Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Η ομάδα μας , υποδέχτηκε τον Μάρτη και την ΄Ανοιξη 2015, στο πανέμορφο και δημιουργικό εργαστήριο "Νelly's Secret Garden", τον μυστικό κήπο της Νέλλης

 
 Ελπίδα, Μαριέτα,Αναστασία, Ελένη, Πέτρα, ΄Εφη, Βιβή, Εύη, Στέλλα, Νέλλη, Ελσα, Ελένη 
και πίσω απο την κάμερα,  Αννίτα,Παύλος, Μαρία Μιχ.
 

Nelly's Secret Garden-1η Μαρτίου 2015

 
Η ομάδα  μας , υποδέχτηκε τον Μάρτη και την ΄Ανοιξη 2015, στο πανέμορφο και δημιουργικό εργαστήριο "Νelly's Secret Garden", τον μυστικό κήπο της Νέλλης. Nellys-Secret-Garden.



 Ο χώρος είναι παραμυθένιος, νεραϊδούλες, χρώματα, ζωγραφιές, έπιπλα εποχής και καθρέφτες vintage. Μαγεύομαι κάθε φορά που τον επισκέφτομαι αλλά οι άνθρωποι που το δημιούργησαν και το υποστηρίζουν... το Νελλάκι και η Εύη μας,  "φτιαγμένες απο βελούδο και ταφτά ,ζυμωμένες με αμυγδαλόψιχα και ροδόνερο, λαμπερές  και ζεστές σαν τον ήλιο του καλοκαιριού". Η φιλοξενία τους... δεν υπάρχει καλύτερη.

 Ενημερωθήκαμε για το εργαστήριο (πώς ξεκίνησε, πώς λειτουργεί, τα τμήματα που υπάρχουν, τα όνειρά και οι προοπτικές των κοριτσιών),







ήπιαμε καφέδες μυρωδάτους και τσαγάκια βιολογικά, και μας έφτιαξαν τα κορίτσια... έναν χαλβά σιμιγδαλένιο με πορτοκάλι (αχ να είχα τώρα λιγουλάκι...), κέϊκ με σοκολάτα, ταχινόπιτες υπέροχες, έφτιαξα και εγώ μια "μελιτζανόπιτα" για το καλό βρε κορίτσια... , ακούσαμε μουσικά κομμάτια υπέροχα,


Βιβή, Εύη, Νέλλη, Μαριέτα και η Αννίτα που πλέκει τα ερυθρόλευκα νήματα περιμένουν να γίνουν Μάρτης!




 πλέξαμε και φορέσαμε "Μάρτηδες" για το καλό & το έθιμο (μη μας κάψει ο ήλιος) ,


Η Στέλλα πλέκει Μάρτη

Το έμαθα και  φτιάχνω Μάρτη! Αντε και του χρόνου με υγεία!

τράβα απο εδώ, πέρνα το απο πάνω, όχι απο κάτω! Ελένη,Εφη, Σούλα, Ελσα
H Ελπίδα προσπαθεί να φτιάξει με την τεχνική μακραμέ τον Μάρτη της!


Ελπίδα, ΄Ελσα, ΄Εφη, φτιάχνουν Μάρτη
Επιτέλους τους πλέξαμε!

 γελάσαμε, πλέξαμε, μιλήσαμε για νήματα και πλέξεις και σχέδια, αναλύσαμε το French Cancan!!!

link for instructions for Making macrame bracelet (red and white) for March https://www.youtube.com/watch?v=uHlLg1RM_e8


Να και η ανάλυση του French Can Can!!!

Tι να βλέπουν τα κορίτσια και χαίρονται; να το πώ, να το πώ; Τις κεραμικές δημιουργίες της Μαρία Μιχαλούδη σε φωτό!

Και ο Παύλος μου ήταν εκεί, πίσω απο τις κάμερες και του έπλεξα ένα Μάρτη για να τον προστατεύσει απο τον ήλιο!

Νάτος ο μάρτης του καμεραμαντζή και τα κορίτσια στο βάθος. 

Ηταν υπέροχα. Αγαπημένες Νέλλη Αφεντουλίδου nelli.afentou και Εύη Καμπούρογλου evie kampouroglou σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη μοναδική φιλοξενία σας, για την ανοιχτή αγκαλιά σας, για όλα όσα μας μάθατε και μοιραστήκατε μαζί μας και κυρίως, για την γέφυρα επικοινωνίας που διατηρείται μαζί μας. Καλό μήνα ! 
 

Το Μακεδόνικο Μέτωπο ζωντανεύει ξανά μέσα από αυτές τις φωτογραφίες

Μοναστήρι 1917: Νεκροί πολίτες από δηλητηριώδη αέρια

Opérateur K © Ministère de la culture - Médiathèque du Patrimoine, Dist.RMN-Grand-Palais /Opérateur

Το ντοκιμαντέρ «Πόλεμος και ειρήνη στα Βαλκάνια» θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής. Με αφορμή το ντοκιμαντέρ που απεικονίζει τις δραματικές αλλαγές στη ζωή των κατοίκων στα Βαλκάνια την περίοδο 1914-18, από τη Βοσνία και τη Σερβία έως τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και την Οθωμανική Αυτοκρατορία, η HuffPost Greece βρήκε φωτογραφίες από την Πλατφόρμα «Πόλεμος και Ειρήνη στα Βαλκάνια» καθώς και από το δικό μας αρχείο, επικεντρώνοντας την προσοχή μας στο Μακεδονικό Μέτωπο και ζωντανεύοντας τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο 101 χρόνια μετά.


Θεσσαλονίκη: Έλληνες εργάτες βάζουν λάσπη στις τέντες των Βρεττανών για καμουφλάζ

Robert Hunt/Windmill Books/UIG via Getty Images
Σκοπός ήταν να προστατευτούν οι τέντες από τους βομβαρδισμούς.
 
Ινδικά στρατεύματα εκπαιδεύονται στη χρήση αντιασφυξιογόνων μασκών
Ariel Varges © IWM Q 56644
Η Ινδία πόλεμησε ενεργά στον Πρωτο Παγκόσμιο Πόλεμο μιας και τότε ανήκε στη Βρετανική Αυτοκρατορία
 
Θεσσαλονίκη 1916: Ελληνόπουλα κουβαλάνε όπλα και εφόδια ων μόλις αφιχθέντων Γάλλω στρατιωτών
Ariel Varges, Φεβρουάριος 1916, Imperial War Museum.
 
Βαλκάνια 1918 : Βαγόνι φορτηγού τρένου στεγάζει τρεις οικογένειες
Lewis Hine, Library of Congress.
Oι τρεις οικογένειες επέστρεφαν σπίτι τους. Στο δρόμο είχαν πεθάνει δυο παιδιά
 
Άνοιγμα ομαδικού τάφου
LostBulgaria.com
1918
 
Ο Βασιλιάς Αλέξανδρος εποπτεύει το Μακεδόνικο Μέτωπο
UIG/Getty Images
Ο Βασιλιάς Αλέξανδρος εποπτεύει το Μακεδόνικο Μέτωπο μαζί με τον επικεφαλής των Βρετανικών Δυνάμεων
 
Σερβόπουλα «παίζoυν» τους στρατιώτες με πηλίκια του Αυστρο-ουγγρικού στρατού
Ανώνυμος Γερμανός πολεμικός φωτογράφος.
 
1918: Αυστρo-Oύγγροι στρατιώτες εκτελούν Σέρβους
RM
 
Oρθόδοξος Παπάς ευλογεί τον ελληνικό στρατό
RM
 
Βούλγαροι στη Χωριστή Δράμας
Universal History Archive/UIG via Getty
Από το 1916 ως το 1918 η Χωριστή βρισκόταν υπό Βουλγάρικη κατοχή. Οι ντόπιοι άντρες στάλθηκαν σε Βουλγάρικα στρατόπεδα συγκέντρωσης. 
 
1918: Γυναίκες πλένουν δίπλα σε πηγές στο Πρίλεπ των Σκοπίων
LostBulgaria.com
Η ταινία «Πόλεμος και ειρήνη στα Βαλκάνια» βασίζεται σε σπάνια κινηματογραφικά φιλμ και φωτογραφίες από τα εθνικά αρχεία των Βαλκανίων και από συλλογές στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ, ενώ περιλαμβάνει ανέκδοτο υλικό που βρέθηκε στο πλαίσιο ειδικής συνεργασίας με το Eye Film Institute (Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο και Ταινιοθήκη της Ολλανδίας).
Στην ταινία συμμετέχουν επίσης ιστορικοί από την Ελλάδα, τις βαλκανικές χώρες, την Τουρκία και την Ευρώπη, όπως οι Mark Mazower, Chris Clark, Jay Winter, Halil Berktay και ο συγγραφέας Misha Glenny.

Μετά την προβολή της ταινίας στις 12/2, οι ιστορικοί θα συζητήσουν για το ποιες μνήμες φέρουν από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο οι λαοί της Ελλάδας και των άλλων βαλκανικών χωρών, τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος μας μοιάζει όλο και πιο πολύ με τον κόσμο του 1914, καθώς και για τον τρόπο με τον οποίο τα στερεότυπα των Βαλκανίων έχουν επηρεάσει τη μελέτη της ιστορίας.
Πόλεμος και ειρήνη στα Βαλκάνια, Σκηνοθεσία: Ανδρέας Αποστολίδης,Ιστορικός Σύμβουλος: Χριστίνα Κουλούρη,Παραγωγή: ΑΝΕΜΟΝ / Γιούρι Αβέρωφ, Ρέα Αποστολίδη Έρευνα: Λεωνίδας Λιάμπεης
Για περισσότερες πληροφορίες:
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τηλ. 210 72.82.333
 

37ο Φεστιβάλ Δράμας | Πρόγραμμα Μαρτίου

festival-dramas
Το μεγάλο ταξίδι του Φεστιβάλ Δράμας, με τις ταινίες μικρού μήκους που βραβεύτηκαν και διακριθήκαν στο 37ο Φεστιβάλ Δράμας ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβρη.
Μετά την πολύ επιτυχημένη εκδήλωση στην Αθήνα που πραγματοποιήθηκε στον Κινηματογράφο Τριανόν και στη Θεσσαλονίκη στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου, στον Ταύρο, στο Μόναχο, στην Ηγουμενίτσα, στη Σαντορίνη. στα Άσπρα Σπίτια Διστόμου, Νάξο, Ηράκλειο Κρήτης , Καλαμάτα, Νευροκόπι, Κιλκίς, Κατερίνη, Καλλίθηρο Καρδίτσας, Πτολεμαϊδα, Νέα Ιωνία Αττικής, Ρέθυμνο, Χίος, Ζάκυνθος, Αστυπάλαια, Άνδρος, Σκάλα Πολταμιάς Θάσου, Καλλιθέα Αττικής, Πάφος, Λευκωσία, Λάρνακα, Λεμεσός, Χανιά. Βόλος, Ξάνθη, Τρίκαλα συνεχίζεται στην υπόλοιπη χώρα.
Για το μήνα Μάρτιο το Φεστιβάλ ταξιδεύει ……
2-3/3/2015 Ορεστιάδα σε συνεργασία με το Θρακικό Κέντρο Πολιτισμού «Διόνυσος»
Αίθουσα Πολιτιστικού Κέντρου
Ώρα Έναρξης: 20.30
2-3/3/2015 Ιωάννινα σε συνεργασία με την Κιν/φική Ομάδα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Κιν/φος Πολυθέαμα
Αίθουσα 1
Ώρα Έναρξης: 22:00
3/3/2015 Λευκάδα σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Λέσχη
Δημοτικός Κινηματογράφος Απόλλων
Λευκάδα
Ώρα Έναρξης: 19:00
4-5/3/2015 Χρυσούπολη Καβάλας σε συνεργασία με την Κίνηση Ενεργών Πολιτών Νέστου
Πολυχώρος Κ.Ε.ΠΟ.Ν
Μεγάλου Αλεξάνδρου 7
Ώρα Έναρξης: 21.00
4-5/3/2015 Ηλιούπολη σε συνεργασία με την Κιν/φική Λέσχη
Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Έναρξης του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών
Μαρίνου Αντύπα 86
16346 Ηλιούπολη
Ώρα Έναρξης: 20.00
http://thasospress.gr/37o-festival-dramas-programma-martiou/

Πέθανε ο «Μίστερ Σποκ»

Πέθανε ο «Μίστερ Σποκ»
19:35 @ 27.02.2015

Έφυγε στα 83 του χρόνια ο ηθοποιός Leonard Nimoy.
Ο Leonard Nimoy, ο ηθοποιός που άφησε εποχή ως ο "Μίστερ Σποκ" του διαστημόπλοιου
Έντερπραϊζ στο θρυλικό "Σταρ Τρεκ" πέθανε το πρωί της Παρασκευής στο σπίτι του
στο Μπελ - Ερ στο Λος Άντζελες.



Η σύζυγος του Susan Bay Nimoy επιβεβαίωσε το θάνατο του 83χρονου ηθοποιού,
 ο οποίος οφείλεται σε χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια.

Ο Leonard Nimoy είχε κάνει γνωστό πως αν και είχε κόψει το κάπνισμα εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες, οι πνεύμονες του δεν είχαν αντέξει τη ζημιά. Το τελευταίο διάστημα είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο πολλές φορές, όπως συνέβη και την περασμένη Τρίτη.

Ο Nimoy ξεκίνησε να πρωταγωνιστεί στη δημοφιλή σειρά το 1966 και ήταν ο μόνος ηθοποιός που είχε εμφανιστεί σε όλα τα επεισόδια της σειράς Star Trek 1966-1969.

Συνέχισε να υποδύεται τον χαρακτήρα μέχρι και πρόσφατα στην ταινία Star Trek Into Darkness 2013.

Το τελευταίο tweet του ηθοποιού ήταν στις 22 Φεβρουαρίου και ανέφερε «Η ζωή είναι σαν ένας κήπος. Μπορεί να υπάρξουν τέλειες στιγμές, αλλά δεν μπορουν να διατηρηθούν, παρά μόνο στην μνήμη.»




Το "αντίο" της NASA στον θρυλικό «Κάπτεν Σποκ»


Το `αντίο` της NASA στον θρυλικό «Κάπτεν Σποκ»

Με ένα tweet αποχαιρέτισαν οι επιστήμονες της NASA τον Λέοναρντ Νιμόι, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στα 83 του χρόνια.

«Τόσοι πολλοί από εμάς εμπνεύστηκαν από το Star Trek» γράφει στο λογαριασμό της η αμερικανική υπηρεσία διαστήματος, αναφερόμενη στον θάνατο του Σποκ, της θρυλικής σειράς επιστημονικής φαντασίας.

Η φωτογραφία με την οποία συνοδεύει την ανάρτησή της η NASA είναι του 1976, από τα αποκαλυπτήρια του πρώτου διαστημικού λεωφορείου. Ανάμεσα στα μέλη του καστ που διακρίνονται είναι ο Λέοναρντ Νιμόι, αλλά και ο δημιουργός του Star Trek ΤΖιν Ροντενμπέρι.
View image on Twitter
RIP Leonard Nimoy. So many of us at NASA were inspired by Star Trek.
 Boldly go... http://go.nasa.gov/10F4Ci0 

Στο νοσοκομείο ο Leonard Nimoy με πόνους στο στήθος

12:00 @ 24.02.2015
Στο νοσοκομείο ο Leonard Nimoy με πόνους στο στήθος
Ο 82χρονος ηθοποιός νοσηλεύεται στην κλινική του UCLA
Ο θρύλος του Star Trek Leonard Nimoy μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έπειτα από πόνους στο στήθος.

Ο 82χρονος ηθοποιός γνωστός για το ρόλο του Σποκ μπαινοβγαίνει τους τελευταίους μήνες συνεχώς στα νοσοκομεία. Αν και ο ίδιος παράτησε το κάπνισμα πριν από 30 χρόνια, φαίνεται πως η ζημιά στους πνεύμονες του είχε ήδη γίνει.



Πρόσφατα οι φωτογράφοι απαθανάτισαν τον ηθοποιό στο αεροδρόμιο JFK να δείχνει αδύναμος και να χρησιμοποιεί φιάλη οξυγόνου.

Δεν έχουν γίνει δηλώσεις από την πλευρά του ηθοποιού.

http://www.zappit.gr/stories/Pethane-o-Kapten-Spok/36334

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Καλό Μήνα και για τους άνδρες της παρέας!!!

 
 Σχόλιο του blog :

Και για τους άνδρες της παρέας καλό Μήνα
και φίλοι μου προσοχή μή σας κάψει ο Μάρτης ο… ολόσωμος!!!

Και του χρόνου με υγεία...

Γνωρίστε τον κόσμο - Φανταστικές λήψεις

Το υπέροχο και δωρεάν ταξίδι μας συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον... Σήμερα θα επισκεφθούμε:
1. Μαλδίβες: Υποβρύχιες λήψεις των κοραλλιογενών υφάλων   ΕΔΩ
2. Κίεβο: Καθεδρικοί ναοί και μοναστήρια ΕΔΩ
3. Ουκρανία: Κριμαία    ΕΔΩ
Και μην ξεχνάτε πως τα περισσότερα γίνονται με το ποντίκι.. του υπολογιστή... Πειραματιστείτε με όλα δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση... Καλή διασκέδαση!!!!
 

Ντόπιοι και ξένοι πιστωτές αν τολμάτε: «Ρίξτε την κυβέρνηση…»

Γράφει ο Ιάκωβος Ποθητός

Οι εξελίξεις δείχνουν ότι τα συμφέροντα προσπαθούν να ρίξουν την κυβέρνηση. Ασφαλώς και μπορεί ο καθένας να αμφισβητεί την πιο πάνω σκέψη, όμως αξίζει να αναλογιστούμε:

– Γιατί οι γνωστοί – άγνωστοι, οι λεγόμενοι αντιεξουσιαστές, «ξύπνησαν» ξαφνικά κι «έστησαν» σκηνικό κόλασης στην Αθήνα, σπάζοντας καταστήματα και οχήματα, ρίχνοντας εκατοντάδες μολότοφ, δημιουργώντας στους πολίτες το δυσάρεστο συναίσθημα της ανασφάλειας; Ποιος ήταν αυτός ο μηχανισμός που όχι μόνο τους ενεργοποίησε αλλά και τους εξόπλισε; Μήπως γίνεται προσπάθεια αποσταθεροποίησης της χώρας;

– Γιατί, ελάχιστες μέρες μετά την συμφωνία της κυβέρνησης με τους εταίρους – δανειστές πραγματοποιήθηκε κομματική συγκέντρωση στο Σύνταγμα με στόχο την καταγγελία της συμφωνίας; Γνωρίζει συγκεκριμένες πτυχές της που δεν γνωρίζουμε εμείς; Έχει αυτή η συμφωνία μέτρα ανακούφισης για τους πολίτες ή όχι; Αν έχει, έστω και ελάχιστα, αυτό δεν είναι θετικό;

– Γιατί, βουλευτές της αντιπολίτευσης, πολλοί δημοσιογράφοι, έντυπα, ΜΜΕ, εκφράζονται αρνητικά για το αποτέλεσμα της συμφωνίας; Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει μια έστω συγκρατημένη κριτική μέχρι να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα της συμφωνίας;

Αν στα πιο πάνω προσθέσουμε τη δήλωση ευρωπαίου αξιωματούχου στο Πρακτορείο Ρόιτερ για «οικονομική ασφυξία» της Ελλάδας βάσει σχεδίου, τα αρνητικά δημοσιεύματα κατά της Ελλάδας όπως το πρωτοσέλιδο της Bild, καθώς και τις δηλώσεις Λαγκάρντ, Σόιμπλε, Ντάισελμπλουμ κ.α., αντιλαμβάνεται κι ο πλέον καλόπιστος Έλληνας πολίτης, το σκηνικό που έχει μεθοδικά στηθεί.

Η συμφωνία που επετεύχθη μεταξύ Ελλάδας και εταίρων δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ακόμα ούτε επιτυχής αλλά ούτε κι αρνητική. Αποτελεί όμως αφετηρία είτε για πολιτικές εξελίξεις στην Ευρώπη είτε αφορμή για να καταφέρει το αδίστακτο ευρωπαϊκό οικονομικό κατεστημένο, να δείξει προς κάθε κατεύθυνση, την δύναμή του.

Αν η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πετύχει να αντιμετωπίσει την ανθρωπιστική κρίση, να βάλει θεμέλια ανάπτυξης, να πατάξει την φοροδιαφυγή και την διαφθορά, τότε το κατεστημένο θα έχει σοβαρό πρόβλημα.

Ποιος θα «σβήνει» με τροπολογία στη Βουλή τα δισεκατομμύρια ευρώ φόρους και πρόστιμα που πρέπει να καταβάλουν οι «φτωχές» εταιρείες πετρελαιοειδών; Βλέπετε μέχρι χθες, υπήρχαν πρόθυμοι πολιτικοί, που επέτρεπαν οι πλούσιοι να μην καταβάλουν φόρους, επέτρεπαν σε «άγνωστους» να πλουτίζουν είτε πουλώντας λαθραία τσιγάρα είτε αφορολόγητα πετρελαιοειδή!

Ποιος θα ξεπουλάει τον εθνικό πλούτο σε ημετέρους ή σε «επενδυτές» αρεστούς στους δανειστές αν παραμείνει η συγκυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ; Αν θυμηθούμε πόσο πουλήθηκαν τα φιλέτα της Αγροτικής Τράπεζας, του Ελληνικού, του ΟΠΑΠ κ.α. και αντίστοιχα αναλογιστούμε πόσο είχαν εκτιμηθεί, τότε θα κατανοήσουμε το μέγεθος του «πατριωτισμού» και της «έντιμης» διακυβέρνησης από Σαμαρά – Βενιζέλο και τους βουλευτές των κομμάτων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.

Από την άλλη, αν η συγκυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ πετύχει στην δύσκολη αποστολή της, οι πολίτες της Ευρώπης, θα διαπιστώσουν πως υπάρχει ο δρόμος για να ξεφύγουν από τις δαγκάνες της λιτότητας. Μιας λιτότητας που επέβαλε η Γερμανία στην Ευρώπη και που της έχει αποδώσει πολλά δισεκατομμύρια ευρώ κέρδος. Την έξοδο λοιπόν από το πρόγραμμα λιτότητας, δεν το επιθυμεί ούτε η Μέρκελ, ούτε ο Σόιμπλε αλλά δεν το θέλει κι η Αμερική για τους δικούς της γεωστρατηγικούς λόγους.

Αν αποφασίσουν τα κράτη – μέλη της ΕΕ, την έξοδο από το πρόγραμμα λιτότητας, τότε, η Γερμανία δεν θα υποστεί μόνο οικονομική ζημιά. Η απόφαση αυτή, θα σηματοδοτεί την πολιτική ήττα της Γερμανίας και του δίδυμου Μέρκελ – Σόιμπλε από τη μια και τη νίκη της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και του Αλέξη Τσίπρα από την άλλη. Και οι ανατροπές στην Ευρώπη θα είναι ραγδαίες, θα είναι καταιγιστικές.

Όλοι γνωρίζουμε πως οι δανειστές – εταίροι, είχαν δέσει χειροπόδαρα την χώρα μας με συμβάσεις που υπέγραψαν Παπανδρέου, Παπαδήμος, Βενιζέλος, Σαμαράς και οι βουλευτές των κομμάτων τους. Οι ρήτρες που υπάρχουν στις συμβάσεις, απαγορεύουν «μαγκιές».

Γι’ αυτό, ας είμαστε, όσο μπορούμε, σοβαροί.

Μεγάλα λόγια όλοι μπορούμε να λέμε. Τους ήρωες μπορούν κάποιοι να τους παίζουνε γιατί γνωρίζουν ότι αυτοί ποτέ δεν θα πολεμήσουν, ποτέ δεν θα αγωνιστούν. Ήρωες όμως δεν θα γίνουν ποτέ γιατί δεν έχουν την ψυχή, την αρετή, να θυσιαστούν για τον λαό τους, για την χώρα τους.

Αυτή η συγκυβέρνηση δεν ψηφίστηκε για να «σώσει» τους έχοντες και κατέχοντες επιτρέποντας με την πολιτική της να συνεχίζεται η ίδια άδικη πολιτική σε βάρος των αδυνάτων.

Αυτή η συγκυβέρνηση ψηφίστηκε για να υπερασπιστεί τους αδύνατους, να δώσει ελπίδες σε έναν απογοητευμένο λαό, ακολουθώντας τον δρόμο της δικαιοσύνης, της σωφροσύνης, της ανάπτυξης.

Τα μεγάλα συμφέροντα, ντόπια και ξένα λένε: «ρίξτε την κυβέρνηση».

Ο λαός τι απαντάει;

Πηγή http://kostasxan.blogspot.gr/2015/02/blog-post_955.html

Αν σε "παίρνει" κάνε τσαμπουκά !!

Της Κατερίνας Γκαράνη

Δε με νοιάζει αν θα είμαι πολίτης του ευρώ ή της δραχμής. Το πιο εξευτελιστικό πράγμα είναι να κατατάσσεσαι ως ανώτερο ή κατώτερο μέλος μιας κοινωνίας ανάλογα του νομίσματος που χρησιμοποιείς.

Είναι νωπές οι μνήμες με το “σκληρό μάρκο” και την “κακομοίρα δραχμούλα". Να κάνεις πολλαπλασιασμούς για να βλέπεις πόσο κάτω είσαι εσύ από τον ανώτερο Ευρωπαίο. Τώρα ζούμε στην κοινωνία της δήθεν ισότητας της Ευρώπης που ένα νόμισμα σε κάνει ισότιμο με τον ανώτερο Ευρωπαίο. Τώρα πια δεν υποτιμάται το εθνικό μας νόμισμα αλλά υποτιμάται καθημερινώς η περηφάνια ενός λαού (εξαιρουμένου του όχλου) από αυτούς που ποτέ δεν μάς αποδέχθηκαν ως ίσους.

Την ημέρα που ο Σημίτης πολλαπλασίασε το 340,75 δραχμές για να μάς κάνει ίσους μάς υποβάθμισε 340,75 φορές ως πολίτες φθάνοντάς μας να χρωστάμε σήμερα 320 δις ευρώ. Πριν κλείσει το 2015 θα φθάσουμε με το χρηματοδοτικό κενό, που οι Γερμανοί επιβάλλουν, στα 340 δις ευρώ. Μετά από μία πορεία 14 χρόνων σε ένα νόμισμα που δεν φτιάχθηκε στα μέτρα των Ελλήνων αλλά των “ανώτερων” Ευρωπαίων φθάσαμε στο σήμερα.
Μπήκαμε με το ζόρι σε έναν δρόμο ταχύτητας που δεν ζητήσαμε ποτέ, παρά μόνο παραμύθιαζαν τους ανθρώπους της πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγής ότι θα έχουν ίσα δικαιώματα ανάπτυξης και πώλησης των προϊόντων τους αλλά στα μέτρα που δεν θα προσβάλλονταν ποτέ τα προϊόντα των “ισότιμων” εταίρων.
Μας έβαλαν στην γραμμή εκκίνησης όταν οι “ισότιμοι” αντίπαλοι είχαν φθάσει έναν γύρο πριν τον τερματισμό. Μάς είπαν τρέξτε και τρέξαμε όχι για μια νίκη αλλά για να φθάσουμε τους “καλύτερους” ντοπαρισμένους αθλητές. Ένας αγώνας άνευ λόγου για τους Έλληνες που παραμυθιάστηκαν ότι θα είναι ίσοι βάση ενός κέρματος.

Κανέναν δεν ενδιαφέρει η πραγματική σου αξία, ούτε η ποιότητά σου. Έφθασαν μέχρι και οι “αριστεροί” να πηγαίνουν για διαπραγματεύσεις όχι για να επιβάλλουν την θέση που σου αρμόζει στην κοινωνία των εθνών, αλλά να απειλούν ότι θα κάνουν ρήξη, θα φύγουν από το ευρώ φοβίζοντας αυτούς που σε ευρωποίησαν ότι θα χάσουν λεφτά.
Ως ανταπάντηση οι ισότιμοι Ευρωπαίοι απειλούν ότι αν γυρίσεις στην δραχμή αναγκαστικά θα υποτιμηθεί και τότε το χρέος θα φθάσει στα 700 δις εφόσον δανείστηκες με ευρώ και πρέπει να ξεχρεώνεις με δραχμή. Έφθασε η Bild να κάνει έκκληση στην Ελλάδα να φύγει από το ευρώ για την αξιοπρέπεια των Ελλήνων. Ευρωαξιοπρέπεια και δραχμοαξιοπρέπεια, ανάμεσα σε αυτά πρέπει να διαλέξεις. Το θέμα τους δεν είναι με τι εσύ θα ζήσεις αλλά με τι κέρμα θα τους ξεχρεώνεις.

Πριν 14 χρόνια σε χρέωσαν 340 φορές για να τους φθάσεις. Όλοι μιλάνε για εξεταστικές επιτροπές για τα Μνημόνια και πώς παίχτηκε το παιχνίδι που μάς έβαλε σε ένα χρέος, αλλά κανείς δεν τολμά να κάνει εξεταστική επιτροπή για το ποιοι μάς έβαλαν στο Ευρώ και για ποιους λόγους.
Δεν τολμά κανείς να εξετάσει πώς με δύο χρόνια μόνο στο ευρώ ξεκίνησε το πανηγύρι των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 με κομματόσκυλα και εύκαιρους σωτήρες τύπου Αγγελοπούλου να παίρνουν από τα σεντούκια τις δραχμούλες συνεχώς μέχρι που άδειασαν και μετά άρχισαν να δανείζονται σε ευρώ χωρίς να υπάρχει μία δραχμή ως αντίκρισμα στο εθνικό σεντούκι.

Η ιστορία όμως πάει αρκετά χρόνια πιο πίσω από την ένταξή μας στην Ευρωζώνη. Στο 1992, όπου ο τότε υπουργός Εξωτερικών Σαμαράς υπέγραψε με τους εταίρους την Σύμβαση Μάαστριχτ που επίσημα λέγεται “Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση” που σκοπό είχε τα μέλη-κράτη να είναι ισότιμα.
Έτσι από το 1990 που το χρέος της Ελλάδας ήταν 31 δις, τέσσερα χρόνια μετά έφθασε τα 70 δις και ο ανήφορος συνεχιζόταν για να νομίζεις ότι είσαι ίσος με τους Ευρωπαίους. Από το 1992 για να είσαι ισότιμος με τους ανώτερους Ευρωπαίους έπρεπε να χρωστάς.

Αν κοιτάξει κάποιος τον πίνακα χρέους από το 2001 που η Ελλάδα μπήκε στην Ευρωζώνη μέχρι και σήμερα θα ανακαλύψει ότι τα δις χρέους αναπτύσσονταν κάθε χρόνο με ταχύτητα φωτός. Κανείς δεν πρόκειται να δώσει λόγο για την αιτία.
Η απάντηση που παίρνεις σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι η Ελλάδα δανειζόταν για να ταΐζει το μισθοφορικό στρατό της. Δεν βρέθηκε ούτε ένα ισότιμο μέλος της ΕΕ να σταματήσει αυτό το πανηγύρι. Όταν ήταν να σε φορτώνουν δάνεια για άυλα έργα δεν ήθελαν όρους, όταν όμως σε χρέωσαν μέχρι το λαιμό ανεξέλεγκτα και άνευ λόγου το 2010 ήρθαν οι όροι του Μνημονίου, δηλαδή η υπογραφή της παράδοσης της εθνικής ανεξαρτησίας.
Μεταξύ μας, οι Ευρωπαίοι τάιζαν επί 23 χρόνια το δικό τους "ελληνικό" μισθοφορικό στρατό που αποδείχθηκε ότι είναι κατάδικός τους από τις απανωτές φιλοευρωπαϊκές εκλογικές νίκες ελληνικών κομμάτων.

Όλοι γνώριζαν από το 1992 τι υπεγράφη. Όλοι συμμετείχαν στο σπρώξιμο της Ελλάδας στο ευρώ χωρίς να αναλογιστούν ότι για τη μία δραχμή φόρο που έδινες ως φόρο στο κράτος, οι εταίροι σε χρέωναν κατευθείαν 340% επιτόκιο μέσω του ίδιου του Κράτους που πλήρωνες.
Ήρθαν λοιπόν, το 2010 να πάρουν αυτά που “αγόραζαν” επί 14 χρόνια με δολώματα όπως ΕΣΠΑ, ευρωπαϊκά κονδύλια, δάνεια ανάπτυξης και το μύθο του ισότιμο μέλους της Ε.Ε.

Δε με νοιάζει ούτε το ευρώ, ούτε η δραχμή, ούτε το ρούβλι. Αν είναι η αξία της ζωής και της δραστηριότητας μου ως πολίτης να έχει αντίκρυσμα ένα κουπόνι φαγητού, συγκεκριμένες κιλοβατώρες φθηνού ρεύματος, δικαίωμα για τα 300 ευρώ ως “πτωχός” και κρίμα, μία δωρεάν σύνδεση wifi, μια κάρτα ανασφάλιστου για να πάρω μία ασπιρίνη χρηματοδοτούμενη από Σχέδια Μάρσαλ, προτιμώ έναν πόλεμο.

Προτιμώ τον ανδρείο τσαμπουκά που γίνεται εναντίον μου από όποιον φοράει παντελόνια, παρά το χάιδεμα στο κεφάλι νιώθοντας σαν ανήλικο ότι την καραμελίτσα που μου δίνει ο “καλός κύριος της ΕΕ” θα πρέπει να την πληρώσω με έναν βιασμό.
Έναν πραγματικό τσαμπουκά όχι σε συνεντεύξεις τύπου και τηλεοπτικά παράθυρα αλλά έξω από την εθνική πόρτα μου.

Τσαμπουκάδες σαν εκείνους που δεν είχαν απάντηση “ουάου”, αλλά “ΑΕΡΑ”.

Πηγή "Στον Τοίχο"

http://kostasxan.blogspot.gr/2015/03/blog-post_35.html 

Καλωσήρθες Μάρτη στη ζωή μας ! Welcome March in our life!



 Καλωσήρθες Μάρτη στη ζωή μας!



Ηello March, welcome in our life!