«Παλικαρίσια η νίκη απέναντι στην Κροατία» είπε ο Γκάλης
Αθήνα
Την δική του άποψη, μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook εξέφρασε ο Νίκος Γκάλης, ο οποίος μεταξύ άλλων έγραψε πως η νίκη απέναντι στην Κροατία ήταν παλικαρίσια, ενώ τόνισε πως αν η Εθνική παίξει έτσι και την πέμπτη, θα κερδίσει την Αργεντινή και θα περάσει πρώτη στην επόμενη φάση.
Τέλος ζήτησε να μην αγχώνουμε τους παίκτες που δίνουν το καλύτερο για την ομάδα.
Αναλυτικά:
«Παλικαρίσια νίκη απέναντι σε μια δυνατή αντίπαλο από την αγαπημένη των Ελλήνων φιλάθλων. Σε αυτούς που υποστήριζαν ότι ήμασταν πρώτοι γιατί είχαμε εύκολο πρόγραμμα στο ξεκίνημα οι διεθνείς μας απάντησαν με μια καθαρή νίκη επί των Κροατών. Πιστεύω ότι αν παίξουμε όπως στα τέσσερα μέχρι τώρα παιχνίδια και αύριο θα κερδίσουμε και την ισχυρή Αργεντινή και θα τερματίσουμε πρώτοι στον όμιλο μας. Αν αντιμετωπίζουμε κάθε παιχνίδι με σοβαρότητα και έχουμε και λίγο τύχη θα πάμε μακριά σ' αυτόν τον θεσμό. Απλά δεν πρέπει να αγχώνουμε αυτά τα παιδιά που έχουν ταλέντο και ξέρουν να μάχονται για το καλύτερο»
Aθήνα
Από την ημέρα της κλήρωσης του Μουντομπάσκετ στόχος των ομάδων που είχαν βλέψεις στη διοργάνωση από τον Β' όμιλο, όπου μετέχει και η χώρα μας, ήταν να αποφύγουν την Ισπανία.
Είτε στην φάση των «16», είτε στην φάση των «8». Εφτασε λοιπόν η ημέρα που η εθνική μπορεί να κάνει πραγματικότητα τον στόχο και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο. Κλείνοντας τον όμιλο αήττητη, έχοντας προσφέρει θέαμα και μπορώντας να φτάσει μέχρι και με τα ημιτελικά μη βρίσκοντας στο δρόμο της τη διοργανώτρια και ένα από τα φαβορί ακόμα και για το χρυσό μετάλλιο.
Ετσι αγώνας της εθνικής κόντρα στην Αργεντινή (23:00, ΟΤΕsport3, ANT1), μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί και τελικός του Β' όμίλου.
Με την ψυχολογία στα ύψη από την εκπληκτική κατά διαστήματα εμφάνιση κόντρα στην Κροατία αλλά βασικά από το 4-0 νικών, οι παίκτες του Φώτη Κατσικάρη δεν έχουν παρά να μείνουν συγκεντρωμένοι και να εκμεταλλευτούν τα σκαπμανευάσματα της Αργεντινής.
Επίσης πρέπει να βρουν το «φάρμακο» για να σταματήσουν τον Λουίς Σκόλα, που έχει 24,8 μέσο όρο πόντων ανά παιχνίδι και είναι πρώτος στη λίστα των σκόρερ, ενώ μαζεύει και 9,9 ριμπάουντ.
Ο Μεξικανός Χοσέ Ρέγες, ο Αυστραλός Μάικλ Έιλεν και ο Ισπανίας Χουάν Κάρλος Γκαρθία Γκονζάλεθ είναι οι τρεις διαιτητές του αποψινού αγώνα της εθνικής.
Ένας μοναχός σκοτώθηκε και δύο πυροσβέστες τραυματίστηκαν, όταν τα οχήματα στα οποία επέβαιναν έπεσαν σε γκρεμό, βάθους περίπου 70 μέτρων, κοντά στο παρεκκλήσι της Ιεράς Μονής Χιλανδαρίου στο Άγιο Όρος. Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 8 το πρωί, όταν το πυροσβεστικό όχημα με τους δύο επιβαίνοντες πυροσβέστες βγήκε στους δρόμους του Αγίου Όρους για την καθιερωμένη, ημερήσια περιπολία.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, λόγω της σαθρότητας του οδοστρώματος το πυροσβεστικό έπεσε σε δύσβατη περιοχή, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν οι δύο πυροσβέστες.
Μια ομάδα μοναχών με δικό τους όχημα, ξεκίνησαν να πάνε στον τόπο του ατυχήματος για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των πυροσβεστών, όμως 100 μέτρα πριν από το σημείο του πρώτου περιστατικού, το όχημα ξέφυγε από τον δρόμο και έπεσε κι αυτό στο γκρεμό.
Με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Περιφερειακός Διευθυντής Κεντρικής Μακεδονίας της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας υποστήριξε πως και τα δύο ατυχήματα σημειώθηκαν λόγω της σαθρότητας του εδάφους. "Είναι σαθρό το έδαφος και δεν το κατάλαβαν ούτε οι πυροσβέστες, ούτε ο μοναχός και έπεσαν στον γκρεμό, σε βάθος περίπου 60 - 70 μέτρων".
Οι δύο πυροσβέστες ανασύρθηκαν τραυματισμένοι και μεταφέρθηκαν με ελικόπτερο στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, ενώ σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ ένας μοναχός εντοπίστηκε νεκρός.
Η Εθνική Ελλάδος, στις 16 ομάδες του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2014
Η
Εθνική μας επικράτησε με 76-65 την Κροατία και διατήρησε το αήττητό της
στο Παγκόσμιο Κύπελλο που διεξάγεται στην Ισπανία. Παράλληλα το
αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έκανε ένα ακόμη βήμα για την κατάληψη
της πρώτης θέσης στον όμιλο, η οποία θα κριθεί στον αυριανό αγώνα με την
Αργεντινή (23.00).
Τους πόντους της Ελλάδας πέτυχαν: Μπουρούσης
13, Ζήσης 3, Βασιλειάδης 3, Καλάθης 9, Παπανικολάου 14, Σλούκας 4,
Καϊμακόγλου 14, Αντετοκούνμπο 2, Βουγιούκας 6, Πρίντεζης 8.
Очаровательный объемный узор, образующий гроздья винограда, выполнен крючком, идеально подходит для вязания шалей,
палантинов, шарфов. Объемные ягодки провязываются пышными столбиками,
которые связаны гроздью из столбиков без накида. Для вязания этого
узора хорошо подходит шерстяная тонкая пряжа с добавлением мохера
(100гр/500м), подбирайте цвет схожий с ягодами винограда бардовый,
лиловый, для эффекта реалистичности.
Схема вязания шали:
Наберите цепочку из 7-ми возд. петель и
замкните ее в кольцо. Провяжите 3 возд. петли подъема и начинайте вязать
по схема группы столбиков с накидом, разделенных арочками из 2-х
возд.петель. Вновь делайте 3 возд.петли подъема и вяжите из арочки две
группы из трех столбиков с накидом разделенных также арочкой из 2-х
возд. петель. Далее по краям всегда вяжите 2 группы из трех столбиков.
По схеме выполните начальные два раппорта узора. Раппорт узора провязывается в 5 рядов. Выполнив крайнюю группу столбиков, 0свяжите
цепочку из 6-ти возд. петель, затем вяжите пышный столбик из под арочки
предыдущего ряда из 9-ти возд. петель. Для этого *сделайте накид,
введите крючок под арочку захватите рабочую нить и вытяните первую
петлю, повторите от* 5 раз, далее захватите нить и вначале провяжите все
вытянутые петли и накиды – на крючке две петли, далее провяжите
оставшиеся 2 петли на крючке.
Выполнив пышный столбик, вяжите арочку из 6-ти возд петель, затем 8 столбиков без накида над столбиками предыдущего ряда.
Провязав столбики б/н, начинайте повторять от 0до конца ряда. 2-й ряд: группа столбиков,
*арочка из 7-ми возд. петель, из под арочки предыдущего ряда из 6-ти
петель вяжите пышный столбик, 3 возд. петли и второй пышный столбик из
под следующей арочки.
Затем вяжите цепочку из 7-ми возд. петель и
отступив от края одну петельку вяжите 6 столбиков б/н, повторяйте от *
до конца ряда. 3-й ряд: группа столбиков, *арочка из
8-ми возд. петель, первый пышный столбик из под арочки из 7-ми петелек, 3
возд. петли, второй пышный столбик из под арочки из 3-х петелек, третий
пышный столбик из под арочки из 7-ми петелек, цепочка из 8-ми возд.
петель, 4 столбиков без накида, повторяйте от * до конца ряда.
4-й ряд: группа столбиков,
*арочка из 8-ми возд.петель, первый пышный столбик из под арочки из
8-ми петелек, 3 возд. петли, второй пышный столбик из под арочки из 3-х
петелек, третий пышный столбик из под следующей арочки из 3-х петель,
четвертый пышный столбик из под арочки из 8-ми петель, цепочка из 8-ми
петель, 2 столбика без накида, повторяйте от* до конца ряда.
5-й ряд: группа
столбиков,* арочка из 9-ти возд петель, затем вяжите 10 столбиков без
накида над пышными столбиками предыдущего ряда, выполняя один столбик
над пышным столбиком и два из под арочки из 3-х возд. петель, повторяйте
от *до конца ряда.
Вяжите, повторяя узор с 1-го по 5-й ряд, до
желаемого размера шали, учитывая, что при каждом повторе прибавляется
один раппорт в ширину. Готовую шаль увлажните и высушите, немного
растянув в горизонтальном положении.
Tα ξημερώματα της Τρίτης (2/09/2014) το ελληνικό
τραγούδι έχασε έναν μεγάλο τραγουδοποιό και έναν σπουδαίο άνθρωπο, τον
Αντώνη Βαρδή, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 66 ετών ύστερα από
πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο.
Οι περιπέτειες της υγείας του Αντώνη Βαρδή ξεκίνησαν πριν από 23 χρόνια,
όταν πρωτοδιαπίστωσε ότι έπασχε από καρκίνο. Πριν από ένα χρόνο, το
2013, διαγνώστηκε με καρκινικό όγκο στο κεφάλι και ξεκίνησε αγώνα για να
κρατηθεί στη ζωή. Παρά τις θεραπείες που ακολούθησε, το 2014 χρειάστηκε
να υποβληθεί σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χειρουργική επέμβαση στο Ανόβερο
της Γερμανίας μετά την οποία υπήρξαν ενδείξεις βελτίωσης της υγείας του.
Παρ' όλ' αυτά η υγεία του γρήγορα επιδεινώθηκε...
Τους δυο τελευταίους μήνες ο μουσικοσυνθέτης νοσηλευόταν στο νοσοκομείο
Υγεία συνεχίζοντας τη δική του -άνιση- μάχη με την επάρατη νόσο έχοντας
πάντοτε στο πλευρό του το γιο του Γιάννη Βαρδή και στενούς συγγενείς και
φίλους. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ιδρύματος, ο μουσικοσυνθέτης απεβίωσε
τα ξημερώματα της Τρίτης.
Ο Αντώνης Βαρδής αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό, συνεργάστηκε με τους
μεγαλύτερους έλληνες καλλιτέχνες και άφησε το δικό του στίγμα στην
ελληνική μουσική.
Γεννήθηκε στις 7 Αυγούστου το 1948 στο Μοσχάτο (στην οδό Κανάρη) και σε
ηλικία μόλις 6 ετών γνώρισε τον Τσιτσάνη, τον Παπαιωάνου, τον Ζαμπέτα
και την Ρένα Ντάλια στο «Φαληρικό», εκεί όπου και τραγούδησε για πρώτη
φορά. Όπως είχε αποκαλύψει και ο ίδιος σε παλαιότερες συνεντεύξεις του,
το 1954 άλλωστε δούλεψε για βιοποριστικούς λόγους δίπλα στον συνθέτη και
δεξιοτέχνη στο μπουζούκι Μανώλη Χιώτη, στη «Γωνιά της Αθήνας» στην
Πλάκα.
Επειδή όμως οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε ήταν αρκετές
χρειάστηκε να εργαστεί σε διάφορες δουλειές για το μεροκάματο, σε
ψιλικατζίδικο, χρωματοπωλείο, βενζινάδικο, σε οικοδομή ως βοηθός
υδραυλικού αλλά και ως ναυτικός.
Στα τέλη του 1965 σε ηλικία 17 ετών, μαζί με μια παρέα φίλων δημιούργησε
το συγκρότημα «Vickings». Tραγούδια του συγκροτήματος που αγαπήθηκαν
πολύ ήταν το «Fransoas», σε σύνθεση του Αντώνη Στεφανίδη και το
«Caterin» σε σύνθεση του Αντώνη Βαρδή.
Από το 1969 έως το 1981 εμφανιζόταν σε μπουάτ της Πλάκας ως μουσικός
δίπλα σε καταξιωμένους συνθέτες και τραγουδιστές όπως τους: Χρήστο
Νικολόπουλο, Τάκη Σούκα, Θανάση Πολυκανδριώτη, Δήμο Μούτση, Γιάννη
Σπανό, Λουκιανό Κελαϊδώνη, Μάνο Λοίζο, Λάκη Καρνέζη, Γιώργο Νταλάρα,
Χαρούλα Αλεξίου, Γιάννη Πάριο, Μανώλη Μητσιά, Βίκυ Μοσχολιού, Δήμητρα
Γαλάνη, Αντώνη Καλογιάννη, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, 'Αννα Βίσση, Δημήτρη
Ψαριανό, Αδελ. Τζαβάρα, Χαράλαμπο Γαργανουράκη, Νίκο Ξυλούρη, Μαρίζα
Κώχ, Μαρία Δημητριάδη, Κωστή Χρήστου, Τάνια Τσανακλίδου και πολλούς
άλλους. Παράλληλα, εκείνη τη δεκαετία, άρχισε να γράφει τραγούδια που
δειλά-δειλά παρουσίαζε σε συναδέλφους του.
Η πρώτη διάκρισή του ήρθε το 1973 όπου πήρε μέρος σε διαγωνισμό που
είχαν προκηρύξει μια δισκογραφική εταιρεία και ένα μεγάλο περιοδικό
ποικίλης ύλης και έψαχναν για νέο αίμα στο χώρο του λαϊκού τραγουδιού.
Έστειλε ένα τραγούδι του το οποίο ερμήνευσε ο Γιώργος Νταλάρας και
κέρδισε το δεύτερο βραβείο σύνθεσης.
Το 1976 συνέθεσε και ερμήνευσε το άλμπουμ με τίτλο «Οραματίζομαι» σε
στίχους του Γιάννη Αθανασιάδη, ενώ το 1978 άρχισε να φαίνεται συχνότερα
το όνομά του σε δίσκους και συνεργάστηκε, ως συνθέτης πλέον, με δεκάδες
καλλιτέχνες όπως με τους: Γιάννη Πουλόπουλο ("Θέλω να μ`αγαπάς"), Γιάννη
Πάριο ("Αχ αγάπη","Σου γράφω ένα γράμμα", "Δε θα χωρίσουμε ποτέ"),
Δήμητρα Γαλάνη ("Μ`αγαπούσες θυμάμαι"), Βασίλη Παπακωνσταντίνου
("Φεύγουν καράβια στο γυαλό" με τον Bob Dylan), Γιώργο Νταλάρα (Κάτω
απ`την κληματαριά"), Χαρούλα Αλεξίου ("Ξημερώνει" που περιέχει και το
"Φεύγω"), Ηλία Κλωναρίδη ("Θάλασσες"), Μανώλη Λιδάκη ("Κουράστηκα να
υποκρίνομαι") -ολόκληρος ο δίσκος -, Πίτσα Παπαδοπούλου ("Άνευ Ορων") -
όλη τη δουλειά, με επιτυχία το "Μη μιλάς"-, Μανώλη Μητσιά
("Θ`αναζητάς"), Χριστίνα Μαραγκόζη ("Θα προχωράμε μαζί", "Χάνομαι",
"Λικεράκι"), Μανώλη Αγγελόπουλο ("Τη βαρέθηκε η ψυχή μου"), Κατσιμίχα
και Λαυρέντη Μαχαιρίτσα ("Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα"), Δήμο
Μούτση, Ελένη Δήμου, Λιζέττα Νικολάου, Ελένη Βιτάλη, Χαράλαμπο
Γαργανουράκη, Γιώργο Γερολυμάτο, ενώ στο άλμπουμ "Στην Ελλάς του 2000"
σημαντική είναι η συνεργασία του με τον Στέλιο Καζαντζίδη, τους Χάρη και
Πάνο Κατσιμίχα και τη Γλυκερία. Επίσης συνεργάστηκε με τους: Λίτσα
Διαμάντη, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Άννα Βίσση, Κώστα Γανωτή, Αντώνη Ρέμο,
Νίκο Βέρτη, Σταμάτη Γονίδη, Μελίνα Ασλανίδου, Χάρη Βαρθακούρη, Κώστα
Καραφώτη, Σάκη Ρουβά, Γρηγόρη Πετράκο, Πασχάλη Τερζή, Καίτη Γαρμπή,
Νατάσα Θεοδωρίδου και φυσικά με το γιο του Γιάννη Βαρδή.
Επιπλέον, ο Αντώνης Βαρδής συνεργάστηκε και με όλους τους γνωστούς και
καταξιωμένους στιχουργούς, ενδεικτικά αναφέρουμε τους: Κώστα Τριπολίτη,
Αντώνη Ανδρικάκη, Μάνο Ελευθερίου, Λευτέρη Παπαδόπουλο, Πυθαγόρα, Βασίλη
Γιαννόπουλο, Μάνο Τσιλιμίδη, Πάνο Φαλάρα, Σαράντη Αλιβιζάτο, Γιώργο
Κλεφτογιώργο, Χρήστο Προμοίρα, Ανδρέα Αγγελάκη, Γιούλα Γεωργίου, Λίνα
Δημοπούλου, Ζωή Παπαδοπούλου, Σοφία Αργυροπούλου, Έλενα Αντωνίου, Όλγα
Βλαχοπούλου, Νίκο Παλαβιτσίνη κ.ά.
Προσωπική Δισκογραφία του Αντώνη Βαρδή 1976 - « Οραματίζομαι» - Αντώνης Βαρδής, Γιάννης Αθανασιάδης, Ισιδώρα Σιδέρη
1990 - « Λευκή ισοπαλία» - Αντώνης Βαρδής
1990 - « Οι συνθέτες και οι επιτυχίες τους Νο3 » - Αντώνης Βαρδής
1992 - « Οι μεγαλύτερες επιτυχίες » - Αντώνης Βαρδής
1994 - « Κοινή γνώμη» - Βαρδής, Τριπολίτης, Αλιβιζάτος
1995 - « Στην Ελλάς του 2000» - Βαρδής, Καζαντζίδης, Κατσιμίχας, Γλυκερία
1996 - « Στο μέγιστο βαθμό» - Αντώνης Βαρδής
1997 - « Οικογενειακή υπόθεση» - Αντώνης Βαρδής & Γιάννης Βαρδής
1999 - « Ξεδιπλώνοντας τις σκέψεις μου» - Αντώνης Βαρδής
2000 - « Θα κάνω διακοπές» - Αντώνης Βαρδής (cd single με 2 τραγούδια)
2002 - « Χαμογέλασε ψυχή μου» - Αντώνης Βαρδής
2002 - « Της ζωής μου τα τραγούδια» - Αντώνης Βαρδής
2003 - « Οτι έχω στο χαρίζω » - Βαρδής, Αλεξίου, Νταλάρας, Ρέμος, Goin' Through
2005 - « Οι φίλοι μου και εγώ» - Αντώνης Βαρδής
2006 - « Ότι αγαπήσαμε» - Αντώνης & Γιάννης Βαρδής
2008 - « Τα όνειρά μας» - Αντώνης Βαρδής συμμετέχει ο Γιάννης Βαρδής
2010 - « Στην άκρη του ονείρου» - Αντώνης Βαρδής
Άκρως
ικανοποιημένος ήταν ο Φώτης Κατσικάρης, μετά τη νέα νίκη της Εθνικής
στο Μουντομπάσκετ και μάλιστα το 3x3 της εξασφάλισε και την πρόκριση από
τον 2ο όμιλο στην επόμενη φάση.
«Πρέπει να συγχαρώ την ομάδα γιατί πετύχαμε τον πρώτο μας στόχο, που
ήταν η πρόκριση στην επόμενη φάση. Δεν αρχίσαμε το παιχνίδι όπως θέλαμε,
δηλαδή με προσοχή στην άμυνα. Κάποιες λεπτομέρειες δεν ήταν με το μέρος
μας.
Το Πουέρτο Ρίκο είναι καλή ομάδα, έχουν καλό προπονητή και για κανέναν
λόγο δεν τα παρατάνε. Περιμέναμε την αντίδρασή τους. Παρά την απουσία
του Αρόγιο εμφανίστηκαν συσπειρωμένοι. Βρήκαμε τρόπο να ελέγξουμε το
παιχνίδι, κάναμε καλή δουλειά στα ριμπάουντ και αντιδράσαμε καλά στην
άμυνα, μέχρι την τελευταία περίοδο, όπου χάσαμε αρκετά ριμπάουντ.
Πάντως κάναμε καλή δουλειά, τώρα μπορούμε να ξεκουραστούμε λίγο, να πάμε
παιχνίδι με παιχνίδι. Αλλάζουμε το τσιπ και θα προετοιμαστούμε από
αύριο για το παιχνίδι με την Κροατία».
Για το ματς της Τετάρτης, είπε: «Η Κροατία είναι μια
πλήρης ομάδα και με γεμάτο ρόστερ. Είναι καλύτερη ομάδα από μας, αν
δούμε παίκτη με παίκτη. Τη θεωρώ από τις καλύτερες ομάδες στη
διοργάνωση. Αν με ρωτάτε αν μπορούμε να τους κερδίσουμε, θα πω ναι. Θα
πρέπει όμως να παίξουμε εξαιρετικά».
Για τα πράγματα που πρέπει να βελτιώσει η Εθνική, ανέφερε:
«Θέλουμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα ακόμη. Είμαι ικανοποιημένος από
την άμυνα σε μεγάλο βαθμό, αλλά θεωρώ πως έχουμε πολλά περιθώρια
βελτίωσης στην επίθεσης. Πρέπει να έχουμε καλές αποστάσεις και να
κυκλοφορούμε γρήγορα την μπάλα. Σε αυτόν τον τομέα και στα ριμπάουντ
θέλουμε βελτίωση.
Δεν είμαστε πολύ αθλητική ομάδα και πρέπει να ελέγξουμε τα ριμπάουντ με
ομαδική προσπάθεια. Πάντως η ομάδα μου είναι πολύ πειθαρχημένη και
χαίρομαι που δουλεύω με τους παίκτες αυτούς. Μπορείτε να δείτε τις ασίστ
που είχαν ο Μπουρούσης και ο Καϊμακόγλου για να καταλάβετε πώς όλοι οι
παίκτες είναι σημαντικά κομμάτια της ομάδας».
Για το ποιος είναι ο ηγέτης της ομάδας, απάντησε: «Από
τη στιγμή που ο Σπανούλης δεν ήρθε, όλοι έλεγαν 'και τώρα τι;'. Έχουμε
σημαντικούς παίκτες, που ξέρουν καλά το παιχνίδι, αλλά με αυτή τη
φιλοσοφία που έχουμε μπορούμε να έχουμε διαφορετικούς πρωταγωνιστές σε
κάθε παιχνίδι, τόσο στο σκορ όσο και σε άλλους τομείς. Αυτό είναι καλό
για μας».
Για τη σχέση του με τον Νίκο Ζήση δήλωσε: «Έχουμε πολύ
καλή σχέση με τον Νίκο. Τον γνωρίζω από τότε που ήρθε στην ΑΕΚ 16 χρονών
και χαίρομαι πολύ για το πώς εξελίχθηκε σαν παίκτης και σαν άνθρωπος.
Συνεργαστήκαμε και στην Μπιλμπάο και τώρα ξαναβρεθήκαμε στην Εθνική.
Είναι τιμή μου που συνεργάζομαι μαζί του».
Ζήσης: «Ξεσπάσαμε...»
Το ξέσπασμα του δευτέρου ημιχρόνου ήταν το κλειδί της νίκης επί του
Πουέρτο Ρίκο, σύμφωνα με τον Νίκο Ζήση, ο οποίος ήταν εκ των κορυφαίων
της Εθνικής.
«Σήμερα ήταν ένα κρίσιμο παιχνίδι γιατί ξέραμε ότι το Πουέρτο Ρίκο
έπαιζε τελευταίο χαρτί. Μπήκαμε νωχελικοί και το Πουέρτο Ρίκο έπαιξε με
κάποια break, μπήκε καλύτερα και πίεσε πιο δυνατά στις μπάλες. Στο
δεύτερο ημίχρονο είχαμε ένα καλό ξέσπασμα. Έχουμε μια μέρα να
ξεκουραστούμε και συνεχίζουμε».
Καλάθης: «Θέλουμε τετράδα»
Ο Νικ Καλάθης κλήθηκε να μιλήσει για την πρόκριση της Εθνικής και τις
απώτερες βλέψεις της στο τουρνουά: «Σε κάθε παιχνίδι γινόμαστε και
καλύτεροι, νομίζω ότι αυτό φαίνεται μέσα στο παρκέ. Στόχος μας είναι το
καλύτερο από εδώ και πέρα αλλά δεν το κρύβω ότι θα θέλαμε την τετράδα. Η
Κροατία είναι σκληρή ομάδα, διαθέτει καλούς παίκτες και σίγουρα
περιμένουμε ένα δύσκολο παιχνίδι. Δεν με εξέπληξε πάντως η ήττα της από
τη Σενεγάλη που είναι επίσης μία σκληρή ομάδα».
Αντετοκούνμπο: «Δεν αρκεί η πρόκριση»
Από την πλευρά του, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, έκανε λόγο για πρωτιά στον Β’ όμιλο, αφού δεν του… αρκεί η πρόκριση:
«Θέλουμε να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια, δεν μας αρκεί η πρόκριση.
Θέλουμε την πρωτιά στον όμιλο για να πέσουμε με τον πιο εύκολο αντίπαλο.
Θα ξεκουραστούμε στο ρεπό, θα δούμε βίντεο και θα πάμε για το παιχνίδι
με την Κροατία. Το τουρνουά, παιχνίδι με το παιχνίδι, γίνεται και πιο
δύσκολο».
Αναφορικά με τη νίκη επί των Κεντροαμερικανών, πρόσθεσε: «Ήμασταν
συγκεντρωμένοι και παίξαμε καλή άμυνα στο δεύτερο μέρος. Παίξαμε δυνατά
και πήραμε τη νίκη. Έχουμε καλούς γκαρντ, το ίδιο ισχύει και για το
Πουέρτο Ρίκο. Μας άσκησαν πίεση αλλά τα παιδιά, και ο Νίκος Ζήσης και ο
Νικ Καλάθης και όλοι, την έσπασαν».
Βουγιούκας: «Μεγάλα καλάθια ο Ζήσης»
«Το Πουέρτο Ρίκο είναι ομάδα που δεν παραδίδεται ποτέ. Για
τρίτο σερί ματς παίξαμε με έναν αντίπαλο που παίζει σε στυλ που δεν
έχουμε συνηθίσει. Μας πίεσαν πολύ, αλλά ο Νίκος Ζήσης πέτυχε κάποια
μεγάλα καλάθια για μας και κάναμε καλή δουλειά σαν ομάδα», είπε ο σέντερ
της Εθνικής, Ίαν Βουγιούκας.
Όλμος: «Μπράβο στην ανανεωμένη Ελλάδα»
Ο τεχνικός του Πουέρτο Ρίκο, Πάκο Όλμος, συνεχάρη τον Φώτη Κατσικάρη για την ανανεωμένη Εθνική που έχει παρουσιάσει.
«Συγχαρητήρια στην Ελλάδα και τον κόουτς Κατσικάρη. Κάνει μια ανανέωση
με νέα παιδιά που έχουν αθλητικά προσόντα. Είμαι ικανοποιημένος από την
προσπάθεια των παικτών μου. Δυστυχώς αυτό που μας πλήγωσε είναι ότι
δεχτήκαμε πολλά καλάθια στο τέλος των επιθέσεων.
Εμείς θέλουμε στο εξής να κάνουμε δύο νίκες και θα δούμε αν μπορούμε να
προκριθούμε. Ο προπονητής επωμίζεται την ευθύνη στις ήττες», δήλωσε ο
προπονητής του Πουέρτο Ρίκο.
Από τους παίκτες του Πουέρτο Ρίκο, μίλησε ο κορυφαίος, Ρενάλντο
Μπάλκμαν: «Παίξαμε δυνατά, δώσαμε ό,τι είχαμε, αλλά δυστυχώς και πάλι
χάσαμε. Οι Έλληνες ήταν πιο ψηλοί και δυνατοί. Έπαιξαν δυνατά και είναι
πολύ καλή ομάδα. Τώρα έχουμε μπροστά μας τις Φιλιππίνες και θα
προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό».
Ένα
εξαιρετικό τρίτο δεκάλεπτο ήταν αρκετό για την Εθνική ανδρών
προκειμένου να κρατήσει το αήττητο στον 2ο όμιλο του Παγκοσμίου Κυπέλλου
της Ισπανίας και να εξασφαλίσει την πρόκριση στους «16» της
διοργάνωσης.
Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα επικράτησε 90-79 του
Πουέρτο Ρίκο στην 3η αγωνιστική και υποχρέωσε τους αντιπάλους σε πρόωρη
έξοδο από τη διοργάνωση, καθώς έχουν τρεις ήττες σε ισάριθμες
αναμετρήσεις.
Εξαιρετικοί Ζήσης, Καλάθης, Αντετοκούνμπο και Καϊμακόγλου. Επόμενο
εμπόδιο της Εθνικής, που αύριο έχει ρεπό, η Κροατία την Τετάρτη (21:00).
Με 19 πόντους (4/5 τρίποντα), 3 ασίστ και 1 κλέψιμο ο Νίκος Ζήσης
αναδείχθηκε σε πολυτιμότερο παίκτη της εθνικής στην αποψινή αναμέτρηση,
ενώ τον ακολούθησε σε απόδοση οι... διψήφιοι Αντετοκούνμπο (15π.),
Καλάθης (14π.) και Μπουρούσης (12π.-8ρ.). Από τους Πορτορικανούς, που
αγωνίστηκαν χωρίς τους τραυματίες Αρόγιο και Βασάγιο, ξεχώρισαν οι
Μπάλκμαν και Μπαρέα με 23 και 21 πόντους αντίστοιχα.
Η εθνική προσπάθησε να αιφνιδιάσει το Πουέρτο Ρίκο στα πρώτα λεπτά και
το πέτυχε χάρη στις επινοήσεις και το γρήγορο ρυθμό που επέβαλε ο
Καλάθης, ο οποίος στο 4' έγραψε το 14-6. Ωστόσο, ο Μπαρέα από τα 6.75
έδωσε το έναυσμα της αντεπίθεσης, η άμυνα ζώνης του Πουέρτο Ρίκο
λειτούργησε και η ομάδα του Πάκο Όλμος μάζεψε γρήγορα τη διαφορά στο -1
(19-20 πρώτο δεκάλεπτο).
Αστοχία, εκνευρισμός και αδυναμία της εθνικής να χτυπήσει κοντά στο
καλάθι και να νικήσει τη γραμμή ψηλών των αντιπάλων έφεραν γρήγορα την
αναστάτωση στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Την ίδια στιγμή ο Μπάλκμαν
συνέχισε να εκτελεί μέσα στο ζωγραφιστό και στο 13' οι Πορτορικανοί
προηγήθηκαν για πρώτη φορά με +3 (26-23). Ωστόσο, η αντίδραση των
Ελλήνων διεθνών δεν άργησε να έρθει.
Η ελληνική άμυνα έκλεισε το πικ εν ρολ των αντιπάλων, ο Μπουρούσης έδωσε
τις απαραίτητες βοήθειες στη θέση «5», μετά τις αποτυχημένες
προσπάθειες των Γλυνιαδάκη, Βουγιούκα και με το Ζήση να μοιράζει ασίστ
και να βρίσκει το «ζεστό» του χέρι από τα 6.75 στην εκπνοή η εθνική πήρε
το δρόμο προς τα αποδυτήρια στο +8 (41-33).
Με την παραγωγικότητα της εθνικής να αυξάνεται κατακόρυφα στην τρίτη
περίοδο (27 πόντους), το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα μπήκε πρόωρα σε
τροχιά νίκης. Την ίδια στιγμή οι Έλληνες διεθνείς έδωσαν ρεσιτάλ στην
άμυνα στα πρώτα λεπτά, που απέφερε τρία διαδοχικά κλεψίματα, Ζήσης και
Καλάθης μοίραζαν έτοιμα καλάθια και με τον Μπουρούση ορεξάτο κάτω από τα
καλάθια το επιμέρους σκορ 13-6 έγραψε στο 23' το 54-39, για να
ακολουθήσει το 58-41 στο 26΄ και να εκτοξευτεί η διαφορά στους +19
(61-42 στο 28').
Στον επίλογο του αγώνα το Πουέρτο Ρίκο προσπάθησε για την ανατροπή,
έτρεξε ένα γρήγορο σερί 7-0 με τον Μπαρέα να δίνει λύσεις από την
περιφέρεια και τον Μπάλκμαν κοντά στο καλάθι (59-68), αλλά το τρίποντο
του Σλούκα έδωσε τέλος στα όνειρα των αντιπάλων (71-59 στο 33΄), οι
οποίοι απείλησαν και πάλι στο 37΄ με τρίποντο του Ριβέρα (71-79), αλλά η
απάντηση του Ζήση ήταν άμεση (71-82). Το υπόλοιπο της αναμέτρησης
εξελίχθηκε σε μαθήματα άμυνας και θεάματος από τον Αντετοκούνμπο, με την
εθνική να φτάνει άνετα στο τελικό 90-79.
Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014, 20:18
Τη δεύτερη νίκη της στο Μουντομπάσκετ της Ισπανίας πανηγύρισε η
Ελλάδα, επικρατώντας 82-70 των Φιλιππίνων σε παιχνίδι για τον Β’ όμιλο.
Κορυφαίος για την «επίσημη αγαπημένη» ήταν ο Γιώργος Πρίντεζης με 25
πόντους.
Η Ελλάδα δεν ξεκίνησε το παιχνίδι με τον ίδιο ενθουσιασμό που έδειξε στο
ματς με τη Σενεγάλη, ωστόσο ήταν ιδιαίτερα σοβαρή και έκανε σαφές ότι
είναι το «αφεντικό». Η «επίσημη αγαπημένη» χτύπησε τους Φιλιππινέζους
στη ρακέτα και με ηγέτη τον Ζήση, ο οποίος πέτυχε 8 πόντους στο
ξεκίνημα, βρέθηκε με διαφορά δέκα πόντων στο τέλος της περιόδου (20-10).
Στο δεύτερο δεκάλεπτο η εικόνα του αγώνα δεν διαφοροποιήθηκε πολύ. Οι
Φιλιππίνες προσπάθησαν να βρουν πόντους από τη γραμμή του τριπόντου,
έχοντας κακά ποσοστά, ενώ η Ελλάδα είχε ένα μίνι-μπλοκάρισμα στον
παραγωγικό τομέα, σκοράροντας ωστόσο 17 πόντους. Να σημειωθεί ότι στο
πρώτο ημίχρονο η Εθνική πέτυχε μόλις ένα τρίποντο, το οποίο προήλθε από
προσπάθεια του Βασιλειάδη.
Η διαφορά των δέκα πόντων διατηρήθηκε σχεδόν σε ολόκληρη τη διάρκεια του
τρίτο δεκαλέπτου. Ο Μπλάτσε για τις Φιλιππίνες ήταν ότι πιο αξιόπιστο,
καθώς ο ΝΒΑερ με ένα προσωπικό 7-0 σερί έφερε την ομάδα του στο -10
(46-36), όμως η απάντηση της Ελλάδας ήταν ο Γιώργος Πρίντεζης. Ο Έλληνας
φόργουορντ μέχρι το 30’ είχε πετύχει 16 πόντους και μαζί με τους
συμπαίκτες του κατάφεραν να κρατήσουν σε απόσταση τους Ασιάτες με το
ιδιαίτερο στιλ μπάσκετ.
Στον επίλογο, η ομάδα του Φώτη Κατσικάρη έδειξε την απαιτούμενη υπομονή
και έλεγξε τον αγώνα με αποτέλεσμα να φτάσει στη νίκη. Άξιο αναφοράς
είναι το γεγονός ότι με την λήξη του αγώνα απειλήθηκε… σύρραξη, αφού
στην τελευταία επίθεση οι διεθνείς έδειξαν πως δεν θα εκδηλώσουν
επίθεση, όμως ο Καϊμακόγλου ευστόχησε σε σουτ τριών πόντων! Έτσι, οι
Φιλιππινέζοι εκνευρίστηκαν, ωστόσο η παρεξήγηση λύθηκε μετά την επέμβαση
των ψυχραιμότερων!
Τα δεκάλεπτα: 20-10, 37-27, 58-45, 82-70.
Ένας υπέροχος Σεπτέμβρης
μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση του Γιάννη Τσαρούχη
Για μένα προσωπικά, ο Σεπτέμβρης ήταν ένας μήνας αγαπημένος. Θα με ρωτήσετε γιατί; Μέσα από την ενδοσκόπηση τόσων χρόνων... πιστεύω ότι , αυτό συνέβαινε διότι, ο Σεπτέμβρης, ήταν ο μήνας της ανασυγκρότησής μου από τη χαλάρωση του καλοκαιριού. Πάντα το Σεπτέμβρη, ήμουν γεμάτη ενέργεια, προγραμμάτιζα τι θα κάνω το χειμώνα, έβαζα τους νέους στόχους και όνειρα, ξαναβρισκόμασταν με φίλους που είχαμε χαθεί, έλεγα και μάθαινα νέα, βγαίναμε και διασκεδάζαμε, αγόραζα ρούχα & βιβλία. Όλο αυτό ήταν η αρχή ενός νέου ονείρου με σκοπό και προσδοκία, να το ζήσω με χαρά, προσπάθεια και να προσθέσει κάτι θετικό στη ζωή μου. Συνήθως έτσι και εξελίσσονταν. Ας είναι λοιπόν, καλός ο Σεπτέμβρης του 2014 και να φέρει χαρούμενες στιγμές, όνειρα και αισιοδοξία στο καθένα μας. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
Forme personally, the monthSeptemberwasloved. Youask mewhy?Throughintrospectionso manyyears...Ι believethatthiswas becausetheSeptemberwas themonthofmyreconstructionofsummerrelaxation. Alwaysin September, I was full of energy, plan whatyou willdoin the winter, I putthe new goalsanddreams, Recoverwith friendswe hadlost,sayandlearn something new, get out there andhave fun,buyclothesandbooks. All thiswas the beginningof a newdream withpurpose andexpectationtolivewith joy,andtryto addsomething positivein my life. Usuallysoevolved. ItisthereforeagoodSeptember 2014and bringjoyfulmoments, dreams andoptimismtoeveryone.GOODMONTH!