Το δικό μου κανάλι

Το δικό μου κανάλι
You tube

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

16 Sexy Cartoons


















ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

ΒΙΝΤΕΟ-Η πιο μεγάλη στιγμή του Φίλιππου Συρίγου

ΒΙΝΤΕΟ-Η πιο μεγάλη στιγμή του Φίλιππου Συρίγου



Ο Φίλιππος Συρίγος που "έφυγε" σε ηλικία 65 ετών, όταν τον ρωτούσαν για την κορυφαία μετάδοση της καριέρας του απαντούσε χωρίς δεύτερη σκέψη: "Τελικός Eurobasket 1987".
Ένας αγώνας, μία ολόκληρη ιστορία... Ο Γκάλης, ο Γιαννάκης, ο Καμπούρης αλλά και η μαγική φωνή του Φίλιππου Συρίγου, "έμαθαν" ουσιαστικά μπάσκετ χιλιάδες ελληνόπουλα.
Δείτε το βίντεο:



Πέθανε ο Φίλιππος Συρίγος

Πρώτη καταχώρηση: 13/10/2013 - 23:50

Πέθανε ο Φίλιππος Συρίγος
Πέθανε ο Φίλιππος Συρίγος

Την τελευταία του πνοή άφησε το βράδυ της Κυριακής ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες αθλητικούς δημοσιογράφους, ο Φίλιππος Συρίγος.
Ο γνωστός δημοσιογράφος, που, τον τελευταίο καιρό, έδινε μάχη με τον καρκίνο, «έφυγε» σε ηλικία 65 ετών.
Ο εκλιπών είχε συνδέσει άρρηκτα το όνομά του, από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, με το χώρο της καλαθοσφαίρισης, έχοντας καταγράψει μεγάλο αριθμό μεταδόσεων αγώνων μπάσκετ, ενώ ήταν ο άνθρωπος που είχε περιγράψει τον ιστορικό τελικό αγώνα του ευρωμπάσκετ του 1987, όπου η ελληνική εθνική ομάδα είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ





ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Επιτέλους! Θα βλέπουμε τον Μπάμπη και τον Πρετεντέρη ψηφιακούς !!!
































































































































































































































































































































































































































































































Τους βλέπουμε ψηφιακούς εδώ και κάνα χρόνο και τον Μπάμπη και τον
 Γιάννη και την ‘Ολγα και τον Κώστα. Σαράντα ευρώ δώσαμε, για να πάρουμε
 αποκωδικοποιητή και  να τους καμαρώνουμε λαμπερούς και καθάριους,
 χωρίς τρέμουλα και θολούρες, να αγωνίζονται για…το δίκιο, κάτι σαν 
τον Κιάνου Ρηβς στο Matrix Reloaded. Τους βλέπαμε 
ψηφιακά αλλά τους βλέπαμε χωρίς άδεια, κάτι σαν αποδοχή προϊόντων
 εγκλήματος, που  λέει ο λόγος. Τώρα όμως θα τους βλέπουμε νομίμως και...

θα μπορούμε να το λέμε σε φίλους και συγγενείς, χωρίς να ντρεπόμαστε.

Α όλα κι όλα, η κυβέρνηση φροντίζει για την υγεία του ελληνικού λαού ή 
τουλάχιστον για  την υγεία κάποιων εκ των υποσυνόλων του. Γνωρίζοντας ότι
 οι καναλάρχες διάγουν νοσογόνο
 περίοδο άγχους και αγωνίας-1,3 δισ. χρωστάνε τα εισηγμένα ΜΜΕ στις τράπεζες-,
 ενέταξε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας τροπολογία που προβλέπει ότι
 όλα τα τηλεοπτικά κανάλια που λειτουργούσαν νομίμως την 31/08/2013 
θα μπορούν να συνάψουν συμφωνία με  ψηφιακές πλατφόρμες, να 
αποκτήσουν δηλαδή ψηφιακή συχνότητα.

Όλα ωραία και καλά, κυρίες και κύριοι της κυβέρνησης, αλλά αυτό το «που
 εξέπεμπαν νομίμως» μπερδεύει λιγουλάκι τα πράγματα. Που τα βρήκατε τα
κανάλια που εξέπεμπαν νομίμως τον Αύγουστο; Όλα παράνομα ήταν, με
 κάτι προσωρινές άδειες που χρησιμοποιούσαν
 από το 1990, κάτι παλιόχαρτα που τα ανανέωναν οι υπουργοί κατά το δοκούν. 
Τα ανανέωναν τα παλιόχαρτα οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και μετά έβγαινε 
το Συμβούλιο της Επικρατείας και έλεγε ότι οι ανανεώσεις είναι παράνομες και
 αντισυνταγματικές. Αλλά σιγά μην ξέρει το ΣτΕ περισσότερα από τους 
έγκριτους συνταγματολόγους του δικομματισμού.

Μετά από είκοσι τρία χρόνια παρανομίας, καταπάτησης δημόσιων συχνοτήτων,
 ομηρείας και διαπλοκής, η νομιμότητα επανέρχεται με μια ταπεινή τροπολογία
 στο νομοσχέδιο του  υπουργείου Υγείας. Έτσι χωρίς απολογισμό, χωρίς
 απολογία και κυρίως χωρίς να έχει μπει στα
 ταμεία του δημοσίου, του χρεωκοπημένου δημοσίου, ούτε ένα ευρώ από τα χρωστούμενα.
 Χρέη εκατομμυρίων, που εξοφλήθησαν σε είδος, δηλαδή με καταιγιστική προπαγάνδα και
 ανελέητο πόλεμο στους κατά καιρούς εχθρούς του καθεστώτος. Τηλεοπτικό χρόνο αξίας
 πολλών εκατομμυρίων απόλαυσε επί 23 χρόνια το καθεστώς, εκατομμυρίων που βγήκαν από
 το δημόσιο ταμείο, δηλαδή από τις τσέπες των πολιτών. Διαμαρτύρονταν οι πολίτες για το
 τετράευρω που πλήρωναν στην ΕΡΤ, δίχως να συνειδητοποιούν ότι για το ΜΕΓΚΑ, τον ΑΝΤΕΝΑ,
 τον ΑΛΦΑ, το ΣΤΑΡ πλήρωναν πολλαπλάσια.

Ώσπου η ΕΡΤ έκλεισε κι αυτή ήταν η πρώτη πράξη των εγκαινίων της νέας εποχής. Η δεύτερη
 πράξη είναι η τροπολογία στο ν/σ του υπουργείου Υγείας, που σβήνει το παρελθόν
 –«σφουγγάρι», που έλεγε και ο Σαμαράς, πριν γίνει αρχηγός της ΝΔ-. δίνοντας στους 
καναλάρχες την άδεια για να εισέλθουν άσπιλοι και αμόλυντοι στον παράδεισο της
 ψηφιακής εποχής.

Η νέα εποχή της μιντιακής και πολιτικής διαπλοκής εγκαινιάσθηκε πομπωδώς και δεν είναι 
τυχαίο ότι τα γενέθλια συνέπεσαν με την παρακρατική επίθεση που εξαπολύει κατά της
 Αριστεράς η ακροδεξιά δράκα που κυβερνάει χέρι- χέρι με τον δον Ευάγγελο. Διόλου τυχαίο.



ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

...γαμπρός...και ..νύφη!!!




Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι μαντέψτε και κερδίστε
δύο.. πα-σοκ στην τιμή του ..ενός!!!
Ποια η νύφη ποιος ο γαμπρός και ποια
η...χήρα!!!


Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Καλημέρααααααααα.......πέρα ώς πέρα!!

http://amvrakia.blogspot.gr/



































Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι στην Ελλάδα και σε ολόκληρο
τον κόσμο που μας παρακολουθείτε μετά
από ένα δεκαήμερο διάλειμμα είμαστε πάλι
εδώ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΕΊΣΤΕ
ΌΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΆΝΕΤΕ


Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Πουλικάκος: Ο κ. Βορίδης αντικατέστησε τον Μιχαλολιάκο στην ΕΠΕΝ. Με καλέσατε σε μια φάρσα, σε βάρος του λαού...




Εδω από τις εκπομπές σας, περναγε η Χρυση Αυγή...


O Ντερμπεντέρης, οταν του την εριξε ο Πουλικάκος για τους χρυσαυγιτες που καλούσε στις εκπομπές του, απάντησε αμήχανα "δεν τους ξέραμε τότε".

Και ο Πουλικάκος, του έριξε δεύτερη "σφαλιάρα", με... 
την γεμάτη ειρωνεία φράση "τέτοια αθωότητα στις μέρες μας!".
Ο Βορίδης προσπάθησε να ξεπεράσει το καρφί για το αμαρτωλό παρελθόν του, λέγοντας "θέλετε να κουβεντιάσουμε για το '80? Να κουβεντιάσουμε. Aλλα , νομίζω οτι πρέπει να μας απασχολήσει το σήμερα".
Ο Πουλικάκος έφτυσε γενικά την εκπομπή και την θλιβερή παρέα του Ντερμπεντέρη, λέγοντας του επίσης, πως, " με καλέσατε σε μια φάρσα ".
Τι εννοείτε φαρσα, τον ρώτησε. Και εκείνος απάντησε, "φάρσα σε βάρος του λάου".

Ο Δημήτρης Πουλικάκος πήγε σε μια εκπομπή που δεν έπρεπε. 
Αλλά τουλάχιστον, τους τα 'χωσε...

πηγή:http://www.triklopodia.gr/2013/10/blog-post_7470.html

Ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr

....καλό μήνα....
























Παύλος ο καλός ο μαθητής.......
Φίλες και φίλοι καλημέρα σας
και καλό μήνα.

ανάρτηση από:dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr