε αιφνιδιαστικά τμήμα της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Ευζώνων και στα δυο ρεύματα, εμποδίζοντας την κυκλοφορία.
Περίπου 300 άτομα, από τους αυτοσχέδιους καταυλισμούς σε βενζινάδικα της Εθνικής Οδού, προέβησαν σε αυτή την κίνηση, στο ύψος του Πολυκάστρου, διαμαρτυρόμενοι για τα κλειστά σύνορα.Eχουν σχηματιστεί ουρές οχημάτων, ενώ παραμένει άγνωστο το πότε θα ανοίξει ο δρόμος.
 

Δεν φεύγουν οι πρόσφυγες από το λιμάνι της Χίου

Αμετακίνητοι στην κεντρική ράμπα πρόσδεσης των πλοίων στο λιμάνι της Χίου παραμένουν εκατοντάδες πρόσφυγες- μετανάστες, μετά την μεγάλη έξοδό τους από το hot spot.
den-feugoun-oi-prosfuges-apo-to-limani-tis-xiou 


 

astraparis.gr Οι πρόσφυγες στο λιμάνι της Χίου

www.astraparis.gr
Αμετακίνητοι στην κεντρική ράμπα πρόσδεσης των πλοίων στο λιμάνι της Χίου παραμένουν εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες, μετά την μεγάλη έξοδό τους από το hot spot της ΒΙΑΛ, στο Χαλκειός.
Oπως αναφέρει το astraparis.gr παρά το γεγονός ότι και τα δύο πλοία, το τακτικό δρομολόγιο Blue Star 1 και το έκτακτο δρομολόγιο Tera Jet, παρέκαμψαν το λιμάνι της Χίου, οι συγκεντρωμένοι αρνούνταν να εγκαταλείψουν τον χώρο και να πάνε έστω στον καταυλισμό της Σούδας, που είναι λίγες εκατοντάδες μέτρα πιο μακριά.



Με λιγοστές κουβέρτες, γυναίκες με μικρά παιδιά πέρασαν τη νύχτα στο λιμάνι. Στον χώρο της αποβάθρας βρέθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Χίου κ. Σταμάτης Κάρμαντζης, ο δήμαρχος Χίου κ. Μανώλης Βουρνούς και δημοτικοί σύμβουλοι όλων των παρατάξεων, καθώς και αλληλέγγυοι πολιτες και μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων.


Στο hot spot της ΒΙΑΛ, όπου βρίσκονται περί τα 800 άτομα, μεταφέρθηκαν και οι αφιχθέντες την Πέμπτη και την Παρασκευή πρόσφυγες και μετανάστες, που παρέμεναν προσωρινά δίπλα από το λιμεναρχείο Χίου.


Μετά τη μαζική φυγή της Παρασκευής η αστυνομική διεύθυνση Χίου λαμβάνει αυξημένα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να αποτρέψει νέες αποδράσεις.Ήδη, εκτελούνται εργασίες για την επισκευή των συρματοπλεγμάτων της ΒΙΑΛ, που έχουν ανοίξει οι πρόσφυγες, προκειμένου να φύγουν από τον χώρο, ενώ η αστυνομία έχει τοποθετήσει αστυνομικούς οι οποίοι εκτελούν περιπολία στην περίφραξη, για την αποτροπή νέων εξόδων.


Πηγή: astraparis.gr
http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/den-feugoun-oi-prosfuges-apo-to-limani-tis-xiou 

Με το θάρρος της γνώμης : Ο ξεπεσμός της πολιτικής στην χώρας μας, και τα παλλόμενα της υποκουλτούρα(σ)πεη!!!!




































Paul Nounis
 .
Η αθλιότητα που επικρατεί σε όλες της δομές του κράτους
με την υποκουλτούρα των κυβερνητικών παραγόντων
έχει πλήξει βάναυσα το προφίλ του Πολιτισμού μας.
Στο Θέατρο Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου με την τοποθέτηση του Βέλγου
καλλιτεχνικού Διευθυντή. 
Εμμονές κάποιων άσχετων να αλλάξουν όλοι ακόμα και οι επιτυχημένοι
στο έργο τους με διεθνή βραβεία.
Μεγάλος προβληματισμός και αντίδραση των ηθοποιών και
όχι μόνο αλλά και σε αυτούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
 Είναι μία επιλογή που προέκυψε από το Βέλγιο ως καλλιτεχνικού Διευθυντή Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου ο Γιάν Φάμπρ!!!!
Με τις χειρότερες κριτικές στην Ευρώπη και όπου εμφανίζετε.
Πολλοί βιαιοπράγησαν εναντίον του, για την βάναυση πρόκληση, παρουσιάζοντας 
υποκουλτούρα.... ως έργο τέχνης....τα έργα του!!!
Έτσι μας προέκυψε και η αντίδραση  στο χώρο με ένα από το δήθεν έργο του το… παλλόμενα…. της…. πεο..κουλτούρας!!!
Σε ένα Ελληνικό Διεθνές Φεστιβάλ όπως το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Κύριοι της εξουσίας συνέλθετε ……..έχετε κάνει τόσο μεγάλο κακό
στην χώρα με τις επιλογές σας  σε τόσο λίγο καιρό.
Καθημερινά  η γελοιοποίηση της χώρας μας μέσω των φωτογραφιών
κάνουν το γύρω του κόσμου……
Κάθε τόσο κατευθύνετε την κοινή γνώμη αλλού και έξω από τα
προβλήματα του  Έλληνα Εργαζόμενου, συνταξιούχου, ανέργου, αστέγου…
Τώρα βρήκατε την καταπληκτική τέχνη του …. Γιάν Φάμπρ.
τα ..παλλόμενα ....πέη σε διάταξη  χορού!!!!!
ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Διώχνετε τους καταξιωμένους και βραβευμένους Έλληνες σκηνοθέτες και ηθοποιούς και όσοι συμμετέχουν στα πολιτιστικά και καλλιτεχνικά δρώμενα της χώρας μας στο εξωτερικό….

"Με το θάρρος της Γνώμης"

Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης

Παραίτηση Μπαλτά & Φαμπρ ζητούν 500 Ελληνες καλλιτέχνες

paraitisi-mpalta--fampr-zitoun-500-ellines-kallitexnes

Περισσότεροι από 500 καλλιτέχνες συγκεντρώθηκαν στο θέατρο «Σφενδόνη». Ζητούν την παραίτηση του Γιαν Φαμπρ και την υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά.

Περισσότεροι από 500 καλλιτέχνες συγκεντρώθηκαν στο θέατρο «Σφενδόνη» σε μια πρωτοφανή εκδήλωση διαμαρτυρίας εναντίον της απόφασης του φετινού φεστιβάλ να μην συμπεριληφθούν έλληνες καλλιτέχνες στο πρόγραμμα του.
Μετά από πολύωρη συζήτηση και με γενική ομοφωνία υπέγραψαν δύο κείμενα. Στο μεν πρώτο ζητούν την παραίτηση του Γιαν Φαμπρ ως persona non grata στην Ελλάδα και στο δεύτερο ζητούν την παραίτηση του υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά, καταγγέλλοντας τον διορισμό Φαμπρ ως αντισυνταγματικό.



Στη διάρκεια της συγκέντρωσης, το ελληνικό φεστιβάλ έστειλε δελτίο τύπου στο οποίο αναφέρει ότι θα συμπεριλάβει έλληνες καλλιτέχνες στο φετινό φεστιβάλ. Ειδικότερα, με επιστολή που κοινοποιεί στον Τύπο το Φεστιβάλ (Διεθνές Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου κατά τη νέα του ονομασία), «αναγνωρίζει την ανάγκη διεύρυνσης και εμπλουτισμού του τρέχοντος καλλιτεχνικού προγράμματος με επιπλέον ελληνικές εκδηλώσεις». 
Δείτε την επιστολή του Φεστιβάλ: 
 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ, κατά την 1η του συνεδρίαση σήμερα, συγκροτήθηκε σε σώμα και ενημερώθηκε για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας, καθώς και για τις εξελίξεις στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του καλλιτεχνικού προγράμματος, το οποίο αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.
 Το Διοικητικό Συμβούλιο αναγνωρίζει το γεγονός ότι, καθώς ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής ανέλαβε πολύ πρόσφατα τα καθήκοντα του, δεν κατέστη δυνατόν -όπως και ο ίδιος δήλωσε- να περιλάβει στο φετινό πρόγραμμα άλλες ελληνικές συμμετοχές, πέραν αυτών που υποβλήθηκαν από τους θεσμικούς φορείς. Ταυτόχρονα όμως, το ΔΣ αναγνωρίζει την ανάγκη διεύρυνσης και εμπλουτισμού του τρέχοντος καλλιτεχνικού προγράμματος με επιπλέον ελληνικές εκδηλώσεις.
 Για το σκοπό αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο αυτού, να αναλάβει τις αναγκαίες πρωτοβουλίες, έτσι ώστε να συγκροτηθεί άμεσα μια επιτροπή που θα επεξεργαστεί –υπό καθεστώς απόλυτης διαφάνειας - τις προτάσεις που έχουν ήδη υποβληθεί επίσημα στο Φεστιβάλ. Η πρωτοβουλία αυτή, αφορά μόνο στη φετινή χρονιά και κρίθηκε αναγκαία από το ΔΣ λόγω της καθυστέρησης στο διορισμό του καλλιτεχνικού διευθυντή. Η επιτροπή θα υποβάλει τις προτάσεις της στο ΔΣ, το οποίο και θα αποφασίσει με βάση τις διαθέσιμες ημερομηνίες, όπως προκύπτουν από το υπό διαμόρφωση πρόγραμμα, και τα οικονομικά δεδομένα του Φεστιβάλ, καθώς παρελήφθη ταμειακό έλλειμμα που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Το ΔΣ έλαβε επίσης τις πρώτες αποφάσεις σε σχέση με τις αναγκαίες ενέργειες για τη λειτουργική και οργανωτική υποστήριξη του Φεστιβάλ. Στο πλαίσιο δε της καλλιτεχνικής πρότασης του Γιαν Φαμπρ αποφασίστηκε να δοθεί προτεραιότητα στη δημοσίευση δύο προσκλήσεων ενδιαφέροντος για νέους Έλληνες καλλιτέχνες κάτω των 35 ετών. Συγκεκριμένα:
Θα επιλεγούν, βάσει αίτησης, 50 νέοι καλλιτέχνες (διαφορετικών ειδικοτήτων), οι οποίοι θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση στις παραστάσεις, τα εργαστήρια και τα master classes που θα διενεργηθούν στο πλαίσιο του φετινού Φεστιβάλ.
Θα επιλεγούν επίσης, βάσει αίτησης, 7 νέοι καλλιτέχνες, για το καλλιτεχνικό σχολείο του Φεστιβάλ (Summer School).
Οι σχετικές προσκλήσεις ενδιαφέροντος θα αναρτηθούν άμεσα στο site του Φεστιβάλ www.greekfestival .gr

Αντιδράσεις και από τα πολιτικά κόμματα 

Νωρίτερα την έντονες ενστάσεις τους είχαν εκφράσει με ανακοινώσεις τους τόσο ο πρέοδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και το Ποτάμι. 
Μητσοτάκης: Να αναιρέσει ο Τσίπρας την άστοχη απόφαση 
«Το Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου, για σχεδόν 60 χρόνια, αγκαλιάζει και αναδεικνύει διεθνώς την ελληνική πολιτιστική δημιουργία. Μέσα από αυτόν το θεσμό ουσιαστικά αναπαράγεται, εξελίσσεται και μεταδίδεται στις επόμενες γενιές το αρχαίο ελληνικό θέατρο. Κυρίως όμως τροφοδοτείται η σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία. Με έκπληξη, αλλά κυρίως με λύπη, πληροφορηθήκαμε ότι ο Υπουργός Πολιτισμού, κ. Μπαλτάς, προχωρά ανάμεσα στα άλλα και στην κατάργηση της παρουσίας των Ελλήνων δημιουργών» αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης και προσθέτει: «Ταυτόχρονα, ο πρωθυπουργός αποδέχτηκε τον αφελληνισμό ενός κατεξοχήν εθνικού, πνευματικού, αλλά και τουριστικού προϊόντος, έστω και με όρους εξευτελιστικής ποσόστωσης. Έστω και τώρα, ζητώ από τον κ. Τσίπρα να αναιρέσει αυτήν την άστοχη και πρωτοφανή απόφαση. Το Ελληνικό Φεστιβάλ θα πρέπει να συνεχίσει να εκπέμπει διεθνώς τον ελληνικό πολιτισμό». 
Ποτάμι: Ευτελισμός του Φεστιβάλ 
Λύπη για «τον ευτελισμό» του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου και για «την προσβολή του καλλιτεχνικού δυναμικού της χώρας» εξέφρασε με ανακοίνωσή του το Ποτάμι, με αφορμή τον βελγικό προσανατολισμό του φετινού του προγράμματος και την απουσία ελληνικών παραγωγών. Το Ποτάμι χαρακτηρίζει αναιτιολόγητη την αποπομπή του καλλιτεχνικού διευθυντή Γιώργου Λούκου και συμπληρώνει ότι ο υπουργός Πολιτισμού Αριστειδης Μπαλτάς άκουσε ως παθητικός ακροατής «να εκχωρείται το πολύτιμο Φεστιβάλ στον Βελγικό Πολιτιστικό Οργανισμό Γιαν Φαμπρ». 
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του Ποταμιού: 
«Το Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου μετά από μια δεκαετία πρωτόγνωρης ακμής χάρη στις άοκνες και στρατηγικά καλοσχεδιασμένες προσπάθειες του Γιώργου Λούκου, που έφεραν εκατοντάδες χιλιάδες νέους στα ακροατήριά του και εκατοντάδες νέους καλλιτέχνες στις σκηνές του (σε πείσμα των πιέσεων του παλαιού καλλιτεχνικού κατεστημένου), αποκτά τώρα έναν «Καλλιτεχνικό Διευθυντή» που δικαίως δεν αποδέχεται καν τον τίτλο και δικαίως δεν ομολογεί την αμοιβή του.
Διότι ο αποπέμψας τον Γιώργο Λούκο υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς, ως οικοδεσπότης της παρουσίασης του «Διεθνούς» Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου, άκουσε και αυτός ως παθητικός ακροατής να εκχωρείται το πολύτιμο Φεστιβάλ στον «Βελγικό Πολιτιστικό Οργανισμό Γιαν Φαμπρ», στους καλλιτεχνικούς τομείς του Φεστιβάλ να προΐστανται αποκλειστικά Βέλγοι συνεργάτες του καλλιτεχνικού διευθυντή, ενώ στον προγραμματισμό των παραγωγών να προβλέπεται ποσόστωση (!!!) 1/3 για τους Έλληνες καλλιτέχνες.

Η προχειρότητα και η κενολογία, τα μασημένα και τα φτωχά (όταν η Ιζαμπέλ Υπέρ είναι το μόνο σχεδόν όνομα μιας περιόδου 5 ετών...) αλλά και τα ψευτο-νέα (λες και η Ιζαμπέλ Υπέρ ή ο Μπαρίσνικοφ δεν έχουν ξανάρθει στην Ελλάδα) αν δεν ήταν τόσο προσβλητικά γιά τους Έλληνες και ξένους φίλους του καταξιωμένου Φεστιβάλ θα ήταν απλά κωμικά.
Τέλος, η φλυαρία περί «χρημάτων και λέξεων» ταιριάζει απόλυτα με την όλη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και στον Πολιτισμό, όπου η κενή ρητορική υποκαθιστά την ουσία. Λυπηθήκαμε αφάνταστα με την αναιτιολόγητη αποπομπή του Γιώργου Λούκου.
Τώρα όμως λυπούμαστε διπλά για τον ευτελισμό του σημαντικότερου Φεστιβάλ μας και την ταυτόχρονη προσβολή του καλλιτεχνικού δυναμικού της χώρας από έναν πρόχειρο και κενολόγο αποικιοκράτη συζητήσιμων προδιαγραφών»
.

http://www.thetoc.gr/politismos/article/paraitisi-mpalta--fampr-zitoun-500-ellines-kallitexnes 

Δημοσκόπηση "φωτιά" για τον ΣΥΡΙΖΑ! 8 μονάδες μπροστά ο Μητσοτάκης με "άρωμα" προσφυγικού! Δυσαρεστημένο με την κυβέρνηση το 87,5%!


Δημοσκόπηση `φωτιά` για τον ΣΥΡΙΖΑ! 8 μονάδες μπροστά ο Μητσοτάκης με `άρωμα` προσφυγικού! Δυσαρεστημένο με την κυβέρνηση το 87,5%!

- Ανατροπές με τη νέα δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για λογαριασμό του ΣΚΑΪ
- Έχει την δική της σημασία, μιας και πρόκειται για την πρώτη δημοσκόπηση μετά την έκρηξη του προσφυγικού!
- Ανοίγει η ψαλίδα! 8% μπροστά η ΝΔ στην πρόθεση ψήφου
- Οι μισοί και πλέον από τους ερωτηθέντες (50,5%) προβλέπουν πως στις επόμενες εκλογές πρώτη θα αναδειχθεί η Νέα Δημοκρατία
- Μόλις το 20,5% εκτιμά ότι από την επόμενη κάλπη θα βγει νικητής ο ΣΥΡΙΖΑ
- Το 65% διαφωνεί με τους χειρισμούς της κυβέρνησης για το προσφυγικό!
- Επτά στους δέκα βλέπουν... μαύρες οικονομικές ημέρες εντός 12μηνου! Κατεβάστε ολόκληρη τη δημοσκόπηση

Με 8 ποσοστιαίες μονάδες προηγείται η Νέα Δημοκρατία του ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου, σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας για λογαριασμό του ΣΚΑΪ. Στα τέλη του Φεβρουαρίου, η διαφορά των δύο κομμάτων διαμορφωνόταν στο 6,5% και τα αποτελέσματά της είναι ενδεικτικά της απογοήτευσης μεγάλου κομματιού των Ελλήνων ψηφοφόρων για τους χειρισμούς της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στο "καυτό" ζήτημα του προσφυγικού. Ένα ζήτημα που όπως φαίνεται από την συγκεκριμένη δημοσκόπηση αποτελεί "ανοιχτή πληγή" για την Κουμουνδούρου.
"Αγγίζει" το 25% η ΝΔ
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έρχεται πρώτο με 24,5%, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί με 16,5%. Στην τρίτη θέση ισοψηφεί το ΚΚΕ με τη Χρυσή Αυγή με ποσοστό 6,5%, ενώ εκτός "δημοσκοπικής Βουλής" μένουν Ανεξάρτητοι Έλληνες και Ποτάμι με 2,5% έκαστο. Το 4% των ψηφοφόρων συγκεντρώνουν τόσο η Δημοκρατική Συμπαράταξη όσο και η Ένωση Κεντρώων.
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
Οι μισοί και πλέον από τους ερωτηθέντες (50,5%) προβλέπουν πως στις επόμενες εκλογές πρώτη θα αναδειχθεί η Νέα Δημοκρατία, την ώρα που μόλις το 20,5% εκτιμά ότι από την επόμενη κάλπη θα βγει νικητής ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ένας στους τρεις θέλει Κυριάκο, ένας στους τέσσερις Αλέξη
Το 31,5% των ερωτηθέντων φαίνεται να προτιμά μία κυβέρνηση με επικεφαλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη την ίδια ώρα που 1 στους 4 επιθυμεί μία κυβέρνηση με «κορμό» τον ΣΥΡΙΖΑ και επικεφαλής τον Αλέξη Τσίπρα.
Από τις επιδόσεις της κυβέρνησης μέχρι τώρα, δυσαρεστημένο είναι το 87,5%, μια εικόνα που δεν αλλάζει ούτε στην δεξαμενή ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ όπου περισσότεροι από 7 στους 10 δεν είναι ικανοποιημένοι από την κυβερνητική πολιτική.
"Καίει" ΣΥΡΙΖΑ το προσφυγικό
Πιο συγκεκριμένα, με την κυβερνητική διαχείριση της προσφυγικής κρίσης δεν συμφωνεί το 64% (πριν από ένα μήνα οι δυσαρεστημένοι για αυτό το ζήτημα δεν ξεπερνούσαν το 53%).
Παράλληλα, το 71% των Ελλήνων προβλέπει πως η οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού του θα χειροτερεύσει μέσα στους επόμενους 12 μήνες!
Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ερώτηση σχετικά με την συζήτηση στο ελληνικό Κοινοβούλιο για την Δικαιοσύνη (σ.σ. την περασμένη Τρίτη).
Σχεδόν οι μισοί δεν την παρακολούθησαν καν, ενώ από όσους... ξενύχτησαν με Βουλή το 23% απαντά πως τις εντυπώσεις κέρδισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με το αντίστοιχο ποσοστό για τον Αλέξη Τσίπρα να φτάνει το 16%. Το 15,5% επιλέγει "άλλον", ωστόσο καθαρός νικητής με το εμφατικό 45,5% είναι ο... "κανείς"!
Πηγή: skai.gr
 http://www.newsit.gr/politikh/Dimoskopisi-fotia-gia

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Προσφυγικό: Το απόλυτο χάος! Στον “αέρα” η συμφωνία με την Τουρκία! Οι πρόσφυγες δεν αφήνουν τον Πειραιά – Χαμός και στο λιμάνι της Χίου

Προσφυγικό: Το απόλυτο χάος! Στον “αέρα” η συμφωνία με την Τουρκία! Οι πρόσφυγες δεν αφήνουν τον Πειραιά – Χαμός και στο λιμάνι της Χίου

- Λεωφορεία για την μεταφορά προσφύγων και μεταναστών παραμένουν άδεια στον Πειραιά
- Δεν πείθονται από τις αρχές να επιβιβαστούν σε αυτά κάποιοι από τους 5.300 πρόσφυγες που είναι στο πρώτο λιμάνι της χώρας
- Στο λιμάνι της Χίου πάνω από 500 πρόσφυγες που διέφυγαν από το hot spot του νησιού ρίχνοντας τον φράχτη
- Περιμένουν να τους παραλάβει πλοίο για τον Πειραιά
- Ούτε οι μισοί εμπειρογνώμονες από τις χώρες της ΕΕ δεν έχουν φτάσει στην Ελλάδα
- Την Δευτέρα εκτάκτως στην Τουρκία ο Δημήτρης Αβραμόπουλος!
- Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες: Υπάρχουν ελλείψεις σε Ελλάδα και Τουρκία
- Δείτε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ και ΒΙΝΤΕΟ

Στον... αέρα βρίσκεται η συμφωνία με την Τουρκία για την επανεισδοχή προσφύγων, καθώς το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, αντιθέτως... στέφεται με πλήρη αποτυχία!
Μέχρι στιγμής, οι προσπάθειες να πειστούν οι πρόσφυγες να φύγουν από το Λιμάνι του Πειραιά είναι άκαρπες. Σήμερα, στην συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Προσφυγικής και Μεταναστευτικής Πολιτικής, υπό τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα αποφασίστηκε να δοθεί προτεραιότητα στον Πειραιά, με στόχο να εξομαλυνθεί η κατάσταση και το λιμάνι να είναι ελεύθερο και λειτουργικό, πριν ξεκινήσει η κίνηση του Πάσχα. Σύμφωνα με πηγές, η διαδικασία αποσυμφόρησης στον Πειραιά θα είναι εντατική και πιεστική, χωρίς αυτό να σημαίνει τη χρήση βίας. Στόχος θα είναι να πειστούν οι άνθρωποι ότι θα πρέπει να μετακινηθούν από τις άτυπες δομές και να εμπιστευθούν την ελληνική Πολιτεία.
Όμως, κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής δεν συμβαίνει. Οι 5.300 άνθρωποι που βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά αρνούνται να μετακινηθούν από εκεί. Το πρωί, κατέφθασαν δύο λεωφορεία με προορισμό το κέντρο φιλοξενίας στον Κατσικά Ιωαννίνων, αλλά μόνο 72 άτομα έχουν επιβιβασθεί σε αυτά. Μεταφραστές καταβάλλουν προσπάθειες από το πρωί να πείσουν τον περισσότερο κόσμο να μετακινηθεί προς τα κέντρα φιλοξενίας, αλλά δεν υπάρχει, μέχρι στιγμής, ενδιαφέρον. Ακόμη ένα πούλμαν, το οποίο βρίσκεται στην Πέτρινη Αποθήκη με προορισμό και αυτό τον Κατσικά, παραμένει άδειο, ενώ βρίσκεται στο σημείο για περισσότερο από τρεις ώρες. Πολλοί μετανάστες που έφθασαν χθες στον Κατσικά Ιωαννίνων προτρέπουν τους ομοεθνείς τους, μέσω κινητών τηλεφώνων, να μη μετακινηθούν από το λιμάνι του Πειραιά.

Το "έσκασαν" από το hot spot της Χίου

Χαμός επικρατεί και στο λιμάνι της Χίου, όπου βρίσκονται περίπου 800 πρόσφυγες, οι οποίοι "απέδρασαν" από το hot spot του νησιού. Πεζή και συνοδεία αστυνομικών, για να αποφευχθούν ατυχήματα και παρά τις προτροπές να κατευθυνθούν στο δημοτικό καταυλισμό της Σούδας, κατευθύνθηκαν στο λιμάνι όπου όπως δηλώνουν θα παραμείνουν, για να επιβιβαστούν στο πλοίο και να αναχωρήσουν για τον Πειραιά.

Όπως επεσήμαναν στον astraparis.gr, θα περιμένουν για να τους παραλάβει πλοίο για τον Πειραιά, αρνούμενοι να αποδεχθούν ότι με την εφαρμογή – από την προσεχή Δευτέρα – της συμφωνίας Ε.Ε. – Τουρκίας τους περιμένει μάλλον η επανεισδοχή στην γείτονα.

Να σημειωθεί ότι στο σύνολο τους -οι περισσότεροι είναι οικογένειες συριακής καταγωγής με πολλά παιδιά- έχουν μπει στην Ελλάδα μετά την 20 Μαρτίου, δηλαδή μετά την εφαρμογή της συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας, οπότε και πρέπει να παραμείνουν υπό περιορισμό στο hot spot μέχρι να αποφασισθεί η τύχη τους. Σύμφωνα με τις διωκτικές αρχές του νησιού η κατάσταση στο λιμάνι της Χίου δεν είναι προβλέψιμη...
Προβλήματα με την εφαρμογή της συμφωνίας με την Τουρκία

Την ίδια ώρα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δηλώνει ότι ευελπιστεί ότι ως την Δευτέρα θα έχουν ρυθμιστεί οι αδυναμίες που έχουν εντοπίσει τόσο ο ΟΗΕ, όσο και διεθνείς μη κυβερνητικοί οργανισμοί, σε σχέση με την εφαρμογή της συμφωνίας της ΕΕ με την Τουρκία, και ειδικότερα σε σχέση με την έναρξη της επιστροφής μεταναστών από την Ελλάδα προς την Τουρκία.
Οι αδυναμίες αυτές, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Επιτροπής, αφορούν τόσο τις συνθήκες διαβίωσης προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα, όσο και την συμβατότητα της τουρκικής νομοθεσίας προς τη Συνθήκη της Γενεύης για τους πρόσφυγες. Υψηλόβαθμα στελέχη των Βρυξελλών εργάζονται με στόχο την επίτευξη νομοθετικών και άλλων ρυθμίσεων, που θα επιτρέψουν την εφαρμογή των συμφωνηθέντων για το προσφυγικό από την ερχόμενη Δευτέρα ανέφεραν εκπρόσωποι της Επιτροπής.
Για τον λόγο αυτό, θα μεταβεί τη Δευτέρα στην Τουρκία και ο Επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος. Οι ίδιοι εκπρόσωποι ομολόγησαν, τέλος, ότι προς το παρόν βρίσκονται στην Ελλάδα περίπου οι μισοί από τους υπαλλήλους και τους εμπειρογνώμονες που τα κράτη-μέλη της ΕΕ έχουν υποσχεθεί ότι θα στείλουν προκειμένου να συμβάλουν στην ελάφρυνση του ελληνικού άχθους από το προσφυγικό.

"Καμπανάκι" της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες: Υπάρχουν ελλείψεις!

Σήμερα η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.) κάλεσε τα συμβαλλόμενα μέλη στην πρόσφατη συμφωνία ΕΕ - Τουρκίας για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες να διασφαλίσουν ότι θα τεθούν σε ισχύ όλες οι εγγυήσεις πριν ξεκινήσουν οι επιστροφές, δεδομένων των συνεχών σοβαρών ελλείψεων και στις δύο χώρες (Ελλάδα-Τουρκία), όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του οργανισμού, μετά τις δηλώσεις της Μελίσσα Φλέμινγκ, εκπροσώπου Τύπου της Υ.Α.
Η Υ.Α. δεν αντιτίθεται στις επιστροφές ανθρώπων που δεν έχουν ανάγκη προστασίας και που δεν έχουν ζητήσει άσυλο, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Σε όλη την Ελλάδα, που έχει αναγκαστεί να φιλοξενεί πρόσφυγες και μετανάστες που βρίσκονται εδώ εξαιτίας των κλειστών συνόρων σε άλλες χώρες της Ευρώπης, υπάρχουν πολλές πτυχές του συστήματος υποδοχής και ανταπόκρισης στις ανάγκες των ανθρώπων που μπορεί να χρήζουν διεθνούς προστασίας, οι οποίες είτε δε λειτουργούν, είτε δεν υπάρχουν καν.
«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 51.000 πρόσφυγες και μετανάστες στη χώρα, από τους οποίους οι 5.000 είναι στα νησιά και οι 46.000 στην ενδοχώρα. Οι αφίξεις αυξήθηκαν πρόσφατα στις 29 Μαρτίου, φτάνοντας τις 766 μετά από αρκετές μέρες που κυμαίνονταν κατά μέσο όρο στις 300 αφίξεις την ημέρα», εξήγησε η κ. Φλέμινγκ.
Η ανακοίνωση συνεχίζει, επισημαίνοντας πως τόσο στο "hotspot" της Μόριας στη Λέσβο, όσο και στο "hotspot" στο Βαθύ στη Σάμο οι συνθήκες χειροτερεύουν. «Η Μόρια, από τις 20 Μαρτίου χρησιμοποιείται για την κράτηση των ανθρώπων, για τους οποίους εκκρεμεί απόφαση απέλασης. Βρίσκονται γύρω στους 2.300 ανθρώπους εκεί, ενώ η μέγιστη χωρητικότητα του κέντρου είναι για 2.000 ανθρώπους» αναφέρει η ανακοίνωση, που σημειώνει ακόμα ότι στο Βαθύ οι εγκαταστάσεις υγιεινής είναι ελλιπείς, η διανομή φαγητού γίνεται με προβλήματα, ενώ για το hotspot ΒΙΑΛ στη Χίο κάνει αναφορά στις «χθεσινοβραδινές αναταραχές είχαν ως αποτέλεσμα να μαχαιρωθούν τρεις άνθρωποι».
Σύμφωνα με την παγκόσμια πολιτική της για την προώθηση μέτρων εναλλακτικών της κράτησης, η Υ.Α. χρειάστηκε να σταματήσει την παροχή υπηρεσιών σε όλες τις κλειστές δομές, με εξαίρεση τη διατήρηση ενός εποπτικού ρόλου σε θέματα προστασίας και την παροχή ενημέρωσης αναφορικά με τις διαδικασίες ασύλου.
Ο πληθυσμός που έχει εγκλωβιστεί στην ηπειρωτική χώρα περιμένει να μετεγκατασταθεί
Στην ενδοχώρα, λέει η ανακοίνωση, όπου παραμένουν οι άνθρωποι που έφτασαν πριν από τις 20 Μαρτίου, η κατάσταση είναι εξίσου δύσκολη. Οι πρόσφυγες και μετανάστες βρίσκονται σε πάνω από 30 χώρους, ενώ πολλοί ανάμεσά τους περιμένουν τη δυνατότητα να μετεγκατασταθούν σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Οι συνθήκες στο λιμάνι του Πειραιά και γύρω από την Ειδομένη κοντά στα σύνορα με την πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας είναι δεινές.
Ο κίνδυνος πρόκλησης πανικού και τραυματισμών σε αυτούς τους χώρους είναι υπαρκτός στις παρούσες συνθήκες. Αυτή την εβδομάδα υπήρξαν περαιτέρω αναφορές για επεισόδια στα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Χωρίς την επείγουσα επιπλέον υποστήριξη από την ΕΕ, προειδοποιεί η Ύπατη Αρμοστεία, η περιορισμένη δυνατότητα της ελληνικής Υπηρεσίας Ασύλου για καταγραφή και εξέταση των αιτημάτων ασύλου θα οδηγήσει σε προβλήματα. Οι περιορισμένες ώρες κατά τις οποίες γίνεται καταγραφή, η ύπαρξη ημερήσιου ορίου στις καταγραφές, η έλλειψη πρόσβασης στο σύστημα καταγραφής μέσω σκάιπ που έχει θέσει σε λειτουργία η Υπηρεσία Ασύλου, είναι παράγοντες που εντείνουν αυτή τη στιγμή την ανησυχία.
Στην Τουρκία, η Υ.Α. έχει ζητήσει την πρόσβαση στους ανθρώπους που επιστέφονται από την Ελλάδα, ώστε να διασφαλιστεί ότι έχουν πρόσβαση σε αποτελεσματική διεθνή προστασία και να αποτραπεί ο κίνδυνος της επαναπροώθησής τους. Η Υ.Α. ελπίζει ότι θα υιοθετηθεί σύντομα ο κανονισμός για την Προσωρινή Προστασία που απαιτείται ώστε να χορηγηθεί ή να τεθεί πάλι σε ισχύ το καθεστώς προσωρινής προστασίας για τους Σύρους που επιστρέφονται από την Ελλάδα.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, astraparis.gr
http://www.newsit.gr/ellada/Prosfygiko-To-apolyto-xaos-Ston-aera- 

Απεβίωσε ο Χανς-Ντίτριχ Γκένσερ

Παρασκευή, 1 Απριλίου 2016
Ο πρώην επικεφαλής της γερμανικής διπλωματίας Χανς-Ντίντριχ Γκένσερ, ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επανένωση της χώρας του το 1990, πέθανε χθες βράδυ σε ηλικία 89 ετών, ανακοίνωσε το γραφείο του.
Ο πρώην επικεφαλής του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος της Γερμανίας (FDP), υπουργός Εξωτερικών επί σχεδόν 20 χρόνια, υπέστη καρδιακή προσβολή και κατέληξε, "έχοντας δίπλα του την οικογένειά του", στο σπίτι του στο Βάχτμπεργκ-Πεχ της δυτικής Γερμανίας, αναφέρει η ανακοίνωση.
Η είδηση του θανάτου του Γκένσερ, αρχιτέκτονα της επανένωσης της Γερμανίας, έγινε γνωστή την ώρα που ο εκπρόσωπος της καγκελαρίας έδινε συνέντευξη Τύπου. Ο Στέφεν Ζάιμπερτ δήλωσε ότι είναι "πολύ μικρός" για να αποχαιρετήσει αυτόν τον "μέγα Ευρωπαίο και μέγα Γερμανό" ο οποίος "επηρέασε όσο λίγοι την ιστορία της Γερμανίας".
Κατά τη διάρκεια της 18χρονης θητείας του (1974-1992) στην ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών, ο Γκένσερ έθεσε σε εφαρμογή την "Ostpolitik", την πολιτική της προσέγγισης με την κομμουνιστική Ανατολική Ευρώπη, αρνούμενος να δαιμονοποιήσει τον σοβιετικό εχθρό, διεξάγοντας διαπραγματεύσεις εκεί όπου ήταν δυνατόν, με στόχο την εκτόνωση του Ψυχρού Πολέμου και της κούρσας των εξοπλισμών, όπου οι δύο Γερμανίες ήταν στην πρώτη γραμμή.
Αναγνωρίζοντας από πολύ νωρίς την ευκαιρία που αποτελούσε η περεστρόικα στην ΕΣΣΔ, ο Γκένσερ είχε ανακοινώσει στις 30 Σεπτεμβρίου 1989 στην Πράγα, μπροστά σε ένα πλήθος που ζητωκραύγαζε, ότι οι τσεχικές αρχές θα άφηναν εκατοντάδες πρόσφυγες που είχαν διαφύγει από την κομμουνιστική Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία να μεταβούν στη Δυτική Γερμανία, σηματοδοτώντας έτσι ένα πρώτο ρήγμα στο σιδηρούν παραπέτασμα.
Το αποκορύφωμα της καριέρας του ήρθε έναν χρόνο αργότερα, τον Σεπτέμβριο του 1990, με τη συνθήκη "Δύο συν Τέσσερα", η οποία απελευθέρωνε τη χώρα του από την κηδεμονία των Αμερικανών, των Ρώσων, των Γάλλων και των Βρετανών που είχε επιβληθεί μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Δεκαπέντε ημέρες έπειτα από αυτή τη Συνθήκη της Μόσχας, η Γερμανία επανενώθηκε.
Ο Γκένσερ ήταν μια από τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες της χώρας του, ενσαρκώνοντας τη φωνή της λογικής, υποστηρίζοντας διαρκώς στις συζητήσεις με τους δυτικούς ομολόγους του μια πολιτική "ενεργής χαλάρωσης" απέναντι στη Μόσχα.
Βιογραφικά στοιχεία
Γεννημένος στις 21 Μαρτίου του 1927 στο Χάλε, ο Γκένσερ έζησε τον τελευταίο χρόνο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, 17χρονος τότε, ως επιστρατευμένος βοηθός στις αντιαεροπορικές μονάδες του πυροβολικού.
Το 1952 πέρασε από την Ανατολική Γερμανία στη Δυτική, όπου δραστηριοποιήθηκε πολιτικά με το κόμμα των Φιλελευθέρων (FDP), του οποίου υπήρξε επί 10 και πλέον χρόνια πρόεδρος -από το 1974 μέχρι το 1985- και του οποίου παρέμεινε επίτιμος πρόεδρος και μετά την αποχώρηση του από το κοινοβούλιο το 1998.
"Τα όνειρά μου εκπληρώθηκαν μετά την ενοποίηση" είχε δηλώσει στο αποχαιρετιστήριο πάρτι που είχε δώσει στη Βόνη. Η πολιτική σταδιοδρομία του Χανς-Ντίτριχ Γκένσερ αντανακλά την πορεία της μεταπολεμικής Γερμανίας -από την "επανίδρυση" της Δυτικής Γερμανίας μέχρι την ενοποίηση των δύο γερμανικών κρατών- και σφράγισε ταυτόχρονα την πολιτική της ιστορία όχι μόνον στο πεδίο της εξωτερικής πολιτικής αλλά και στο πεδίο της εσωτερικής πολιτικής.
Επί 33 χρόνια διετέλεσε μέλος της γερμανικής βουλής (Μπούντεσταγκ) και επί 23 χρόνια υπουργός κυβερνήσεων συνασπισμού τόσο με τους Σοσιαλδημοκράτες (SPD) όσο και με τους Χριστιανοδημοκράτες (CDU): υπουργός Εσωτερικών διετέλεσε επί κυβέρνησης Βίλι Μπραντ, από το 1969 ως το 1974.
Στην εξωτερική πολιτική ο Γκένσερ -που επί δύο σχεδόν δεκαετίες ζούσε ουσιαστικά μέσα σ' ένα αεροπλάνο και είχε την ικανότητα να κοιμάται ανεξαρτήτως ώρας, βάσει προγράμματος και σε δόσεις- υπήρξε ένθερμος "ευρωπαϊστής" και βασικός εκφραστής της πολιτικής των ισορροπιών και της άποψης ότι η Γερμανία, λόγω του παρελθόντος της, πρέπει να ασκεί "πολιτική αυτοσυγκράτησης".
Εξαίρεση σε αυτό αποτέλεσε τα τελευταία χρόνια της θητείας του, η ενεργητική προώθηση της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας. Παρά ταύτα ο Γκένσερ έτεινε κατά κανόνα "ευήκοον ούς" στις ελληνικές θέσεις, με ιδιαίτερη ευαισθησία στο Κυπριακό.